|
|
|
|
| Gast |
| 24-03-2007 21:34 |
|
|
|
Ik had pen en papier klaar gelegd maar ben voetbal gaan kijken Ik wilde het level ook is proberen maar heb eigenlijk ineeens geen zin meer raar he
GR tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 24-03-2007 22:20 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik had pen en papier klaar gelegd maar ben voetbal gaan kijken Ik wilde het level ook is proberen maar heb eigenlijk ineeens geen zin meer raar he
GR tollie |
is leuker dan voetbal hoor!! ben nu met level 7 van d92 bezig en ik stop pas als ik hem heb gehaald
gr abby |
| Gast |
| 24-03-2007 22:25 level 108 |
|
|
|
hallo,
zou iemand mij kunnen helpen? ik weet niet hoe ik in dit level de gele discettes uit hun hok kan krijgen, ik weet wel dat ik van onderaf moet komen.
please help me?
groetjes judith |
| Gast |
| 24-03-2007 22:33 level 5 van d93 |
|
|
|
die gele diskette rechts bij die groene hoe moet ik die weghalen, zonder dat ie verbrand, ik heb hem volgens mij wel nodig.
gr. thea |
| Gast |
| 24-03-2007 22:53 Re: level 5 van d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | die gele diskette rechts bij die groene hoe moet ik die weghalen, zonder dat ie verbrand, ik heb hem volgens mij wel nodig.
gr. thea |
schuif de gele diskette omhoog naast die groene voor je de groene laat vallen, dan weer naar beneden en naar rechts duwen zodat je hem naar het volgende vak kan duwen, maar je hoort bij d12 te zijn he , foei.... zit te wachten tot je net zo ver ben als ik kan je mij helpen,(grapje)
gr abby |
| Gast |
| 24-03-2007 22:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | is leuker dan voetbal hoor!! ben nu met level 7 van d92 bezig en ik stop pas als ik hem heb gehaald
gr abby |
Nou wat ik vanavond heb gezien dan ben ik het helemaal met je eens dat dit leuker is dan voetbal
Ik dacht dat jij dit level als is uitgespeeld had Klopt dat??
Gr tollie |
| Gast |
| 24-03-2007 23:01 Re: level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
zou iemand mij kunnen helpen? ik weet niet hoe ik in dit level de gele discettes uit hun hok kan krijgen, ik weet wel dat ik van onderaf moet komen.
please help me?
groetjes judith |
je moet inderdaad onderlangs en met je rode diskettes die andere rode op de juiste manier pakken en dan kan je het vak in, dan schuif je de diskette die onder de 2 bovenste zit naar rechts en die er boven 1 naar beneden , dan kan de eerste eruit, het kan zijn dat ik het verkeerd zeg, hetis zo'n tijd geleden, zorg dat je een rode overhoud om het poortje te laten ontploffen bij het volgende vak boven, dan heb je daar geen gravitie meer, ik weet niet op welke bladzijde meer, maar er is over gesproken op dit forum, moet je beginnen ongeveer op blz 10,
gr abby |
| Gast |
| 24-03-2007 23:01 |
|
|
|
ja ik was er ff zat van, was nog steeds met die level 30 bezig, en het wil maar niet lukken, maar ik ga morgen weer met frisse moed verder.
gr. thea |
| Gast |
| 24-03-2007 23:03 Re: level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
please help me?
groetjes judith |
Als het goed is dan heb je een aantal rode diskettes en zo kom je het hok van de gele diskettes Als je daar in bent duw je de gele die links onder zit 1 naar beneden zodat hij naast die van rechts onder zit Daar boven zitten er 3 boven elkaar Duw de middelste 1 naar rechts en de onderste 1 naar beneden Daarna de allerbovenste van de 3 ook 1 naar beneden Zo zie je rijtjes van 2 en je kunt alles eruit duwen
Gr tollie |
| Gast |
| 24-03-2007 23:08 |
|
|
|
We zijn weer erg behulpzaam vanavond Of niet dan!! Met zijn allen het zelfde level uitleggen
Gr tollie |
| Gast |
| 24-03-2007 23:09 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Nou wat ik vanavond heb gezien dan ben ik het helemaal met je eens dat dit leuker is dan voetbal
Ik dacht dat jij dit level als is uitgespeeld had Klopt dat??
Gr tollie |
ja, en ik heb er geen pen en papier bij nodig gehad, zoals bij die andere als je op je gemak de tab bekijkt zie je het , het begin is een paar vakken opzij naar beneden en weer terug naar de E , die zal je wel weten, dan zie je de bovenste rij een heel eind gele poortjes die weer naar links gaan zodat je weer bij de E kan komen de laatste helemaal rechts zie een gele naar boven om daar te komen en dan moet van daar terug kijken, je ziet het vanzelf, want je bent slimmer als mij, als het niet lukt hoor ik het wel, geef me dan een paar dagen om af te kicken, dan zal ik hem beschrijven, als je maar niet boos wordt als ik weer een vak verkeerd zeg, ha ha ha... maar ik zal dan m'n best doen om het goed te doen,
gr abby |
| Gast |
| 24-03-2007 23:26 |
|
|
|
jes jes jes level 7 van d92 gehaald,
gr abby |
| Gast |
| 24-03-2007 23:34 |
|
|
|
ik kom nog ff zeuren over level 5 van d93, ik kom 1 infotron tekort, en die zit in dat vak onder de E, en dan rechts, daar zijn een paar groene diskettes, en daar verbrand iedere keer 1 infotron, maar ja zal het wel weer verkeerd doen, zoals gewoonlijk.
gr. thea |
| Gast |
| 24-03-2007 23:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja, en ik heb er geen pen en papier bij nodig gehad, zoals bij die andere als je op je gemak de tab bekijkt zie je het , het begin is een paar vakken opzij naar beneden en weer terug naar de E , die zal je wel weten, dan zie je de bovenste rij een heel eind gele poortjes die weer naar links gaan zodat je weer bij de E kan komen de laatste helemaal rechts zie een gele naar boven om daar te komen en dan moet van daar terug kijken, je ziet het vanzelf, want je bent------> slimmer als mij<-------, als het niet lukt hoor ik het wel, geef me dan een paar dagen om af te kicken, dan zal ik hem beschrijven, als je maar niet boos wordt als ik weer een vak verkeerd zeg, ha ha ha... maar ik zal dan m'n best doen om het goed te doen,
gr abby |
Klopt want het is SLIMMER DAN IK! Sorry zal je niet pesten. Ik zal morgen mijn best is doen. Nu snel slapen want die verrekte klok gaat zo vooruit. |
| Gast |
| 24-03-2007 23:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Klopt want het is SLIMMER DAN IK! Sorry zal je niet pesten. Ik zal morgen mijn best is doen. Nu snel slapen want die verrekte klok gaat zo vooruit. |
het is slimmer dan mij, dus wie is er slimmer , ha ha , die als had ik al geschreven, om inderdaad ik neer te zetten en toen dacht ik aan de opleiding die ik pas hebt gevolgt, admistratief medewerkster, en daar heb ik nederlands gehad, en ik dacht aan de lerares en toevallig ging het hierover, we hebben het nooit over ik, ik hoor het haar nog zeggen, hi hi...
gr abby |
| Gast |
| 25-03-2007 0:04 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik kom nog ff zeuren over level 5 van d93, ik kom 1 infotron tekort, en die zit in dat vak onder de E, en dan rechts, daar zijn een paar groene diskettes, en daar verbrand iedere keer 1 infotron, maar ja zal het wel weer verkeerd doen, zoals gewoonlijk.
gr. thea |
ik snap het niet goed, in het vak rechts kan je de gele diskette tegen de groene zetten nadat je de infotron hebt gepakt, of bedoel je het vak boven rechts het is daar de bedoeling dat je daar boven zo snel mogelijk naar rechts gaat zonder te haperen en dan ben je van boven af net iets eerder bij de infotron als de ontploffing, en de infotron die je niet kan pakken? onder de E zeg je, maar er zitten daar maar 4 en die kan je zo pakken, of bedoel je de linker of de rechter onder?
gr abby |
| Gast |
| 25-03-2007 0:17 level 108 |
|
|
|
hooi,
heel erg bedankt tollie voor je ulp, kun je me ook vertellen of ik ook echt overal alle infotrons moet pakken?
groetjes judith |
| Gast |
| 25-03-2007 0:26 Re: level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hooi,
heel erg bedankt tollie voor je ulp, kun je me ook vertellen of ik ook echt overal alle infotrons moet pakken?
groetjes judith |
tollie slaapt al; als je rechts op de balk kijkt zie dat er 90 infotrons zijn en je er 99 moet hebben,bij dat glitterding krijg je er 9 dus ja , je moet alles pakken,
gr abby |
| Gast |
| 25-03-2007 9:14 |
|
|
|
heb vannacht ook level 18 gehaald, van d92
gr abby |
| Gast |
| 25-03-2007 12:18 level 108 |
|
|
|
bedankt abby
ik heb een andere versie denk ik van supaplex ik heb geen balk met het aantal infotrons die er liggen ofzo. alleen hoeveel ik er moet hebben in totaal.
groetjes judith |
| Gast |
| 25-03-2007 12:27 level 5 van d93 |
|
|
|
ja ik bedoel helemaal rechts beneden, dat vakje met die 3 groene diskettes, ik heb het nu al tig keer geprobeerd, maar ik kom nooit zo vlot beneden, en ik denk dat ik het toch tamelijk vlug doe, zonder te haperen, maar het lukt mij niet....
gr. thea |
| Gast |
| 25-03-2007 12:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is slimmer dan mij, dus wie is er slimmer , ha ha , die als had ik al geschreven, om inderdaad ik neer te zetten en toen dacht ik aan de opleiding die ik pas hebt gevolgt, admistratief medewerkster, en daar heb ik nederlands gehad, en ik dacht aan de lerares en toevallig ging het hierover, we hebben het nooit over ik, ik hoor het haar nog zeggen, hi hi...
gr abby |
En toch is het slimmer dan IK |
| Gast |
| 25-03-2007 13:03 |
|
|
|
he he, eindelijk level 30 van d12 gehaald
gr. thea |
| Gast |
| 25-03-2007 13:49 |
|
|
|
ben nu bij level 32 van d12, ik pak alle infotrons en kom er nog 5 tekort, ra...ra...ra
gr. thea |
| Gast |
| 25-03-2007 13:50 |
|
|
|
owja en ik gebruik wel me n tab
gr. thea |
| Gast |
| 25-03-2007 14:11 |
|
|
|
Ben nog steeds bezig met 7 van d1. Eerste stuk heb ik nu aardig onder de knie (na inderdaad 100x proberen...) Ik kom nu bij het stuk waar je weer heel snel moet zijn om 2 rode diskettes te pakken. Of de diskettes ontploffen of ik ontplof.
Gr. Tessa |
| Gast |
| 25-03-2007 15:22 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben nu bij level 32 van d12, ik pak alle infotrons en kom er nog 5 tekort, ra...ra...ra
gr. thea |
eigelijk heb ik het al uitgelegd ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen , maar ik zei al dat je steeds op het zelfde moment de bal moet laten vallen en dat wil nog al eens mis gaan, je moet niet eerst alles doen en dan erachter komen, elke keer meteen kijken of je er 14 hebt, zo niet dan kan je wel meteen opnieuw beginnen, ik weet het , grrrrr, maar iets anders weet ik niet.
gr abby
. |
| Gast |
| 25-03-2007 15:29 |
|
|
|
sorry ,vergeet wat hier boven staat , ik slaap weer , keek bij 12 van d12, level 32 van d12, je moet dat glitterding laten ontploffen met een schaartje, dan krijg je meer infotrons, even voorbij die glitterding, zie je die ballen zitten boven, laat er 1 zakken duw hem naar wat naar rechts , maak een vak voor de schaar, en zorg dat als de glitterding komt en je er een bal op gooi dat de schaar mee ontploft
gr abby |
| Gast |
| 25-03-2007 15:30 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ben nog steeds bezig met 7 van d1. Eerste stuk heb ik nu aardig onder de knie (na inderdaad 100x proberen...) Ik kom nu bij het stuk waar je weer heel snel moet zijn om 2 rode diskettes te pakken. Of de diskettes ontploffen of ik ontplof.
Gr. Tessa |
eerste diskette vlug pakken 2de meteen zuigen en weer terug, dat alles in 2 seconde, maar het werkt
gr abby |
| Gast |
| 25-03-2007 15:37 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | En toch is het slimmer dan IK |
lerares zegt.. ik is puur persoonlijk en mag nooit in een eindregel op deze manier gebruikt worden, meeste mensen gebruiken de ik
hier dicteer ik uit mijn boek nederland
wij zijn slimmer dan jij
hij is slimmer dan wij
ik ben slimmer dan jij
jij bent slimmer dan mij
samen zijn we slimmer dan iedereen. |
|
|
|