NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
23-03-2007 16:12  Reageer met quote

hehehehehehehhehehehehe ik ben ook niet wakker oeps

Gr tollie

Gast
23-03-2007 16:15 d1 level 7 Reageer met quote

staat op bladzijde 43.
gr abby
Gast
23-03-2007 16:50 d1 7 Reageer met quote

mmm... is niet het stukje wat ik bedoel. Ik kom al niet eens voorbij het begin. Je moet dan een bom op een groene diskette duwen, vervolgens vallen er bommen naar beneden die de doorgang afsluiten.
Gast
23-03-2007 17:37 Re: d1 level 7 Reageer met quote

bedoel je dan bij die rode diskettes? en die groene boven? je moet de bal boven de groene diskette een eindje opzij schuiven , zodat hij niet meer kan vallen, dan plaats je en rode diskette onder de groene schuif gauw een bal naar links en vlug terug voor de rode ontploft en dan schuif je die andere aan de andere kant op en de groene diskette valt naar beneden, en dan kan je de rest op de juiste plaats zetten, en kom je beneden.
gr abby
Gast
23-03-2007 19:05  Reageer met quote

tjonge wat ben ik dan oud bij jullie vergeleken!!!!
mag ik wel opschieten met al die levels nog te gaan, zit zo in een bejaardentehuis
gr. thea
Gast
23-03-2007 19:15  Reageer met quote

wie kan mij helpen met level 25 van d12, die infotrons verbranden bijna allemaal....??
gr. thea
Gast
23-03-2007 19:34  Reageer met quote

Anonymous schreef:
wie kan mij helpen met level 25 van d12, die infotrons verbranden bijna allemaal....??
gr. thea

je moet een glitterding naar de groene diskettes leiden, en boven aan zo een groene erop gooien dat de rest van de groenen ook infotrons worden, zo heb je niet alle glitterdingen nodig, tussen haakjes hoe oud ben jij dan?
gr abby
Gast
23-03-2007 19:54  Reageer met quote

ik ben 5 maart net 60 geworden...... en me n oudste dochter is al 38 en de jongste is bijna 20, we wonen in het noorden van het land, dus ik kan met recht zeggen, dat ik misschien supaplex nog in een bejaardenhuis kan spelen, hahaha.
gr. thea
Gast
23-03-2007 19:58  Reageer met quote

Wat leuk eigenlijk dat dit spel door mensen van elke leeftijd gespeeld word Ik ga er nu ff van tussen Morgen zal ik weer aanwezig wezen om levels uit te leggen oid

Gr tollie
Gast
23-03-2007 20:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben 5 maart net 60 geworden...... en me n oudste dochter is al 38 en de jongste is bijna 20, we wonen in het noorden van het land, dus ik kan met recht zeggen, dat ik misschien supaplex nog in een bejaardenhuis kan spelen, hahaha.
gr. thea

ha ha ha ha........ ik zie nu pas wat ik heb gedaan, ik ben geen 25 maar 52, mijn oudste zoon is 33 , dan nog een zoon van 30 en een dochter van 27 en m'n jongste zoon van 24, heb zelfs al 6 kleinkinderen, dus we kunnen samen het bejaardenhuis in,
gr abby
Gast
23-03-2007 21:05  Reageer met quote

hahahahaha ik heb ook 6 kleinkinderen, gelukkig.......ik dacht dat ik veruit de oudste was, maar abby? die level 26 van d12, ik heb het niet geteld maar ik geloof dat ik wel 150 infotrons had, ik hoef er maar 11, en NU KOM IK NIET BIJ DIE E.
gr. thea
Gast
23-03-2007 21:24  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hahahahaha ik heb ook 6 kleinkinderen, gelukkig.......ik dacht dat ik veruit de oudste was, maar abby? die level 26 van d12, ik heb het niet geteld maar ik geloof dat ik wel 150 infotrons had, ik hoef er maar 11, en NU KOM IK NIET BIJ DIE E.
gr. thea

ja dat had ik ook , je moet bij dit level echt door het doolhof heen, en aan het einde bij de E zorgen dat je daar de muur open kan breken door een bal op een schaar of een glitterding te gooien, ik moest het een paar keer doen , tot ik genoeg infotrons had, en niet af was, maar het is me uiteindelijk gelukt,
gr abby
Gast
23-03-2007 21:33 level 26 d12 Reageer met quote

yessssssss het is gelukt,
gr. thea
Gast
23-03-2007 22:18 bedankt voor de plaatjes tollie Reageer met quote

Ik heb ze nog niet uitgespeeld moet nog even oefenen. Ben gisteren met level 7 van d92 bezig geweest. De buurvrouw heeft me vanavond geholpen ( ik ben niet zo goed om twee te gelijk te pakken) maar het is gelukt kan weer even verder met dat level Wij zijn allebei 45 jaar
gr aniek
Gast
23-03-2007 22:29  Reageer met quote

zit weer in een dip ben bij 74 van d12, en die lukt weer niet, en tessa be doel je die groene diskettes meteen nadat je in het begin naar beneden bent gegaan? je moet onder de eerste gaan staan en dan terug, en groen weg halen voor je de ballen laat vallen, nou snap je ook gelijk waarom ik niet begreep waarom je het over jeugdsentiment had, toen ik 15 was was er volgens mij nog geen supaplex, heb hem wel gespeeld toen ik een jaar of 26 was, maar toen had ik 4 kleine grut om me heen, dus nooit veel tijd, en is het verwatert, nu heb ik alle tijd van de wereld, in de wao gekomen, 1 kind thuis van 24 , dus het begon als verveling, maar werd al gauw een verslaving, doordat we een ander huis hebben gekocht, heeft zoonlief ook een huis gekocht samen met zijn vriendin, want ik heb gezegt dat het tijd werdt dat hij ook z'n vleugels uitslaat, en het toeval wil, dat ons vorige huis waar hij is geboren, weer te koop staat, we hadden die 3 jaar geleden verkocht, dus hij wilde graag z'n ouderlijk huis weer terug, nu dit huis nog verkopen, waar we nu wonen want over 4 maanden is ons nieuwe huis klaar, en 2 hypotheken zie ik niet zo zitten, iemand nog interesse?(geintje) we wonen in spijkenisse, aniek!!!!!!!! heb jij level 7 van d9 al kunnen halen? het was me gelukt , heb ik 1 infotron te weinig, snik snik...
gr abby
Gast
23-03-2007 22:34 hoi aniek Reageer met quote

had je level 7 van d92 al gehaald? ik kom een heel eind, maar achteraan bij die gravitie wil het niet zo lukken
gr abby
Gast
23-03-2007 22:52 Hoi abby Reageer met quote

De graviti zit alleen in dat kleine stukje je haalt die ene infotron op en gaat dan helemaal links naar boven laat je zakken tot je voor het poortje staat en gaat dan infotronnen happen het enige moeilijke zit er in dat je bij het eerste vak nog eentje moet pakken voor je het vak uitgaat dat wil bij mij nooit lukken dus als ik zo iets zie laat ik het meestal zitten of vraag het de buurvrouw zij is slecht met gele diskettes dus kunnen we elkaar mooi helpen.
gr aniek
Gast
23-03-2007 23:02  Reageer met quote

owjah wij wonen in delfzijl, en het is hier hartstikke koud!!!!
ik ben met level 27 van d12 aan het stoeien, niet zo lang meer want ik ga zo meteen kijken of me n bed er nog staat, dan zie ik het morgen wel weer, slaap lekker voor straks.
gr. thea
Gast
24-03-2007 8:14 Re: d1 level 7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
bedoel je dan bij die rode diskettes? en die groene boven? je moet de bal boven de groene diskette een eindje opzij schuiven , zodat hij niet meer kan vallen, dan plaats je en rode diskette onder de groene schuif gauw een bal naar links en vlug terug voor de rode ontploft en dan schuif je die andere aan de andere kant op en de groene diskette valt naar beneden, en dan kan je de rest op de juiste plaats zetten, en kom je beneden.
gr abby

Echt helemaal bij het begin... Eerst langs bommen, daarna moet je een bom op een rijtje groene duwen, deze ontploffen dan allemaal en dan moet je dus heeeeeeeeeel snel zijn, anders kan je niet verder.

Gr. Tessa
Gast
24-03-2007 8:53 hulp voor meerdere levels Reageer met quote

Ik heb meerdere levels waarbij ik niet verder kom. Hoop dat jullie uitkomst kunnen bieden:

D3-14 What?!? Volgens mij is deze onmogelijk
D5-2 Deadly cross, ook onmogelijk
D5-9 Smash the disks, wat ik ook probeer, er ontploffen teveel infotrons
D5-14 Diagonals, Blijf altijd met 1of 2 opgesloten infotrons zitten
D5-27 Alib's thirteen thief, hoe snel of langzaam ik de snelheid instel, gaat gewoon altijd mis. Al ben ik bang dat het gewoon een kwestie van geduld is.

Hoop dat jullie kunnen helpen, zit gewoon muurvast.

Gr. Tessa
Gast
24-03-2007 9:30 Re: d1 level 7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Echt helemaal bij het begin... Eerst langs bommen, daarna moet je een bom op een rijtje groene duwen, deze ontploffen dan allemaal en dan moet je dus heeeeeeeeeel snel zijn, anders kan je niet verder.

Gr. Tessa

ohhhh ik vat hem geloof ik eindelijk, dat moet je inderdaad 100 x doen en ineens lukt het , duw de diskette er op en zodra de ontploffing weg is direcht recht naar beneden en dan naar links, gaat echt heel vaak fout, je voelt het als het goed gaat het is net of supaplex een extra sprongetje maakt nar beneden, gewoon achter elkaar blijven doen, eens lukt het , je hebt 1 voordeel, de rest van de level is nu helemaal uitgelegd, dus als je goed naar de uitleggen kijkt kan de rest lukken, ik had de pech steeds af te gaan, en moest ik weer 100 x opnieuw beginnen.
gr abby
Gast
24-03-2007 9:58 hoi tessa Reageer met quote

level 2 van d5 is niet onmogelijk hoor want ik heb hem gehaald, maar vraag me niet hoe, gewoon een kwestie van doorgaan en snel zijn, d5 level 9 is ook een kwestie van doorzetten en steeds maar weer de zelfde weg te nemen ik ging voorzichtig naar boven eerst rechts wat weghalen ,tot je echt naar beneden moet duiken , maar dat doe je niet , je gaat eerst naar links en beneden links een stukje naar rechts en weer naar boven en dan als laatste de rechterkant naar beneden naar de E , het is een kwestie van oefenen, je weet nu teminste waar je ongeveer heen moet, als ik dit level weer ga spelen zal ik ook 1000 x afgaan, daarom kan ik geen stappen uit leggen, dan ben ik echt 2 dagen bezig, ik hoop dat je de moed niet opgeeft,je kan ook groene diskettes verschuiven
d5 level 14 eigelijk hetzelfde en d5 27 eerst gele diskette boven het groen zetten, schaartjes komen naar binnen en dan diskette duwen naar de overkant en terug naar het kastje diskette ontploffen en ontploffen zodra de glitterding ernaast is, ook inderdaad een kwestie van geduld, en doorzetten, je kan de schaartjes die op je af komen terug sturen door schijnbewegingen te maken, en d3 level level 14 is inderdaad onmogelijk.
gr abby
Gast
24-03-2007 14:48  Reageer met quote

ik ben aan het gek worden bij level 28 van d12, allemaal die stomme rotscharen, maar ik moet gewoon doorgaan, snap ik.
gr. thea
Gast
24-03-2007 15:19  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben aan het gek worden bij level 28 van d12, allemaal die stomme rotscharen, maar ik moet gewoon doorgaan, snap ik.
gr. thea

ik laat die met de rode diskettes dicht, alleen die met de infotrons maak ik open, de middelste eerst en dan de bovenste en rechtsaf naar beneden, je zal het misschien niet in 1x kunnen, maar hou deze route aan, de schaartjes gaan altijd het zelfde, op een gegeven moment weet je precies waar je moet lopen, en gaat het steeds beter,
gr abby
Gast
24-03-2007 15:44 level 28 d12 Reageer met quote

joepieee ik heb hem gehaald abby, was ook meer geluk dan wijsheid, denk ik.
gr. thea
Gast
24-03-2007 18:17  Reageer met quote

level 30 van d12, hoe kom ik zo snel bij die E, als ik aankom dan is ie al lang verbrand
gr. thea
Gast
24-03-2007 18:31  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 30 van d12, hoe kom ik zo snel bij die E, als ik aankom dan is ie al lang verbrand
gr. thea

je gaat achter de ontploffing aan helemaal in de rondte, zorgen dat er geen infotronnen komen beneden, anders lukt het niet , als je rechts boven de hoek om gaat kan je de ontploffing inhalen , om die scharen englitterdingen heen vlug weer naar boven en naar links, als je alles zonder te haperen doet dan ben je net voor de ontploffing bij de E
gr abby
Gast
24-03-2007 19:23  Reageer met quote

HEB LEVEL 3 VAN D78 GEHAALD!!!!!!!
gr abby
Gast
24-03-2007 19:59 level, d78 Reageer met quote

daar ben ik al maanden mee bezig
gr. thea
Gast
24-03-2007 20:12  Reageer met quote

gewoon de tab gebruiken, en op je gemak kijken en steeds de weg terug naar de E , geel is omhoog en naar links rood is omlaag en naar rechts, heb er in totaal 3 kwartier over gedaan, door alleen maar kijken en steeds een stukje verder.ik ben zo blij dat ik er van af ben dat ik nog even niet uit kan leggen, want ik weet het natuurlijk niet meer, dus moet weer via de tab, gewoon proberen en met heel veel geduld kom je er door heen, alleen al de laatste infotron, ik moest er nog 1 en heb wel een kwartier zitten kijken , maar je ziet maar, met geduld lukt het,

gr abby
Plaats Reactie Pagina 57 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: