NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
12-03-2007 21:38  Reageer met quote

ben bij level 9 van d77, hier snap ik helemaal geen biet van, ik hoop dat intussen 1 van jullie ook in de buurt is van dat level? ga ik nu maar weer verder met level 9 van d7
gr abby

Gast
12-03-2007 21:52  Reageer met quote

hoi aniek, ik keek op je lijstje, en volgens mij heb jij level 15 van d12, kopt dat? zo ja, hoe doe je die dan?
gr abby
Gast
12-03-2007 21:55  Reageer met quote

tollie heb jij level 27 en 30 van d12? heb ik nu goed gekeken? zou je mij die dan willen uitleggen, dan kan ik daar weer even door?
gr abby
Gast
12-03-2007 22:15 level 15 d12 Reageer met quote

Hallo Abby hier de uitleg breng de bal rechts via de gele diskettes tot je boven de groene diskette bent, twee gele zet je vast maar dat geeft niet. Je laat de bal op de groene diskette vallen de glitterdingen knappen je haalt je infotrons op en gaat naar de e via het groen rechts boven naar de E dat was het
gr aniek
Gast
12-03-2007 22:28  Reageer met quote

dat is nu juist het punt, dit had ik wel gezien , maar ik zie niet hoe ik de gele diskettes iets naar beneden krijg om die bal te verschuiven
gr abby
Gast
12-03-2007 22:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
tollie heb jij level 27 en 30 van d12? heb ik nu goed gekeken? zou je mij die dan willen uitleggen, dan kan ik daar weer even door?
gr abby

Bij level 27 moet je een SCHUINE RIJ maken met een gele diskette, schaar en de bewegende infotron Zet dan een rode diskette zo neer dat de bewegende infotron ontploft maar dat je wel 1 lange SCHUINE RIJ houd
Dan krijg je 19 infotrons en dat 5 keer

Als je het niet snapt moet ik ff plaatje maken

Level 30 Ik heb geen idee meer hoe die moet maar die moet jou zeker lukken Kwestie van aantal keer proberen dat je de goede weg hebt

Gr tollie
Gast
12-03-2007 22:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
dat is nu juist het punt, dit had ik wel gezien , maar ik zie niet hoe ik de gele diskettes iets naar beneden krijg om die bal te verschuiven
gr abby

Schuif de gele diskettes eerst in de hokjes daar boven tot het midden Dan kun je ze weer omlaag duwen

Gr tollie
Gast
12-03-2007 22:50  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Schuif de gele diskettes eerst in de hokjes daar boven tot het midden Dan kun je ze weer omlaag duwen

Gr tollie

goh ook niet erg snugger he van me, dat ik dat nu niet zag, ben echt blind, maar level 30 lukt me echt niet, ben al uren er mee bezig geweest, level 27 ga ik gauw proberen ...bedankt
gr abby
Gast
12-03-2007 23:11  Reageer met quote

nou level 15 heb ik uiteraard gehaald, kom ik bij level 32, zie ik dat ik daar al ben geweest, de vorige keer had ik hem gehaald, het was level 27 die ik vorige keer haalde, maar nu niet meer wist, dus na die uitleg herken ik het wel denk ik(hoop ik) ga morgen weer verder, ga nu slapen, sterf van de spierpijn in m'n achterwerk, heb vandaag de voortuin onkruidvrij gemaakt, moet morgen nog tussen de tegels krassen, en dan de achtertuin nog, ben er wel de hele week zoet mee, welterusten!!!!!
gr abby
Gast
12-03-2007 23:43  Reageer met quote

Oja met level 30 moet je dus 2 naar rechts gaan De boel laten ontploffen en dan achter de ontploffing aan Je kunt een keer de ontploffin in halen zodat je eerder bij de E bent Dat doe je boven aan als hij voor bij de RECHTER boven hoek is ALs je dan bij die rij scharen en infotrons bent moet je daar heel gauw omheen gaan en dan snel naar de E

Let op laat de ontploffing niet in infotronnen veranderen (direct onder aan circelen 2 bewegende infotronnen rond en die willen wel is in de ontploffing komen) want dan lukt het niet

Gr tollie
Gast
13-03-2007 8:25  Reageer met quote

nou 30 heb ik ook gehaald , nu nog even 27, kan ik met een gerust hart weer verder met de tuin en af en toe een supaplexpauze, bdankt
gr abby
Gast
13-03-2007 9:20  Reageer met quote

hoe heb je 35 gedaan van d12 tollie? nu moet je 14 infotrons hebben, ben wel nieuwsgierig
gr abby
Gast
13-03-2007 10:04  Reageer met quote

o ja, 27 had ik in 1 x gehaald bedankt nog
gr abby
Gast
13-03-2007 15:07  Reageer met quote

omdat ik te lui ben om 50 pagina's door te spitten naar deze uitleggen maar ff zo Razz.

wie heeft uitleg van 16, 19, 21, en 23?

o en lekker overzichtelijk is dit tpopic geworden Laughing
Gast
13-03-2007 15:11  Reageer met quote

hoi,
ik zit weer met level 51 van d10, die infotrons bij die 2e vak, hoe pak ik die?
gr. thea
Gast
13-03-2007 15:34  Reageer met quote

nou die infotrons is geen probleem meer, maar hoe kom ik helemaal boven, ja met die rode bommen, dat snap ik, maar war moet ik ze neerzetten?
gr. thea
Gast
13-03-2007 15:51  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
ik zit weer met level 51 van d10, die infotrons bij die 2e vak, hoe pak ik die?
gr. thea

je pakt de rode en zet hem meteen weer , op en neer boven de rode en je kan door het poortje, dan ga je rechtsaf naar beneden, er is daar geen gravitie, zorg dat het glitterding de andere kant op gaat en zet een rode bij de uitgang ben je de gravitie kwijt in de andere vak, de bal die je boven je ziet, die laat je op de glitterding vallen, op het moment dat hij bij het poortje is dat net is ontploft, dan krijg je de meeste infotrons, en dan ga je naar de volgende, daar pak je de rode en ga door het volgende poortje, voor je naar rechts gaat bij die scharen zet dan eerst even een rode tussen die 2 poortjes boven je, voor de gravitie dan via de scharen naar boven en bij dat poortje weer een rode zetten, dan moet je al die scharen op de goede manier loslaten zodat je door het poortje naar beneden kan , je hebt geen gravitie meer , dus je kan alles zo pakken, ik denk dat het verder nu wel lukt, zo niet dan hoor ik het wel
gr abby
Gast
13-03-2007 16:06  Reageer met quote

Anonymous schreef:
omdat ik te lui ben om 50 pagina's door te spitten naar deze uitleggen maar ff zo Razz.

wie heeft uitleg van 16, 19, 21, en 23?

o en lekker overzichtelijk is dit tpopic geworden Laughing

eigelijk ben ik te lui om te reageren, maar doe het toch maar even, wil je best helpen, maar je geeft me wel veel huiswerk op, 16 is simpel, 1 voor 1 schaar loslaten nadat je gezorgt hebt dat er een bal bij een vak is en die bal op z'n kop gooien, en vak is open. 19 is ook simpel diskettes zo naar beneden gooien, dat er vakken open gaan en je de infotrons kan pakken, moet je niet te lui voor zijn natuurlijk, 21 is van boven af heen en weer lopen om de infotrons te pakken, via het groen kan je naar boven en opzij, zonder groen niet dus boven beginnen, simpel he? en 23 de rode diskettes zo plaatsen en laten ontploffen zodat er vakken openen, een rode diskette laat je ontploffen door hem eerst te pakken, te gaan staan op de plaats waar hij moet ontploffen spatie ingedrukt houden tot hij weer te voorschijn komt en weg wezen dan ontploft hij.
nou dit luie mens gaat weer verder met haar eigen level. succes
ps maar goed dat je niet alle pagina's doorgespit hebt want deze levels staan er niet bij,
gr abby
Gast
13-03-2007 16:17  Reageer met quote

dankje, ik heb hem net gehaald
gr. thea
Gast
13-03-2007 17:14 d12 Reageer met quote

Hallo Abby of Tollie, ik zit helemaal vast in d12. Level 11 en 17 moet je hier gewoon geluk hebben dat je er door komt of zit er een foefje aan dat het wat makkelijker gaat? Hoe krijg je de infotronnen uit level 12, bij level 6 kreeg ik er 14 uit maar nu heb ik veel meer nodig kan iemand me helpen?
gr aniek
Gast
13-03-2007 17:29  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe heb je 35 gedaan van d12 tollie? nu moet je 14 infotrons hebben, ben wel nieuwsgierig
gr abby

Heb net mijn hersen weer laten kraken en het lukte weer

Je moet zorgen dat de bewegende infotron vrij komt en iets onder de infotron (die op de honingraad ligt) rondjes gaat draaien Dan maak je de schaar vrij en zorg je er voor dat het infotronnetje die je kan laten vallen op de kop van die bewegende komt en dat de schaar direct mee ontploft Is wel moeilijk maar het lukt wel Ik kreeg er net weer precies 15

Gr tollie
Gast
13-03-2007 17:40 level 11 van d12 Reageer met quote

begin onderin en dan vlug naar boven de infotronnen slikken en naar rechts daar zit een E ,
gr abby
Gast
13-03-2007 17:45  Reageer met quote

level 12 moet je aan tollie vragen, ben het al weer vergeten, ik heb denk ik niets met arsenals, en 17 is eigelijk het zelfde als 11, en tollie!!!!! bedankt ik ga 35 proberen, als ik tenminste niet te lui wordt(hi hi)
gr abby
Gast
13-03-2007 17:47  Reageer met quote

hoe doe je die 2e rij van d10, level 53 de onderste is geen probleem, maar als ik dan naar boven ga, weet ik niet hoe ik die infotrons moet pakken.
gr. thea
Gast
13-03-2007 17:47  Reageer met quote

o ja bij level 17 kan je na de 2de infotron een bal erop gooien dan krijg je meer dan genoeg infotron
gr abby
Gast
13-03-2007 17:52  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe doe je die 2e rij van d10, level 53 de onderste is geen probleem, maar als ik dan naar boven ga, weet ik niet hoe ik die infotrons moet pakken.
gr. thea

ga helemaal naar rechts daar moet je beginnen, het is verder moeilijk uit te leggen maar volgens mij zie je het vanzelf als je de weg terug gaat, om ze te pakken, als het niet luky moet ik dit level eerst even spelen om duidelijk te kunnen zeggen wat je moet doen,
gr abby
Gast
13-03-2007 17:59  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Heb net mijn hersen weer laten kraken en het lukte weer

Je moet zorgen dat de bewegende infotron vrij komt en iets onder de infotron (die op de honingraad ligt) rondjes gaat draaien Dan maak je de schaar vrij en zorg je er voor dat het infotronnetje die je kan laten vallen op de kop van die bewegende komt en dat de schaar direct mee ontploft Is wel moeilijk maar het lukt wel Ik kreeg er net weer precies 15

Gr tollie

je moet maar net weten hoe je dat glitterding expres rondjes kan laten draaien, het gebeurd wel eens per ongeluk, maar expres? een ronddraaiende verplaatsen lukt nog wel, weet je hoe je me uit kan leggen hoe ik dit moet doen? kan ook weer van pas komen bij andere levels,
gr abby
Gast
13-03-2007 18:15  Reageer met quote

Als je door het buisje gaat en voor het buisje staat doe je het volgende

Ga 4 naar rechts 4 naar onder 2 naar rechts en 2 omhoog Waar je nu staat moet je zo weer naar toe (ik noem het punt 1

ga 4 naar beneden en ga dan naar rechts laat de bewegende infotron los en ga terug naar punt 1 Als de bewegende infotron naar het buisje is geweest en terug komt en vlak bij je is ga je 2 naar links en dan omhoog De infotron blijft daar rondjes draaien

Zuig het groene er tussen uit en maak dan de schaar vrij Als de schaar bij de bewegende infotron is moetje die infotron laten vallen Je doet hier misschien wel 10 keer over maar het lukt vast een keer

Gr tollie
Gast
13-03-2007 19:32 level 5 van d77 Reageer met quote

1 naar beneden 6 naar rechts 1 naar neneden 1 omhoog
3 naar rechts 2 naar beneden 1 omhoog 1 naar rechts
2 omhoog en dan weer helemaal naar het begin naar links,
van af begin 3 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog
1 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog
1 naar links 1omhoog 3 naar rechts 1om hoog terug naar links naar begin,
van af begin 4 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden
1 naar links 3 naar rechts 1 naar boven 1 naar links
1 naar boven 2 naar rechts 1omhoog 1 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 omhoog 1 naar rechts 2 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts 2 omhoog 1 naar rechts 1 naarboven 1 naar rechts 1 naar boven 1naar links 1 naar boven 3 naar rechts 3 naar beneden 1 omhoog
1 naar links 3 naar beneden 1 naar links 1 naar beneden 2 naar links 2 naar boven 2 naar rechts 2 naar boven 1 naar links 1naar bovenen dan helemaal naar rechts en dan helemaal naar beneden.
ik hoop dat er geen foutje in geslopen is, heb dit via de tab knop gedaan, iemand op een andere forum vroeg naar dit level en ikheb gezegd dat ik het hier zou beschrijven, hebben jullie er misschien ook wat aan, kan eventueel ook level 6 op deze manir doen

gr abby
Gast
13-03-2007 19:47 level 35 d12 Reageer met quote

HET IS AL GELUKT,,had maar 2x over moeten doen, bedankt!!!
Plaats Reactie Pagina 50 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: