|
|
|
|
| Gast |
| 06-04-2007 16:11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ben er wel even, maar moet ook al zo weer met me n eten bezig, ik doe iets verkeerd bij level 9 van d93, ik zie het ff niet, kom gewoon een rode diskette tekort, al in het begin, snap er niks van, en owjah ik kon wel gewoon op het forum komen, en ik hoop dat het vanavond bij jou ook lukt.
gr. thea |
even geduld, ik moet hem eerst even spelen voor ik het kan zeggen, hij is weer nieuw voor me , maar ik herinner me dat ik er niet zo lang over deed, maar nu moet ik even eten, opruimen, en 2 soapies kijken, ik sluit niet af, dus vanavond ga ik hem spelen, en als niemand anders heeft gereageerd ondertussen, zal ik hem uitleggen,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 06-04-2007 16:25 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben met level 5 bezig geweest van d11, we komen 5 infotrons te kort, kan er 3 extra van maken door aan het eind zo'n glitterding te laten ontploffen samen met dat schaartje, maar dan blijven er toch nog 2 over, maar verder zie ik het niet, je kan ook dat schaartje zo laten ontploffen dat de onderkant open valt, dan heb je 3 schaartjes, maar een bal minder, kan je even mee kijken? 2 zien meer dan 1,
gr abby |
Hmm.. dat probleem had ik ook laatst een keer Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept maar ik heb nu lekker weekend dus kan het nog wel een aantal keer proberen
Je hoort wel als het lukt
Gr tollie |
| Gast |
| 06-04-2007 16:29 Re: level 8, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik maakte zo veel mogelijk groen weg onderweg met af en toe 1 groen blokje te laten zitten om de weg van de scharen tegen te houden , en aan het begin meteen links naast je dat vak laat ik het groen zitten, ik ga er om heen, rondom het vak waar de scharen vandaan komen laat ik ook het groen zitten voor de terug weg, dan naar de infotron en terug , de scharen terug sturend, alle groen weghalen, langs het groen boven terug, verder geen groen weghalen zodat de scharen alleen achter me zitten, dat groen in dat vak beneden weghalen behalve dat vakje links, daar blijf ik staan, en de scharen die bij de E vandaan komen hou ik tegen en gaan naar boven en de scharen die van boven komen stuur ik terug, lukt niet in 1 x , maar de opzet was goed, want het is gelukt. heb nu ook level 1 van d11 gehaald en meteen ook 7 8 en 9, ga nu weer verder, kon gisteren trouwens niet op het forum komen, firefox kon het niet vinden , werdt er gemeld, hebben jullie daar geen last van?
gr abby |
Kun je het iets precieser uitleggen.
En firefox heb ik nog nooit van gehoord Is het een programma op je eigen pc die het tegen houd ofzo?
Gr tollie |
| Gast |
| 06-04-2007 16:34 d93 level negen |
|
|
|
heb even tussen door gekeken ,ik snap ineens jou vraag, 1 rode dis kette zit in dat vak waar je door ga, maar eerst pak je dat kleine vak links eronder en dan ga als je terug gaat eerst de ballen zover mogelijk naar links schuiven en neem je eerst dat rechtervak om die rode daarboven te pakken, hou wel in de gaten dat je 2x weer langs die weg moet, dus schuiven met ballen, als je niet weet hoe , dan hoor ik het wel, maar dan moet je echt tot vanavond wachten.
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 16:39 Re: level 8, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kun je het iets precieser uitleggen.
En firefox heb ik nog nooit van gehoord Is het een programma op je eigen pc die het tegen houd ofzo?
Gr tollie |
firefox ga ik mee het internet op, verder weet ik ook het fijne er niet van, en vanavond zal ik proberen het iets beter uit te leggen, ga nu tafel afruimen, en andere dingetjes doen, tot vanavond.
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 17:13 d78 level 8 |
|
|
|
als je begint zie links van je een vak , dat vak laat je groen, je gaat naar boven eromheen naar links en ja dan zoveel mogelijk groen weghalen ook zuigend de kleine vakjes, het is zo lastig, ik kan het niet beschrijven via de tab, omdat je meteen afgaat als je hem aanzet, als je het goed doe dan krijg je een flinke voorsprong, af en toe een vlakje groen laten zitten,maar niet te veel, je gaat boven langs naar de rechterkant, en daar maak je ook de vakken snel groenvrij, als je bij de infotron ben geweest en je gaat weer naar beneden dan kome n er al enkele scharen, die moeten dan terug, pas als je daar de linkerkant beneden vrij gaat maken mogen ze door lopen, dan ga je naar het vak dat je in het begin groen moest laten, over het grote vak heen waar de scharen vandaan komen bij de E, het groen had je daar laten zitten voor de terugweg, je komt bij dat vak bij het begin, af en toe moet je onderweg een schaar terug sturen die achter je aan komt, je gaat dat vak in aan de rechterkant , haal het groen weg, alleen beneden links 1 vakje laten zitten, zodat daar geen scharen aankomen bij de uitgang blijf je staan, de scharen die uit het ( zeg maar E vak komen ) willen jou vak in die stuur je terug en ze gaan naar boven, als er van boven 1 naar beneden komt , vlug even het vak uit en terug sturen, als je op het goede moment daar aangekomen bent, zitten er maar ongev 5 scharen in het E vak , dus duurt het niet zo lang,soms moet je je vakje uitkomen om een stukje naar boven te gaan om een schaar tegen te houden, ik weet nog dat er nog 1 schaar in het E vak zat , en opeens kwam er nog een schaar van boven dus ik ben het vakje uitgerend naar boven om die schaar terug te sturen, intussen was de schaar uit het E vak in het kleine vakje gegaan waar ik net stond, en kon ik er langs rennen om naar de E te gaan, ingewikkeld he? maar het lukt me niet om het stap voor stap te zeggen, ik moet het uit m'n hoofd doen, anders blijf ik het spel opstarten, voor 1 sec te kijken, ik hoop dat je er toch wat aan hebt, gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 17:38 level 9, d93 |
|
|
|
nou ik zit niet met die ballen, dat lukt me allemaal wel, alleen ik weet opeen gegeven moment niet meer, waar ik naar toe moet, ik begin ook linksonder, dan links boven, dan naar het vak waar die E zit, dan rechts ernaast, en dan naar boven waar die rooie zit, en dan krijg ik een probleem, waar moet ik dan naar toe, of zit ik dan al fout.
gr. thea |
| Gast |
| 06-04-2007 17:49 Re: level 9, d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou ik zit niet met die ballen, dat lukt me allemaal wel, alleen ik weet opeen gegeven moment niet meer, waar ik naar toe moet, ik begin ook linksonder, dan links boven, dan naar het vak waar die E zit, dan rechts ernaast, en dan naar boven waar die rooie zit, en dan krijg ik een probleem, waar moet ik dan naar toe, of zit ik dan al fout.
gr. thea |
je neemt die kleine vak, links onder dan die ballen langs de E naar rechtsboven de rode pakken en weer naar beneden onder de E door naar het linkervak boven, endan met die 2 rode diskettes het bruine vakje links boven open maken en naar links, je moet aan het eind weer langs de E , dus zorgen
dat daar weer langs kunt.
gr abby |
| Gast |
| 06-04-2007 18:53 level 9, d93 |
|
|
|
oke, dat is dan gelukt, en dan kom ik opeens bij een vak met gele diskettes, hoe pak ik dit aan?
gr. thea |
| Gast |
| 06-04-2007 19:54 Re: level 9, d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oke, dat is dan gelukt, en dan kom ik opeens bij een vak met gele diskettes, hoe pak ik dit aan?
gr. thea |
de scharen zo bewerken dat er 1 daar heen komt en er een bal op gooien , zodat ze ontploffen , aan de bovenkant dus, en meteen erin want er ligt een infotron op een gele en die moet je vlug pakken voor de ontploffing daar is,
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 8:17 |
|
|
|
hoi..... is iemand al bij level 17 van d1, en heeft deze gehaald, zou graag willen weten hoe deze moet.
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 8:19 |
|
|
|
en 75---89----en 90 van d1?
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 8:52 76 d94 |
|
|
|
Al 1000x geprobeerd, maar lijkt mij toch echt onmogelijk...
Bah, het ging zo enorm lekker...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 07-04-2007 9:56 Re: 76 d94 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Al 1000x geprobeerd, maar lijkt mij toch echt onmogelijk...
Bah, het ging zo enorm lekker...
Gr. Tessa |
heb hem net weer uitgespeeld, in 10minuten, je pakt in het eerste vak de rode, die andere heb je niet nodig, laat die E ontploffen, ga naar vak erboven meteen naar rechts helemaal naar boven , laat glitterding vrij, naar beneden, pak de rode daar, maak een beetje weg vrij dat die glitterding vrij naar boven kan gaan, war hij zat, en zet die rode bij de 2 E's en zorg dat hij ontploft als het glitterding er van bovenaf is, dan het vak ernaast, zuig die onderste infotron op en ga naar boven laat die 2 ballen aan de rechterkant vallen ren naar beneden , infotron komt achter je aan zuig hem vlug op en vak uit, onderste vak schaartje vrij laten, ga onder de infotron staan, niet pakken, als schaartje komt, infotron erop laten vallen, volgende vak rode diskette naast de E dat er maar 1 ontploft, en bovenste vak groen weghalen schaar vrij , en de laatste 2 infotrons pakken,
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 10:13 |
|
|
|
Hoi Abby,
Bedankt hoor! Level gelukt. En klopt het dat 74 van d94 echt onmogelijk is?
Gr. Tessa |
| swiebertje |
| 07-04-2007 10:20 |
|
|
|
Hallo allemaal,
Als ik zo een beetje zit te bladeren krijg ik toch het idee dat ik niet zo slim ben, want ik kom niet eens uit de eerste 2 levels van D11, en jullie zijn al een stuk verder. Help me alstublieft!
Groeten |
| Gast |
| 07-04-2007 11:31 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Abby,
Bedankt hoor! Level gelukt. En klopt het dat 74 van d94 echt onmogelijk is?
Gr. Tessa |
Hoi tessa
Level 74 kun je gewoon uitspelen Als je begint moet je gauw 1 omlaag en die diskette valt dan en als hij vlak boven je is ga je weer 1 omlaag De diskette ontploft en jij blijft leven Dan moet je het blok wat je hebt met de 2 gele diskette naar rechts verplaatsen Dan de bewegende infotron vrijlaten en dat blok op zijn kop gooien Als de bewegende infotron ontploft dan moeten alle gele diskettes veranderen in infotrons zodat je er genoeg krijgt.
Gr tollie |
| Gast |
| 07-04-2007 12:32 |
|
|
|
| swiebertje schreef: | Hallo allemaal,
Als ik zo een beetje zit te bladeren krijg ik toch het idee dat ik niet zo slim ben, want ik kom niet eens uit de eerste 2 levels van D11, en jullie zijn al een stuk verder. Help me alstublieft!
Groeten |
de eerste level heb ik ook nog maar pas gehaald, je pak de infotron gooi de bal op de groene diskettes en meteen meeliften over de ontploffing tot de volgende infotron naar beneden meeliften de hoek om op het vak, dit is best lastig je zal het een poosje moeten oefenen, dan in 1x naar helemaal naar boven en naar links pak de rode diskette en de in fotron, laat je vallen terwijl je naar links druk , pak daar ook de infotron dan naar rechts blijven drukken en pak daar de rode en infotron, dan naar beneden , blijf onder dat groen staan onde de bal, zet een rode diskette door op spatie te drukken en ga over het muurtje en pak de rode, zet op die plaats weer de rode en ga weer over het muurtje, pak de infotron en zet op die plaats weer een rode en ganaar boven meteen naar links, onder die bal door en dan zie je boven je 2 ballen met links een infotron, laat de voorste bal naar beneden vallen door daar omhoog te gaan , als je terug valt meteen naar links ga 1 om hoog en meteen 1 naar links pak de infottron boven je en ga over de 2 ballen naar rechts en ga via het groen dat voor je neus zit helemaal naar boven en meteen naar links, 1 omhoog en weer naar links de bal en infotron zijn naar beneden gevallen en ga daar achteraan en dan naar beneden, pak de rode en ga 2 nar links,het eerste open vakje kan je overheen, ga niet door de poortjes maar er tegen aan (je blijft hangen) naar links, ga door het poortje links en zet daar een rode diskette en ga 2 stappen rustig naar boven, zodat je onder het poortje blijft hangen, als de bom ontploft is pak je 3 infotrons, en de laatste pak je op het moment dat dat glitterding weer naar boven is ren naar die 3 poortjes en ga door de middelste en 1 naar links 1 omhoog 1 naar links 1omhoog 1 naar links helemaal naar boven en 1 naar rechts, je staat naast de bal, de infotron is naar beneden gevallen en houdt dat glitterding tegen, op het moment dat hij de infotrn passeerd duw je de bal naar beneden op z'n kop en je hebt 9 infotrons, laat je naar beneden vallen en laat de infotrons die om het muurtje liggen waar je overheen moet naar links tot het laatst liggen zo kan je over het muurtje zonder een rode te gebruiken,.ga naast de bal op het muurtje staan zodra het schaartje helemaal boven is en weer naar beneden wil gaan duw je de bal achter hem aan en dat bruine vlakje ontploft, ga via dat groen naar boven, en ga naar bij die ballen naar links, ga helemaal naar links en pak de infotrons, laat de voorste bal naar beneden vallen en duw hem naar rechts naar beneden, en dan die andere bal erbovenop, je kan dan naar boven, vanaf hier moet je even zelf proberen, ik moet nu weg, als het niet lukt hoor ik het wel dan ga ik later even verder.
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 15:15 |
|
|
|
ik zit met level 7 van d92, daar ben ik al zo vaak mee bezig geweest, maar kom er niet uit, het gaat om die vakken met infotrons
gr. thea |
| Gast |
| 07-04-2007 15:47 level 7 d92 |
|
|
|
eerste vak kom ik nu wel uit
gr. thea |
| Gast |
| 07-04-2007 16:54 level 58 van clasic |
|
|
|
hier kom ik niet uit kan iemand mij helpen?
124 snoepjes, 142 die je er moet halen..
alvast bedankt |
| Gast |
| 07-04-2007 17:09 rest van d11 level 1 |
|
|
|
ga door die 2 poortjes, je staat onder een bal ga 3 naar beneden en meteen naar rechts pak de 2 infotrons, weer 3 naar rechts duw de bal 1 terug naar links pak de 2 infotrons , ga naast de bal staan en ga 1 naar beneden dan helemaal naar links tot de bal, pak de infotrons door 1 naar beneden te gaan, en 1 naar links , 3 infotrons naar beneden en 2 naar rechts `1 omhoog en 4 naar rechts,
2 naar beneden 3 naar links 1 naar beneden 1 naar links,
2 naar beneden en 1 naar rechts, 1 naar beneden 3 naar rechts.
2 omhoog en 2 naar rechts, 2 naar beneden 1 naar links,
2 naar beneden 1 naar rechts, helemaal naar beneden, 3 naar links, 4 omhoog 2 naar links, 3 naar beneden 1 naar links,
1 naar beneden 2 naar links, 1 naar rechts, 2 omhoog 1 naar links, je staat nu naast de bal en duw hem naar links en gelijktijdig weer meeliften over de ontploffing, helemaal naar links. je komt terecht bij die infotron, laat je naar beneden vallen en volg de groene weg, haal eerst dat groen even weg ,boven je zodat je die bal naar links kan duwen, helemaal boven bij dat bruine blok zet je een rode en je lat alles rustig naar beneden komen, de voorste bal kan je naar links naar beneden duwen, haal de infotrons voorzichtig weg en zet beneden naast het bruine vakje een rode diskette , de infotrons pakken, schaar komt achter je aan, pak de voorste infotron nog 2 stappen naar rechts blijf staan, als de schaar vlak bij je is verder lopen ,de schaar gaat dan terug, doe dat ook bij de volgende, ga dan terug en zet een rode onder die groene lijn naar boven en ga naar boven, en naar links naar beneden en links dan helemaal naar boven en 1 naar rechts, let op de stroompjes en dan helemaal naar rechts bij die rode diskette,
2 naar beneden en 2 naar links, 2 naar beneden en 2 naar rechts, dan naar links schaartje vrij laten en helemaal naar rechts gaan , schaartje gaat naar boven, ga naar links waar schaartje zat over her muurtje die infotron pakken, weer terug over het muurtje 2 naar beneden infotron zuigen links , helemaal naar beneden langs schaartje en 2 naar rechts, 4 omhoog en 2 naar rechts en helemaal naar beneden, eventuele schaartjes die er aan komen, terug sturen, dan komt voor mij het vervelendste, duw de bal naar beneden en gelijker achteraan over de ontploffing naar rechts, zorg dat die schaar net boven is als je de bal duwt, de 3 diskettes pakken, je hebt er teveel , is dus niet heel erg als je er 1 mist, volgens mij nog 2 ook, naar beneden en rode diskettes zetten om weer naar boven te komen, dan neem je eerst dat kleine vak, ga er bovenop staan en gooi de bal op de schaar zodat het vak opengaat, bij mij ging dat mis en ik had nog rode genoeg , dus heb ik daar beneden een rode gezet, dan dat laatste vak , ziet er moeilijker uit dan het is ga eerst helemaal naar links, rode gebruikend om de muurtjes op of over te komen , naar boven , helemaal naar boven die hoek in, weer teug naar rechts, daar uiters rechts naar beneden via groen naar boven naar de E, de rechtse E laat je ontploffen en je pakt de laatste infotron, en je bent bij de E.
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 17:13 Re: level 7 d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | eerste vak kom ik nu wel uit
gr. thea |
ben ik ook een hele tijd mee bezig geweest, ik zorgde dat het poortje van het eerste vak ontploftte en deed de eerste 3 vakken als eerste beneden langs zorg wel dat het groen, in het miden tussen de poortjes weg is, de tweede en derde vak worden dan veel gemakkelijker.
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 17:17 Re: level 58 van clasic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hier kom ik niet uit kan iemand mij helpen?
124 snoepjes, 142 die je er moet halen..
alvast bedankt |
bij die glitterdingen in het midden, door er een bal op te gooien krijg je 9 infotrons per glitterding 2 stuks is 18 124 en 18 is 142.......
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 18:11 Re: level 58 van clasic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bij die glitterdingen in het midden, door er een bal op te gooien krijg je 9 infotrons per glitterding 2 stuks is 18 124 en 18 is 142.......
gr abby |
Maar uit 1 zo'n glitterding krijg ik er maar 7 :S
Of 8 maar nooit 9 |
| Gast |
| 07-04-2007 18:16 7, d92 |
|
|
|
moet ik tussen de tweede en het derde vak omhoog, tussen die scharen door om dat groen tussen die buisjes weg te halen?
gr. thea |
| Gast |
| 07-04-2007 18:34 Re: level 58 van clasic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Maar uit 1 zo'n glitterding krijg ik er maar 7 :S
Of 8 maar nooit 9 |
als je het vak in komt helemaal omhoog, ga onder die bal staan , zodra glitterding eronder is opzij springen, dan heb je er 9. dan maak je het onder een beetje vrij schuif die bal boven het glitterding naar rechts laat het glitterding vrij en ga onder bal rechts van de 3 staan en gooi hem op dat glitterding als hij komt, weer 9. dus nooit in de buurt van een muurtje, dan krijg je minder en haal het groen weg bij het poortje voor je terug gaat.
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 18:34 Re: 7, d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | moet ik tussen de tweede en het derde vak omhoog, tussen die scharen door om dat groen tussen die buisjes weg te halen?
gr. thea |
ja dat kan niet anders,
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 19:36 |
|
|
|
zelf kan ik nu niet meer verder tot iemand een level hebt gehaald die ik nog niet hebt, en het mij dan wil uileggen, hieronder de levels die ik nog moet,
d1 --17 - 75 - 89 - 90
d2-- 2 --4--5--23
d3--14--31--47
d5--106
d6--2--4--7--8
d7-- 3--4--9--10
d8-- 1--2--4--5
d9--2--3--4--7
d10--59--60
d11--2--5--6--10
d12--7--67--69--74
d77--3---4--8--9
d78--1--4--9---10
d92--15--22--42--52
d94--14 --29
d95-- 1 --2--3--4
d97--7--19--20--21
nou dat was het, heeft iemand 1 van deze?
gr abby |
| Gast |
| 07-04-2007 20:33 |
|
|
|
heb jij van d95 het wel goed opgeschreven? komt me n.l. een beetje raar voor
gr. thea |
|
|
|