NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
22-03-2007 19:51  Reageer met quote

nou ik heb al een keer vermeld , dat ik door ga tot alles uitgespeeld is, zitten we dadelijk met z'n allen in een bejaardentehuis achter de pc te supaplexen, heb trouwens boulder dash ook nog op m'n pc staan, daar begin ik pas aan als supaplex klaar is, dus ik heb nog jaren!!!!!
gr abby

Gast
22-03-2007 20:05  Reageer met quote

jah boulder dash is ook super leuk, kun je die ook ergens downloaden?
gr. thea
Gast
22-03-2007 20:12  Reageer met quote

abby ik ben nu al een poosje met level 6 van d12 bezig, en ik kom er niet uit, kom iedere keer infotrons tekort.
gr. thea
Gast
22-03-2007 20:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
jah boulder dash is ook super leuk, kun je die ook ergens downloaden?
gr. thea

die heb ik ooit eens gekregen bij de site zylom, je kan daar spelletjes spelen en als je je aanmeldde, kreeg je dat spel gratis, maar dat is nu niet meer, maar je zal hem toch vast wel kunnen downloaden, je zal even moeten zoeken, probeer eens bij google boulder dash downloaden in te toetsen, dat heb ik zo met supaplex gedaan , en ik had hem binnen 6 minuten,
gr abby
Gast
22-03-2007 21:06  Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby ik ben nu al een poosje met level 6 van d12 bezig, en ik kom er niet uit, kom iedere keer infotrons tekort.
gr. thea

dat had ik ook wel vaak , je moet echt precies op de juiste hoogte de bal laten vallen, ga eerst naar beneden, naar die 2 ballen , ga naast die bal staan en ga dan 5 stappen naar beneden en dan 3 naar links onder de laatste bal en dan 2 stappen omhoog, en zuig links 1 vak weg daar komt de gele diskette, en nog 1 stap om hoog, haal dat groen even weg naast je aan de rechterkant onder die andere bal, en ga de diskette halen en schuif hem op z'n plaats, en laat de glitterding vrij en gooi de bal op z'n kop op het moment dat hij langs die gele wil gaan omhoog, je krijgt dan 14 infotrons, als je maar iets te laat of te vroeg gooi krijg je maar 12 infotrons, dus het is een kwestie van timing,
gr abby
Gast
22-03-2007 21:35 level 6 van d12 Reageer met quote

level 6 gehaald hoor abby, dankje voor je uitleg
Gast
22-03-2007 21:49 JOEHOEEEEEE!!! Reageer met quote

Mijn allereerste D-level helemaal uitgespeeld!!! D4!!!! Oh ja, behalve 59, 60 en 70. Wilde het graag even met jullie delen, jullie hebben namelijk vaak genoeg hulp geboden!!! Dus, bedankt voor de hulp! (Er zullen nog wel meer vragen komen...)

Gr. Tessa
Gast
22-03-2007 21:54 Re: level 6 van d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 6 gehaald hoor abby, dankje voor je uitleg

waar ben je nu? ben al die tijd dat jij met d12 bezig ben met 1 kl.. level bezig, van d12 level 59 een heel level met tientallen scharen en infotrons ertussen, en af en toe een rode diskette, die gebruik ik om er door heen te komen ,het heeft geen zin om die bommen te verspillen om schaartjes te laten ontploffen, meestal lukt het net om er 1 te laten ontploffen, endaar wordt je nie wijzer van tussen die tientallen scharen, het lukt me wel om tot het einde te komen , maar steeds als ik er bijna ben , doe ik weer iets stoms,heb me wel voor minder bijna opgehangen, maar je ziet , ik krijg steeds meer geduld, een paar weken geleden was ik allang naar een ander level overgestapt, mar ik blijf net zo lang door gan tot het lukt, met af en toe een forumpauze,
gr abby
Gast
22-03-2007 22:19 d4 59 Reageer met quote

level 59 is best gemakkelijk je gaat 2 omhoog en 2 naar links en dan goed kijken naar de stroompjes dan meteen naar beneden en 2 naar rechts,en dan weer 2 naar rechts en 2 naar boven, links 1 zuigen en nog 1, en dan 2 omhoog , en naar links 2 infotrons pakken , dan ga je links in het midden staan, boven je 1 groen en 1 infotron en beneden je ook, blijf goed op stroompjes letten , 1 naar beneden, helemaal naar beneden en 1 naar rechts, heel rustig naar rechts , dan 1 voor 1 naar boven ,ach wat doe ik , je weet het best, je hoeft alleen maar in de rondte te gaan , het zijn de stroompjes die het vervelend maken , daarom moet je het heel rustig op je gemak doen, dan kom je er echt door, level 60 precies zo, en 70 1 omhoog helmaal naar links, helemaal omhoog, als de glitterding komt , zorgen dat hij weer terug gaat, door vlak voor meteen om te keren dan ga je 5 naar rechts en 3 naar beneden, geduldig wachten tot hij aan de rechterkant van de bal omhoog komt en je duwt de bal naar rechts boven op z'n kop.
gr abby
Gast
23-03-2007 8:19 hoi tollie Reageer met quote

nou je zal er aan moeten geloven, er worden geen plaatjes meer neer gezet, zou je level 7 en 8 nog uit willen leggen van d9? aniek wacht er ook nog op en ik ben een poosje met 7 bezig geweest en ik ben heel nieuwsierig,
gr abby
Gast
23-03-2007 8:24 hoi aniek Reageer met quote

zie dat jij level 7 hebt van d7 klopt dat?
daar ben ik ook zo nieuwsgierig naar, wil jij die uitleggen?
gr abby
Gast
23-03-2007 9:00  Reageer met quote

heb level 59 van d12 gehaald!!!!!!!!!!!
gr abby
Gast
23-03-2007 9:25 Hoi Abby Reageer met quote

IK heb level 7 van d7 die heb je zelf op het forum uitgelegd zo heb ik hem gehaald!
gr aniek
Gast
23-03-2007 13:01  Reageer met quote

Level 7 van d9

Zorg dat het schaartje schuin onder de diskette in het hokje zit en de bewegende infotron moet boven in zijn (zodat je weer een diagonaal hebt)Laat dan de bal vallen. Het lukte mij niet binnen 10keer dus blijven proberen

Gr tollie
Gast
23-03-2007 13:08  Reageer met quote

Level 8 van D9

De diskette waar ik onder sta heb ik van midden boven gehaald (Die laat je naar beneden vallen en duw hem dan snel opzij) Maak de schaar en de bewegende infotron vrij en zorg dat de schaar niet achter je aan komt maar de bewegende infotron

Laat de diskette vallen zodat je er 9 kunt pakken

Gr tollie
Gast
23-03-2007 13:48 d1 level 7 Reageer met quote

Eerst stukje prima, dan moet je die groene diskettes laten ontploffen, maar vervolgens wordt de doorgang afgesloten.. Wat ik ook probeer, ben niet snel genoeg. Wie kan me helpen?

Gr. Tessa
Gast
23-03-2007 14:27  Reageer met quote

ik ben nog maar bij level 21, van d12 maar als ik 3 of 4 levels doe op een dag, vindt ik het allang best, ik ga in het bejaardentehuis wel verder, mocht ik ze dan nog niet uitgespeeld hebben, hahaha.
gr. thea
Gast
23-03-2007 14:29 Re: Hoi Abby Reageer met quote

Anonymous schreef:
IK heb level 7 van d7 die heb je zelf op het forum uitgelegd zo heb ik hem gehaald!
gr aniek

stom, ik bedoelde d6 , die heb jij ook nog niet , sorry.
gr abby
Gast
23-03-2007 14:33 Re: d1 level 7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Eerst stukje prima, dan moet je die groene diskettes laten ontploffen, maar vervolgens wordt de doorgang afgesloten.. Wat ik ook probeer, ben niet snel genoeg. Wie kan me helpen?

Gr. Tessa

ga net boodschappen doen, als vanavond nog niemand heeft gereageert zal ik hem nog eens spelen en je dan uitleggen, weet het niet uit m'n hoofd
gr abby
Gast
23-03-2007 14:47  Reageer met quote

Wat ik me eigenlijk al een tijd afvraag en erg benieuwd naar ben is wat jullie leeftijden zijn --> Abby, aniek, thea, tessa, Smile Smile

Gr tollie
Gast
23-03-2007 14:48  Reageer met quote

nou ik zit weer te priegelen met die gele diskettes van d12 level 21, wie o wie helpt mij
gr. thea
Gast
23-03-2007 14:48  Reageer met quote

Ik ben 26, woon in Assen. Jij?

btw, kan jij me helpen met d1 level 7?

Gr. Tessa
Gast
23-03-2007 15:00 level 21 van d12 Reageer met quote

die gele diskettes krijg ik er nu inmiddels wel uit, maar moet ze nu nog op de goede plaats neerzetten
gr. thea
Gast
23-03-2007 15:13  Reageer met quote

level 21 van d12 gehaald
gr. thea
Gast
23-03-2007 15:53  Reageer met quote

edit: Geplaatst door Numix

Level 7

Je moet het blok op de bewegende infotron laten vallen als de schaar onder in dat hokje zit naast de diskette Let wel op dat de bewegende infotron boven in zijn hokje ontploft Tel maar uit je krijgt er dan psies 16

Level 8

Op het plaatje zie je mij onder een groene diskette staan Die heb ik midden boven weggehaald. (laten vallen en op het laatste moment opzij schuiven) Dan de bewegende infotron vrijmaken Zorg dat je die schaar kwijt raakt en wachten op de bewegende infotron

Gr tollie
Gast
23-03-2007 15:56 d1 level 7 Reageer met quote

je haalt groen weg voor de bal boven aan de rechterkant, zorg dat
2 zo'n glitterdingen rond gaan door eronder te gaan staan en ze naar links naar de muur te brengen, ga naar rechts onder en ga boven die gele naast de 2de bal staan als er zo'n glitterding komt op het moment dat hij op de gele diskette wil komen , snel omhoog, dan boven de bal naar links duwen tot de kant en wachten tot die andere glitterding komt, en gooi die bal op z'n kop, en dan kan je naar de E,
gr abby

ps tollie ben 25 en jij?
Gast
23-03-2007 16:05 d1 7 Reageer met quote

Ehm... Abby... Denk dat je verkeerde level bedoeld... Er zijn geen glitterdingen...

enne... supaplex voor jullie ook jeugdsentiment?
Gast
23-03-2007 16:10 Re: d1 7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ehm... Abby... Denk dat je verkeerde level bedoeld... Er zijn geen glitterdingen...

enne... supaplex voor jullie ook jeugdsentiment?

stom stom , zit bij d7 level 1, ben niet wakker vandaag, hoe bedoel je jeugdsentiment?
gr abby
Gast
23-03-2007 16:11 Re: d1 level 7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je haalt groen weg voor de bal boven aan de rechterkant, zorg dat
2 zo'n glitterdingen rond gaan door eronder te gaan staan en ze naar links naar de muur te brengen, ga naar rechts onder en ga boven die gele naast de 2de bal staan als er zo'n glitterding komt op het moment dat hij op de gele diskette wil komen , snel omhoog, dan boven de bal naar links duwen tot de kant en wachten tot die andere glitterding komt, en gooi die bal op z'n kop, en dan kan je naar de E,
gr abby

ps tollie ben 25 en jij?

hehe ik was hem ook al aan het in typen

ik doe het zo

Zet die 2 gele diskettes (die links zitten)voor honingraadje bij de E Duw de gele diskette bij de groene diskette 1 naar rechts en duw de groene diskette naar beneden (dus als de groene valt direct opzijduwen) Je kunt nu de E in maar je moet nog ff een bewegende infotron een blok op zijn kop duwen
Zorg er voor dat er 1 bewegende infotron uit zijn baan gaat en rond door het level gaat laat dan een blok op zijn kop vallen

Gr tollie (ik ben 24)
Gast
23-03-2007 16:12  Reageer met quote

Ik speelde Supaplex ook al toen ik een jaar of 15 was... Dus vandaar. En dus laatst weer "herontdekt"...
Plaats Reactie Pagina 56 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: