|
|
|
|
| Gast |
| 10-04-2007 19:50 |
|
|
|
oke ik ben er wel door, maar nu kom ik 2 vakken verder helemaal beneden, kom ik weer met een verticale muur met stenen, en er liggen 2 naast, hoe los ik dat op.....
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 10-04-2007 20:08 level 6 van d95 |
|
|
|
ik zit zo vast als een huis, level 6 pak ik alle infotrons en dan kom ik niet meer bij die E, zit ook aan een touw te denken abby, schuurtje heb ik wel.
gr. thea |
| Gast |
| 10-04-2007 20:57 Re: level 6 van d95 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik zit zo vast als een huis, level 6 pak ik alle infotrons en dan kom ik niet meer bij die E, zit ook aan een touw te denken abby, schuurtje heb ik wel.
gr. thea |
zo ver ben ik nog niet, wacht nog op uitleg van level 1, van d95
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 10:02 hoi tollie |
|
|
|
heb jij 53 al van d3? kan je me dan een beetje de weg wijzen? blijf er steeds zo'n 17 overhouden, je hoeft niet precies uit te leggen hoor, maar even het begin welke weg ik het beste kan nemen, en neem je de E beneden of boven?
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 10:24 |
|
|
|
vergeet maar wat hier boven staat, dat heb ik nou heel vaak, vraag ik om hulp, en ineens lukt het,
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 13:54 level 12 van d93 |
|
|
|
wie kan mij zeggen waar ik die rode diskettes het beste kan neerzetten, ik mis n.l. een paar infotrons die ik niet kan pakken
gr. thea |
| Gast |
| 11-04-2007 14:20 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zo ver ben ik nog niet, wacht nog op uitleg van level 1, van d95
gr abby |
| Quote: | Je doet hem als volgt:
Je gaat 2 naar onder 2 naar links en dan duw je het blok naar rechts. Ga 2 naar links en 2 omhoog ga naar beneden en gauw 1 naar links Duw het blok helemaal naar rechts. Ga 1 omhoog 2 naar links pak infotron boven je en ga naar beneden en duw het blok naar rechts. Dan zie je die hele dikke rij met blokken en die infotron erin. Ga bij de 2e van boven staan. Zuig boven en onder en ga 1 naar rechts Ga helemaal naar onder en gauw 1 naar links. Duw het blok naar rechts. Ga dan 1 naar links en 2 omhoog en dan 1 naar rechts Ga 1 omhoog 2 naar links en pak de infotron Als het goed is valt de muur open |
Je moet het toch met deze uitleg doen Let wel op dat je die infotron die boven in tussen de blokken zit mag je niet tussen door pakken maar pas op het laatst als je alle handelingen volgens mijn uitleg hebt uitgevoerd.
Gr tollie |
| Gast |
| 11-04-2007 15:38 Re: level 12 van d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie kan mij zeggen waar ik die rode diskettes het beste kan neerzetten, ik mis n.l. een paar infotrons die ik niet kan pakken
gr. thea |
heeft tollie aan me uitgelegd, je moet met die gele diskettes dat vak met al die scharen doen en met de rode ruimte maken om er door te kunnen en in ieder geval 1 over houden voor de E,
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 15:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Je moet het toch met deze uitleg doen Let wel op dat je die infotron die boven in tussen de blokken zit mag je niet tussen door pakken maar pas op het laatst als je alle handelingen volgens mijn uitleg hebt uitgevoerd.
Gr tollie |
ik doe precies wat je zegt, maar als ik een bal naar rechts hebt geduwt, vanaf waar moet ik dan weer volgens jou schema verder? denk dat het daar aan ligt, als ik de 3 ballen boven hebt laten vallen en een bal naar rechts hebt geduwt ligt de infotron los erboven op, heb hem nu laten liggen, maar zie het nut niet, dus ik doe wat fout,
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 15:48 |
|
|
|
en natuurlijk lukt het nu wel, het kwartje zat vast in mijn hoofd, en viel ineens naar beneden
gr abby
ps ben nu bij 57 van d3, maar ben nog steeds aan het puzzelen hoe het nou moet, |
| Gast |
| 11-04-2007 17:41 |
|
|
|
weet jij hoe 58 gaat van d3 tollie?
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 18:29 |
|
|
|
hoi, ik zit vast in een paar levels van d5: level 3, 5 6 en 7...
wie kan me helpen?
groeten bram |
| Gast |
| 11-04-2007 19:07 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi, ik zit vast in een paar levels van d5: level 3, 5 6 en 7...
wie kan me helpen?
groeten bram |
level 3 is toch simpel? je pakt eerst de bovenste en de onderste infotrons behalve die voor het schaartje die ga je het allerlaatste doen,en dan aan de zijkant beneden 1 zuigen naar boven tot de schaar en vlug terug, en steeds als je een infotron hebt gepakt even veilig de buisjes inschieten, level 5 is een kwestie van oefenen en doorzetten , kan niet precies zeggen, dat onthoud ik niet er zijn zoveel van deze levels, level 5 deed ik net weer in 5 minuten, meteen naar links en bij die ballen omhoog ballen vallen naar beneden, op de glitterdingen, lukt het niet in 1x zitten aan de andere kant ook nog ballen, laat wel groen rondom de E zitten zodat hij niet mee ontploft,
level 7 idem dito, alleen zitten de ballen boven, ga meteen naar beneden en naar links en maak wat bochten zodat je aan de linkerkant erdoor kan,
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 19:15 |
|
|
|
O, sorry ik keek bij de verkeerde ik bedoel van d5 de volgende levels:2 4 9 13
gr bram |
| Gast |
| 11-04-2007 19:32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | O, sorry ik keek bij de verkeerde ik bedoel van d5 de volgende levels:2 4 9 13
gr bram |
level 2 is een kwestie van snel zijn, gaat een miljoen keer mis, en ineens heb je hem, en je weet niet meer hoe, dat overkwam mij, level 4 is best lastig maar ook met geduld te doen eerst de bovenste rij weghalen en zorgen dat de schaartjes niet ontploffen en infotrons meeploffen, verder valt daar ook niet veel over te zeggen,met 9 precies het zelfde, dit zijn van die levels die je echt zelf moet doen, en 13 ook.
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 20:27 |
|
|
|
joepieee ik heb gelukkig level 12 van d93 gehaald
gr.thea |
| Gast |
| 11-04-2007 21:53 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | weet jij hoe 58 gaat van d3 tollie?
gr abby |
Als je me eerst 57 uitlegt dan kan ik je verder helpen Welke heb je allemaal overgeslagen van d3??
Gr tollie |
| Gast |
| 11-04-2007 22:07 level 67 van classic |
|
|
|
hoi hoi,
wie kan mij helpen met dit level?
Ik kan maar 5 gele diskettes verschuiven terwijl ik er 6 nodig heb.... |
| Gast |
| 11-04-2007 22:19 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Als je me eerst 57 uitlegt dan kan ik je verder helpen Welke heb je allemaal overgeslagen van d3??
Gr tollie |
heb 14 31 en 47 overgeslagen, en jij?
ben de hele dag met 57 bezig geweest heel precies kan ik het niet meer zeggen
eerst helemaal naar beneden, dan helemaal naar links, daar naar boven, dan weer via die rij ernaast weer naar beneden en als je beneden bent boven de E omhoog 1 infotron rechts zuigen zodat daar een bal valt, en naar links weer naar boven, verder weet ik het niet zo goed meer , want ik deed eigelijk sted wat anders, het is de bedoeling dat de rij helemaal rechts overblijft zodat je in 1 ruk nar de E kunt, ik weet het niet precies meer maar soms zuigde ik links en rechts een infotron voor ik in het begin naar beneden ging, ben ook wel eens een keer begonnen met naar boven te gaan en naar rechts en dan naar beneden en door helemaal naar links,en daar weer naar boven , en toen de rest, lukte me ook om alles te pakken, maar moest ik via het groen naar de E en ging ik af door de stroompjes,
gr abby |
| Gast |
| 11-04-2007 22:22 Re: level 67 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi hoi,
wie kan mij helpen met dit level?
Ik kan maar 5 gele diskettes verschuiven terwijl ik er 6 nodig heb.... |
je hebt er maar 5 nodig, zie je die ballen bij dat ene vak? als de gele diskettes ontploffen komen er 2 scharen vrij, en daar kun je er 1 van gebruiken om dat vak te openen door er een bal op te gooien,
gr abby |
| Gast |
| 12-04-2007 12:49 Re: level 67 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je hebt er maar 5 nodig, zie je die ballen bij dat ene vak? als de gele diskettes ontploffen komen er 2 scharen vrij, en daar kun je er 1 van gebruiken om dat vak te openen door er een bal op te gooien,
gr abby |
thnx ik zie het!! |
| Gast |
| 12-04-2007 14:19 Re: level 67 van classic |
|
|
|
hoi Abby,
ik ben u bij die groene diskettes daar kom ik op het eind niet eind..
dan ontploffen ze in ene keer allemaal...
Kun je me hier ook doorheen helpen? |
| Gast |
| 12-04-2007 14:48 Re: level 67 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi Abby,
ik ben u bij die groene diskettes daar kom ik op het eind niet eind..
dan ontploffen ze in ene keer allemaal...
Kun je me hier ook doorheen helpen? |
denk dat je bedoelt daar bij die 3 infotrons die tussen de groene diskettes zitten, ik kan wel het spel helemal gaan spelen, maar ik ga waarschijnlijk ook tig keer af, dus ik zal het zo proberen,
zorg eerst dat er onder en links alles weg is maar laat zoveel mogelijk groen erboven en omheen zitten , schuif de bovenste diskette naar links, eventueel naar beneden om te ontploffen, haal de infotron eronder weg, en die diskette eronder ook naar links duwen, en die 2 eronder pakken, en die laatste infotron vanonderen pakken, lukt dit niet, dan wel die bovenste verschuiven en in 1 x die 3 pakken en wegwezen, dat stukje bij de doorgang naar het volgende vak, je doet eerst dat rijtje tegen de muur aan, laat de onderste vallen, nadat je eerst de infotron hebt gepakt die er op ligt, dan eerst de bovenkant die rij van 5 diskettes met de 5 infotrons erop,je laat die ene eronder die vrij ligt eerst vallen en dan die ernaast, pak de infotron vlug naar rechts naar boven en zuig de infotron die er bovenop ligt, en dan kun je de andere infotrons pakken zonder diskettes te laten vallen, dan kom je dus bij die 3 diskettes met 1 infotron ertussen, ga eronder staan pak de infotron en ga naar links en 1 naar boven en zuig die infotron die naar beneden komt vlug op en weg wezen, dan die laatste diskette langs de kant laat een groen vlakje zitten bij die 3 diskettes bij de doorgang en laat die diskette er boven erop vallen, ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, misschien moet je het iets aanpassen en de volgorde, maar dat zie je vanzelf of iets kan of niet, doe er gewoon wat langer over, dat je zeker weet dat het goed gaat, op je gemak kijken, ik hoor wel als het is gelukt, succes , je zal het nodig hebben,
gr abby |
| Gast |
| 12-04-2007 15:24 Re: level 67 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | denk dat je bedoelt daar bij die 3 infotrons die tussen de groene diskettes zitten, ik kan wel het spel helemal gaan spelen, maar ik ga waarschijnlijk ook tig keer af, dus ik zal het zo proberen,
zorg eerst dat er onder en links alles weg is maar laat zoveel mogelijk groen erboven en omheen zitten , schuif de bovenste diskette naar links, eventueel naar beneden om te ontploffen, haal de infotron eronder weg, en die diskette eronder ook naar links duwen, en die 2 eronder pakken, en die laatste infotron vanonderen pakken, lukt dit niet, dan wel die bovenste verschuiven en in 1 x die 3 pakken en wegwezen, dat stukje bij de doorgang naar het volgende vak, je doet eerst dat rijtje tegen de muur aan, laat de onderste vallen, nadat je eerst de infotron hebt gepakt die er op ligt, dan eerst de bovenkant die rij van 5 diskettes met de 5 infotrons erop,je laat die ene eronder die vrij ligt eerst vallen en dan die ernaast, pak de infotron vlug naar rechts naar boven en zuig de infotron die er bovenop ligt, en dan kun je de andere infotrons pakken zonder diskettes te laten vallen, dan kom je dus bij die 3 diskettes met 1 infotron ertussen, ga eronder staan pak de infotron en ga naar links en 1 naar boven en zuig die infotron die naar beneden komt vlug op en weg wezen, dan die laatste diskette langs de kant laat een groen vlakje zitten bij die 3 diskettes bij de doorgang en laat die diskette er boven erop vallen, ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd, misschien moet je het iets aanpassen en de volgorde, maar dat zie je vanzelf of iets kan of niet, doe er gewoon wat langer over, dat je zeker weet dat het goed gaat, op je gemak kijken, ik hoor wel als het is gelukt, succes , je zal het nodig hebben,
gr abby |
Bedankt voor de uitleg!!!
Heb hem gehaald |
| Gast |
| 12-04-2007 17:34 |
|
|
|
ik zit ff met level 13 van d93, die vak onder de E
hoe pak ik dat aan, ja misschien doe ik het verkeerd, maar ik neem aan dat ik daar direct heen moet
gr. thea |
| Gast |
| 12-04-2007 18:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik zit ff met level 13 van d93, die vak onder de E
hoe pak ik dat aan, ja misschien doe ik het verkeerd, maar ik neem aan dat ik daar direct heen moet
gr. thea |
je neemt eerst dat vak uiters rechts en hal daar de infotrons weg zonder dat de groene diskettes ontploffen, dan ga je naar het vak met de E, ik neem aan dat je de onderste bedoelt, je gaat door het poortje naar beneden, dan ga je naar links, onder de eerste bal door, blijf staan onder de tweede bal en zuig naar links dan 1 naar rechts en duw de ene bal naar links en de andere naar rechts, zodat je het vak weer uit kunt en straks dat poortje door, laat de bal boven je voor het poortje vallen en stap naar rechts en duw die bal naar links, laat de voorste bal van die 2 boven je vallen op de 3 ballen beneden, staat er nog 1 bal boven je op een groen vlakje ga door het groene vlak en 1 naar onder en infotron zuigen, dan ga door het vierkante poortje en laat die ballen voorzichtig vallen en ga door het poortje en pak de infotron, ga terug en ga door het poortje , pak eerst die infotron om de hoek en ga naar rechts, laat die infotron even zitten die daar boven zit met die bal, die pak je op de terug weg, ga door het poortje en pak alle infotrons en de rode diskette en druk daar op het kastje,de rode diskette is voor het poortje weer in te kunnen bij de E daar ga je weer het poortje in waar je net die infotron bij de 3 gele diskettes hebt gepakt, je maakt je ronde door allea te pakken en komt weer uit bij de E
gr abby |
| Gast |
| 12-04-2007 19:28 level 13, d93 |
|
|
|
abby je bent geweldig!!! heb het gehaald
gr. thea |
| Gast |
| 12-04-2007 19:49 |
|
|
|
wist al dat ik geweldig was, ( heb geen kapsones hoor)
gr abby |
| Gast |
| 12-04-2007 20:30 |
|
|
|
hahaha, en ik heb gelijk level 14 ook gehaald van d93
gr. thea |
| Gast |
| 12-04-2007 20:33 |
|
|