|
|
|
|
| Gast |
| 19-03-2007 18:46 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oei, ik heb alleen maar level 1, 2 en 4 van d12, verder ben ik nog niet gekomen.....
gr. thea |
nou begin met level 3 zou ik zeggen, ik hoor het wel als ik moet helpen
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 19-03-2007 18:52 |
|
|
|
Ik snap hem heb aleen nog niet gr. Jessica |
| Gast |
| 19-03-2007 19:27 |
|
|
|
nou level 3 van d12, dat is een kwestie van geluk hebben, maar die snap ik wel, je mag als je wilt level 5 van d12 wel ff uitleggen.
gr. thea |
| Gast |
| 19-03-2007 19:34 level 5 d12 |
|
|
|
die bal moet je helemaal naar links duwen, met behulp van gele diskettes moet je een brug vormen , af en toe kan je verder door over onzichtbaar blokken te lopen, het is de bedoeling dat de bal op de groene diskette gegooit wordt, en dan moet je zo snel mogelijk tussen de ontploffingen door naar rechts waar de E is, probeer het even een poosje, als je er niet uit komt, zal ik hem ook weer proberen, en je de weg wijzen , oke?
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 11:29 |
|
|
|
lukt het een beetje met level 5 van d12 thea?
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 15:25 |
|
|
|
nee nog niet helemaal, maar ik zit nu ook nog maar net achter de pc, moest eerst wat huishoudelijk werk verrichten, maar gisteravond wou het niet lukken, maar ik ga het gewoon weer proberen, snap die level ook wel, maar nu nog ff puzzelen...
gr. thea |
| Gast |
| 20-03-2007 17:45 |
|
|
|
je zegt het maar als ik moet helpen, dan ben je er zo door heen.
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 18:29 hoi tollie |
|
|
|
hoe ver ben jij nu met d12 ? ben al dagen aan het worstelen met 69, 2 gitterdingen en ik moet 22 infotrons eruit hebben, heb al van alles geprobeert, uit de eerste krijg ik er wel 2 extra , maar die tweede!!!
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 18:47 level 104 |
|
|
|
hoi iedereen,
zou iemand mij kunnen helpen met level 104.
moet ik al die bewegende dingen samen met een schaar laten ontploffen ofzo?
groetjes judith |
| Gast |
| 20-03-2007 19:25 level 5 van d12 |
|
|
|
pffff nou je mag wel een tipje van de sluier oplichten abby, ik zie het niet..... |
| Gast |
| 20-03-2007 19:27 |
|
|
|
je moet gewoon zorgen dat je genoeg infotrons hebt op het einde, de ene glitterding kan je zo laten ontploffen en anderen weer met een gele diskette of een schaar erbij om er meer te krijgen, dat kan je zelf bepalen op het moment als je er voor staat, denk dat iedereen hem anders speelt,
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 19:35 |
|
|
|
Abby abby abby
Ik ben het wel een beetje beu dat je mij de hele tijd verkeerde uitleg geeft Als je D77 level 5 nou is volgens je eigen uitleg gaat spelen dan weet je wat ik bedoel
Gr tollie
Ps ik weet nou hoe het wel moet maar misschien anderen niet Het lukt me nog steeds niet Ben te ongeduldig |
| Gast |
| 20-03-2007 19:56 |
|
|
|
Gehaald
Gr tollie |
| Gast |
| 20-03-2007 20:13 Re: level 5 van d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | pffff nou je mag wel een tipje van de sluier oplichten abby, ik zie het niet..... |
okee daar komt nij.
eerst 6 naar links dan ga je terug naar beneden tot de diskettes en naar links onder de bal door verder naar links en dan tot de diskettes en de onderste van die 6 diskettes op elkaar schuif je 2 naar links , ga er overheen en duw hem 6 naar rechts 4 naar boven en dan naar rechts tot vlak voor de bal, dan pak je nog zo,n gele uit die rij en breng hem op de zelfde manier tot aan die gele voor de bal, dan ga je er onder langs naar die bal bal en duw hem op de voorste gele diskette, ga weer terug naar rechts er weer onder door en pak de volgende gele diskette en plaats die daar ook voor, maar dan 1 vakje lager, ga er weer om heen en duw de bal op die diskette , de voorste diskette waar de bal net op lag duw je 4 naar beneden en plaats hem weer een vakje lager voor de diskette waar de bal nu op ligt, , duw weer de diskette een vak lager dan waar de bal op ligt, en weer bal erop duwen, nog een keer herhalen, nu duw je de diskette tegen een onzicht bare wand, duw de bal erop, diskettes verplaatsen, duw de bal over die 3 diskettes en dan nog 2 plaatsen, ga een gele halen die plaats je ervoor, pak die andere gele en zet hem ervoor, duw de bal dan weer 2 plaatsen naar links, de achterste gele weer ervoor en de bal nog een plaats naar links, ga nu eerst naar dat vak waar de groene diskette inzit en de onderste kan je niet duwen dus neem die dar boven en duw hem 2 naar binnen ga eromheen en duw hem naar rechts naar buiten tegen de diskette waar de bal zit, de diskette die boven de diskette zat die je net naar buiten hebt geduwt, doe je op de zelfde manier en duw de bal erop, dan dat vak waar de groene zit , de achterste duw je naar beneden naast de groene diskette, en die er naast zat weer naar de bal toe , van achteren nog een diskette ertussen en de bal kan je helemaal naar links duwen op de groene diskette, nu moet je vlug de infotron pakken en wegwezen helemaal naar links tussen de ontploffingen door naar de E, je zal het misschien een paar keer moeten doen , het einde is best moeilijk, succes
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 20:14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby abby abby
Ik ben het wel een beetje beu dat je mij de hele tijd verkeerde uitleg geeft Als je D77 level 5 nou is volgens je eigen uitleg gaat spelen dan weet je wat ik bedoel
Gr tollie
Ps ik weet nou hoe het wel moet maar misschien anderen niet Het lukt me nog steeds niet Ben te ongeduldig |
heb hem weer volgens mijn uitleg gespeeld, maar ik kom toch echt met voldoende infotrons bij het einde,???????
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 20:30 Re: LEVEL 5 VAN D77 NOGMAALS |
|
|
|
Hoi abby maar het spijt me zeer Dat kan echt niet.
Dit was jou beschrijving
1 naar beneden , 6 naar rechts, 1 naar beneden, 1 omhoog terug.
3 naar rechts , 2 naar beneden en 1 omhoog, 1 naar rechts en 2 omhoog, en dan helemaal naar links naar begin.
vanaf begin 3 naar beneden en 1 naar rechts 1 omhoog en 1 naar rechts, 1 naar beneden en 1 naar rechts , 1 omhoog en 2 naar rechts, 2 omhoog enweer terug naar links het begin.
vanaf begin 4 naar beneden en 1 naar rechts, 1naar beneden en 1 naar links, weer terug en nog 2 naar rechts, en 1 omhoog.
1 naar links en 1 omhoog, 2 naar rechts, 1 omhoog en 1 naar rechts, 2 naar beneden en 2 naar rechts, 2 omhoog,
1 naar rechts en 2 naar beneden, 1 naar rechts 1 omlaag 1naar rechts en 2 omhoog, 1 naar rechts 1omhoog, --->1 naar links <--- en 1 omhoog. 3 naar rechts 2 omlaag en 1 omhoog, 1 naar links en 3 naar beneden, 1naar links 1 naar beneden en 2 naar links en 2 omhoog,2 naar rechts 2omhoog 1naar links en 1 omhoog, helemaal naar rechts en helemaal naar beneden en klaar.
Wat tussen pijltjes staat moet ipv links zijn: 1 rechts 1 omhoog 1 links
Gr tollie |
| Gast |
| 20-03-2007 20:47 |
|
|
|
heb je trouwens 9 al van d77
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 20:55 |
|
|
|
Nee nog niet Hij lijkt heel simpel maar hij is toch best moeilijk
Gr tollie |
| Gast |
| 20-03-2007 21:04 level 5 van d12 |
|
|
|
goh wat goed van mezelf, en voor jou natuurlijk abby, maar ik heb hem gehaald hoor, ben ik echt heel blij mee, ik vond hem maar lastig.
gr. thea |
| Gast |
| 20-03-2007 21:06 Re: level 5 van d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | goh wat goed van mezelf, en voor jou natuurlijk abby, maar ik heb hem gehaald hoor, ben ik echt heel blij mee, ik vond hem maar lastig.
gr. thea |
nou op naar level 6,
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 21:10 hoi tollie |
|
|
|
je hebt gelijk hoor, heb perongeluk links gezegd inplaats van rechts, mar nou speel ik hem niet meer hoor, kan geen schaar meer zien, ben nog steeds met d12 bezig, de scharen vliegen om m'n oren,
gr abbbby |
| Gast |
| 20-03-2007 21:10 |
|
|
|
oeps ik stotter |
| Gast |
| 20-03-2007 21:28 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je hebt gelijk hoor, heb perongeluk links gezegd inplaats van rechts, mar nou speel ik hem niet meer hoor, kan geen schaar meer zien, ben nog steeds met d12 bezig, de scharen vliegen om m'n oren,
gr abbbby |
welk level?
Gr tollie |
| Gast |
| 20-03-2007 21:36 |
|
|
|
level 69 en 59 en 67, van d12 , alleen maar scharen levels,
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 21:42 |
|
|
|
ik ga nu 54 maar ff uitspelen van D12 Moet ik ook nog steeds
Gr tollie |
| Gast |
| 20-03-2007 21:53 |
|
|
|
dan begin ik met 59, zelfde level , maar zonder groen, wie hem het eerste hebt,
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 22:03 |
|
|
|
level 8, 9, 10 en 11 ook uitgespeeld van d12, op naar de volgende.
gr, thea |
| Gast |
| 20-03-2007 22:05 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 8, 9, 10 en 11 ook uitgespeeld van d12, op naar de volgende.
gr, thea |
zo jij ben vlug, straks kan je mij helpen.
gr abby |
| Gast |
| 20-03-2007 22:08 d12 |
|
|
|
hahaha, nou denk het niet, want die level 12, die komt ook ergens anders voor, en die heb ik toen overgeslagen, zou niet weten hoe ik 90 infotrons moet krijgen.
gr. thea |
| Gast |
| 20-03-2007 22:14 |
|
|
|
tollie is de arsenalexpert , level 6 12 en 18 , hard huilen en hij staat voor je klaar
gr abby |
|
|
|