NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
13-03-2007 20:15 Re: level 5 van d77 Reageer met quote

Anonymous schreef:
kan eventueel ook level 6 op deze manir doen

gr abby

Doe maar

Gr tollie

Gast
13-03-2007 20:46  Reageer met quote

level 17 gehaald bedankt Abby maar nu zit ik weer met een arsenal level 11 lukt ook nog niet die dingen komen zo snel achter mij aan ik word er niet goed van
gr aniek
Gast
13-03-2007 20:56 Re: level 5 van d77 Reageer met quote

Anonymous schreef:
1 naar beneden 6 naar rechts 1 naar neneden 1 omhoog
3 naar rechts 2 naar beneden 1 omhoog 1 naar rechts
2 omhoog en dan weer helemaal naar het begin naar links,
van af begin 3 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog
1 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog
1 naar links 1omhoog 3 naar rechts 1om hoog terug naar links naar begin,
van af begin 4 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden
1 naar links 3 naar rechts 1 naar boven 1 NAAR RECHTS
1 NAAR ONDER
2 naar rechts 1omhoog 1 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 omhoog 1 naar rechts 2 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts 2 omhoog 1 naar rechts 1 naarboven 1 naar rechts 1 naar boven 1naar links 1 naar boven 3 naar rechts 3 naar beneden 1 omhoog
1 naar links 3 naar beneden 1 naar links 1 naar beneden 2 naar links 2 naar boven 2 naar rechts 2 naar boven 1 naar links 1naar bovenen dan helemaal naar rechts en dan helemaal naar beneden.
ik hoop dat er geen foutje in geslopen is, heb dit via de tab knop gedaan, iemand op een andere forum vroeg naar dit level en ikheb gezegd dat ik het hier zou beschrijven, hebben jullie er misschien ook wat aan, kan eventueel ook level 6 op deze manir doen

gr abby

ER STAAT EEN FOUT IN GRR>>>!!#%&#$$@!%% hihi Razz

Ik heb hem veranderd met dik gedrukte letters

Gr tollie
Gast
13-03-2007 21:12 level 6 d77 Reageer met quote

1 naar links en 1 naar boven, terug 1 naar beneden 1 naar links en 1 omhoog, 2 omhoog aan de linkerkant 1naar rechts 1omhoog weer 1 terug naar beneden en 1 naar rechts 1omhoog 1naar links 1 naar beneden 2 naar links 2 naar beneden 3 naar links 2 om hoog en aan de linkerkant 1 omhoog 1naar beneden en aan de rechterkant 1 omhoog en 3 naar links 1 naar beneden en terug 1 omhoog 1 naar links 1naar beneden en terug 1 omhoog 1 naar links 2 naar beneden en terug 2 omhoog, 1 naar links 1 naar beneden 1 naar rechts 1omhoog 2 naar links, 1 naar rechts 1 naar beneden 3 naar rechts 3 naar beneden , helemaal naar links en helemaal omhoog.
level 7 ook nog hebben?
gr abby
Gast
13-03-2007 21:14  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 17 gehaald bedankt Abby maar nu zit ik weer met een arsenal level 11 lukt ook nog niet die dingen komen zo snel achter mij aan ik word er niet goed van
gr aniek

arsenals is tollie kampioen in, dus gewoon hard janken , is hij gevoelig voor
gr abby
Gast
13-03-2007 21:14 Re: level 5 van d77 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ER STAAT EEN FOUT IN GRR>>>!!#%&#$$@!%% hihi Razz

Ik heb hem veranderd met dik gedrukte letters

Gr tollie

maar heb je hem wel gehaald?
gr abby
Gast
13-03-2007 21:54 level 7 d77 Reageer met quote

1 naar links je staat nu bij een groene diskette, die moet je niet op dat glitterding gooien, je wacht tot hij terug naar boven komt en duw dan de diskette over hem heen naar links en gooi hem daar naar beneden, het poortje knalt weg, dan pak je gauw de infotron die in dat vak zit waar dat glitterding ingaat en haal dat groen weg, pak de infotron onder de bal en laat hem naar beneden vallen zodat jij aan de rechterkant staat en gooi die bal op dat glitterding als hij weer terug komt, er moeten 5 infotrons uit komen ga eerst nar rechte langs de E infotrons pakken bij de E 1 naar links naar beneden aan de linkerkant 1 naar beneden en 1 naar rechts en 1 naar boven, pak de infotrons aan de linkerkant
ga boven aan 9 poortjes door naar links 2 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog 3 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts en 1 omhoog naar rechts terug naar begin en helemaal boven 8 poortjes door en 1 naar beneden 3 naar rechts 2 naar beneden en 1 naar rechts 2 naar boven en helemaal naar rechts naar de E.
level 8 heb ik niet en begin ik ook niet aan en level 9 mag tollie voor me oplossen.
gr abby
Gast
13-03-2007 22:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr aniek

Je moet met de onderste beginnnen Telkens links zuigen en omhoog links zuigen en omhoog enz

Doe je 20 keer dan heb je het onder de knie

Gr tollie
Gast
13-03-2007 22:28  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr aniek

Level 18 Arsenaal III

Aniek, probeer zulke dingen te bouwen en zet dan de rode bom op de plek waar ik sta op het plaatje.

Als je hem zo maakt als op het plaatje dan heb je al 68 infotrons en nog 4 bewegende over. Daar kan je er 36 uithalen dus dan heb je er al 104. (Je kan hem veel groter maken met alle scharen erbij dus je kunt er meer dan zat pakken suc 6)

Gr tollie
Gast
13-03-2007 22:50  Reageer met quote

goh kan me niet herinneren dat ik het zo gedaan hebt, maar ik heb hem gehaald, dat is het belangrijkste, maak niet uit hoe, begin er toch steeds meer bedreven in te worden, nog even en dan haal ik je weer in tollie,hi hi , hoop alleen niet dat mijn pc weer kapot gaat, kan ik weer opnieuw beginnen, denk niet dat ik daar de zin en de moed nog voor zou kunnen opbrengen, nou ik ga weer slapen, morgen weer hard werken met m'n spierpijn, welterusten
Gast
13-03-2007 22:51  Reageer met quote

gr abby met pijltje naar boven
Gast
13-03-2007 23:15  Reageer met quote

Anonymous schreef:
goh kan me niet herinneren dat ik het zo gedaan hebt, maar ik heb hem gehaald, dat is het belangrijkste, maak niet uit hoe, begin er toch steeds meer bedreven in te worden, nog even en dan haal ik je weer in tollie,hi hi , hoop alleen niet dat mijn pc weer kapot gaat, kan ik weer opnieuw beginnen, denk niet dat ik daar de zin en de moed nog voor zou kunnen opbrengen, nou ik ga weer slapen, morgen weer hard werken met m'n spierpijn, welterusten

Zo had ik het ook niet gedaan maar was wel ff leuk aan het spelen hihi

Oja level 5 van d77 heb ik nog niet was met D12 level65 aan het stoeien

Gr tollie
Gast
13-03-2007 23:23  Reageer met quote

ben nu level 5 aan het doen Ik probeer het nog ff maar wil je hem morgen nog is goed plaatsen want wat ik veranderde klopt ook niet Volgens mij ben je een stuk vergeten!

Gr tollie
Gast
14-03-2007 9:03  Reageer met quote

okee
gr abby
Gast
14-03-2007 10:09 LEVEL 5 VAN D77 NOGMAALS Reageer met quote

ik zal hem nu spelen dan moet het goed zijn,
1 naar beneden , 6 naar rechts, 1 naar beneden, 1 omhoog terug.
3 naar rechts , 2 naar beneden en 1 omhoog, 1 naar rechts en 2 omhoog, en dan helemaal naar links naar begin.
vanaf begin 3 naar beneden en 1 naar rechts 1 omhoog en 1 naar rechts, 1 naar beneden en 1 naar rechts , 1 omhoog en 2 naar rechts, 2 omhoog enweer terug naar links het begin.
vanaf begin 4 naar beneden en 1 naar rechts, 1naar beneden en 1 naar links, weer terug en nog 2 naar rechts, en 1 omhoog.
1 naar links en 1 omhoog, 2 naar rechts, 1 omhoog en 1 naar rechts, 2 naar beneden en 2 naar rechts, 2 omhoog,
1 naar rechts en 2 naar beneden, 1 naar rechts 1 omlaag 1naar rechts en 2 omhoog, 1 naar rechts 1omhoog, 1 naar links en 1 omhoog. 3 naar rechts 2 omlaag en 1 omhoog, 1 naar links en 3 naar beneden, 1naar links 1 naar beneden en 2 naar links en 2 omhoog,2 naar rechts 2omhoog 1naar links en 1 omhoog, helemaal naar rechts en helemaal naar beneden en klaar. ik heb hem nu gehaald dus jullie ook.
gr abby
Gast
14-03-2007 13:52 hoi tollie Reageer met quote

hoe doe ik level 45 van d12?
gr abby
Gast
14-03-2007 16:05  Reageer met quote

hoi,
hebben jullie level 3 al van d12? het eerste gedeelte is geen probleem, maar het gaat me om die scharen.
gr. thea
Gast
14-03-2007 17:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
hebben jullie level 3 al van d12? het eerste gedeelte is geen probleem, maar het gaat me om die scharen.
gr. thea

dat is ook het moeilijkste, het i gewoon een kwestie van snel zijn, en zelf uitkienen, heb er ook lang over gedaan, zou niet weten hoe ik dit moet uitleggen, denk dat iedereen het anders doet.
gr abby
Gast
14-03-2007 17:04  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
gr. thea

Je moet het hok van de scharen in 2 helften zien een linker en een rechter helft

Pak eerst de hele rechterhelft maar zorg dat de scharen opgesloten blijven Als je de rechterhelft hebt ga je aan de bovenkant van het hok de rechter van de 2 infotronnen pakken dan komen de scharen vrij en scheur je gauw door richting de middelste aan de rechterkant pak die ook heel gauw en scheur verder naar onder en pak de infotron die rechts onder zit en ga gauw de linkerhelft in en er valt een infotron achter je zodat de scharen niet achter je aan komen.

Pak de hele linkerhelft maar zorg ervoor dat de scharen nog niet bij je kunnen komen Dan pak je vanaf onder de laatste infotrons en moet je hopen dat er geen schaar in het hokje van de E zit

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is

Gr tollie
Gast
14-03-2007 17:07 Re: hoi tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe doe ik level 45 van d12?
gr abby

Het zelfde als level 2 van D7

Je moet die scharen naar de E's sturen door er naast te blijven lopen Laat ze rondjes om de E's gaan en duw dan een blok op hun kop

Gr tollie
Gast
14-03-2007 19:49 Re: hoi tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
Het zelfde als level 2 van D7

Je moet die scharen naar de E's sturen door er naast te blijven lopen Laat ze rondjes om de E's gaan en duw dan een blok op hun kop

Gr tollie

het is nog gelukt ook, ik loop van trots naast m'n schoenen, het is dat ik koude voeten kreeg, dus ik was weer snel terug op aarde, hoe gaat het met level 5 van d77, heb ik het goed gedaan nu?
gr abby
Gast
14-03-2007 22:46  Reageer met quote

Jazeker heb je het goed gedaan allen mijn pc happerde op het allerlaatste en ik knalde tegen een schaar Heb het niet weer geprobeerd

Gr tollie
Gast
14-03-2007 23:03  Reageer met quote

gewoon door gaan, ik ben nu bij level 54 van d 12 , ben al een aatal irritante levels doorgekomen, alleen 47 vergt veel van m'n geduld, hoe ben ji die in vredesnaam doorgekomen?
gr abby
Gast
15-03-2007 17:29  Reageer met quote

Hoi abby

Ik weet het niet psies meer het lukt me niet meer hihi

Ik weet niet zeker of het zo moest maar zo gauw het level begint druk je pijlje naar rechts in en zuigt aan het einde het groene weg de bal valt de bewegende infotron ontploft en jij gaat gauw door naar beneden en het valt wel achter je dicht

of dat je de scharen de hele tijd moet laten schrikken en dan de bal moet laten vallen

Kijk goed hoeveel infotrons je moet hebben want het wil wel voorkomen dat je de E haalt maar dan toch te weinig hebt

Gr tollie
Gast
15-03-2007 18:21  Reageer met quote

dat had ik al in de gaten, ik krijg er niet meer dan 15 , wat ik ook doe, heb het even opgegeven, ben nog steeds met 54 van d12 bezig, die is ook zo irritant, heb jij hem al kunnen halen?.
heb vandaag een jaar m'n rijbewijs, moet ik even vieren, heb er 3 jaar over gedaan doordat ik er steeds tussenuit moest voor een logeerpartijtje in het ziekenhuis, maar ik heb hem wel in 1x gehaald, dat is weer een voordeel, heb nadat ik hem gehaald heb nog 3 maanden op m'n auto moeten wachten, zolang duurt zo'n levering, toen meteen een reisje geboekt naar schotland, kon ik meteen links gaan rijden daar, maar er zit nog geen deukje in m'n auto, dat valt me ook weer mee, ik dwaal geloof ik weer af, een rotgewoonte van me, wist dat ik altijd te veel kletste , maar ik schijn het schrijvend ook niet te kunnen laten, heb je trouwens level 5 van d77 al, niet opgeven hoor , 6 en 7 staan er ook al , dus je kunt vooruit, level 8 is het zelfde als 5 maar dan met 2 schaartjes in elk vakje, heb gauw weggedrukt, ik dacht bij mezelf ja daaaaaaaag!!!!!!
gr abby
Gast
15-03-2007 20:41  Reageer met quote

er is zeker weer voetbal op tv?
abby
Gast
15-03-2007 20:49  Reageer met quote

ja klopt, ik kijk ff zo af en toe
gr. thea
Gast
15-03-2007 20:52  Reageer met quote

owjah hoe doe ik level 1 van d78, ik zit weer helemaal vast, kan geen kant meer op, straks moet ik wel uit pure noodzaak voetbal kijken, en dat wil ik liever NIET
gr. thea
Gast
15-03-2007 21:07  Reageer met quote

ik zat juist te wachten tot jij mij ging vertellen hoe die moest (geintje)ik zou niet weten hoe die moet.
gr abby
Gast
15-03-2007 21:21 Re: level 76 Reageer met quote

Martijn1984 schreef:

heey waar al je bommen naar beneden vallen is bijna aan het einde daar ligt hij prezies onderaan op de grond
groetjes ramona
Plaats Reactie Pagina 51 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: