NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

modellenwerk / model worden
Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
25-12-2009 20:01 Model Reageer met quote

Ik zou ook heel graag model willen worden. Ik ben 1.75 maar helaas heb ik maat 38 en dat is voor de modellen wereld te dik. Veel mensen zeggen dat ik modellen haar heb en een mooi gezichtje heb. Maar ik ben best een onzeker meisje.

Ik zou dus WEER af moeten vallen om model te worden maar eerst had ik maat 34 (ik had anorexia) Sad dus ik moest heel veel aankomen en nu houden ze me in de gaten dus nu zou ik niet zomaar model kunnen worden.

Ik zou willen dat er in de toekomst meer modellen komen met een normale maatje.

Zo zullen minder meisjes anorexia krijgen omdat ze gaan vergelijken met modellen. Zo is het helaas bij mij ook gekomen.

De modellen wereld is harder dan jullie denken maar toch zou ik het heel graag willen!

Groetjes anoniempje

Gast
29-12-2009 0:18  Reageer met quote

Ik ben 13 jaar en ik wil al heel lang model worden,
maar ik heb een bril en lenzen is geen optie voor mij!

wat moet ik nu doen?
Gast
07-01-2010 15:42 Model worden. Reageer met quote

Ik wil graag model worden, geef pleas tips.

Ben 12 jaar.
Ben 1,70

Xxxxjes manon.
Gast
08-01-2010 16:23 Re: model worden Reageer met quote

ben een meisje ik ben 13 jaar ong. 1.75 lang en weeg 49/52 kilo
verder heb ik bruin haar tot over mijn schouders, groen bruine ogen en ben (volgens anderen) best wel knap.
ik zou graag model willen worden.
kan iemand me alsjeblieft zeggen hoe ik dit moet aan pakken?
anders kijk even op mijn hyves: http://rosalie199627.hyves.nl/
Gast
18-01-2010 13:49  Reageer met quote

ik zie hier dat heel veel meiden graag model willen worden.
ik ook!
blond haar, blauwe ogen, 15 jaar en ongeveer 168cm lang.
ik heb wel een probleem; ik heb een blokjesbeugel.
gaat dat wat worden?
Gast
18-01-2010 23:02 model worden Reageer met quote

onder de 1.80 kan je geen model worden en onder de 18jaar

hopelijk jullie antwoorden begin met een portfolio zonder die heb je ook geen modellen toekomst
Gast
19-01-2010 15:20  Reageer met quote

dat is niet waar.
je kunt onder de 18 jaar best model worden!
sowiezo een modellencariere starten,
dat is het beste om zo jong mogelijk te beginnen.
en onder de 1.74/1.75 heb je waarschijnlijk minder kans,
maar het kan zeker!
het gaat vooral om je uitstraling en je lange benen.
Gast
20-01-2010 8:02 20 - 01 - 10 model worden Reageer met quote

Hallo , Ik ben een meisje van 11 en mijn grootste droom is echt om model te worden, maar ik weet maar niet hoe. Ik weet wel dat ik misschien nog een beetje jong ben, maar als ik op deze leeftijd model kan worden zal ik dat super tof vinden . Ik ben 1.52 m. En rond de 40 kilo,ben ik geschikt om nu al model te worden en kan dat ?

X Hannah

Hallo , Ik ben een meisje van 11 jaar en mijn grooste wens is model worden , waarom ik dat wil worden: omdat ik gewoon super tof vindt om over de catwalk te lopen. Ik ben dus 11 misschien wel een beetje jong om model te worden maar als ik dat op deze leeftijd kan dan ben ik heel blij . ik ben 1.52m en rond de 40 kilo. Ik heb een mooie blonde kleur in me haar en ongeveer tot mijn schouders. Ben ik geschikt en kan het op mijn leeftijd

edit Numix: berichten samengevoegd
Gast
21-01-2010 14:35  Reageer met quote

11 is idd wel een beetje jong denk ik.
1,52 is te klein. je kunt beter een paar jaartjes wachten tot je groter en wat ouder bent, en dan eens foto's opsturen.
als je professioneel model wilt worden,
moet je rond je 14de beginnen.
ps. dit is mijn mening, niet meteen je droom opgeven ofso hè? ;p
Gast
26-01-2010 21:44 model Reageer met quote

ik wil wel ook heel graag model worden want ik denk wel dat heel leuk zal worden alles je het bent X
Numix
27-01-2010 22:36  Reageer met quote
numix.nl

enkele berichten helaas verwijderd, zie:
http://forum.numix.nl/viewtopic.php?p=39277#39277

discussies, adviezen etc. etc. zijn wel toegestaan.

Laatst aangepast door Numix op 28-01-2010 22:10, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
28-01-2010 21:50  Reageer met quote

Hoihoi.

ik ben larissa ...

edit Numix: Sorry, bericht verwijderd.Dit topic is eigenlijk niet bedoeld voor vraag/aanbod. Graag dus geen berichten plaatsen als "Ik ben ... wil model worden... en mijn hyves is ...".

Bedankt.
Gast
08-02-2010 8:01 Model worden Reageer met quote

Hallo!

Ik wil ook heel graag model worden. Maar ik ben te klein. Ik ben namelijk 1.60. En ik heb trouwens maar 34.

Maargoed.

xoxo Jamie
Gast
08-02-2010 17:29 ben 2 jaar model Reageer met quote

sta al 2 jaar model
maar mensen denken vaak dat het altijd alleen maar leuk is maar dat is niet altijd leuk hoor
Gast
10-02-2010 11:34 Adviezen? Reageer met quote

Hallo,

er bestaan veel vragen over modellenwerk. Ik kan vanuit mijn eigen ervaring vrij veel vragen voor je beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Neo

edit Numix: e-mailadres verwijderd, je kan ze hier beantwoorden
Gast
15-02-2010 16:02  Reageer met quote

Even een reactie van iemand die er ook wat van weet (Als fotograaf en modelscout voor een nieuw opgericht modellenbureau):
Het is ONZIN dat je 1.80 m. moet zijn en 18 jaar om model te worden. Er zijn namelijk heel veel soorten modellen. Catwalkmodellen, die moeten vaak inderdaad minimaal 1.78 zijn en een bepaalde maat hebben, maar om te figureren, en voor fotoshoots, promoties e.d. hoef je die maten echt NIET te hebben.

Het hangt er dus maar net vanaf wat voor sóórt model je wilt worden.
Gast
15-02-2010 18:09 shoot Reageer met quote

hoi voor de meiden die willen fotoshooten, er geen geld voor willen betalen, en voor de meiden die niet de modellenmaten hebben, maar die juist wat voller zijn, zwaarder, of kleiner, reageer dan even want ik maak modelfotoshoots, en ook van dus de modellen die afwijken van de standaard modellen!

edit Numix: sorry, e-mailadres verwijderd
Gast
15-02-2010 18:14 shoot Reageer met quote

ok excuses ik begrijp dat je hier geen email adres mag vermelden dat wist ik niet.
Numix
15-02-2010 18:17  Reageer met quote
numix.nl

Zie ook een paar berichten hierboven, dit topic is niet bedoeld voor vraag/aanbod, maar meer voor discussies omtrent model worden / modellenwerk.
Gast
18-02-2010 14:39 wil graag model zijn Reageer met quote

ik wil al van kleins af aan graag model willen zijn/worden alleen ben ik volgens mij niet geschikt. ik ben best dun 50 kilo en maatje 34 en ben best klein 1.68 helaas. en m'n tanden staan niet egt recht maar ben er mee bezig. maar het zou me egt geweldig lijken om een keer een mooie foto shoot te doen. ik weet alleen niet zo goed hoe je dat aan moet pakken en waar je dan naartoe zou moeten. naja wie weet komt t ooit nog.
xxx D.J.
Gast
19-02-2010 13:39 te dik Reageer met quote

haaai ik wil zo graag model worden ik oefen bijna elke dag voor de spiegel ik ben 1,75 en ik ben 13 jaar en ik weeg 48 kilo nu ben ik bang dat ik te dik ben of te zwaar dus weet ik niet of dit te zwaar is voor model te worden ik hoop het niet want ik wil het super graag .veel kinderen in mijn klas zeggen dat ik net een model lijk en dat het echt iets voor mijn is alleen ik ben bang dat ik te zwaar ben help me

xxxxx michelle
Gast
19-02-2010 19:20 Re: te dik Reageer met quote

Anonymous schreef:
haaai ik wil zo graag model worden ik oefen bijna elke dag voor de spiegel ik ben 1,75 en ik ben 13 jaar en ik weeg 48 kilo nu ben ik bang dat ik te dik ben of te zwaar dus weet ik niet of dit te zwaar is voor model te worden ik hoop het niet want ik wil het super graag .veel kinderen in mijn klas zeggen dat ik net een model lijk en dat het echt iets voor mijn is alleen ik ben bang dat ik te zwaar ben help me

xxxxx michelle

1.75 en 48 kilo???Meid, wat is daar mis mee dan???Lijkt mij juist een perfect gewicht hoor, dus te dik?? hoezo??! groetjes, Hans
Gast
19-02-2010 23:01 euhm Reageer met quote

ik ben 13 jaar
en ik ben 1,78
en ik ben helaas 57 kilo
ik ben niet dik , mensen vinden mij dun
niet al te dun net als mager
en ik wil graag model worden
maar ik weet echt niet hoe
ik wil tips

xxkübra
Gast
21-02-2010 13:23 ikram Reageer met quote

ik wil model worden maar ben te klein ik ben 9 jaar en ik wil zoo graag model worden ik heb heel veel kleren ontworpen en mensen vinden het heel mooi maar paar ook niet
Gast
16-03-2010 19:04 help?? Reageer met quote

Hallo, ik wil echt heel graag model worden maar ik weet niet hoe ik dat kan worden. Als iemand mij kan helpen zou ik dat erg fijn vinden. ik ben 12 jaar, blond haar,blauwe ogen, 1,70 m, en ik ben niet superdun maar normaal/dun. weet iemand hoe ik modellenwerk in noord-holland kan vinden??

xoxo Naomi
Gast
19-03-2010 21:39 Re: gastt Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik wil ook graag model worden maar ben 1.55 ofzo kan dan denk je ?

Je moet niet lang zijn om model te worden, FOTOmodel tenminste, je moet alleen lang zijn als je catwalk model wilt worden, ikzelf ben maar 1m62 en 13 jaar, ik ben wel slank, en weeg 41 kg; maar ik ben ook model..
je moet ez gewoon voor gaan!!
schrijf je in in 10tallen bureaus, en dan koomen ze wel op je af Smile
heb ik ook gedaaan Smile)
zeker doen!
x
Gast
19-03-2010 21:42 Re: Model worden Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo!

Ik wil ook heel graag model worden. Maar ik ben te klein. Ik ben namelijk 1.60. En ik heb trouwens maar 34.

Maargoed.

xoxo Jamie

Je kan model worden hoor, je moet er gewoon voor gaan Smile
ik ben 1m62 en model, ik ben 13, voor FOTOmodel moet je niet lang zijn, er zijn vrouwen die 1m65 zijn e fotomodel, dus..
GA ERVOOR! Smile
Gast
02-04-2010 15:17 model worden alleen dan jong Reageer met quote

ik ben 13 en wil graag jong talent worden,,
ik kan goed zingen
en goed poseren
maar ik weet ik niet hoe en waarneer ,,
ik me op kan geven ..
xxx michelle
Gast
08-04-2010 15:01 Modellenwerk Reageer met quote

Hoihoi beste mensjes.
Ik ben 11, en heb 1 modellenopdracht gedaan.
Het was voor een bedrijf, en ik had een grote shoot.
Nu hangt er in Gouda een poster van 4 meter breed en 6 meter lang op en gebouw van MIJ! Ik ga in de zomervakantie verhuizen naar China, daar ben ik al 2 keer geweest, en ik ben in een winkelcentrum voor de 2e keer (1 x dus al in NL) gescout voor een groot Chinees modellenbureau!
Ik vind het echt super. En het leuke is ; de scouts kwamen gewoon op me af! Dus meiden, je hoeft niet perse zelf naar een modellenbureau, je kunt ook gewoon op het strand gescout worden, in een winkelcentrum of bij wijze van spreken in de metro. Doe je best, en blijf doorzetten!
Gast
11-04-2010 13:59 Model Reageer met quote

heej
kben aziatisch en heb spaanse roots
en kwil dolgraag model worde maar ik weet niet of ik wel de juiste capaciteiten heb om model te worden ik ben ongeveer 1.53 m lang en weeg 42 kg ik ben druk bezig met vermageren ma hoeveel moet ik wegen om in aanmerking te komen? o ja kben 13 jaar
Plaats Reactie Pagina 6 van 15
Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

Ga naar: