|
|
|
|
| Gast |
| 28-02-2007 0:08 |
|
|
|
Je leest het verkeerd Bij D1 8 levels uitgespeeld en die tussen haakjes zijn de 4 die ik kan spelen en nog niet heb enz.
Volgens mij bedoeld aniek psies hetzelfde
gr tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 28-02-2007 0:20 |
|
|
|
ze bedoeld inderdaad bij d1 dat ze 13 17 en 75 nog niet heeft , want dat heeft ze me al eerder verteld, dus ik dacht dat het bij jou het zelfde was, sorry., ik wist niet dat je boos werd(grapje)
gr abby |
| Gast |
| 28-02-2007 10:05 |
|
|
|
ik weet al hoe het zit tollie, op de vorige pagina zei je dat je bij 15 was, en ik zie dan die nummers en dacht dat je 13 dus ook had, misverstand, ik hoor het wel he als je hem wel hebt, jij bent zo'n kei, je ziet het vast wel.
gr abby |
| Gast |
| 28-02-2007 15:11 |
|
|
|
wie kan me ff helpen met level 50 van d10, en dan niet het begin, dat lukt wel.
gr. thea |
| Gast |
| 28-02-2007 15:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie kan me ff helpen met level 50 van d10, en dan niet het begin, dat lukt wel.
gr. thea |
laat ik die nou net niet hebben, ik heb hem wel een keer gehaald met m'n vorige supaplex, het gaat erom dat je over de schaartjes moet meeliften,
ge abby |
| Gast |
| 28-02-2007 15:42 |
|
|
|
ow dankje wel, ik dacht al zoiets, ik ga het proberen
gr. thea |
| Gast |
| 28-02-2007 16:36 |
|
|
|
D10 level 50 wil ik je best mee helpen
Waar loop je vast? Hij is niet zo heel moeilijk maar je moet ontzettend veel geluk hebben dat je alles in 1 keer goed doet
Gr tollie |
| Gast |
| 28-02-2007 17:18 |
|
|
|
D1 Level 7
| Anonymous schreef: | de scharen laat ik gewoon vrij want die moet je beneden gebruiken bij de groene diskettes, boven kan je lezen hoe het precies moet, als je nog iets moet weten hoor ik het wel,
gr abby |
Kan niet een goede uitleg vinden hoe je die 4 scharen vrij laat met al die ballen er boven dus bij deze vraag ik je om het uit te leggen
Gr tollie |
| Gast |
| 28-02-2007 17:25 |
|
|
|
ik loop vast bij die scharen in die hokjes, heb het al een paar keer geprobeert om mee te liften met die scharen, maar zonder succes, maar zo zal het wel moeten, denk ik......
gr. thea |
| Gast |
| 28-02-2007 17:48 |
|
|
|
Dat klopt idd Als hij de bocht doorkomt en net heel klein ietse pietsie van de kant is moet je mee liften
SUC 6
gr tollie |
| Gast |
| 28-02-2007 18:46 |
|
|
|
tjonge ik krijg het er warm van, ik kan maar tot de helft mee liften met die schaar, dan gaat ie rondjes draaien, dus ik smak dan weer omlaag, maar goed ik blijf het gewoon proberen, het moet toch eens een keer lukken(level 50 d10)
gr. thea |
| Gast |
| 28-02-2007 19:40 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | D1 Level 7
Kan niet een goede uitleg vinden hoe je die 4 scharen vrij laat met al die ballen er boven dus bij deze vraag ik je om het uit te leggen
Gr tollie |
als je die 2 rode dikettes hebt gepakt ga je links naar boven de 1ste rode gebruik je voor de bal die achter je aan kwam naar beneden, boven gekomen duw je de bal door naar rechts en zet je de 2de rode dan kan je naar beneden en kom je boven de scharen uit, het rijtje ballen boven je werk je weg door ze heen en weer te duwen en dan steeds een groen vlakje zuigen tot alle scharen vrij zijn , als ze allemaal vrij zijn kan je naar beneden, voor je naar beneden gaat ga je eerst uit dat vak boven je wat ballen losmaken zodat ze achter je aan vallen, dan kunnen de scharen daar niet meer langs en dwing je ze de goede kant op te gaan, de groene diskettes 1 voor 1 naar beneden laten vallen, eerst de linkse, let wel op dat de schaartjes erboven even weg zijn, dan ga je naar beneden en ga dat vak in en de bal duw je naar buiten op het moment dat er een schaar komt en gooi je op z'n kop , dat doe je ook met de 2de en de derde laat je op een schaar vallen op het moment dat hij boven de E is, je gaat terwijl je die bal op de schaar laat vallen vlug boven de onderste groene diskette staan, zodra deze begint te vallen ga je snel naar links en 1 stap naar boven, de weg is vrij om naar de E te gaan.
gr abby |
| Gast |
| 28-02-2007 20:34 |
|
|
|
yessssssssss ik heb level 7 ook van d1
gr. thea |
| Gast |
| 28-02-2007 20:39 |
|
|
|
ben nu bij level 54 van d1
gr abby |
| Gast |
| 28-02-2007 21:34 |
|
|
|
ja... aniek hier ben ik weer , ik ben even zoet geweest, maar bij level 57 van d1 ben ik nou toch blijven steken, het gaat om de boven kant, weer gravitie, kan ik die weg krijgen, en zo nee , hoe moet ik dan lopen?
gr abby |
| Gast |
| 28-02-2007 22:36 level 57 van D1 |
|
|
|
Je moet als je boven bent eerst door twee poortjes met scharen na het tweede poortje ga je naar boven en dan is de gravitie weg
gr Aniek |
| Gast |
| 01-03-2007 14:43 D 98 |
|
|
|
Aangezien ik ff niet verder kom met de classic, ben ik met de "cave" levels begonnen. Gaat erg lekker, maar... kom niet uit 3 levels: 34 blast (dat je een bommetje moet laten vallen, maar gaat niet lukken), 25 escapade-120 (hoe ik van de cirkelzaag afkom, of hoe ik deze het beste kan spelen) en als laatste 15 Cave L (hoe open ik de caves waar infotrons zitten, krijg de cirkelzaagjes niet met me mee). Ik hoor t wel!!
Gr. Tessa |
| Gast |
| 01-03-2007 15:04 |
|
|
|
1 level zelf al opgelost!!! 34 is me zelf gelukt. Helaas is level 40, supa-200 erbij gekomen. Kom veel te veel infotrons tekort! Help!!
Gr. Tessa |
| Gast |
| 01-03-2007 15:17 |
|
|
|
mmm... bijna jullie hulp al niet meer nodig! 25 zelf weer opgelost, nu 42 nog... Zucht... vermoeiend spel |
| Gast |
| 01-03-2007 16:43 cave 15 en 42 |
|
|
|
een schaartje kan je van richting doen veranderen door te als hij vlak bij je is, meteen de andere kant op dan gaat hij ook terug en niet meer in de rondte, en 42 , 1 voor 1 zo'n glitterding vrijlatebij de bovenste 4 blokken een bal op z'n kop,en zo steeds opschuiven naar rechts, doordat ze de verkeerde kant opgaan moet je ze zo bewerken dat ze in de rondte gaan draaien en dan voor zichtig naar rechts leten gaan zodat hij op een gegeven moment onder de bal blijft draaien dan kan je de bal erop gooien, de eerst kan je zo doen,ikweet het, het klinkt simpel, maar is best moeilijk, maar het werkt wel.
gr abby |
| Gast |
| 01-03-2007 16:47 |
|
|
|
Abby, bedankt, ik ga het gewoon proberen. Lukt het niet, dan hoor je t wel!
Gr. Tessa |
| Gast |
| 01-03-2007 16:54 |
|
|
|
Heb je voor mij de tip voor level 40? Kom namelijk veel te veel infotrons tekort. |
| Gast |
| 01-03-2007 17:30 |
|
|
|
Je moet de scharen in een lange baan vast zetten zodat je krijgt
Schaar blok schaar blok schaar blok schaar blok enz Dan zet je alle gele diskettes zo dat ze boven de blokken staan Laat dan een bewegende infotron los en laat hem zo ontploffen dat de hele reeks scharen en gele diskettes mee ontploffen Zo creeer je een heleboel infotrons Ik kreeg er met veel geluk psies genoeg.
Suc 6 en als het echt niet lukt probeer ik wel een keer een plaatje te plakken
Gr Tollie |
| Gast |
| 01-03-2007 18:02 |
|
|
|
| silena schreef: | Hallo Martijn,
Kun je me helpen bij level 35 nomiracle, ik kan niet bij de disquette, hoe laat je de disquette aan de linkerkant vallen zodar het hokje ontploft. Alvast bedankt voor de moeite
groet,
silena |
Hallo
Ik kom niet uit level 44, misschien kun je mij helpen.
Roosje |
| Gast |
| 01-03-2007 20:09 |
|
|
|
ik ben met level 82 bezig van classic, jaja ik weet het hij staat al uitgelegd, maar ik kom steeds 3 infotrons tekort, in het begin kan ik 12 rode diskettes pakken, dus dat is het probleem niet, alleen die ballen aan de kant, die geven te weinig infotrons, wat doe ik fout.....
gr. thea |
| Gast |
| 01-03-2007 21:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo
Ik kom niet uit level 44, misschien kun je mij helpen.
Roosje |
ik zou niet weten wat er je niet lukt bij 44, aan het einde bij de E laat je een schaartje ontploffen aan de boven kant door er een bal op te gooien , en dan helemaal links beneden tegen kastje drukken om die gele te laten ontploffen en de infotrons voor de resr kunj toch gewoon pakken?
gr abby |
| Gast |
| 01-03-2007 21:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ben met level 82 bezig van classic, jaja ik weet het hij staat al uitgelegd, maar ik kom steeds 3 infotrons tekort, in het begin kan ik 12 rode diskettes pakken, dus dat is het probleem niet, alleen die ballen aan de kant, die geven te weinig infotrons, wat doe ik fout.....
gr. thea |
je kan 14 infotrons pakken eerste 2 onder pak je niet , dus ga 2 naar links naar beneden en naar rechts naar boven toe werken, als het dan nog niet is gelukt , hoor ik het wel
gr abby |
| Gast |
| 01-03-2007 21:36 |
|
|
|
sorry? hebben wij het over dezelfde level? ik begrijp er geen moer van, hahaha.
gr. thea |
| Gast |
| 01-03-2007 21:48 |
|
|
|
ik heb het over level 82 van classic toch? je ziet een hele rode rij van rode diskettes je staat op een groene en naast de groene begint de rode rij dus van de groene 2 naar rechts (bedoelde ik) en meteen naar beneden de rode rij naar rechts en naar boven dus de eerste 3 ga je voorbij
gr abby |
| Gast |
| 01-03-2007 22:02 |
|
|
|
owww er gaat een lampje branden, pffffffff
gr. thea |
|
|
|