NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
27-03-2007 20:18  Reageer met quote

oke, kom ik weer met een vraag, hoe maak ik dat bruine vakje open bij level 88 van classic, helemaal boven waar die rode diskettes inzitten
gr. thea

Gast
27-03-2007 20:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
oke, kom ik weer met een vraag, hoe maak ik dat bruine vakje open bij level 88 van classic, helemaal boven waar die rode diskettes inzitten
gr. thea

zorgen dat die gele ontploft op het moment dat er een schaar langkomt net als hij in dat hoekje is, rechts boven van de gele diskette. het groene vakje , daarboven ontploft ook en de groene diskette valt en het bruine vakje springt open,
gr abby
Gast
28-03-2007 7:50 D5 14 Reageer met quote

Hoi Tollie,

Super bedankt voor d5 9! Heb m in 1x gehaald! Toppie! En als je tijd hebt, wil je dan ook nog ff level 14 van d5 uitleggen?

Gr. Tessa
Gast
28-03-2007 17:55  Reageer met quote

hebben jullie level 2 van d8 al? ik kom er niet door in ieder geval.
gr. thea
Gast
28-03-2007 17:57  Reageer met quote

wat is het hier rustig trouwens, iedereen aan het zonnen? of ben ik weer de enigste die vastzit
gr. thea
Gast
28-03-2007 18:35  Reageer met quote

level 2 van d8 heb ik niet, en dat zal wel nooit gebeuren ook, alleen level 3 heb ik wel, ook meer geluk dan wijsheid, zonnen zit er bij mij niet in, heb het koud, heb net de kachel aan gezet, ligt aan mijn gesteldheid hoor, ik wordt pas warm bij 30 graden,
gr abby
Gast
28-03-2007 18:46  Reageer met quote

level 3 heb ik ook niet, zou ook niet weten, hoe ik die moest doen, ja de kachel staat bij ons ook net aan, maar 30 graden? nee laat maar....dan maar liever 23
gr. thea
Gast
28-03-2007 18:47 bram Reageer met quote

hee
Ik speel zelf ook nog supaplex!
Ik ben op t moment in leven 107 en heb leven 79, 97 en 100 geskipt
Wie kan me wat tips geven?
of anders mailen?
groeten bram!!
Gast
28-03-2007 20:38 Re: bram Reageer met quote

Anonymous schreef:
hee
Ik speel zelf ook nog supaplex!
Ik ben op t moment in leven 107 en heb leven 79, 97 en 100 geskipt
Wie kan me wat tips geven?
of anders mailen?
groeten bram!!

weet het, het zijn heel wat bladzijde's maar van al deze levels staat wel een uitleg, 97 heb ik zelfs helemaal beschreven, en tollie dat stukje vooraan met al die ballen, van 79 staat er ergens zelfs een plaatje van van het moeilijkste punt, en als 100 over de gele diskettes gaat, staat hij ook uitgelegd, dus neem de tijd en ga gezellig lezen , je komt ze zeker tegen,
gr abby
Gast
28-03-2007 20:43  Reageer met quote

ik ben er al uit!! ik heb 100 en 107 gehaald !!
Nu moet ik 79, 97 en 108 nog..BEDANKT Very Happy
Gast
29-03-2007 9:27  Reageer met quote

Kan iemand mij vertellen hoe ik leven 108 moet doen?
En zit er in leven 110 extra infrotons?
En heeft iemand nog wat tips voor de levels: 97 (begin) en 79(kom aldoor een diskette tekort)

Gr Bram
Gast
29-03-2007 10:48 level 108 , 79 97 110 Reageer met quote

eerst de begin infotrons pakken, er blijven er een paar liggen, maar dat is niet erg , want je komt er terug , dan pak je die rode diskette en duw de eerste bal 1 terug en ga achter die andere bal aan naar beneden, die valt op de groene diskette en gaat de ontploffing na in de rondte onder die bal door pak de infotron onder die groene diskette en ga door dat poortje zuig vlug het groen onder je weg en pak de infotron rechts ga een stukje naar boven en wacht tot de ontploffing klaar is , het muurtje is ontploft de infotron rechts boven zijn voor de terugweg, dus ga je eerst naar beneden, door poortje door terwijl je de infotrons pak, poortje door naar boven en het volgende poortje in 1x naar beneden eruit, zorg dat het poortje ontploft met een groene diskette en die aan de andere kant ook, de bedoeling is dat de schaar naar beneden komt en je zorgt dat er een groene diskette ontploft bij het vak links op het moment
dat de schaar het vak in gaat, er ontploft een bal mee en je kan de infotron pakken, dan ga je naar boven , pak eerst die infotron links en zet een rode diskette bij het poortje, ga het vak inen helemaal onderlangs via de rode diskettes kom je in het vak naar de gele(als je ze er niet uit krijgt, het staat beschreven, niet zo lang geleden,) de gele diskettes zet je boven bij de vakken die open moeten, 1 vak kan je open maken met dat glitterding, zet een rode diskette bij dat onderste poortje waar je doorheen moet naar het volgende vak, daar is gravitie, en die valt weg , de rest spreek eigelijk voor zich, als je een bepaalde punt bereikt waar je het even niet ziet hoor ik het wel. in level 110 zitten 194 infotrons, maar je moet er 203 hebben, die extra pak je bij dat glitterding door de bal op de schaar te gooien als hij net bij dat vak is, 97 staat beschreven, zoek vanaf bladzijde 10, ik heb het hele level beschreven en tollie die vierkant met ballen, en 79 heb ik ook al gezegt , er staat een plaatje met uit leg over de plaats waar het meestal fout gaat en heb je een rode diskette meer over, voor de rest gewoon , rode diskettes gebruiken en goed kijken waar je hem het beste kan zetten,
gr abby
Gast
29-03-2007 10:50  Reageer met quote

heb level 14 (breza) gehaald, van d94.
gr abby
Gast
29-03-2007 12:55 level 14 d94 Reageer met quote

Gefeliciteerd! Wil je dan ook even uitleggen hoe je die voor elkaar hebt gekregen?
gr aniek
Gast
29-03-2007 15:59 Re: level 14 d94 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Gefeliciteerd! Wil je dan ook even uitleggen hoe je die voor elkaar hebt gekregen?
gr aniek

als je hem begint , dus met enter aan zet , op dat moment hou je ook j pijltje naar rechts ingedrukt, supaplex rent naar rechts en aan het einde 1 omhoog en meteen naar links, je gaat dan net onder de bal door, die bljft bovenop liggenen de andere valt ernaast, en poortje is open, je moet het wel 1000 x doen, en het lukt me ook nu weer niet, maar zo moet het,
gr abby
Gast
29-03-2007 17:04 Re: level 14 d94 Reageer met quote

Anonymous schreef:
als je hem begint , dus met enter aan zet , op dat moment hou je ook j pijltje naar rechts ingedrukt, supaplex rent naar rechts en aan het einde 1 omhoog en meteen naar links, je gaat dan net onder de bal door, die bljft bovenop liggenen de andere valt ernaast, en poortje is open, je moet het wel 1000 x doen, en het lukt me ook nu weer niet, maar zo moet het,
gr abby

Dat heb ik idd ook al 1000X geprobeerd maar het lukt me echt niet Ik wist dat het zo zou kunnen maar ik kan het niet Sad

Haal nu ook level 7 van d12 dan maar is We hebben het altijd gezegd dat die 2 onmogelijk waren maar als je de 1 kan lukt je de ander ook wel

gr tollie
Gast
29-03-2007 17:18 16 d94 Reageer met quote

Hoi Abby,

Ik heb nog even een vraagje over 16 van d94. Heb gedaan zoals je hebt beschreven, maar hoe zit het met het glitterding? Die moet ik toch ook nog laten ontploffen?

Gr. Tessa
Gast
29-03-2007 17:21  Reageer met quote

die is echt niet te doen, ga al haperen onder de linkse bal, maar het gaat te snel, weet je welke bij mij ook niet meer lukt? level 35 van d 5 , heb ik ook al 1000 x gedaan, en de vorige keer lukte het wel, maar nu niet,
gr abby
Gast
29-03-2007 17:25 level 16 van d94 Reageer met quote

heb ik dat niet gezegt dan? stom van me, als je die rode zet rechts waar die ene infotron zit moet je zorgen dat hij ontploft op het moment dat die glitterding lang komt.
gr abby
Gast
29-03-2007 17:32  Reageer met quote

Hoi Abby,

Laat maar, heb m al gehaald!!!

Gr. Tessa
Gast
29-03-2007 18:42 hoi abby Reageer met quote

als je 35 van d5 al hebt, waarom probeer je die dan nog, ik heb hem ook maar doe hem echt voor de 2e keer niet weer, hahaha(ben gekke gerrit niet)
gr. thea
Gast
29-03-2007 18:49  Reageer met quote

bij level 93 van classic, waar moet ik gaan staan, als die ballen allemaal vallen, want ik moet wel met die ballen schuiven, anders kom ik het poortje niet door
gr. thea
Gast
29-03-2007 19:45 Re: hoi abby Reageer met quote

Anonymous schreef:
als je 35 van d5 al hebt, waarom probeer je die dan nog, ik heb hem ook maar doe hem echt voor de 2e keer niet weer, hahaha(ben gekke gerrit niet)
gr. thea

ik had al bijna 700 levels gehaald, en toen liet ik mijn laptop aan diggelen vallen, op de zelfde dag dat ik het ziekenhuis in moest, na 3 dagen kwam ik weer thuis en toen stond er een nieuwe laptop klaar, had lief voor me gekocht, maar supaplex moest ik opnieuw downloaden en opnieuw bij begin beginnen, vandaar,
gr abby
Gast
29-03-2007 19:48  Reageer met quote

Anonymous schreef:
bij level 93 van classic, waar moet ik gaan staan, als die ballen allemaal vallen, want ik moet wel met die ballen schuiven, anders kom ik het poortje niet door
gr. thea
je moet er boven in en dat doe je zo.....
als je boven bent en je laat daar de groene diskettes ontploffen ga je in vloeiende lijn( dus echt zonder te haperen) naar beneden pak de infotron en meteen naar rechts, je zal zien dat het lukt tusen de ballen door bij het poortje te komen,
Gast
29-03-2007 19:51  Reageer met quote

ow sorry maar dat wist ik ook niet, maar ik heb hem net ook alweer ff geprobeert maar bij mij lukt het nu ook niet, ik heb er toen ook vrij lang over gedaan, ben ook wel blij dat ik hem nu wel heb, owjah en me n dochter probeert nu ook supaplex te downloaden, maar het lukt haar niet, waar kan dat aan liggen dan, ik had het toen zo voor elkaar.
gr. thea
Gast
29-03-2007 19:59 leven 111 Reageer met quote

he, ik ben endelijk zo ver leven 111.
Maar weet iemand hoe ik dat laatste stukje moet doen.. naja bijna laatste stukje... je kont terecht bij een aanta; bommen, 4 om precies gte zijn.. je moet jer 4 op discettes duwen... dan kan ik er langs... en dan ga ik na onderen maar hoe werkt dat stukje?

En jullie hebben het op dit forum ook over een soort ander supaplex ofzo? zo ja wat is dat precies en waar kan ik dat downloaden?
bvd Bram
Gast
29-03-2007 20:31  Reageer met quote

jah dat weet ik, je moet naar google gaan, en winplex intikken, daar kun je het downloaden, me n dochter heeft het net gedaan, dus moet het bij jou ook lukken
gr. thea
Gast
29-03-2007 20:31  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ow sorry maar dat wist ik ook niet, maar ik heb hem net ook alweer ff geprobeert maar bij mij lukt het nu ook niet, ik heb er toen ook vrij lang over gedaan, ben ook wel blij dat ik hem nu wel heb, owjah en me n dochter probeert nu ook supaplex te downloaden, maar het lukt haar niet, waar kan dat aan liggen dan, ik had het toen zo voor elkaar.
gr. thea

ik heb totaal geen vestand er van, maar ik wou hem graag hebben , dus heb ik bij google supaplex downloaden aangeklikt, en de eerste de beste op goed geluk gedaan, je moest allemaal vragen in het engels aanklikken en aangezien ik geen engels ken, heb ik zomaar wat gedaan, en het lukte wonderbaar dus 2x,
gr abby
Gast
29-03-2007 20:45  Reageer met quote

ja, ik kreeg weer eens een helder ogenblik, ik heb het zo gedaan zoals ik boven heb beschreven, me n dochter is nu dus ook het supaplexen, krijgen jullie er weer een zeurder bij, hahaha
gr. thea
Gast
29-03-2007 21:27  Reageer met quote

nou zit ik weer eens met een probleempje , ben bij level 41 van d92, daar ben ik voorlopig zoet mee, want het is een gravitie level, maar het gaat om level 22 van d92, ik heb het hele level het gaat om de laatste 2 infotrons,volgens mij is er nog niemand daar(dat is dus mijn probleem) ik zal het proberen te omschrijven, misschien willen jullie dan meedenken voor mij, ik lig al nachtenlang te piekeren maar ik zie het niet, je moet je voorstellen een lange rij van 2 bruine muurtjes boven elkaar, ik sta daar tussen , kijk even naar level 2 van d92 en die onderste bruine muur bedoel ik, ik sta dus tussen 2 van die muren, in het midden is een weg ,ook weer van 2 muren naast elkaar, ik moet daar naar boven , want er zit verderop een infotron, maar er zitten 3 ballen die ik naar beneden moet laten vallen, onder mij is 1 leeg vakje waar ik 1 bal in kan laten vallen, normaal gesproken duw je dan de 2de naar de linkerkant en de derde naar de rechter, of andersom, maarrr... er zit aan de linkerkant een poortje waar ik daarna nog in moet om de laatste infotron te pakken en naar de E te gaan, maar dat gaat dus niet omdat ik een bal die kant op moest schuiven, kunnen jullie het volgen?
help deze arme ziel uit deze ellende, zodat ik vannacht kan slapen( of weer over een andere level piekeren natuurlijk)
gr abby
Plaats Reactie Pagina 60 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: