NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
25-03-2007 17:00 level 34 van d12 Reageer met quote

tja.....hoe kom IK in het volgende hok? het begin weet ik wel, maar dan?
gr. thea

Gast
25-03-2007 17:01  Reageer met quote

trouwens abby hoever ben jij met d12
gr. thea
Gast
25-03-2007 17:53  Reageer met quote

Anonymous schreef:
lerares zegt.. ik is puur persoonlijk en mag nooit in een eindregel op deze manier gebruikt worden, meeste mensen gebruiken de ik

hier dicteer ik uit mijn boek nederland

wij zijn slimmer dan jij
hij is slimmer dan wij
ik ben slimmer dan jij
jij bent slimmer dan mij
samen zijn we slimmer dan iedereen.

Oke nu ik

Wij zijn slimmer dan jij BENT
Hij is slimmer dan wij ZIJN
Ik ben slimmer dan jij BENT
Jij bent slimmer dan ----> IK<----- BEN
Samen zijn we slimmer dan iedereen is

Als je zegt: "Jij bent slimmer dan mij BENT" dat kan niet

Gr tollie
Gast
25-03-2007 18:41 Re: level 34 van d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
tja.....hoe kom IK in het volgende hok? het begin weet ik wel, maar dan?
gr. thea

het begin weet je dan kom je beneden en sta je bovenaan de laatste groene rij, ga 3 naar beneden en duw die bal naar rechts 2 naar beneden en nar rechts tot je niet meer kan, je gaat via het groen omhoog 1 naar rechts en omhoog en meteen naar links naar de infotronnen, gewoon , blijf onder de 2 infotronnen staan , ga via die twee naar boven en druk meteen naar rechts, dan ben je in het volgende vak, ik ben bij level 74 , en als jij die door komt ben je slimmer dan mij, (GNA GNA)
gr abby
Gast
25-03-2007 18:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Oke nu ik

Wij zijn slimmer dan jij BENT
Hij is slimmer dan wij ZIJN
Ik ben slimmer dan jij BENT
Jij bent slimmer dan ----> IK<----- BEN
Samen zijn we slimmer dan iedereen is

Als je zegt: "Jij bent slimmer dan mij BENT" dat kan niet

Gr tollie

nee , maar dan zeg je ook jij bent slimmer dan ik bent, het eindigt dan ook niet op ik.\
gr slimme abby
Gast
25-03-2007 20:55  Reageer met quote

ben nu bij 22 van d92
slim he?
gr abby
Gast
25-03-2007 22:29  Reageer met quote

en toen was iedereen zo slim, dat er totaal geen hulp meer wordt gevraagt, zullen we dit onderwerp maar laten rusten tollie? we dwalen helemaal af van supaplex, heb je level 3 van d78 al zal ik hem beschrijven? of wil je het liever zelf doen, ik hoor het wel van je, en ik beloof je dat ik geen fouten zal maken,
gr abby
Gast
26-03-2007 10:06 level 3 d78 Reageer met quote

4 naar rechts, 2 naar beneden en 4 naar links en 2 om hoog.
dan weer 4 naar rechts , 2 naar beneden en 2 naar links,
1 naar beneden en 2 naar rechts, 2 naar beneden en 3 naar links.1 naar beneden 1 naar links, 2 omhoog en 2 naar rechts. 1 omhoog 2 naar rechts, en 2 naar beneden, 3 naar links en 1 naar beneden, en 13 naar rechts en 6 omhoog. 3 naar links,
3 naar beneden 3 naar rechts en 2 omhoog. 3 naar rechts
2 naar beneden en 1 naar rechts 2 naar beneden en 2 naar links
1 naar beneden 2 naar rechts en 1 omhoog, 4 naar links en 5 omhoog
10 naar links 2 naar beneden 4 naar lins en 2 om hoog,
nou dit moet goed zijn, heb hem 3x gecontroleerd,
gr abby
Gast
26-03-2007 15:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
en toen was iedereen zo slim, dat er totaal geen hulp meer wordt gevraagt, zullen we dit onderwerp maar laten rusten tollie? we dwalen helemaal af van supaplex, heb je level 3 van d78 al zal ik hem beschrijven? of wil je het liever zelf doen, ik hoor het wel van je, en ik beloof je dat ik geen fouten zal maken,
gr abby

mmm... ben ik dan echt de enige die helemaal vast zit? Vind t haast niet leuk meer. Zit nog steeds met 9 en 14 van d5... Sad

Wellicht moet ik echt geduld hebben, maar ik zie t echt niet.

dus hulp?? graag!!

Gr. Tessa
Gast
26-03-2007 16:17  Reageer met quote

die zal je toch echt zelf moeten doen, of er moet iemand zijn die het helemaal uit z'n hoofd weet, maar ik betwijfel het.
gr abby
Gast
26-03-2007 16:31  Reageer met quote

Ik betwijfel het ook, maar ik dacht: ik waag nog een poging... Ik ga er gewoon weer even goed voor zitten en misschien valt het kwartje dan toch...

Gr. Tessa
Gast
26-03-2007 16:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
mmm... ben ik dan echt de enige die helemaal vast zit? Vind t haast niet leuk meer. Zit nog steeds met 9 en 14 van d5... Sad

Wellicht moet ik echt geduld hebben, maar ik zie t echt niet.

dus hulp?? graag!!

Gr. Tessa

Hoi

9 van d5 ken ik uit mijn hoofd Heb hem net weer in 1 keer gehaald Zal hem of vanavond (moet direct na het eten weg daarom nu niet) of morgen ff op het forum zetten. 14 kan ik je denk ik ook wel uitleggen die is ook niet zo moeilijk

Gr tollie
Gast
26-03-2007 17:29  Reageer met quote

Tollie!!!! zou super zijn!!! Ik wacht geduldig af, en ondertussen speel ik gewoon rustig verder!

Gr. Tessa
Gast
26-03-2007 18:37  Reageer met quote

ik kom met geen mogelijkheid door level 6 van d78, in het begin gaat het nog wel goed, en dan begint die ellende.
gr. thea
Gast
26-03-2007 19:19  Reageer met quote

je bent niet de enigste Tessa die vast zit, ik kom ook met geen mogelijkheid verder, level 7 van d78 wil ook niet, moet ik me door al die stenen wurmen? naar boven bedoel ik dan, beneden is geen punt.
gr. thea
Gast
26-03-2007 19:37 hoi Thea Reageer met quote

hehe... ben blij dat ik niet de enige ben die dringend hulp nodig heeft... Ben ondertussen maar met andere levels begonnen, maar zit zo langzamerhand daar ook alweer vast...

Dus als iemand de helpende hand kan bieden bij de volgende levels:

D 94 14 breza
16 e te boli
20 kraj volgens mij onmogelijk... kom niet bij de E

D78 6 Look out altijd wel 1 of 2 die ontploffen of ikzelf...

Gr. Tessa
Gast
26-03-2007 20:31 level 6 d78 Reageer met quote

3 naar rechts, terug naar links, laat die 3 en daarboven die 2 vallen, haal die infotron rechts tussen de groenen weg en ga een stukje naar boven , er komen nog meer groenen naar beneden probeer die infotron die mee komt weg te zuigen voor hij ontploft,
linker kant kan je nu voorzichtig groene laten vallen en infotrons pakken, dan ga je benedenaan helemaal naar rechts tot je niet meer verder kan en ga naar boven tot je onder een groene staat , die laat je naar beneden vallen en dan ga je, niet ernaast maar 1 er onder bij de onderste infotron staan en hou spatie en pijltje naar rechts ingedrukt , zodra de infotron valt zuig je hem dus op en ga je gauw naar links, in de onderste stapel groene rechts kan je de infotron er zo uit halen, links boven kan je nu weer alles weghalen , opletten dat rechts nog niets ontploft, dan ga je onder de groene diskette staan helemaal beneden rechts en zuig de infotron rechts van je op ga naar links om ze te laten vallen en meteen naar die infotron erboven in die rij en zuig hem op vlak voor hij gaat vallen, dan laat je rechts ernaast de groene diskette vallen en wacht 2 seconden en zuig ook die infotron vlug op, laat dat rijtje boven je vallen, zie je boven je een infotron tussen 2 groenen, eerst laat je die 2 boven elkaar met het vakje groen aan de linkerkant vallen, dan ga je naast het groen staan onder de onderste groene diskette waar de infotron op ligt met nog een diskette erop, zuig dat groen weg , blijf spatie en pijltje ingedrukt houden en dan zuig je de infotron ook op als hij valt, haal weer zo veel mogelijk weg boven zonder dat je de rechterkant raakt, en toen was ik weer af, even geduld aub.......................................
daar ben ik weer, haal die infotron rechts beneden er tussen uit en naar links rennen, weer zoveel mogelijk boven weghalen zonder de rechtekant te raken, als het goed is zij er nog 5 infotronnen, de middelste kan je zo pakken door die groenen van onder door zo naar links er uit te schuiven, dan kan je de onderste van de bovenste 2 infotrons er zo uit halen en laat maar ploffen, dan ga je over de 2 onderste heen naar rechts en naar beneden en pak de bovenste infotron mee en druk je boven de E tegen de muur, en pak dan de onderste en dan die er boven, ik neem aan dat al die andere boven wel lukken , ik heb degene uitgelegt die ik ook het vervelendste vond.
gr abby
Gast
26-03-2007 20:42 level 7 van d78 Reageer met quote

dit level is super makkelijk, en is in een paar minuten te doen, ga in het midden van die vallende stenen staan wacht circa 3 seconde dan naar beneden , je kan dan mee glijden met de ballen naar beneden, infotronnen en groen weghalen, en boven een beetje meeschuiven heen en weer en je kunt er weer uit, naar de E
gr abby
Gast
26-03-2007 21:04 d94 level 16 Reageer met quote

level 14 hebben wij ook nog niet, maar 16 , eerst pak je onder je de rode diskette en ga het poortje door en pak die andere,
die zet je daar aan de bovenkant en ga onder het poortje door naar rechts, als hij ontploft is zet je de 2de liks onder tegen de muur, dan ga je van boven af de rode diskettes pakken, die bal kan je gebruiken om 1 van de schaartje uit te schakelen zet een rode diskette tegen de bovenmuur helemaal aan de rechterkant zodat ook die infotron vrij komt die er rechts naast zit, de volgende diskette zet je boven tegen de muur naast de groene diskette en rechts weer een infotron , ga voorzichtig onder de groene door en pak de infotron bij de E, die andere 2 laat je liggen ga recht omhoog langs de voorste infotron er overheen naar rechts tot de groene diskette , ga weer terug onder door en duw de diskette naar links naast de E , als je de groene diskette over de 2 infotronnen duw zuig ze dan 1 voor 1 vast op voor je de diskette naar beneden plettert, de laaste rode diskette zet je tussen onder bij die 2 infotrons rechts en dan heb je al genoeg,
gr abby
Gast
26-03-2007 21:07 level 20 van d 94 Reageer met quote

die is heel simpel je moet zorgen dat je niet perongeluk tegen het kastje aanduwt, er zit helemaal rechts namelijk ook een gele diskette naast de E, zodra je stil kan staan even op je tab kijken,
gr abby
Gast
26-03-2007 21:20 d78 level 8 Reageer met quote

he he level 7 gehaald, maar waar ik nu kom dat lijkt me ook niet de makkelijkste, goedemorgen wat een scharen, hoe moet ik in vredesnaam wel bij die E komen
gr. thea
Gast
26-03-2007 21:24 Re: d78 level 8 Reageer met quote

Anonymous schreef:
he he level 7 gehaald, maar waar ik nu kom dat lijkt me ook niet de makkelijkste, goedemorgen wat een scharen, hoe moet ik in vredesnaam wel bij die E komen
gr. thea

die heb ik ook maar even overgeslagen voor later, kan geen schaar meer zien,
gr abby
Gast
27-03-2007 9:53  Reageer met quote

ben nu bij level 31 van d92
gr abby
Gast
27-03-2007 16:30  Reageer met quote

heb weer even geteld, heb in totaal 1010 levels gespeeld op dit moment. en jullie?
gr abby
Gast
27-03-2007 17:29  Reageer met quote

1010 levels?? Dan heb ik nog even te gaan... zit nog maar op 353...

Gr. Tessa
Gast
27-03-2007 17:48  Reageer met quote

en ik nog maar 654, jij bent ruim op tijd klaar met je levels abby, voordat je het bejaardentehuis ingaat, hahaha moet je daar maar wat anders verzinnen.
gr. thea
Gast
27-03-2007 18:45  Reageer met quote

er zijn in totaal 2.261,00 levels, dus ik ben nog niet eens op de helft, dus ruim op tijd zal wel eens flink kunnen tegen vallen,
gr abby
Gast
27-03-2007 19:45 D5 level 9 Reageer met quote

hoi tessa

Hier de beloofde d5 level 9

Je doet het als volgt:

1 onder, 1 rechts, zuig 1 keer links, zuig 1 keer rechts, 1 omhoog zuig 2 keer rechts, 1 links, 1 rechts, zuig 2 keer rechts, zuig 3 keer links, 1 omhoog, zuig 1 links, 1 rechts, 1links, zuig 2 keer rechts, 1 links, 3 omhoog, 1 links, zuig 1 keer onder, 1 links 1 omhoog, 4 links, 1 omhoog.

Ga helemaal naar rechts boven en pak de infotron dan 1 omlaag, 2 links, 1 onder, 1 links, 1 onder, 1 links, Duw het blok naar links, zuig 1 onder.

Gaar weer helemaal naar rechtsboven en dan helemaal naar beneden en snel 1 links, zuig 1 keer rechts, 1 omhoog, zuig 2 keer rechts, 3 omhoog, 2 links 1 omlaag 1omhoog, 5 links, 1 onder en duw snel de groene diskette 1 naar rechts, zuig 1 keer onder en duw de diskette 5 naar rechts en zuig snel de infotron onder je weg en ga 1 omhoog.

Ga helemaal naar linksboven, boven de linker infotron staan en dan 1 omlaag, 2 rechts, 1 onder, 2 links, 1 onder, 3 rechts, zuig 1 keer onder, 2 links, 2 onder, 1 links, 1 onder en snel 2 rechts en blijven staan.

volgende stuk weer snel doen 1 rechts, 1 onder, 1rechts en blijven staan zuig 1 keer rechts.

Volgende weer snel 3 onder, 2 links en blijven staan.

1 onder, 1 links, zuig 2 keer rechts, zuig 2 keer links, 1 omhoog, 1 links, 2 rechts.

Ga dan helemaal naar rechts boven naast de bal staan bovenop de infotron en doe het als volgt 1 onder 1 links 1 rechts 1 onder 1 rechts

Nu komt het moeilijkste stuk uit het level je zult vaak afgaan maar het kan niet anders

2 onder en snel de infotron onder de diskette vandaan zuigen en 1 naar links Ga dan naar de E en blijf er boven staan Zuig 1 links en je bent er

Ik hoop dat hij goed is uitgelegd Ik dacht het wel maar kijk goed onder het spelen

Gr tollie
Gast
27-03-2007 19:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:
er zijn in totaal 2.261,00 levels, dus ik ben nog niet eens op de helft, dus ruim op tijd zal wel eens flink kunnen tegen vallen,
gr abby

Hoi abby

Ik heb 2442 levels bij de orginele winplex

Ik heb zelf van een of andere russische site meer levels gedownload(had ik je ooit is verteld geloof ik) en heb er nu 4673 hihi. Dus mocht ik het bejaardenhuis halen heb ik nog zat te doen.

Gr tollie
Gast
27-03-2007 20:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi abby

Ik heb 2442 levels bij de orginele winplex

Ik heb zelf van een of andere russische site meer levels gedownload(had ik je ooit is verteld geloof ik) en heb er nu 4673 hihi. Dus mocht ik het bejaardenhuis halen heb ik nog zat te doen.

Gr tollie

kan zijn dat ik me vergist hebt met tellen hoor, daar ben ik goed in, het lijkt me toch dat we dezelfde winplex hebben, die russische wil ik wel graagm maar weet nog steeds niet hoe, denk dat je me die een keer in kleutertaal uit moet leggen aan me, heb er wel 1010 gehaald, dat heb ik goed geteld, ben nu bij 37 van d92, daar zij echt leuke levels, je merkt wel dat ik de laatste tijd niet meer om hulp gilt, hoe meer levels je doet, hoe handiger je wordt, en hoe vlugger je ziet,wat je moet doen, ga nu weer gauw door met d92, alleen die K.W levels lukken niet en nu zie ik dat
level 65 ook weer een K.W level is, dus ik zal daar in ieder geval wel stranden.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 59 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: