|
|
|
|
| Gast |
| 28-02-2012 11:32 Voor Priscilla en anderen |
|
|
|
Hoi Priscilla,
Dankjewel voor je berichtje en meeleven, het doet mij onwijs goed!
Wat Toon mankeert...we weten het niet. Het is in ieder geval niet levensbedreigend, dat is positief.
Ik maak me wel zorgen, maar met de steun en leiding van mijn Gidsen en Engelen die altijd bij me zijn, voel ik me veilig.
Wat een fijn forum zo !
Ik weet totaal niet wie of wat ooit dit forum is begonnen, het gaat inmiddels allang niet meer over mevr. Mulder.
Ik hoop alleen oprecht dat veel mensen zich hier thuis voelen !
liefs van Ineke. |
|
|
|
|
| Gast |
| 28-02-2012 14:52 aan Marloes |
|
|
|
Lieve Marloes,
Als ik jou zo lees door de verschillende berichten heen, heb ik de indruk dat je eigenlijk helemààl niet wil genezen ! Of heb ik het mis ?
1. Ik vind gezondheid eigenlijk niet eens het belangrijkste in mijn leven...
2.Ik ben liever ziek dan ...
3. Als ik eerlijk ben, zou ik die ziekte geeneens in willen ruilen...
4. Helemaal genezen hoeft ook niet...
5.Ik vind het niet zo'n ramp dat ik ziek ben...
6. Ik gewoon ook lekker ziek behoor te zijn...
Dat je nu in dit dilemma zit: anderen en boeken zeggen dat ik een positieve instelling moet hebben, maar ik wil eigenlijk geen genezing. Maar zou ik daar geen spijt van hebben "eenmaal terug boven" ?
Niemand dan JIJZELF kan jou hierbij helpen ! Je zoekt de mening van anderen om raad of om jezelf te rechtvaardigen, maar ga niet af op mijn of anderman's mening. Iedereen is verschillend en heeft andere bagage en vooral, wat voor de één geldt en belangrijk is, zou voor een ander helemaal niet werken !
Ga af op wat je Gids zegt:..dat je je geen zorgen hoeft te maken, en dat is precies wat je moet doen ! Jouw zorgelijke gedachten houden je aandacht gericht op dit probleem. LAAT HET LOS, en dan opeens is het antwoord er ! Een antwoord dat alléén voor JOU geldt, waar je IN VREDE mee bent, waar het je niet meer kan schelen wat anderen vinden of zeggen.
Mag ik HEBENES citeren in : Wij zijn allen op weg naar de Vervolmaking:
" Niemand is zonder angsten door zijn zielegroei heen gegaan. Ik wil u alleen maar laten zien dat u een keus hebt. De uitkomst is bekend. In alle gevallen. U haalt de 'eindstreep'. U bent ééns vervolmaakt. Hoe lang u daarover doet, bepaalt uzelf. Niemand anders kan dit voor u bepalen. Uw vrije wil is te allen tijde gewaarborgd. U kiest om ergens in te blijven hangen, of u kiest om stappen te ondernemen. De keus is aan U, altijd en overal. Wij respecteren die keus, omdat wij van u houden. Nooit zullen wij u veroordelen. Wij zien u altijd als mooi. Niet als goed of slecht. Maar wetend of NOG onwetend. En wij hebben geduld
Lieve broeders en zusters, wij schenken u onze onvoorwaardelijke liefde. U HEEFT onze onvoorwaardelijke liefde. En eens zullen we allen herenigd zijn in het astrale. En HEEL zijn. O glorie, wanneer deze dag ons allen bereikt."
Veel liefs en veel sterkte,
Priscilla. |
| Gast |
| 28-02-2012 14:58 klein berichtje aan Ineke |
|
|
|
Lieve Ineke,
Het gààt dan wel niet over mevr. Mulder, maar ze is er vast en zeker !
Liefs, Priscilla. |
| Gast |
| 28-02-2012 16:58 Ineke |
|
|
|
Lieve Ineke, in gedachten bij jullie ... moet zwaar zijn zo ineens alleen thuis zonder je maatje. Ik wens jou en Toon een overmatig grote, decadent overvloedige portie Kracht en Liefde en Gezondheid <3
liefs, Anja |
| Gast |
| 28-02-2012 17:17 gezellig hier :) |
|
|
|
dit is best een leuk plekje waar ik me helemaal thuis voel ... en dat zomaar vanzelf gevonden door te gaan googlen om Loes Van Loon's mailadres te vinden (nog steeds niet gelukt maar ik blijf het hele internet platzoeken tot het lukt ).... mooi hoor, zulke 'toevalligheden'. fijne dag aan allen |
| Gast |
| 28-02-2012 22:42 |
|
|
|
Hallo Ineke
Ik kwam hier ook maar toevallig even langs dus ben een groentje hier maar wil je toch veel sterkte toewensen.
Liefs Lida |
| Gast |
| 29-02-2012 10:57 |
|
|
|
Lieve Ineke
Heel veel sterkte voor jouw en je man gewenst.
Lieve Priscilla
Tuurlijk wil ik wel genezen, maar ik ben evengoed gewoon gelukkig, en vraag me gewoon dikwijls af hoe het leven in elkaar steekt. Ik ben er van overtuigd dat we hier zijn met een reden, dat het leven een grote leerschool is. En als mijn les ziek zijn is dan zou ik niet willen genezen, want dat zou betekenen dat ik mijn lessen niet uitwerk. En ergens zie ik het ook als een kado omdat iker heel veel van geleerd heb, maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo moet blijven. Maar wanneer weet je dat een les goed is afgerond of dat het iets blijvends is?
Ik volg altijd mijn eigen mening en gevoel wel, maar toch wil ik graag anderen hun mening en ervaringen daarin horen omdat ik er van uitga dat ik niet de beste leerling op de school ben en alles weet. Ik kan ook al heb ik een sterk eigen idee over dingen evengoed van anderen leren, en met alle antwoorden die mensen geven kan ik wel iets.
Met alle antwoorden van anderen kan ik juist goed filteren wat ik belangrijk vind. En het heeft buitengewoon mijn interesse om over zulke dingen van gedachgten te wisselen met anderen.
Het is bovenal mijn nieuwsgierigheid en de drang om te willen weten hoe zal alles nu in elkaar zitten? En niet zozeer een probleem. Ik ben hartstikke happy, en maak me eigenlijk niet heel druk om dingen. Mijn ziekte is geen probleem en ook geen grote zorg maar wel iets op mijn levenspad dat er niet voor niets is en waar ik graag inzichten in wil hebben. Net als vele andere dingen in mijn leven...
Liefs Marloes |
| Gast |
| 29-02-2012 11:38 Bericht van Ineke |
|
|
|
Hoi allemaal,
Mijn Toon was gisteren heel ziek, hij had 41.5 koorts. Hij was niet helder, afwezig en emotioneel. Ik was erg bezorgd en dacht..hij zal er toch niet zo ineens tussen uit piepen ?
Wat een zorg !
Ik weet ook dat dit niet voor niks op ons pad komt. Voor Toon zelf is het een goede les en ook voor mij. Voor mij is het een les in heel positieve zin ! Ik ben er dankbaar voor.
Deze les voor hem en mij begreep ik onmiddelijk !
De doktoren weten nog niet wat het is. Allerlei testen en bloedonderzoeken worden gedaan.
Het hart is in ieder geval goed. Fotoos laten ook geen bijzonderheden zien.
Van het bloed hebben we nog geen uitslag.
Vanmorgen belde Toon en hij was heel helder en adequaat, ondanks 40 graden koorts.
Hij voelde zich desondanks beter dan gister.
Ik blijf vertrouwen op een goede aflloop.
Gezondheid is een groot goed en met geen geld te koop !
Dat hebben we ons altijd al gerealiseerd.
Morgen word ik 60...we zouden saampjes gezellig een hotelletje induiken. dat komt later wel weer.
k bid dagelijks veel, dat deed ik altijd al, het geeft me kracht en steun. het komt wel goed...
Voor Lida nog even dit...ook al ben je een "groentje ", voel je welkom bij ons....eigenlijk zijn we allemaal groentjes !
Fijne dag iedereen en veel liefs van Ineke. |
| Gast |
| 29-02-2012 18:52 |
|
|
|
Voor Ineke
Dank je wel en ondanks alles toch een fijne dag morgen en wederom sterkte.
Liefs Lida |
| anjali |
| 29-02-2012 19:21 Ineke |
|
|
|
Ik zocht hier tevergeefs naar het 'vind ik leuk' knopje om Ineke te laten weten dat ik het fijn vind dat ze ons laat weten hoe het nu gaat. Ik duim dat alles zo positief en nog positiever blijft evolueren, en dat misschien morgen de koorts helemaal zakt, als een 'verjaardagskadootje' voor jou, Ineke. Ik vraag de engelen om extra zorg te dragen voor jullie beidjes , en ik brand een kaars voor jullie vanavond. Het komt wel goed, veeel liefs, Anja |
| Gast |
| 01-03-2012 0:30 aan Ineke - verjaardagswens |
|
|
|
Lieve Ineke,
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven, in de Gloria, in de Gloria, in de Gloria ! Hiep Hiep Hiep Hiep Hoera !
Ik weet niet of je, gegeven de omstandigheden, in een verjaardag-stemming bent ? In ieder geval : VAN HARTE GEFELICITEERD met je 60-ste verjaardag ! Wat betreft de kaarsjes, ik hoop dat je genoeg adem hebt om ze in één keer uit te blazen !
Nog een plezierige dag toegewenst en veel sterkte aan jullie beiden !!
Liefs,
Priscilla. |
| anjali |
| 01-03-2012 8:26 Ineke 60 vandaag ! |
|
|
|
Van harte gefeliciteerd, Ineke, Geniet van vandaag, hopelijk samen met Toon ! Heel veel liefs, Anja |
| Gast |
| 01-03-2012 11:01 BEDANKT !!! |
|
|
|
Lieve mensen,
Dankjewel voor jullie felicitaties ! Wat lief !
Eerlijk gezegd is, zelfs na 60 jaar, mijn verjaardag altijd een moeilijke dag. Ik ben nl. als ongewenst kind geboren en de eerste 25 jaren van mijn leven ben ik door beide ouders lichamelijk, geestelijk en emotioneel ernstig mishandeld en verwaarloosd. Een zware levensles.
Maar...ik ben geworden tot wie ik nu mag zijn !!
Toon voelt zich iets beter, maar de koorts blijft ondanks een infuus met antibiotica steeds 40.
Bloeduitslagen zijn nog niet bekend en vandaag krijgt hij een petscan.
Daarbij gaan ze kijken naar de ( suiker) stofwisseling en de ligging en de struktuur van de weefsels.
Gisteren is hij weer uitgebreid onderzocht door een arts, maar het blijft een raadsel.
En weten jullie wat met mij gebeurt???
Ik heb sinds gisteren een ongelooflijke rust over me heen.
Ongelooflijk !
Ik WEET altijd dat Gidsen en Engelen bij mij zijn en dat ik met Liefde geleid word, maar dat is niet altijd voelbaar.
In deze dagen VOEL ik echter zo intens een warme deken van Liefde, zorg en steun om mij heen...zoooo intens voelbaar !
Mijn zorgen worden "even "van mij afgenomen. dat ontroert mij enorm, ik ben er stil van.
Een prachtig kado toch voor mijn verjaardag??!!
Het liefst zou ik jullie op de koffie vragen, met een stuk taart erbij.......
ik hou jullie op de hoogte!
Alle liefs en iedreen een fijne dag gewenst van Ineke. |
| anjali |
| 01-03-2012 14:12 joepie, het is gelukt <3 |
|
|
|
hallo 'zus van Lucia', hartelijk hartelijk dank voor het verbinden van mijn mailadres met dat van Loes ! ik weet niet wie je bent, maar ik blaas je een dikke wolk dankbaarheid toe <3 Nu kan ik haar vanavond nog mijn kaart sturen, yes <3<3<3
lieve Ineke, heerlijk zo'n stukje taart op jouw gezondheid en op jouw 'deken van liefde' eet ik hier lekker , met veel smaak, een gevuld paaseitje, cheersss x |
| Gast |
| 02-03-2012 10:38 Bericht van Ineke |
|
|
|
Lieve mensen,
Uit de petscan van gisteren is gekomen dat Toon een behoorlijke longontsteking heeft aan de rechterkant.
Hij krijgt nu andere antibiotica in het infuus, maar die slaat helaas niet aan. Hij blijft 41 koorts houden en is behoorlijk ziek.
Het is nu zoeken naar het juiste middel van antibiotica, ze kunnen nu gericht werken.
Bloeduitslagen zijn nog niet bekend, maar de behandelend arts denkt niet dat er verder iets bijkomt.
We zijn opgelucht, hier kan hij van herstellen.
Ik ben best druk, in mijn eentje en met onze poes.
Het is bezoekuur van 2 tot 8 en al die tijd ben ik gewoon bij hem.
Ook vandaag voel ik me weer liefdevol begeleid. Wat fijn !
Ik wens iedereen een fijne dag toe.
Liefs van Ineke. |
| anjali |
| 02-03-2012 14:55 goed nieuws |
|
|
|
hoi Ineke, wat goed, dat het weer helemaal goedkomt !!! <3 hou jullie haaks ! liefs, Anja |
| Gast |
| 02-03-2012 16:19 aan allemaal |
|
|
|
Dag allemaal,
Ik ben er even tussenuit geweest, laat ik dus de draad weer oppakken.
Lieve Marloes, ik heb je antwoord gelezen. OK, helemaal goed toch ? Ik bid voor je anyway !
Lieve Ineke, hartstikke leuk dat je Engelen en Gidsen zo sterk aanwezig waren en je je zo beschermd voelde op je verjaardag. Gelukkig dat nu bekend is wat Toon mankeert, zo kan er gericht hulp geboden worden.
Ik wens jullie beidjes veel sterkte !
Hierbij wil ik jullie allemaal een gedichtvertelling doorgeven met als titel :
Engel van Vreugde en Vrede
In gebed verzonken heel alleen
In een wereld koud en als van steen
Vraagt zij op een troosteloze dag
Dat hulp van boven komen mag
Ik ben er altijd, spreekt hij met gezag
Voor ieder, voor immer, dag na dag
Haar ogen ontwaren in kleuren zo mooi
Een Goddelijk wezen in regenboog tooi
Schitterend staat hij daar in volle pracht
Stralend kijkt hij haar aan en lacht
" Zijn hele verschijning is één en al luister
Uit mij komt slechts staam'lend gefluister
Met zacht geruis komt hij dichterbij
Zijn overstelpende Liefde bedwelmt mij
Zijn vredig gelaat stemt mij sereen
Ik voel me opeens niet meer alleen
Zijn ogen fonkelen van zo dichtbij
Zijn vreugde straalt en maakt me blij
Mijn zware leven is nu vederlicht
Niets is meer zozeer van gewicht
Wees in Vrede bij ons, zegt hij zacht
Wees in Vreugde met ons, en hij lacht
Mijn ogen zien de meest schitterende kleuren
De kamer is gevuld met aangenaam zoete geuren
Ik hoor de meest lieflijke klanken
Ook proef ik de heerlijkste spijzen en dranken
Ik laat me drijven op een wolk van zaligheid
Er is geen tijd, slechts eeuwigheid.............."
Dan in een oogwenk is hij verdwenen
Even plots'ling als hij is verschenen
Ze blijft nog mijmeren roerloos en stil
Omdat ze zich dit voor altijd inprenten wil
Al is deze vertelling tegen alle rede
Zij is nu enkel Vreugde en Vrede...................en ze lacht !
Veel lefs van Priscilla. |
| Gast |
| 03-03-2012 10:49 Van Ineke |
|
|
|
Lieve allemaal,
Wat een mooi verhaal van Priscilla. Die schrijf ik op om te bewaren !
Dankjewel Priscilla, dat je die hebt opgeschreven voor ons .
Toon belde vanmorgen al vroeg met de boodschap dat hij 38.4 koorts had. Er is dus een medicijn wat aanslaat !
We zijn er blij om. Na een hele week koorts van dik 41 is dit positief.
Hebben jullie, net als ik , een beetje het Lentegevoel over jullie ?
Het wordt langer licht, de vogels zijn heel druk in de weer en de bomen beginnen al voorzichtig een groene waas te krijgen.
Gisteren was het hier een prachtige dag en iedereen heeft een glimlach op zijn gezicht. Moeders met kinderwagens trokken massaal naar de kinderboerderij. Mensen met rolstoelen zaten lekker buiten in het zonnetje, Iedereen genoot zichtbaar !
Ik geniet intens nu.
Straks weer fijn naar mijn maatje.
Nog steeds de deken over me heen, ik heb ze "boven " intens bedankt !
Ik wens jullie een fijne dag toe !
Alle liefs van Ineke. |
| Gast |
| 03-03-2012 12:56 pendel |
|
|
|
Hé Sandra. Ik heb op dat andere forum jouw bericht gelezen, over dat je zei, 2 mediums, 2 verschillende meningen. Maar ik heb het een paar keer goed doorgelezen en toen viel me op dat jij het blijkbaar niet goed gelezen hebt. Want ze verkondigen PRECIES HETZELFDE.
Kijk maar!
En de boodschap is alweer, volg je gevoel, je intuïtie
(Dat staat OOK overal in de boeken van Loes van Loon.)
Verder zegt dat andere medium, niet deze persoon haar gids, maar het medium.............
En het enige waar je wel best op dient te letten met een pendel, is dat een pendel enooorm gevoelig is, en al heel snel ook achterliggende onbewuste intenties oppikt, en dan zogenaamd je 'wensdenken' 'voorspelt'.
Maar ik ben er zeker van dat jij daar voldoende alert voor bent, en ik vindt het prachtig dat zoals ze reeds gezegd hadden tijdje geleden, het beter en vlotter lukt om hun aanwezigheid zelf te ervaren, en dat zal zich zeker nog uitbreiden.
Geniet ervan! en laat alle angsten gerust varen, want ze zijn zeker niet meer nodig :p
jij schrijft, 2 mediums, 2 verschillende gedachten. Maar er is wel een verschil of een medium iets vindt of een gids iets zegt, vind ik. Ook Loes van Loon zal zelf nooit ontkennen dat gidsen allesomvattende liefde voor ons voelen. En ik persoonlijk vind het fijn voor jou dat jij er steun aan hebt. Maar zoals je zelf schrijft, je blowt en je pendelt. Een blowende pendelaar, en dat vertrouw je meer dan een gids die ons waarschuwt. Dat is natuurlijk oké, maar ikzelf ben erg blij dat Hebenes ons waarschuwt hiervoor. Want wensgedachten die niet uitkomen, en die ons dan zwaar kunnen teleurstellen omdat we dachten het via Boven gekregen te hebben, kan heel pijnlijk zijn. En geloof me, ik weet waar ik het over heb. Ook ik pendelde me naar gelukzaligheid. Omdat ik zo graag een innig contact wilde voelen en ervaren met mijn gids boven. Voelde me ZO in de steek gelaten toen het niet uitkwam. Dus ik persoonlijk ben blij dat ik het nu begrijp. Het kwam helemaal niet via mijn gids, die boodschap. Maar via mijn eigen wensgedachten. En dat voelde voor mij absoluut toen als dat mijn gids dat doorgaf, toen. En iedereen weet dat verdovende middelen je in een staat van gelukzaligheid brengen. Maar het heet niet voor niets, verdovende!!!!!!!! middelen. Geen wakker maak middelen. Hoop voor jou dat je niet geraakt gaat worden door je eigen willen. Je schreef ook, ik ben geen medium, en toch zeg je naderhand, mijn eigen gids laat me wel weten als ik het niet goed zie. Hoe dan? Ik heb hiervan geleerd dat onze vrije wil van Zo wil ik het hebben, soms sterker is dan ons luisteren naar onze gidsen, wij niet mediamieke mensen. Maar evengoed, als jij er blij van wordt, dan lekker doen natuurlijk.
Als ik iets geleerd heb van Hebenes, in zijn boeken, is het wel dat ze veel respect hebben voor de vrije wil. En nog even, in jouw reactie van dat andere medium staat, ik vind. dus dat medium vindt dat. Dat vind ik anders dan als een gids zelf iets uitlegt. Echt! Nou, prettig weekend allemaal. En Sandra, houdt jezelf veilig lieve vrouw. Want dat is wat iedereen boven voor ons wil, dat weet ik zeker.
Ik weet dat ik kort door de bocht kan lijken, maar ik bedoel het absoluut goed hoor. Ik houd nu eenmaal van klare taal, dat is alles.
Heel veel blije dagen toegewenst aan iedereen, maar laten we eens beginnen met er allemaal een fijn weekend van te maken.
Harry. |
| Gast |
| 03-03-2012 14:04 Lieve Sandra. |
|
|
|
Wilde alleen even zeggen, heel veel liefs. Je bent een knokker van aard, GOED van je. Ik vind het knap van je dat jij ondanks zo'n zware levenservaringen, zo positief in het leven wilt staan. Dikke knuffel.
loes |
| Gast |
| 03-03-2012 20:43 |
|
|
|
Lieve Ineke
Gelukkig maar dat het geen hele foute berichten zijn.
Ik wens iedereen een heel fijn weekend verder.
Knuffels Lida |
| Gast |
| 04-03-2012 11:39 Berichtje van Ineke |
|
|
|
Lieve allemaal,
Toon is goed aan het opknappen. De antibiotica slaat goed aan. Zijn temperatuur is al flink gezakt, was vanmorgem 37.6.
Hij mag nu uit bed en proberen wat rond te lopen en op te zitten. Hij is wel behoorlijk moe, maar dat kan ook niet anders. Ik heb het vermoeden dat hij over een paar dagen weer thuis is en dan kan hij fijn thuis verder aansterken.
Het bericht van Harry hierboven vond ik een hele fijne bijdrage om zo te lezen. Harry, je spreekt uit eigen ervaring en dat vind ik altijd heel leerzaam. Ik heb je naam nog niet eerder gezien hier op dit forum ?
Ik hoop dat Sandra het positieve uit dit bericht oppakt !
Wat fijn ook om te zien dat Loes zo ook af en toe reageert hier.
Ik ben heel erg benieuwd naar je nieuwe boek Loes !!
Nou, ik wens iedereen een hele fijne zondag toe !
Alle liefs van Ineke. |
| Gast |
| 04-03-2012 12:19 7e boek van Loes |
|
|
|
Lieve mensen,
Ik kwam er net achter dat het 7e boek van Loes er is.
Ik heb het maar meteen besteld.
Dat wordt weer fijn !!!
Liefs van Ineke |
| Gast |
| 04-03-2012 22:02 |
|
|
|
Ik heb hem ook binnen, alleen 6 heb ik nog niet uit. |
| Gast |
| 04-03-2012 22:04 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Ik heb hem ook binnen, alleen 6 heb ik nog niet uit. |
Sorry, had geen naam vermeld, ik ben Lida |
| Gast |
| 04-03-2012 22:24 Boek 7. |
|
|
|
Ben onlangs begonnen in boek 7.
Reken maar dat we het daar over gaan hebben binnenkort, loes.
O.a. natuurlijk.
En.......wauw..............lees maar zelf!. (kwil en zal niets verklappen, haha.)
Tot lees! (met veel licht!)
Roel |
| Gast |
| 05-03-2012 13:31 Bericht van Ineke |
|
|
|
Lieve mensen,
Met Toon gaat het beter. De bloeduitslagen zijn bekend, er is niks akeligs aan de hand. Het is enkel en alleen de flinke longontsteking. Hij heeft geen koorts meer.
Het infuus met antibiotica wordt vandaag vervangen door tabletten met antibiotica. Als de koorts daarop ook wegblijft dan mag hij a.s. woensdag of donderdag weer naar huis.
Dat is fijn !
Dankjulliewel, dat jullie zo met me meegeleefd hebben.!
Liefs voor allemaal, Ineke. |
| Gast |
| 05-03-2012 15:47 Goed Nieuws! |
|
|
|
Wat een goed nieuws Ineke! Ik hoop dat Toon snel opknapt, op zijn eigen tijd natuurlijk, en weer naar huis kan komen. Je eigen omgeving is toch altijd lekkerder.
Ik heb het 7de boek van Loes net ook besteld, ik kan niet wachten om het te gaan lezen.
wat een mooi schrijven van jouw Priscilla bedankt.
xx Marloes |
| anjali |
| 06-03-2012 22:41 Goed nieuws |
|
|
|
Heerlijk, Ineke, het geeft jullie weer een verdieping van het begrip 'thuis zijn', en daarvan genieten, dat zal voor beiden wonderlijk zijn <3
veel liefs,
Anja |
| Gast |
| 06-03-2012 22:51 |
|
|
|
Lieve mensen,
Had net een enorm lang bericht geschreven en weet niet wat er gebeurd is, maar heb alles gewist. Loll.
Voor Ineke, heel gelukkige verjaardag en beterschap voor Toon.
Lieve warme Loes, altijd de juiste woorden op het juiste moment. En die zware levenslessen, die vallen wel mee hoor. Het belangrijkste in mijn leven, is te zien en te voelen dat ik omringd word met liefde. Zowel van de mensen rond mij als van gene zijde.
Want ik mag dan geen mediamieke gaven hebben, toch voel ik, zoals ook Ineke schreef, de rust en de energie die mij gegeven wordt. En als je dan ook nog boeken kan lezen zoals die van Loes of Emed of Rulof, dan besef je toch dat het waar moet zijn, dat het geen hersenspinsels zijn van jezelf zijn. Zoveel mensen die erover praten en schrijven.
Voor mezelf zeg ik gewoon, dit is het leven dat ik voor mezelf gekozen heb, soms ben ik het wel niet altijd eens met de proeven die ik krijg, maar probeer gewoon zo dicht mogelijk bij mezelf de blijven staan.
Wil ook nog even terugkomen op de pendel. Langs de ene kant ben ik een heel nuchter persoon en langs de andere kant ook heel spiritueel. En als ik dan de pendel voor me heb dan geloof ik ook niet zomaar de antwoorden die ik mezelf stel. Waarom, omdat ik gewoon merk dat ik de pendel met de geest beinvloed, en niet weet of het mijn hogere zelf is, of gewoon de kracht van de menselijke geest die dingen kan doen bewegen.
Het is ook allemaal niet zo belangrijk. Wat belangrijk is, is te weten dat we het sterkste wapen ooit in handen hebben, en dat het zo simpel is. LIEFDE, simpele onvoorwaardelijke liefde voor al wat is en al wat leeft. En die liefde die van heel hoog komt te kanaliseren en door te sturen naar iedereen die het maar nodig heeft. En terwijl we anderen helpen, helpen we onszelf.
Harry, sorry, maar ik vind het niet zo leuk dat je hier neerschrijft wat ik op een ander forum schreef. Gewoon omdat ik liever zelf kies, wat ik met wie wil delen. Niet dat ik een probleem heb om te zeggen dat ik voor het slapenga een jointje rook.
Wat ik bvb voor mezelf gemerkt heb is dat het me rustig maakt en het ego doet zwijgen. Zoals mijn vriendin Emiko ook opmerkte toen ik bij haar was en we samen een paar trekjes namen. Er gaat een waas over de ratio en het gevoel komt naar boven. Het constante analiseren van alles stopt en het innerlijke zelf komt aan de beurt. Voor mezelf voelt het gewoon goed, het laat me dichter tot mezelf komen. En heb ook al gemerkt dat heel veel dingen die op die momenten in me opkomen ook echt zin hebben.
Sorry lang verhaal, maar was ook al een tijdje geleden dat ik schreef.
Liefs Sandra |
|
|
|