NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
20-03-2007 22:24  Reageer met quote

wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tollie helppppppppppp, misschien wil je hem voor me uitleggen? dan heb ik gelijk 6 ook, tenminste neem ik aan, ja ik ben met level 12 bezig van d12, maar is 6 niet hetzelfde?
gr. thea

Gast
20-03-2007 22:25  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Level 18 Arsenaal III

Aniek, probeer zulke dingen te bouwen en zet dan de rode bom op de plek waar ik sta op het plaatje.

Als je hem zo maakt als op het plaatje dan heb je al 68 infotrons en nog 4 bewegende over. Daar kan je er 36 uithalen dus dan heb je er al 104. (Je kan hem veel groter maken met alle scharen erbij dus je kunt er meer dan zat pakken suc 6)

Gr tollie
Gast
20-03-2007 23:26  Reageer met quote

level 6 heb ik weer door, zal proberen een tekening te maken.
O
D G
G X
G X
O is bal D is diskette G is groen X is groen weg gezogen.
dus denk aan 3 vakken naast elkaar
bovenste 1vak groen bal groen
eronder diskette daar naast niets
daaronder groen en niets,
hoop dat je eruit komt, ik kan gaan foto's plaatsen, dit is dus level 6 12 is we het zelfde maar moet je meer infotron en 18 heb ik naar voren gehaald voor je die stond al op het forum en nu hier boven,
gr abby
Gast
20-03-2007 23:27  Reageer met quote

de O is verschoven en hoort boven de G
gr abby
Gast
21-03-2007 8:08 level 12 d12 Reageer met quote

men neme een bal (geintje) begin bij de onderste 3 ballen, laat de achterste ongeveer 3 plaatsen vallen, zuig aan de rechterkant 1 vakje groen weg, dan schaartje loslaten, je moet even eerst een glitterding loslaten , anders kan je er niet bij, dat schaartje laat je in het vak komen, waar je het groen weggezuigt hebt en schuif de bal erop, zodat hij opgesloten is, de gele diskette duw je naast de bal aan de rechterkant, en aan de rechterkant van de gele diskette zuig je naar beneden 2 vakken groen weg , zorg dat er een bal boven staat en laat die in het vak komen zodra er een glitterding in gaat, en doe dit 5 xlevel 18 kan je op de zelfde manier doen , alleeen schuif je dan aan de rechterkant een groene diskette erbij, en dat ook 5 x, dat is wat minder ingewikkelt als hierboven op de foto staat, ik hoop dat ik ze alle 3 nu zo hebt uitgelegt , dat je er wat mee kan, ik wist het eerst niet meer, maar kreeg ineens een heldere ingeving,succes!!!!
gr abby
Gast
21-03-2007 15:15  Reageer met quote

heb ik nog 3 infotronnetjes te gaan ga ik af bij 59 d12 , weet nu wel hoe ik hem het beste kan halen, de rode diskettes gebruik ik niet om ze te laten ontploffen, maar om door het level heen te komen, door steeds een bommetje te worden en zo steeds verder door het level door , af en toe laat ik er wel 1 ontploffen als ik bom ben naast een infotron, terwijl ik bom ben zuig ik de infotron en ga er vandoor zodra de kust veilig is,
gr abby
Gast
21-03-2007 16:03 level 12 van d12 Reageer met quote

joepieeeeee level 12 gehaald, bedankt abby
gr. thea
Gast
21-03-2007 16:38 Re: level 12 van d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
joepieeeeee level 12 gehaald, bedankt abby
gr. thea

6 en 18 moet nu ook lukken
gr abby
Gast
21-03-2007 19:23  Reageer met quote

is level 6 van d12 moeilijker als 12? ik zie het echt niet... ben al een poosje bezig.
gr. thea
Gast
21-03-2007 19:55  Reageer met quote

Ben er een poosje tussen uit geweest. Tollie nog bedankt voor de uitleg van level 18.Die heb ik nu gehaald. Level 12 ook , bedankt Abby.
Ben nu bij level 31 zal ook wel niets worden denk ik net als level 11 ben gewoon niet snel genoeg word er helemaal naar van. Level 27 heb ik ook niet weet ik eindelijk hoe je het kan doen moet je er in eens nog ergens vijf vandaan halen. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Thea heeft volgens mij dezelfde problemen
gr aniek
Gast
21-03-2007 20:17  Reageer met quote

heb net level 13 wel gehaald van d12
gr. thea
Gast
21-03-2007 20:33  Reageer met quote

ja en dat zit ik weer met level 15 van d12, hoe snel moet ik zijn en wat moet ik doen.....
gr. thea
Gast
21-03-2007 20:44 level 7 en 8 van D9 Reageer met quote

Tollie als je tijd hebt zou je me dan level 7 en 8 van D9 uit willen leggen, ik zag op jou lijstje dat jij die had. Ik zit al tijden met level 7 kom er steeds twee tekort.
gr. aniek
Gast
21-03-2007 20:48 re level 15 d12 Reageer met quote

Op pagina 50 staat het antwoord
gr. aniek
Gast
21-03-2007 21:10 hoi aniek of tollie Reageer met quote

ik zie dat jullie level 1 van d9 hebben, ik heb hem vaak geprobeerd maar kom steeds een infotron te kort, ik gooi in het begin een infotron op een gele diskette, om een opening te krijgen en kan dan tot aan het eind komen maar ik kan onderweg 1 infotron te weinig pakken, wat doe ik verkeerd?
gr abby
ps heb 27 van d12 wel maar ik kwam geen infotrons te kort, en ik ben natuurlijk weer vergeten hoe het moest.
Gast
21-03-2007 22:17 level 1 van d9 Reageer met quote

Hoi Abby, ik zal het proberen uit te leggen. De eerste infotron laat je vallen op 2 gele diskettes die zet je op het grijze blok boven de ingang van de infotrons die je later moet pakken en een er schuin onder naast het grijze blok. Dan moet je de andere nog pakken. Je zet een gele diskette onder de infotron 1 groen er tussen laten groen opeten en de infotron laten vallen, de bal die op het blok staat laten vallen. Over de blokken heen 2 groen opeten dan naar beneden3 groen opeten. 1 opzij 1 groen opeten over de infotron het groen op eten de infotron 1 laten vallen. De bal die onder de blokken staat naast de infotron schuiven. 4 groen naar rechts 7 naar beneden 1 naar rechts daar een gele diskette zetten, schuin daar onder nog een gele plaatsen. Er moet een groene naast de onderste gele blijven staan. Dan moet je twee omhoog 2 groene links opeten de ballen vallen nu zo dat de infotron naar beneden valt op de gele diskettes dan kan je de vier infotronnen pakken. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel.
gr aniek
Gast
21-03-2007 22:45  Reageer met quote

Hoi aniek Ik heb 2 plaatjes geplaatst (level 7 en 8 van d9)maar ze moeten eerst goed gekeurd worden door de admin van het forum

Gr tollie
Gast
21-03-2007 22:56 level 1 d9 Reageer met quote

het lukt dus niet, bij mij valt het rechtervak dicht en het linkervak blijft er een bal boven hangen op 1 groen vak en dat groen moet ik weg halen om er door te kunnen om de 2 infotrons te pakken en dan krijg ik die bal op m'n kop, heb meteen hoofd pijn(geintje) kan je proberen iets preciezer te zijn? ik snap het eigelijk niet je hebt het over groen eten en dan weer stappen, raak de weg kwijt,
gr abby
Gast
21-03-2007 23:25 re level 1 d9 Reageer met quote

Ik zal het proberen, je moet zorgen dat er een bal voor de infotron komt te liggen dat heb ik boven uit proberen te leggen hoe je dat doet. Dan zet je de gele diskettes zo dat ze schuin onder elkaar staan en dat is aan de rechter kant. als je dat gedaan hebt ziet de onderkant er zo uit. 2 infotrons 1 bal 1 groen 1 gele diskette 2 ballen 2 infotrons. Ga dan naar boven en ga naast de bal naast de infotron staan haal het groen weg onder die bal. Haal het groen daar onder ook weer weg. De bal en de infotron vallen dan naar beneden op de gele diskettes. Let wel op dat je twee groene blokjes laat staan. Maar als je van boven af de groene weg gaat halen lukt dat wel. Het lijkt veel moeilijker dan het is. Probeer het maar helaas kan ik geen plaatjes maken.
gr aniek
Gast
22-03-2007 8:21  Reageer met quote

nou heb precies gedaan wat je zei, en zo had ik het de vorige keer ook gedaan, alles klopt precies zo als je zei, de infotron valt nar beneden, tot dan is het perfect, en dan de zelfde resultaat , rechtervak dicht, en linkervak een bal er boven zodat ik de in fotrons niet kan pakken zonder bal op m'n kop. heb ik het nogmaals geprobeerd met 3 gele diskettes, want met 1 diskette krijg ik de voorkant ook open, de rechterkant kon ik nu pakken, maar de linkerkant weer die bal die boven de 2 infotrons op een groen vakje blijft liggen,
gr abby
Gast
22-03-2007 8:44  Reageer met quote

toch gelukt hoor, ik zette de diskettes aan de linkerkant in plaats van de rechterkant, bedankt!!!
gr abby
Gast
22-03-2007 9:10  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi aniek Ik heb 2 plaatjes geplaatst (level 7 en 8 van d9)maar ze moeten eerst goed gekeurd worden door de admin van het forum

Gr tollie

mensen van het forum , willen jullie het aub goedkeuren, we hebben er zo veel aan, en tollie is de enige die het af en toe doet, daar is dit forum toch voor bedoeld? elkaar helpen?
gr abby
Gast
22-03-2007 13:48 d5 26 steelcross Reageer met quote

Ging een poosje erg lekker, veel levels uitgespeeld. En dan nu deze. Wie kan me helpen?

Gr. Tessa
Gast
22-03-2007 14:34  Reageer met quote

dat is ook een moeilijke, een kwestie van snel zijn, boven links zoveel mogelijk groen weghalen en rechtsom naar beneden en dan naar links, en vlug die supaplexjes in de hoeken vrij maken , dan ontploffen er een paar schaartjes, ik heb hem trouwens gehaald door als je beneden aankomt bij die infotronnen meteen tot de laatste inforton omhoog, via het groen naar terug naar rechts en dan geluk hebben dat je ook nog naar links kan komen, heb het wel honderd keer moeten doen,maar het is me gelukt,
gr abby
Gast
22-03-2007 15:16 level 107 Reageer met quote

hoi,
zou iemand mij kunnen helpen met level 107,
in welke volgorde moet je die hokjes allemaal in?
ik kom er niet uit.
groetjes judith
Gast
22-03-2007 15:38 108 d4 small and great Reageer met quote

Abby, je wordt weer bedankt! Nog net geen honderd keer... Smile

Heb er nog 1... 108 van d4

Gr. Tessa
Gast
22-03-2007 16:10 Re: 108 d4 small and great Reageer met quote

Anonymous schreef:
Abby, je wordt weer bedankt! Nog net geen honderd keer... Smile

Heb er nog 1... 108 van d4

Gr. Tessa

dat is ook zo eentje waarbij je geluk moet hebben, ik maakte eerst de boven kant leeg en ging er aan de linkerkant in om er aan de rechterkant weer uit te komen, het is zo'n level die ik echt geen 2de keer kan spelen, en ook na 100 keer jessss kan roepen, en blij zijn dat je er van af ben, maar je komt steeds een stukje verder, en telkens zie je dan wat je wel of niet moet doen, tot over een paar uur!!!
gr abby
Gast
22-03-2007 16:16 Re: level 107 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
zou iemand mij kunnen helpen met level 107,
in welke volgorde moet je die hokjes allemaal in?
ik kom er niet uit.
groetjes judith

kijk eens op pagina 12 daar smeek ik op uitleg, het wordt nog een paar keer besproken dus gewoon even een paar bladzijden volgen, tot ik roep dat ik hem heb gehaald,
gr abby
Gast
22-03-2007 16:17 108 d4 Reageer met quote

Bedankt.... Ga er maar es ff goed voor zitten... Nu maar hopen dat ik er snel vanaf ben...

Gr. Tessa
Gast
22-03-2007 18:36  Reageer met quote

ik lag vannacht in bed, toen ik opeens bedacht.....wat nou als we al die levels uitgespeeld hebben, wat gaan we dan doen, afkicken? een ander spel zoeken? daarom doe ik het maar rustig aan met die levels, hahahaha
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 55 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 54, 55, 56 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: