|
|
|
|
| Gast |
| 17-03-2007 22:27 |
|
|
|
gr. thea(was ik ff vergeten) |
|
|
|
|
| Gast |
| 17-03-2007 22:39 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | nou, dan denk je ff een makkelijke level er tussendoor(level 10 van d92) en dan heb je alle infotrons, en woepssss kom je niet bij de E, zal wel weer iets makkelijks zijn , maar zie het niet... |
voordat je de gele diskette laat ontploffen even met je tab naar de E kijken zie dat daar ook een gele diskette bij dat blok zit, en je moet hem laten ontploffen met die schaar die daar heen en weer gaat, via de tab kan je ook weer kijken of het is gelukt, ik kijk nu bij elke level eerst even met de tab, dat schilt een hoop ergenis
gr abby |
| Gast |
| 17-03-2007 23:37 |
|
|
|
ben de hele avond bezig met level 57 van d12, het level heet snik city, maar je kan het wel snik wereld noemen, tollie!!! jij hebt hem al gehaald, ik kan alle infotrons pakken , maar het lukt me door al die scharen niet om bij de E te komen, waar kan ik die rode diskette het beste zetten?
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 13:37 |
|
|
|
hoe kom ik bij die rode diskettes van level 12 d92?
gr. thea |
| Gast |
| 18-03-2007 14:09 |
|
|
|
linker vak heb ik inmiddels open, maar nu nog de rechter, en ik heb maar 2 rode diskettes, ra ra.....
gr. thea |
| Gast |
| 18-03-2007 14:15 |
|
|
|
daar ben ik ook een hele tijd mee bezig geweest, je moet een rij groen weghalen er onder schaartjes gaan erin je schuift een groene diskette , weer schaartje erin en groene diskette en als laatste een glitterding, en je zorgt dat de laatste diskette 1 vak eruit steekt, dan kan je de bal erboven erop gooien, ik gebruikte 3 diskettes voor de linkekant en 4 voorde rechterkant, dus in het midden naar beneden gaan om schaartjes los te laten, eerst de linkerkant doen, als je het goed doet dan hoef je de vakken in het midden boven niet te openen, je moet het zelf even uitkienen hoe je ze het beste kan zetten, dat ben ik een beetje kwijt, maar daar kom je snel genoeg achter als je eenmaal weet hoe het moet, succes!!!!!!
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 14:17 |
|
|
|
dat is genoeg de eerste rij beneden ontploft en met 2 rode kom je bijdie andere rode,
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 14:40 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben de hele avond bezig met level 57 van d12, het level heet snik city, maar je kan het wel snik wereld noemen, tollie!!! jij hebt hem al gehaald, ik kan alle infotrons pakken , maar het lukt me door al die scharen niet om bij de E te komen, waar kan ik die rode diskette het beste zetten?
gr abby |
hoi abby
Och praat me niet van dat level Daar heb ik n8merries van gekregen Je moet de rode diskette zo neer zetten dat je zoveel mogelijk scharen laat ontploffen Het is een level waar je veel geluk bij moet hebben
Gr tollie |
| Gast |
| 18-03-2007 14:57 |
|
|
|
dat heb ik in de gaten, ben nog steeds aan het etteren, heb ik eindelijk de rode zogezet dat heleboel scharen ontploffen , ontploft de muur mee en komen er weer een heleboel scharen binnenwandelen, aaarrrggggg..... maar ik hang nog niet in de schuur!
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 15:03 |
|
|
|
joepieeeeee het is gelukt hoor abby
gr. thea |
| Gast |
| 18-03-2007 15:06 |
|
|
|
Ik zit nu al een hele tijd met D12 level65 te klooien Heel vervelend
Gr tollie |
| Gast |
| 18-03-2007 15:13 |
|
|
|
ik ben tot 62 van d12 , die is ook niet te doen bij die groene diskettes, daarom moet ik perse door 57 heen anders kan ik niet verder.
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 15:49 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ben tot 62 van d12 , die is ook niet te doen bij die groene diskettes, daarom moet ik perse door 57 heen anders kan ik niet verder.
gr abby |
Bij die groene diskettes is 1 hokje waar je heel even kan staan
Als je door het buisje komt ga je het 1e trapje af (laat ik het maar ff een trapje noemen) Dan zie je links 3 diskettes boven elkaar staan Als je naast de onderste diskette staat ga je 1 keer naar rechts Dat is het punt waar je heel even kan staan en je gaat dan vrij snel weer naar links en naar boven en de ontploffing gaat verder en jij leeft nog.
Gr tollie |
| Gast |
| 18-03-2007 18:58 d12 level 62 |
|
|
|
oke, dat is gelukt, weet je ook welke rij ik moet zijn om door die volgende ballen heen te komen? |
| Gast |
| 18-03-2007 20:35 |
|
|
|
ik ben verbijsterd, heb 57 van d12 gehaald zonder de rode en de twee rijen groene diskettes te gebruiken, nou kijken wat 63 me brengt,
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 21:42 hoi tollie |
|
|
|
ben nu ook al een poosje bezig met 65 van d12, ben jij er ook nog mee bezig? |
| Gast |
| 18-03-2007 22:07 |
|
|
|
op 1 infotronnetje na in het vak bij de E had ik hem gehaald, zodra je het bovenste poortje doorkomt, moet je aan weerzijde infotrons pakken, maar telkens blijft er 1 steken tussen de ballen, weet jij die al?
gr abby |
| Gast |
| 18-03-2007 23:02 Re: d12 level 62 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | oke, dat is gelukt, weet je ook welke rij ik moet zijn om door die volgende ballen heen te komen? |
Ik doe het heel anders dan dat het moet denk ik
In het hok er voor kun je een rode diskette pakken Pak die maar zet hem niet bij dat honingraadje waar je 1 infotron kan pakken Bewaar hem voor het vak waar weer de blokken naar beneden komen vallen
Je laat de groene diskette vallen en je gaat (zo snel mogelijk) door dat buisje Zet eerst een rode diskette ga dan omhoog om de andere te pakken als de diskette ontploft is scheur je naar het einde van het vak Ga een stukje om hoog (omgeveer 5a 6 hokjes) en plaats snel een bom
Als de blokken vlak bij zijn ga je onder de rode diskette staan en zo gauw er een bal op de diskette valt ga je weer op de plek van de rode diskette staan(hij mag niet ontploffen)
Laat dan de bewegende infotrons vrij en plaats ergens een rode diskette zodat er genoeg infotrons ontstaan om de E in te kunnen Je kunt nog 1 rode diskette pakken en die heb je nodig om de E vrij te maken
Suc 6
Ps Welke levels heb jij allemaal nog niet gehaald van D12 ik heb 7, 54 en 59 nog niet en ben bij 65 Ik weet ook nog niet hoe je het moet doen met die 2 rijen infotrons bij 65 Ik kan er ook 1 niet pakken
Gr tollie |
| Gast |
| 19-03-2007 8:21 |
|
|
|
ik heb 7 59 en 62 nog niet, 62 ga ik u dus weer proberen, als ik die heb gehaald ga ik 65 maar weer proberen, die ene zal toch eens moeten lukken,
gr abby
ps 59 was ik ook al een heel eind, die doe ik later wel weer proberen,, als ik echt niet meer verder kan, 7 blijft onmogelijk. |
| Gast |
| 19-03-2007 9:25 |
|
|
|
62 heb ik gehaald, moest het 2x overdoen, nog niet eens om het begin , maar door die kl.. stroompjes op het laatst, ga nu eerst kijken wat 66 voor level is, bedankt...
gr abby |
| Gast |
| 19-03-2007 11:40 |
|
|
|
nou 67 van d12 is weer om te huilen, snik city 2 nou dan weet je het wel,
gr abby |
| Gast |
| 19-03-2007 14:58 |
|
|
|
ben maar weer begonnen met classic, en dan met level 87, had her en der al ff gebladerd, staat wel een vage uitleg, maar daar heb ik niet veel aan, wie kan me verder helpen.
gr. thea |
| Gast |
| 19-03-2007 15:08 87 classic |
|
|
|
dat level heb ik toch gehaald met dat uitleg, nu weet ik het ook niet meer precies, misschien weet iemand anders het nog,als je nou levels doe die ik pas gehad heb, kan ik alles veel beter uitleggen, bijvoorbeeld d12, ik weet niet waar je daar ben, maar dan kan ik je een eind op weg helpen.
gr abby |
| Gast |
| 19-03-2007 17:38 |
|
|
|
Hoi
Ik heb level 65 van d12 gehaald
Je doet het als volgt Je zuigt eerst 1 keer rechts en wacht je even Zuig dan nog 1 keer rechts en je wacht weer Zuig dan in 1keer alles weg Je ziet dat de infotron er niet midden tussen valt maar behoorlijk boven in blijft
Suc6
gr tollie |
| Gast |
| 19-03-2007 17:45 level 48 van claasic |
|
|
|
Hoi,
kan iemand mij helpen met die level?
Kom er op het eind niet uit.
1 bal moet je voortduwen en dan moet je beneden nog een infrotoon pakken... dit lukt niet...
help help help
Groetjes jessica |
| Gast |
| 19-03-2007 17:56 Re: level 48 van claasic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi,
kan iemand mij helpen met die level?
Kom er op het eind niet uit.
1 bal moet je voortduwen en dan moet je beneden nog een infrotoon pakken... dit lukt niet...
help help help
Groetjes jessica |
als je daar bent, vlug naar beneden infotron zuigen en meteen naar rechts
gr abby |
| Gast |
| 19-03-2007 17:58 hoi tollie level 65 d12 |
|
|
|
ik had dat al geprobeert maar misschien zoog ik niet snel genoeg de andere infotrons op, ik ga het meteen proberen
gr abby |
| Gast |
| 19-03-2007 18:20 Re: level 48 van claasic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als je daar bent, vlug naar beneden infotron zuigen en meteen naar rechts
gr abby |
Oke thnx, maar dan.... |
| Gast |
| 19-03-2007 18:28 |
|
|
|
oei, ik heb alleen maar level 1, 2 en 4 van d12, verder ben ik nog niet gekomen.....
gr. thea |
| Gast |
| 19-03-2007 18:44 level 65 d12 |
|
|
|
heb hem gehaald hoor, ik weet al wat ik anders deed, ik zoog eerst rechts en dan links en dan vlug de rest, maar nu in ieder geval naar 68
gr abby |
|
|