|
|
|
|
| Gast |
| 12-04-2007 21:33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level18: Die is echt super Wel een van mijn favoriten Heb er goed over na moeten denken hoe dit nou moest
Laat de blokken en infotrons er invallen volgens het plaatje Als je dat hebt gedaan pak eerst de rechterkant al die infotrons bij de scharen Ga dan terug en pak alles links Laat links onderin dus een infotron op de gele diskettes vallen (je hebt er 1 teveel ) druk dan op het kastje en de gele diskette ontploft en je hebt een doorgang richting het einde
Suc6
Gr tollie |
vast een uitleg over level 18 van d93, thea, heb hem vast uitgezocht voor je , want anders pieker je je suf,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 12-04-2007 22:09 |
|
|
|
Zozo was ik weer Touw was geknapt en ben net bij gekomen van de schrik Had me zojuist opgehangen aan de trap Ik krijg level 57 van D3 niet voor elkaar..
Wat ik net wel ff heb uitgespeeld is level 9 en 10 van D77 hehe
Gr tollie |
| Gast |
| 13-04-2007 9:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Zozo was ik weer Touw was geknapt en ben net bij gekomen van de schrik Had me zojuist opgehangen aan de trap Ik krijg level 57 van D3 niet voor elkaar..
Wat ik net wel ff heb uitgespeeld is level 9 en 10 van D77 hehe
Gr tollie |
hoe gaat level 9 van d77 ?ik kan 3 rode diskettes pakken en ook de 6 infotrons aan het einde met een rode diskette de glitterding laten ontploffen, maar kan niet bij de E komen,
gr abby |
| Gast |
| 13-04-2007 12:07 hoi tollie |
|
|
|
je moet wel doorgaan hoor met level 57 van d3, ik heb hem ook gehaald, dus jij moet hem zeker halen, ik ben ook duizend keer de mist in gegaan en ineens lukte het, gewoon volhouden, ik heb eventueel nog nieuwe touw voor je, dus geen probleem,
gr abby |
| Gast |
| 13-04-2007 12:50 |
|
|
|
ja ik zit weer eens met een probleem, hoe baan ik me een weg door die groene diskettes links onder, van level 15 d93
ben heel benieuwd.
gr. thea |
| Gast |
| 13-04-2007 14:22 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ik zit weer eens met een probleem, hoe baan ik me een weg door die groene diskettes links onder, van level 15 d93
ben heel benieuwd.
gr. thea |
heeft tollie mij uitgelegd, kan het niet zo gauw vinden, dus ik zal proberen,
je ziet de infotron onder die bal , die laat je zitten je gaat meteen naar boven
je ziet die diskette met de bal erop, de bal duw je naar links naar beneden en je duwt die diskette erachteraan, je moet wel zorgen dat je boven alle infotrons hebt gepakt die bij de groene diskettes liggen.
gr abby |
| Gast |
| 13-04-2007 14:57 15 d93 |
|
|
|
oke abby dat is allemaal gelukt, maar hoe kom ik aan die infotrons in dat vak van de E helemaal beneden
gr. thea |
| Gast |
| 13-04-2007 15:16 Re: 15 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oke abby dat is allemaal gelukt, maar hoe kom ik aan die infotrons in dat vak van de E helemaal beneden
gr. thea |
kan me herinneren dat ik niet alle infotrons nodig had, maar ben een beetje kwijt hoe, probeer eens die gele diskette op die bal naar onderen te schuiven diagonaal met die andere gele diskette onder die bal, en dan het glitterding ertussen sturen en de bal die op dat vak ernaast ligt erop gooien, volgens mij krijg je dan genoeg infotrons.
gr abby |
| Gast |
| 13-04-2007 15:22 |
|
|
|
oke ik had het al uitgevonden, bedankt
gr. thea |
| Gast |
| 13-04-2007 16:19 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oke ik had het al uitgevonden, bedankt
gr. thea |
pot verdikkie, heb ik m'n vlees voor de bami aan laten branden doordat ik naar dat level zat te kijken, heb je hem al, ( grapje hoor) heb m'n vlees nog net kunnen redden, want ze hebben niks gemerkt , en vonden de bami lekker,
gr abby |
| Gast |
| 13-04-2007 20:27 level 15, d93 |
|
|
|
ik ben net weer thuis, maar ik heb hem al gehaald hoor abby, en ben heel blij dat je bami nog te eten was, anders had ik misschien de hele nacht niet kunnen slapen, hahaha
gr. thea |
| Gast |
| 13-04-2007 20:31 6 d2 |
|
|
|
Hallo verslaafden,
ben ik weer... Kom hier niet uit...
En 67 van d5, kwestie van geduld of is er een trucje voor?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 13-04-2007 21:36 |
|
|
|
hallo Tessa,
ik had die level vrij vlot, ik ben boven begonnen gelijk bij die E, daar laat je drie scharen los, en dan gelijk naar die linker vak, en dan die rechter, zo werk je naar beneden, succes!!
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 12:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe gaat level 9 van d77 ?ik kan 3 rode diskettes pakken en ook de 6 infotrons aan het einde met een rode diskette de glitterding laten ontploffen, maar kan niet bij de E komen,
gr abby |
Je hebt 3 rode diskettes dat is goed
Ik neem aan dat jij ook 2 rode diskettes pakt in het hok links onder aan
1 gebruik je om het hok uit te komen Dan ga je omhoog richting het buisje waar je door heen gaat het vak in met de bewegende infotron Zet 1 infotron tussen de 2 buisjes waar een pijltje omhoog opstaat en als je hem hebt geplaatst ga je 1 omhoog en sta je voor het buisje van het hok met de bewegende infotron. Als de rode diskette ontploft is zet je een rode diskette voor het buisje van het hok met de bewegende infotron Als die ontploft is valt het falfestival uit dus kun je de 6 infotrons pakken en naar de E gaan
Heel simpel eigenlijk
gr tollie |
| Gast |
| 14-04-2007 12:46 6 d12 |
|
|
|
Wie o wie???
Gr. Tessa |
| Gast |
| 14-04-2007 12:53 |
|
|
|
Ik heb een foutje gemaakt. Er staat zet 1 infotron tussen de 2 buisjes waar een pijltje omhoog opstaat maar ik bedoel zet 1 rode diskette
gr tollie |
| Gast |
| 14-04-2007 13:00 Re: 6 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie o wie???
Gr. Tessa |
IK!!!!
Je moet 70 infotrons pakken Je hebt 5 van die bewegende infotrons dus je moet er 14 uit 1 pakken
Doe het volgens het plaatje en het lukt
Gr tollie |
| Gast |
| 14-04-2007 13:30 |
|
|
|
hoe pak ik level 18 van d93 aan?
als ik beneden kom, krijg ik gravitie
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 14:09 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe pak ik level 18 van d93 aan?
als ik beneden kom, krijg ik gravitie
gr. thea |
kijk eens op de vorige pagina, een mooi plaatje , had ik speciaal voor je opgezocht
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 14:13 |
|
|
|
tjonge hoe kon ik zo stom zijn, had het helemaal over het hoofd gezien, dankje wel abby!!!
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 14:26 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb een foutje gemaakt. Er staat zet 1 infotron tussen de 2 buisjes waar een pijltje omhoog opstaat maar ik bedoel zet 1 rode diskette
gr tollie |
heb hem hoor, stom he dat ik dat niet ziet, ik was wel in de buurt, ik liet ook een rode diskette daar ontploffen, maar al voor het vak en dan moet je wel naar rechts door het poortje en heb je nog gravitie, kwam er niet op om 1 lager te beginnen, konop het laatst alle 3 de vakken beneden de rode weg halen, die linkse onder pakte ik er maar 1, de groene diskettes liet ik meteen ontploffen om het poortje open te maken en de achterste rode pakte ik, had toch geen zin om alle toeren ui te halen voor die andere rode want die moet je dan toch gebruiken om het poortje open te maken,
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 15:47 |
|
|
|
Tollie, weeer bedankt...
En jullie zijn dus net zo slecht als ik... met dit mooie weer stiekem Supaplexen.... :-S |
| Gast |
| 14-04-2007 15:47 |
|
|
|
gr. Tessa |
| Gast |
| 14-04-2007 17:34 level 18, d93 |
|
|
|
ja ik doe alles precies zo alsop dat plaatje, maar als ik tegen dat kastje duw, ploffen die infotrons, die ik heb laten vallen, neem niet aan dat dat de bedoeling is.
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 17:51 Re: level 18, d93 |
|
|
|
[quote="Anonymous"]ja ik doe alles precies zo alsop dat plaatje, maar als ik tegen dat kastje duw, ploffen die infotrons, die ik heb laten vallen, neem niet aan dat dat de bedoeling is.
gr. thea[/quot
kan hem even niet volgen, welke infotrons bedoel je?
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 20:11 level 18 d93 |
|
|
|
die infotrons die ik heb laten vallen, bij die stenen, of ben ik nu gek aan het worden.....
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 20:36 level 18 d93 |
|
|
|
ow laat maar, het gaat nu opeens wel goed, wel vaag...
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 21:04 level 18 d93 |
|
|
|
nou ik kom dus 1 infotron tekort, en ik weet bijna wel zeker, dat dat door die glitterding komt links, ik doe iets verkeerd, maar wat??? ik krijg n.l. 8 infotrons van dat glitterding, dus wie kan me daar ff bij helpen
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 21:17 Re: level 18 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou ik kom dus 1 infotron tekort, en ik weet bijna wel zeker, dat dat door die glitterding komt links, ik doe iets verkeerd, maar wat??? ik krijg n.l. 8 infotrons van dat glitterding, dus wie kan me daar ff bij helpen
gr. thea |
ben hem even aan het spelen, dan kan ik pas zeggen wat er fout ging,even geduld.
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 21:33 Re: level 18 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben hem even aan het spelen, dan kan ik pas zeggen wat er fout ging,even geduld.
gr abby |
nou ik hoef niet verder, bij dat glitterding krijg ik er 9, het schaartje laat je ontploffen bij die bal links, en dan laat je dat glitterding vrij, en haal je beneden dat groen weg , behalve dat ene vakje natuurlijk waar de bal op staat, en je zorgt dat de bal op het glitterding valt op het moment dat hij naast dat bruine blokje omhoog wilt gaan, dan krijg je er 9 en het vak is open met die ene infotron erin,
gr abby |
|
|