|
|
|
|
| Gast |
| 18-04-2007 17:08 Re: level 76 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kan iemand me met dit level helpen?
Ik kom al niet al het 3e vierkant..
thnx |
het derde vierkant, als je binnen komt alle groen weghalen infotrons pakken en als laatste het groene vlakje onder de bal boven rechts , en ga aan de rechterkant staan , zuig het vlakje weg en laat de ballen vallen, duw de eerste bal voorzichtig naar links en de volgende ook naar links en de laatste valt naar rechts en pak daar de infotrons, ga nu naar het linkervak, meteen naar beneden en helemaal naar links via de 2 infotron naar boven zuig dat groene vlakje rechts weg en weer naar beneden duw die bal naar rechts en ga onder de bal boven je staan als alles is gevallen een stap naar rechts en je kunt naar binnen, als je weer ergens blijft steken hoor ik het wel.
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 18-04-2007 17:28 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | de cloe zit daar dat je nadat je de groene bommen laat ontploffen meteen er achteraan moet gaan , druk je tab knop eens in(weet niet of dat bij jou ook werkt) dan zie je het hele level en helemaal achteraan zie een infotron zitten tegen een schaartje, en die moet je dus proberen te pakken voor de boel daar ontploft, wat vooraan ligt kan je later wel ophalen.
gr abby |
Dank je !!!!!
Mag ik je ook misschien vragen hoe 41 gaat, time runner ?
Heb het al zo vaak geprobeerd, maar steeds te laat voor die uitgang,  |
| Gast |
| 18-04-2007 17:41 hoi thea |
|
|
|
level 5 van d95, het 2de vak rechts van de vak die tollie je had uitge legd, ik neem aan dat je die bedoelt,
als je door het poortje ben links en rechts 1 zuigen 1 naar boven en weer links en rechts zuigen,en nog een keer 1 naar boven en links en rechts 1 zuigen , laat die 2 ballen vallen en ga naar links pak de infotron , en ga naar de onderste bal van die 3 die diagonaal liggen en duw die onderste naar links, ga 2 stappen naar links vanaf die 4 ballen op elkaar en 3 naar boven, 2 naar rechts, ga 2 omhoog de infotron pakken 1 naar beneden en naar rechts en bal naar links laten vallen, ga 4 stappen naar beneden en duw bal naar links helemaal naar beneden, ga weer de zelfde weg terug naar boven, voorzichtig die ene bal laten vallen zodat hij boven blijft liggen en ga eromheen naar beneden en duw de volgende bal, ik denk dat je nu wel ziet waar ik naar toe wil , alles wegduwen en je kunt de infotron pakken,
het volgende vak is ook best lastig, als je door het poortje bent
2 naar rechts 1 terug bal laten vallen naar boven eromheen naar beneden, 1 naar rechts en rechts zuigen en terug, en bal naar rechts duwen, nou moet je vlug zijn, je haalt dat groen tussen die ballen weg, 1 bal valt naar rechts naar beneden en jij moet meteen die bal ernaast boven tegenhouden en naar links duwen, als je het niet snel genoeg doet dan valt hij ook naar lrechts en kan je er niet meer in,
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 17:48 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Dank je !!!!!
Mag ik je ook misschien vragen hoe 41 gaat, time runner ?
Heb het al zo vaak geprobeerd, maar steeds te laat voor die uitgang,  |
ja dat is een level die iedereen we 100 x moet doen, maar uiteindelijk lukt het, het is gewoon snel zijn, 1 tip, neem altijd de zelfde weg, na een aantal keer ga je bijna automatich rennen en dus sneller als je de weg weet, ik ging altijd vanaf het begin naar beneden werken, naar rechts aan het einde naar boven weer terug, doe dit een aantal keren en je gaat het steeds beter doen en dan lukt het ineens,
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 18:42 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja dat is een level die iedereen we 100 x moet doen, maar uiteindelijk lukt het, het is gewoon snel zijn, 1 tip, neem altijd de zelfde weg, na een aantal keer ga je bijna automatich rennen en dus sneller als je de weg weet, ik ging altijd vanaf het begin naar beneden werken, naar rechts aan het einde naar boven weer terug, doe dit een aantal keren en je gaat het steeds beter doen en dan lukt het ineens,
gr abby |
Okeee, ga het zo'n 100x proberen dan, haha.
Dank voor je tip.
Zat net even terug te kijken bij al die levels, Quickly, lastig zeg.
Weet je nog hoe je die moet doen ?
gr. Lindsay |
| Gast |
| 18-04-2007 19:47 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Okeee, ga het zo'n 100x proberen dan, haha.
Dank voor je tip.
Zat net even terug te kijken bij al die levels, Quickly, lastig zeg.
Weet je nog hoe je die moet doen ?
gr. Lindsay |
meteen zodra je hem aanzet vlug 2 stappen naar rechts en 1 om hoog, deed hem net in 1 sec
gr abby
o ja als je hulp vraagt voor een level, wil je dan er bij zeggen welk nr, namen zeggen mij niets, daar zijn er te veel voor, en dan moet ik de hele rij af gaan lezen om te kijken welke je bedoelt, oke? |
| Gast |
| 18-04-2007 20:07 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | meteen zodra je hem aanzet vlug 2 stappen naar rechts en 1 om hoog, deed hem net in 1 sec
gr abby
o ja als je hulp vraagt voor een level, wil je dan er bij zeggen welk nr, namen zeggen mij niets, daar zijn er te veel voor, en dan moet ik de hele rij af gaan lezen om te kijken welke je bedoelt, oke? |
Oke, is goed, zet ik met nr erbij.
Vind je het trouwens niet erg om je hulp uit te leggen en dat ik het vaak vraag ?? |
| Gast |
| 18-04-2007 20:46 level 2 d77 |
|
|
|
hij was erg moeilijk, heb er heeeeeeeeeeel veel tijd inzitten, maar eindelijk het is me gelukt, joepieeeeeeeeeeeee
gr. thea |
| Gast |
| 18-04-2007 20:54 level 5 d77 |
|
|
|
abby kan je me ff op weg helpen, moet ik gelijk naar beneden of moet ik eerst boven blijven
gr. thea |
| Gast |
| 18-04-2007 20:57 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Oke, is goed, zet ik met nr erbij.
Vind je het trouwens niet erg om je hulp uit te leggen en dat ik het vaak vraag ?? |
nee hoor, je bent niet de enige
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 21:03 Re: level 5 van d77 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ER STAAT EEN FOUT IN GRR>>>!!#%&#$$@!%% hihi
Ik heb hem veranderd met dik gedrukte letters
Gr tollie |
hier heb je level 5 van d77, volgens tollie klopt hij niet helemaal , maar je bent in ieder geval een stuk op weg,
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 21:04 Re: level 5 d77 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby kan je me ff op weg helpen, moet ik gelijk naar beneden of moet ik eerst boven blijven
gr. thea |
heb hem hier weer boven neergezet,
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 21:05 Re: level 5 van d77 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | 1 naar beneden 6 naar rechts 1 naar neneden 1 omhoog
3 naar rechts 2 naar beneden 1 omhoog 1 naar rechts
2 omhoog en dan weer helemaal naar het begin naar links,
van af begin 3 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog
1 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts 1 omhoog
1 naar links 1omhoog 3 naar rechts 1om hoog terug naar links naar begin,
van af begin 4 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden
1 naar links 3 naar rechts 1 naar boven 1 naar links
1 naar boven 2 naar rechts 1omhoog 1 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 omhoog 1 naar rechts 2 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden 1 naar rechts 2 omhoog 1 naar rechts 1 naarboven 1 naar rechts 1 naar boven 1naar links 1 naar boven 3 naar rechts 3 naar beneden 1 omhoog
1 naar links 3 naar beneden 1 naar links 1 naar beneden 2 naar links 2 naar boven 2 naar rechts 2 naar boven 1 naar links 1naar bovenen dan helemaal naar rechts en dan helemaal naar beneden.
ik hoop dat er geen foutje in geslopen is, heb dit via de tab knop gedaan, iemand op een andere forum vroeg naar dit level en ikheb gezegd dat ik het hier zou beschrijven, hebben jullie er misschien ook wat aan, kan eventueel ook level 6 op deze manir doen
gr abby |
|
| Gast |
| 18-04-2007 21:08 d 77 level 5 |
|
|
|
kijk eerst even op pagina 52 voor je begint , tollie heeft hem veranderd , voor het geval hij het goed hebt en ik fout .
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 21:09 Re: level 2 d77 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hij was erg moeilijk, heb er heeeeeeeeeeel veel tijd inzitten, maar eindelijk het is me gelukt, joepieeeeeeeeeeeee
gr. thea |
he he......ik ben nu bij 12 van d95 , level 5 heb ik ook gehaald,
gr abby |
| Gast |
| 18-04-2007 21:42 D95 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | he he......ik ben nu bij 12 van d95 , level 5 heb ik ook gehaald,
gr abby |
Mooi nog even je best doen en je kunt mij helpen. Ik zit vast bij level 13 Volgens mij is die onmogelijk. Ik heb 3, 6 en 10 ook niet.
Vroeger bij de normale supaplex toen je onder een bal stond kon je nog is gauw naar rechts of links en weer terug onder de bal blijven staan maar dat is bij winplex niet mogelijk vandaar dat level 13 niet kan (denk ik dan)
Gr tollie |
| Gast |
| 18-04-2007 22:09 Re: Level 36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee hoor, je bent niet de enige
gr abby |
Haha, ok dan, hartstikke bedankt voor je hulp !
Denk dat het nog wel vaak nodig zal zijn hoor.
Groetjes |
| Gast |
| 19-04-2007 8:23 Re: D95 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Mooi nog even je best doen en je kunt mij helpen. Ik zit vast bij level 13 Volgens mij is die onmogelijk. Ik heb 3, 6 en 10 ook niet.
Vroeger bij de normale supaplex toen je onder een bal stond kon je nog is gauw naar rechts of links en weer terug onder de bal blijven staan maar dat is bij winplex niet mogelijk vandaar dat level 13 niet kan (denk ik dan)
Gr tollie |
nou dan kunnen we elkaar een handje geven, bij mij lukt 3 6 10 en nu ook 13 niet, wou het juist aan jou vragen,
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 12:48 |
|
|
|
wil graag ook de oude supaplex downloaden, winplex heb ik al, kan iemand me een link sturen die zeker werkt?
op google ben ik een uur bezig geweest, maar het lukt niet,
moet ik er wel bij zeggen dat ik geen woord engels snap.(stom ja)
nou ik hoor het wel als iemand zo vriendelijk is om te reageren,
groetjes A |
| Gast |
| 19-04-2007 13:40 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | <---------Abby die voor haar scherm zit  |
hoe vinden jullie deze die vond ik vooraan op dit forum,
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 17:13 |
|
|
|
zal ik jullie eens iets heel ergs vertellen?(voor mij dan) ik ben zo stom geweest om perongeluk winplex van m'n pc te verwijderen, heb nog in de prullebak gekeken , maar hij zit er niet bij, dus ik moet hem weer opnieuw downloaden, en opnieuw beginnnen,
wweeeeeeehhhhhhh......................
de derde keer al, nou weet ik zeker dat ik in het bejaardenhuis nog aan het supaplexen ben, er is maar 1 voordeel, ik kan weer verder,
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 17:19 |
|
|
|
heb ik een mazzel!!!!! heb hem gedownload en alle spellen die ik al had gedaan staan er weer op , kan gewoon verder.
pfffffff wat een opluchting, alleen...... ik kan niet meer verder, moet nu echt wachten tot er iemand met een uitleg komt met een level die ik nog niet hebt, maar ben toch blij.
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 18:22 |
|
|
|
Hoi Abby,
Als je toch moet wachten tot iemand je helpt, kan je mij misschien ff helpen.
Heb level 5 van d93 (? 4 strongy heet ie) al helemaal uitgezocht, maar nu is er ineens gravitie links bovenin waar je de gele diskettes moet plaatsen. Hoe los ik dit op?
Gr. Tessa
p.s. zal straks nog even kijken of ik je nog ergens mee kan helpen, maar ben bang dat je al veel verder bent... |
| Gast |
| 19-04-2007 18:31 |
|
|
|
Hoi Abby,
Ik kan je helpen met de volgende levels: 3,5, 6 en 7 van d96. Wil je me wel even vertellen wat er precies niet lukt? Dan speel ik ze even opnieuw en leg ik ze dan uit.
gr. Tessa |
| Gast |
| 19-04-2007 18:33 |
|
|
|
sorry Abby, ik keek verkeerd. Dacht dat je D96 nog niet had.... 10.000 x sorry, maar dan kan ik je niet verder helpen...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 19-04-2007 19:41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Abby,
Als je toch moet wachten tot iemand je helpt, kan je mij misschien ff helpen.
Heb level 5 van d93 (? 4 strongy heet ie) al helemaal uitgezocht, maar nu is er ineens gravitie links bovenin waar je de gele diskettes moet plaatsen. Hoe los ik dit op?
Gr. Tessa
p.s. zal straks nog even kijken of ik je nog ergens mee kan helpen, maar ben bang dat je al veel verder bent... |
ga hem even spelen, het is zo'n tijd geleden, zodra ik hem hebt hoor je het,
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 20:00 d93 level 5 |
|
|
|
nou ik heb geen gravitie hoor, heb je de gele diskettes goed neergezet? je moet nooit door een poortje gaan als het niet nodig is , want je weet nooit of er dan gravitie komt, 1 diskette zet tegen die bal daar boven links , 1 bij waar die 2 infotrons zitten boven, op de plaats van de linkse infotron, niet er tegen duwen want dan ontploft de infotron inhet vak . de 3de zet je tussen de 2 poortjes zodat ze allebei ontploffen de 4de aan de andere kant onder her poortje en in het midden van het vak ernaast en de laatste schuif je helemaal naar links waar die infotron zit bij die groene diskette, als alles is ontploft kan je alles pakken en die bal boven op de groene diskette duwen en de rode pakken, doe wel eerst het vak midden rechts voor je gaat ontploffen want daar zit ook een gele diskette,
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 20:03 hoi tollie |
|
|
|
zei telkens dat ik d96 had uigespeeld, maar nu zie ik dat ik 48 nog moet, in de classic lukt het wel maar op de zelfde manier bij d96 wil het niet lukken op de zelfde manier, het gaat om dat stukje bij de allerlaatste infotron bij de E, hoe heb jij die gedaan?
gr abby |
| Gast |
| 19-04-2007 20:37 |
|
|
|
Hoi Abby,
Heb 48 van d96 even voor je gespeeld. Bij het einde ga je onder die rij met 5 ballen staan. Daar ga je 1 naar links. Je staat dan tussen 2 ballen in. de rij rechts van je (zoals jij t ziet) daarvan duw je de ballen 1 voor 1 naar rechts. De laatste bal kan je ook helemaal naar rechts duwen dan kan je eromheen naar die infotron en terug naar de E.
Gr. Tessa |
| Gast |
| 19-04-2007 20:56 |
|
|
|
Hoi..
wil iemand mij helpen met level 43 ??
had al gelezen dat je tegen de klok in moet werken, maar krijg niet alle veldjes open ?!!
Bedankt alvast ! |
|
|
|