|
|
|
|
| Gast |
| 14-04-2007 21:50 |
|
|
|
heb jij level 11 van d77 al tollie? , zo ja hoe doe jij het bij de E ? ben er nog niet want ik ga nogal eens af bij die schaartjes boven .maar ondertussen zit ik eigelijk al te piekeren hoe het bij de E moet, het is zo fruterend als je steeds helemaal overnieuw moet,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 14-04-2007 22:00 2 & 4 d93 |
|
|
|
Doe maar weer eens een wanhopige oproep!
Hoe moet ik bij level 2 de gele diskettes plaatsen? En bij 4 kom ik bij het poortje waar je via alle kanten doorheen kan in de knoei. Er zit onder het poortje een bom die ik niet kwijt kan, of ik mis een infotron, of ik sluit de volgende ingang af
Gr. Tessa |
| Gast |
| 14-04-2007 22:07 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi abby
Ik ben in paint aan het knippen en plakken geweest Dit is het resultaat voor D93 level 2. Ik heb de gele diskettes dus gewoon geplakt zonder het te spelen( je ziet wel een wit hokje waar ik hem weggehaald heb )
Als je de diskettes hebt laten ontploffen kun je dus een rode diskette pakken. Maak daar mee het hokje los links onder de P van poland waar een E in zit en een infotron. Die E moet je ook hebben als je alles hebt. Er mag 1 infotron ontploffen en dat is die die boven die rij groene diskettes zit.
hier heb je het level, alleen die diskette bij de E moet je 1 vakje hoger zetten.
gr abby
Ik hoop dat het je lukt.
Gr Tollie |
|
| Gast |
| 14-04-2007 22:10 |
|
|
|
bij level 4 moet je even iets meer vertellen wat je wil weten, het begin of het einde, iets precieser
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 22:11 level 18 d93 |
|
|
|
abby ik heb hem gehaald hoor, ik liet die bal aan de verkeerde kant vallen, dus heel erg bedankt.
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 22:31 |
|
|
|
level 4 nog redelijk in het begin, bijna links bovenin. Bij het poortje waar je aan 4 zijden erdoor kan. Er zit een bom onder, en ik weet niet hoe ik m weg moet krijgen.
Hoop dat t genoeg informatie is.
Gr. Tessa |
| Gast |
| 14-04-2007 22:38 |
|
|
|
level 19 van d93 ook gehaald, ik ga nu eerst me n bed opzoeken, trusten allemaal en hopelijk tot morgen
gr. thea |
| Gast |
| 14-04-2007 22:38 |
|
|
|
Heb level 2 van d93 net ff geprobeerd, maar ik krijg die gele diskette niet onder die 2 poortjes..... Zal het aan mij liggen?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 14-04-2007 22:49 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Heb level 2 van d93 net ff geprobeerd, maar ik krijg die gele diskette niet onder die 2 poortjes..... Zal het aan mij liggen?
Gr. Tessa |
klopt ik zag het toen meteen, maar ik vergat het jou te zeggen , haal eerst die infotron weg in het hoekje beneden, duw dan de gele diskette door de poortjes helemaal naar beneden, en dan naar rechts in het hoekje, het groen in dat vak ontploft dan en de ballen vallen naar beneden zodat je straks dat vak in kan,
en wat level 4 betreft je moet bovenaan door het poortje naar links, dat daar beneden moet je pas aan het einde doorheen, dan zie je het vanzelf,
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 22:55 d93 level 4 |
|
|
|
o.... je bedoelt helemaal achteraan links? als je eerst dat groen weg haalt aan de rechterkant en naar boven gaat en die bal boven laat vallen, kan je de bal toch aan de andere kant naar rechts duwen? ik neem aan dat je met bommen die ballen bedoelt?
gr abby |
| Gast |
| 14-04-2007 23:28 |
|
|
|
Dat stukje lukt wel, het is het stukje wat erna komt. Dat je die drie bommen boven elkaar moet laten vallen. Dan zit er nog een bom onder het poortje.
Ga nu eerst maar eens even mijn bed opzoeken, morgen is er weer een dag...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 15-04-2007 8:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Dat stukje lukt wel, het is het stukje wat erna komt. Dat je die drie bommen boven elkaar moet laten vallen. Dan zit er nog een bom onder het poortje.
Ga nu eerst maar eens even mijn bed opzoeken, morgen is er weer een dag...
Gr. Tessa |
vannacht kreeg ik al een heldere ingeving dat dat het moest zijn,
je gaat door dat vierkante poortje naar links, laat die ballen boven even zitten, ga onder die bal door naar rechts en duw de bal 1 naar links, niet naar beneden, pak de infotrons en ga door het vierkante poortje naar boven dan naar rechts, en via dat poortje weer naar links en dan kan je die 3 ballen laten vallen
gr abby |
| Gast |
| 15-04-2007 8:46 |
|
|
|
Goeiemorgen Abby,
Ik ga t direct even proberen, vanmiddag maar de zon in!
En ik heb net level 2 d93 nog even geprobeerd, maar wat ik ook doe, ik krijg die gele bom niet op de plek zoals Tollie had laten zien op het plaatje...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 15-04-2007 8:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Goeiemorgen Abby,
Ik ga t direct even proberen, vanmiddag maar de zon in!
En ik heb net level 2 d93 nog even geprobeerd, maar wat ik ook doe, ik krijg die gele bom niet op de plek zoals Tollie had laten zien op het plaatje...
Gr. Tessa |
heb ik toch uitgelegd het plaatje is fout je duwt hem naar beneden tot je niet verder kan en dan naar rechts het hoekje in,het groen schuin boven je in het vak ontploft en de ballen vallen
gr abby |
| Gast |
| 15-04-2007 8:55 |
|
|
|
heb level 11 van d77 gehaald.
gr abby |
| Gast |
| 15-04-2007 8:58 |
|
|
|
Hoi Abby,
Ben alweer bij het volgende stukje waar ik niet uitkom. Linksonderin. Daar heb je boven allemaal groene bommen, en daarna 2 poortje onderelkaar. Ik kom niet bij het stukje helemaal links onderin en daarna krijg ik het niet voor elkaar om die grote stapel met bommen weg te krijgen.
Gr. Tessa |
| Gast |
| 15-04-2007 9:04 |
|
|
|
Met die 2 poortjes is al gelukt hoor! Gewoon een beetje schuiven met groene bommen... Nu nog de grote stapel...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 15-04-2007 9:06 |
|
|
|
mmm... zie een gele bom zitten met 2 infotrons, misschien toch niet zo'n goed idee om alles te laten ontploffen |
| Gast |
| 15-04-2007 9:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | mmm... zie een gele bom zitten met 2 infotrons, misschien toch niet zo'n goed idee om alles te laten ontploffen |
1groene diskette bij poortje naar rechts duwen, boven in zit bal naar beneden schuiven op groene diskette en dan die andere groene diskette naar rechts schuiven op andere poortje kan je de linkerkant ook weghalen, moet nu weg tot later...
gr abby |
| Gast |
| 15-04-2007 15:53 |
|
|
|
welke slimmerik weet level 12 van d77?
nou kan ik weer niet verder....
gr abby |
| Gast |
| 15-04-2007 16:22 level 12, d77 |
|
|
|
ik had je graag willen helpen, maar helaas......zover ben ik nog niet
gr. thea |
| Gast |
| 15-04-2007 16:37 Re: level 12, d77 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik had je graag willen helpen, maar helaas......zover ben ik nog niet
gr. thea |
je kan het wel even snel doen, bijna alle levels van d77 staan uitgelegd(GNA GNA)
level 12 van d77 is weer zo'n level waar je alleen maar gele diskettes moet verschuiven om bij de E te komen zonder infotrons, maar wat ik ook doe , ik zie het niet,
gr abby |
| Gast |
| 15-04-2007 16:38 level 24, d12 |
|
|
|
hoe vlug ik deze level ook doe, kom steeds een paar seconden tekort, hebben jullie deze level wel?
gr. thea |
| Gast |
| 15-04-2007 16:43 d77 |
|
|
|
lelvel 1 van d77 probeer ik zoooooooooooo vaak, maar die stomme scharen blijven gewoon beneden, en level 2 die heeft me bijna al gek gemaakt, als ik al een end op weg ben, dan ga ik af, en 3 en 4 zijn volgens mij niet te doen
gr. thea |
| Gast |
| 15-04-2007 17:04 Re: d77 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | lelvel 1 van d77 probeer ik zoooooooooooo vaak, maar die stomme scharen blijven gewoon beneden, en level 2 die heeft me bijna al gek gemaakt, als ik al een end op weg ben, dan ga ik af, en 3 en 4 zijn volgens mij niet te doen
gr. thea |
toch zijn 1 en 2 heel gemakkelijk als je ze eenmaal door hebt, maar je moet door blijven gaan met geduld , heb met level 2 2 hele middagen bezig geweest en door het zolang achter elkaar te blijven doen gaat het steeds beter, 3 en 4 heb ik ook overgeslagen,
gr abby |
| Gast |
| 16-04-2007 11:42 |
|
|
|
heb 42 van d92 gehaald en ben nu bij 53
gr abby |
| Gast |
| 16-04-2007 13:21 level 9 d1 |
|
|
|
waar kan ik het beste langs gaan bij deze level? snap er geen snars van
gr. thea |
| Gast |
| 16-04-2007 17:24 2 d1 |
|
|
|
Dit level levert weer eens de nodige problemen op... Waarschijnlijk is deze weer eens makkelijker dan hij lijkt...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 16-04-2007 19:03 Level 36 |
|
|
|
Hallo allemaal,
kan iemand mij helpen met level 36 'PUSH' ??
Het is van de originele versie.
Ik kom er echt niet uit en kan geen level meer overslaan,
Als iemand mij kan helpen, heel graag en nog meer bedankt !!! |
| Gast |
| 16-04-2007 20:47 Re: level 9 d1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | waar kan ik het beste langs gaan bij deze level? snap er geen snars van
gr. thea |
ga naar boven naar rechts door de poortjes, lat een bal vallen op de groene en ga door het pooretje naar beneden, die infotron die naar beneden valt gewoon laten vallen op de groene diskette, pak de 3 infotrons en laat die 2 ballen boven naar beneden vallen, nadat je natuurlijk het groen hebt weggehaald, voor de rest heb ik het niet echt onthouden , ik weet dat ik die 2 rode diskettes boven pakte en daar bij de E vrijmaakte en die gele diskettes verschoof dat de onderste infotron vrij kwam en die bij de E dan ga je naar links, omhoog naar rechts eerst aan het eind naar beneden, moet je laten openspringen dan beneden alles pakken en weer terug naar boven en naar links, dus op de heenweg al goed kijken hoe je terug kan
gr abby |
|
|