|
|
|
|
| Gast |
| 03-04-2007 17:21 14 d94 |
|
|
|
Hoi Tollie,
Bedankt voor 41. Kan je me helpen met 14 van d94, diagonals?
Gr. Tessa |
|
|
|
|
| Gast |
| 03-04-2007 17:22 |
|
|
|
Correctie: 15 van d5.... |
| Gast |
| 03-04-2007 17:22 |
|
|
|
Nogmaals correctie: 14 van d5.... |
| Gast |
| 03-04-2007 17:40 level 51 van classic |
|
|
|
Hoi,
wie kan mij helpen met level 51 van classic?
gr. Jesisca |
| Gast |
| 03-04-2007 18:01 Re: 14 d94 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Tollie,
Bedankt voor 41. Kan je me helpen met 14 van d94, diagonals?
Gr. Tessa |
Ik was al een tijdje aan het oefenen Maar het lukt me niet zo 1 2 3
Ik kan je wel vertellen hoe ik het ongeveer doe
Je moet het geheel even in 2 helften zien. De ene helft is boven de langste diagonaal infotrons en de ander onder de langste diagonaal infotrons.
Ik pak eerst alles boven de langste diagonaal infotrons en zorg dat ik de lange diagonaal infotrons van rechtsboven naar beneden kan pakken.
Daarna ga je van onder weer naar rechts boven door de diagonaal infotrons die dan het langste is.
Dan blijven er 2 kleine diagonalen infotrons over. Dat is even puzzelen maar ik kan het je niet zo gauw uitleggen.
Ik probeer het nog even maar ik moet zo weg.
Gr tollie |
| Gast |
| 03-04-2007 20:08 Re: level 51 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi,
wie kan mij helpen met level 51 van classic?
gr. Jesisca |
die heb ik niet zo lang geleden nog uitgelegd aan iemand,moet je even terug bladeren
gr abby |
| Gast |
| 03-04-2007 20:22 |
|
|
|
het wordt steeds erger met mij, boven me zit een vlakje groen met een groene diskette erop, inplaats van naar boven te gaan zuig ik perongeluk het groen weg, en wat doe ik ? inplaats van vlug opzij te gaan zit ik hier aan tafel te bukken, wort ik gek?
gr abby |
| Gast |
| 03-04-2007 21:16 |
|
|
|
hahahaha, ik ben blij dat niemand mij kan zien
gr. thea |
| Gast |
| 03-04-2007 21:29 |
|
|
|
5 levels verder van d10, ik ga nu nog ff naar beneden, beetje drinken, ff roken, beetje lezen in bed, en slaap lekker allemaal, tot morgen
gr. thea |
| Gast |
| 03-04-2007 22:06 |
|
|
|
Hallo
Ik heb zojuist en level uitgespeeld die volgens mij niet veel van jullie hebben D3 level 38 emerald city
Gr tollie |
| Gast |
| 04-04-2007 7:59 |
|
|
|
zou je hem wilen uitleggen?
gr abby
ps '' 1 april is voorbij hoor |
| Gast |
| 04-04-2007 16:24 |
|
|
|
hoe krijg ik die scharen allemaal te grazen bij level 59 van d10, die bovenste lukt niet, die anderen wel.
gr. thea |
| Gast |
| 04-04-2007 21:27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zou je hem wilen uitleggen?
gr abby
ps '' 1 april is voorbij hoor |
Oke hier komt hij
Als je begint moet je direct naar links gaan. Je moet de infotron uit een hokje zuigen en direct verder gaan. (dit wist je vast nog niet haha)Je mag eigenlijk bijna nooit in zo'n hokje invallen. Als je het eenmaal kunt haal je het. Het moet gewoon heel snel anders kan het niet.
Tip oefen eerst het eind een keer bij die buisjes. Lullig als je het een keer haalt en dan ga je daar de mist in.
Gr tollie |
| Gast |
| 04-04-2007 21:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe krijg ik die scharen allemaal te grazen bij level 59 van d10, die bovenste lukt niet, die anderen wel.
gr. thea |
De bovenste lukt mij ook niet en level 60 is het zelfde alleen iets meer scharen en die lukt me ook niet Volgens mij kan abby hem ook niet |
| Gast |
| 05-04-2007 8:10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | De bovenste lukt mij ook niet en level 60 is het zelfde alleen iets meer scharen en die lukt me ook niet Volgens mij kan abby hem ook niet |
volgens mij heeft niemand hem, heb wel level 8 van d78 gehaald.
gr abby |
| Gast |
| 05-04-2007 14:49 45 d94 novi grad |
|
|
|
Hallo,
Ondanks t mooie weer toch maar even Supaplexen...
Zit met 45 van d94. Wat ik ook probeer, het lukt niet.
En kom niet uit 57....
Gr. Tessa |
| Gast |
| 05-04-2007 17:19 level 8, d78 |
|
|
|
goh abby heb jij die level met die k....scharen gehaald? knap zeg hoe heb je dat gefikst
gr. thea |
| Gast |
| 05-04-2007 17:39 Re: level 8, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | goh abby heb jij die level met die k....scharen gehaald? knap zeg hoe heb je dat gefikst
gr. thea |
idd knap gedaan. Heb je eerst een hele lange weg gemaakt voor dat je naar de infotron ging en dan telkens de scharen laten schrikken of ga je eerst naar de infotron en dan een hele lange weg terug maken.
Gr tollie |
| Gast |
| 05-04-2007 17:45 Re: 45 d94 novi grad |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo,
Ondanks t mooie weer toch maar even Supaplexen...
Zit met 45 van d94. Wat ik ook probeer, het lukt niet.
En kom niet uit 57....
Gr. Tessa |
Hoi Tessa
Bij zulke levels is het makkelijk om de TAB toets te gebruiken
Volgens mij moet je de middelste 2 infotronnen weg halen en daar de 2 gele neer zetten en dan tegen een kastje aan duwen
Gr tollie |
| Gast |
| 05-04-2007 17:46 45 van d94 |
|
|
|
je zet die gele diskette in dat tweede vakje van boven, en die andere in het tweede vakje van onderen, waar je die infotrons uitgehaald hebt, dan druk je tegen dat kastje, en hopla.....
gr. thea |
| Gast |
| 05-04-2007 18:40 level 8, d78 |
|
|
|
nou voor mij maakt het niks uit, of ik een korte of een lange weg maak, als ik bij de infotron ben, kom ik niet eens meer terug, die scharen laten schrikken, wil wel voor eventjes, maar dan komen er zoveel, dan lukt dat ook niet meer
gr. thea |
| Gast |
| 05-04-2007 19:24 |
|
|
|
Toppie, bedankt allen!
En ook voor het gebruik van de tab-toets... Kende m nog niet.
Het is in ieder geval nu gelukt.
Gr. Tessa |
| Gast |
| 05-04-2007 20:42 59 d94 |
|
|
|
Iemand nog een tip voor 59 van d94? Als ik direct bij het begin naar rechts of naar links ga, dan ontploft de boel....
Gr. Tessa |
| Gast |
| 05-04-2007 20:46 |
|
|
|
ja dat klopt tessa, je moet daar in het begin ff bijven staan, en dan de ene keer rechts, en de andere keer links zuigen, je ziet op een gegeven moment wel, wanneer je van je plaats kan, ik heb er ook een hele poos over moeten doen.
gr. thea |
| Gast |
| 05-04-2007 20:52 |
|
|
|
bedankt, ga t direct even proberen... |
| Gast |
| 06-04-2007 7:52 Re: level 8, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | idd knap gedaan. Heb je eerst een hele lange weg gemaakt voor dat je naar de infotron ging en dan telkens de scharen laten schrikken of ga je eerst naar de infotron en dan een hele lange weg terug maken.
Gr tollie |
ik maakte zo veel mogelijk groen weg onderweg met af en toe 1 groen blokje te laten zitten om de weg van de scharen tegen te houden , en aan het begin meteen links naast je dat vak laat ik het groen zitten, ik ga er om heen, rondom het vak waar de scharen vandaan komen laat ik ook het groen zitten voor de terug weg, dan naar de infotron en terug , de scharen terug sturend, alle groen weghalen, langs het groen boven terug, verder geen groen weghalen zodat de scharen alleen achter me zitten, dat groen in dat vak beneden weghalen behalve dat vakje links, daar blijf ik staan, en de scharen die bij de E vandaan komen hou ik tegen en gaan naar boven en de scharen die van boven komen stuur ik terug, lukt niet in 1 x , maar de opzet was goed, want het is gelukt. heb nu ook level 1 van d11 gehaald en meteen ook 7 8 en 9, ga nu weer verder, kon gisteren trouwens niet op het forum komen, firefox kon het niet vinden , werdt er gemeld, hebben jullie daar geen last van?
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 11:58 |
|
|
|
nou level 10 van d11 gaat goed, ondanks gravitie, maar er is weer een obstakel van een bal waar je niet doorheen kunt, en die bal valt al als het level start, dus je kunt er niets aan veranderen, pech, maar weer naar een andere level zoeken,
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 15:27 hoi tollie |
|
|
|
ben met level 5 bezig geweest van d11, we komen 5 infotrons te kort, kan er 3 extra van maken door aan het eind zo'n glitterding te laten ontploffen samen met dat schaartje, maar dan blijven er toch nog 2 over, maar verder zie ik het niet, je kan ook dat schaartje zo laten ontploffen dat de onderkant open valt, dan heb je 3 schaartjes, maar een bal minder, kan je even mee kijken? 2 zien meer dan 1,
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 15:30 |
|
|
|
nou ben ik zeker de enige op het forum, wedden dat het me vanavond weer niet lukt om op et forum te komen? is de hele week al zo, en dan komen jullie natuurlijk allemaal.
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 15:38 |
|
|
|
ik ben er wel even, maar moet ook al zo weer met me n eten bezig, ik doe iets verkeerd bij level 9 van d93, ik zie het ff niet, kom gewoon een rode diskette tekort, al in het begin, snap er niks van, en owjah ik kon wel gewoon op het forum komen, en ik hoop dat het vanavond bij jou ook lukt.
gr. thea |
|
|