|
|
|
|
| Gast |
| 15-04-2005 11:21 |
|
|
|
hi roni.i am ehsan,i live in iran.I LOVE YOU AND MANCHESTER UNITED AND SIR ALEX AND OLDTRAFORD |
|
|
|
|
| Gast |
| 22-04-2005 8:23 Re: of c0urse |
|
|
|
Cristiano Ronaldo, zonder H dus |
| gastie |
| 29-04-2005 14:23 |
|
|
Gast
|
Srry hoor maar heeft die op dit moment een vriedin?
o en hebben jullie die reclame gezien? |
| 100% mii |
| 30-04-2005 16:47 homõ? wat lul juh nouw! |
|
|
Gast
|
Hij is helemaal geen homo hoor want hij heeft een vriendin die elize heet dus luister maar niet naar haar .
p.s hij is kk lkkr .
)))(((h.v.j.chris)))((( |
| Gast |
| 02-05-2005 13:19 Re: homõ? wat lul juh nouw! |
|
|
|
| 100% mii schreef: | Hij is helemaal geen homo hoor want hij heeft een vriendin die elize heet dus luister maar niet naar haar .
p.s hij is kk lkkr .
)))(((h.v.j.chris)))((( |
o ja since wanneer heeft die een vriendin? |
| mis-ronaldo |
| 04-05-2005 13:01 Martha |
|
|
|
Ejj lui ik weet wara jou plaatjes en video's kan zien van cristiano ronaldo ( smakjussz) ..!!
Op mijn eigen site en als juh daar bent wil juh dan stemmen dta kan ik\n dat rooie vakjuh daar bovenaan in mijnn site.!!!
en berichjuh helemaal onderaan mijn site nou veel kijk plesier ciaoO..(K)
Martha
www.imonline.nl/cristianO-rOnaldOlOver-4-evah
maar ik hbe laatst iets gedaan met mijn site waardoor juh geen plaatjes meer kan pakkuh srry lui..!! |
| Gast |
| 05-05-2005 22:15 |
|
|
|
christiano is echt een mega lkkr ding....en ik ben zelf 18 dus leeftijd doet er niet toe  |
| Gast |
| 19-06-2005 22:28 girlie |
|
|
|
meiden meiden.....hij is geen homo...en iemand die lult dat ze een neef is kan ook niet...want hij heeft geeneens familie die nederlands kan...dus mensen die zo doen...doe normaal en lul niet...want jullie fantasie loopt vee te veel te vrije loop. Peace Out People |
| Gast |
| 21-06-2005 10:47 |
|
|
|
egt dom als mense hier gaan beweren dat ze hem kennen ofzo :s
ik ben zelf ook portugees maar dat betekdn niet gelijk dat k hem persoonlijk ken ofzo..
ik ken wel een man die Cristiano goed kent, maar ik ga hier niet lope beweren dat ik zelf cris ken.. heb m maar 1 x in t egt gezien en dat was bij een wedstrijd, mjaa..
leuk vor de mense dus die m wel ''kenne''  |
| ... |
| 04-07-2005 13:01 ... |
|
|
Gast
|
idd mijn meidjee
hij is gwn super mooi ma ik ben nie alleen supporter voor hem omda hij mooi is ma ook omdat hij kan voetballen!!
en de meeste vn dees wijven weten ng nie eens of ne bal rond of vierkant is ik en da meiske van da bericht onder mij voetballen allebei en wij weten of ge goed of slecht zijt en die wat hier allemaal zogezegt fan zijn van hem weten denk ik ng niet eens bij welke ploeg hij speelt of hij allemaal kan enzo maja dat zijn dan "echte fans"
xxxeen echte ronaldoo fann |
| fanfan |
| 04-07-2005 18:51 Re: .. |
|
|
Gast
|
| .. schreef: | Omg stom kippen Ronaldo is helemaal niet homo
as die homo was zou hij al geen vrouw hebben
stom kippen
maarja dat noemt men dan supporters vn ronaldo ze weten niet eens iets over hem! |
heeft die een vrouw??? is die getrouwd dan  |
| Gast |
| 04-07-2005 18:52 |
|
|
|
| MsWeirdo schreef: | Whahh dit forum is al meer dan n hjaar aan de gang  |
whahahhha ja helemaal gelijk maar waarschijnlijk zijn er een paar van deze mensen wel over hem heen tenminste vinden ze hem nie meer zo wauw denk ik  |
| Gast |
| 06-07-2005 18:58 link voor mooie fotows van hem jongens;) toch beter zoeken;) |
|
|
|
http://www.sexymalecelebs.co.uk/Galerie...cat_id=228 |
| nino |
| 09-07-2005 19:07 Re: link voor mooie fotows van hem jongens;) toch beter zoek |
|
|
Gast
|
| Anonymous schreef: | | http://www.sexymalecelebs.co.uk/Galeries/categories.php?cat_id=228 |
hoe kom je eraan?? is die bruine vrouw zijn vriendin?? |
| Robbie1963 |
| 13-07-2005 8:59 |
|
|
|
Ik vind Christiano Ronaldo het lekkerste ding,hij is echt super mooi.
Tevens heb ik vernomen dat zijn ploeggenoten het vermoeden hebben,dat Ronaldo homo zou zijn,of het waar is weet ik niet,zo ja,ik wil zijn vriend wel worden hihihi |
| Gast |
| 14-11-2005 15:27 i love ronald |
|
|
|
a just wanne say (from sweden that Christiano ronald is worlds good looking man. i love him so mutch / from Albertina |
| Gast |
| 23-11-2005 18:58 |
|
|
|
ik wil graag weten waarneer de snelste wedstrijd komt dat ik he, kam zien xxxx maria |
| Gast |
| 01-12-2005 19:33 danna |
|
|
|
Christiano Ronaldo = The Perfect male |
| Gast |
| 07-12-2005 14:38 iets vragen |
|
|
|
Help,weet iemand hoe ik hem in het echt kan zien |
| crc |
| 11-12-2005 18:27 brande maar |
|
|
Gast
|
hahaha sorry mense ik zit bij jong oranje en ik heb cristiano ontmoet paar weken gelede en hij heeft me gevraagt om een keer met m naar portugal te gaan hahaa ik heb ja gezecht en we gaan deze zomer als hij tijd heeft hahaahaha sorry dames no hard feelings  |
| crc |
| 11-12-2005 18:51 cristiano |
|
|
|
en geloof me cristiano is eg nie zo heeeeel boeiend in het echt ten eerste hij kan nie goed engels het is dat ik portugees ben en ten tweede zijn tande zijn ook niet alles mah verders kan hij r mee door ik meld dit maar ffe op alle sites want somiige mense flippen egt een beetje te erg ciaoooo ik laaat t nog weten hoe t was in portugal met hem |
| Gast |
| 16-12-2005 9:46 Rahman eroglu |
|
|
|
jow allemaal ...
Keel kan net zo goed voetballen...
maar owk een goeie style... |
| gina |
| 21-12-2005 20:45 christiano ronaldo |
|
|
Gast
|
ey mensen christiano ronaldo is kapot lkkr vooral ze buik.
als alle jongens nou ff op christiano ronaldo lijken  |
| Gast |
| 21-12-2005 20:50 naam |
|
|
|
wisten jullie dat het cristiano ronaldo is en niet christiano |
| gina |
| 21-12-2005 20:52 zijn naam |
|
|
Gast
|
zijn voornaam schrijf je zonder h dus cristiano wist ik ook nie |
| Gast |
| 22-12-2005 13:47 Christiano Rules |
|
|
|
Hey, Ik ben ook onwijs grote fanvan christiano, op http://drduiveltje.punt.nl/?foto=1 staan wat lekkere foto's van 'm in het fotoboek. als iemand nog meer lekkere foto's heeft zie ik ze graag! mijn e0mail is duiveltje13@hotmail.com |
| Gast |
| 29-12-2005 0:00 |
|
|
|
hoeveel geld zou die hebben:P?? |
| Gast |
| 30-12-2005 12:59 Christiano Ronaldo |
|
|
|
Stap 1 hij is lekker 2 hij is lekker 3 hij is lekker en 4 hij heeft een lekker lichaam:P ik heb alles van hem maarjah geen foto,s srry:( |
| ikkuh |
| 30-12-2005 19:36 mmmmm |
|
|
Gast
|
ronaldo is een vet lkkr ding net als theo bos en jos pronk ( wielrenners ) ook noggg familie vam mij !!!! [/b] |
| Gast |
| 05-01-2006 11:32 Je kunt de plaatjes wel plakke |
|
|
|
Je kunt de plaatjes wel plakke op die site je doet gewoon print screen en dan Pain doe je bij bewerken plakken en dan ga je die gwoon opslaan klaaar! |
|
|