|
|
|
|
| Gast |
| 01-10-2006 19:13 spreekbeurt over spreekbeurten |
|
|
|
Doe je spreekbeurt over spreekbeurten! of over Chips of Over school of over Verslaving van drank en druks enz.... of over iets saais als je niks weet  |
|
|
|
|
| Gast |
| 04-10-2006 15:47 Ik weet niks |
|
|
|
ik weet geen goed onderwerp, ik heb het al wel eens over lourdes, blind en slechtziend, chinese muur en de moskee gedaan. Ik weet nu niks meer! misschien iets van.. titanic of zwanger zijn en dan met de aspecten: miskraam, bevalling, abortus..balbla ik weet het niet! |
| Gast |
| 05-10-2006 19:21 geesten |
|
|
|
het moet eng zijn |
| Gast |
| 10-10-2006 14:21 spreekbeurt |
|
|
|
ik moet het over een beroemd onderwerp hebben en er een werkstuk over maken, maar wel een die regelmatig in het nieuws komt! 9/11 doet iedereen al..
Weet iemand iets origineels maar toch spannend?(Waar niet te veel doden bij vallen:P?) |
| Gast |
| 11-10-2006 8:05 Re: spreekbeurt onderwerp |
|
|
|
| ******** schreef: | weet iemanttt un onderwerp vor my???
ik weett er n0g gin
plees
menseeeeeeee |
IIIK WeeEjt Un OnDuRwErpp voo0r Jouu!
Nederlands leren typen en praten!
Grz Maik |
| Gast |
| 12-10-2006 16:15 Re: spreekbeurt onderwerp |
|
|
|
Ik weet een onderwerp: glas |
| Gast |
| 12-10-2006 19:58 popgroepen en muziekinstrumenten |
|
|
|
popgroepen en muziekinstrumenten
edit Numix: bericht gewijzigd, niet alleen hoofdletters gebruiken, bedankt |
| Gast |
| 14-10-2006 19:15 tsjonggg |
|
|
|
kun je niet een spreekbeurt houden over:: paarden of katten of fotos of , computerspelletjes als je een spreekbeurt over paarden doet kun je mischien je iets over je eigen pony vertellen als je een hebt of een ander dier |
| Gast |
| 21-10-2006 15:47 Re: treinen |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik hou mijn onderwerp is trein maar ik kan geen info vinden:S |
nee ik ook niet ik doe de mijne over afrika en ik heb geen info maar ik moet het morgen al doen! wie kan er mij helpen om mij goede informatie te vinden met info over afrika? |
| Gast |
| 23-10-2006 9:44 help!! |
|
|
|
help!! ik heb mijn spreekbeurt al over 4 dagen en ik weet nog niet eens waar ik het over doe en in mijn klas moet je de hele spreekbeurt uit je hoofd kennen, weten julie een leuk onderwerp? |
| Gast |
| 24-10-2006 14:09 spreekbeurt |
|
|
|
OKE ! NOODGEVAL!
mijn spreekbeurt is bijna en ik weet niet waarover over een paar dagen |
| Gast |
| 24-10-2006 19:43 leuk onderwerp voor een actueel betoog |
|
|
|
weet er hier iemand nog een leuk onderwerp voor een actueel betoog? |
| Gast |
| 25-10-2006 17:30 spreekbeurt geven |
|
|
|
ik zit met een probleem ik moet een spreekbeurt geven en ik zou echt niet weten waar over dus help me |
| Gast |
| 26-10-2006 10:12 Spreekbeurt tips |
|
|
|
Ik heb een paar goede tips voor je spreekbeurt:
1:Ga staan, zodat iedereen je goed kan horen en zien
2.Kijk goed de klas rond!
3.Vertel duidelijk en hard (niet schreeuwen) waar het boek over gaat
Misschien heb je hier iets aan ik hoop het
edit Numix: bericht gewijzigd, graag goed Nederlands typen, en geen breezah-taaltje gebruiken. |
| Gast |
| 27-10-2006 12:06 onderwerp spreekbeurt |
|
|
|
hallo allemaal!
misschien is het wnf een leuk onderwep daar had ik een acht voor!!
of mischien is parijs dat is ook leuk!! |
| Gast |
| 27-10-2006 17:56 Manga |
|
|
|
He mensen
ik moet binnenkort een spreekbeurt doen! ik weet nog niet zeker waarover maar in mijn hoofd had ik al manga zitten en dus doe ik dat maar. Ik weet nog niet echt super veel van manga maar als jullie me zouden helpen ?
ik zal het echt fijn vinden. |
| Gast |
| 30-10-2006 7:08 aalweer geen onderwerp |
|
|
|
kies het broeikaseffect heel interessant onderwerp ik heb hem ook binnen kort en ik hou hem er ook oever.
Veel suc6
ANONIEMPJE |
| Gast |
| 30-10-2006 20:29 weet niit |
|
|
|
heey allemaal weet iemand voor mij een leuk ondrewerp maar geen dieren en niet te moeilijk Gr.Denise |
| Gast |
| 02-11-2006 17:41 Re: spreekbeurten onderwerpen |
|
|
|
| anahyd schreef: | | ik moet een spreekbeurt houden maar ik weet niet waarover en ik wil niet iets van dieren (vind ik wel lief maar doe ik zo vaak)`en ook niks over geschiedenis want daar heb ik een hekel aan dus weten jullie wat leuks? | doe over sluizen |
| Gast |
| 03-11-2006 16:03 mode |
|
|
|
ik heb elke site bekeken en moet meer weten over mode, help! |
| Gast |
| 03-11-2006 20:11 een spreekbeurt ondewerp |
|
|
|
houdt je spreekbeurt over hommels |
| Gast |
| 04-11-2006 9:35 sprreek beurt |
|
|
|
ik doe het over vuurwerk mischien idee voor julie? |
| Gast |
| 06-11-2006 19:04 rusland |
|
|
|
wie weet waar ik info over rusland kan vinden? |
| Gast |
| 07-11-2006 17:09 de film |
|
|
|
Een goed onderwerp is "De Film" |
| Gast |
| 08-11-2006 10:26 Baboesjka |
|
|
|
Ik ben op zoek naar informatie voor mijn spreekbeurt over de baboesjka. Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes Rens |
| Gast |
| 09-11-2006 18:06 Re: Baboesjka |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik ben op zoek naar informatie voor mijn spreekbeurt over de baboesjka. Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes Rens |
http://www.spreekbeurten.info/baboesjka.html |
| Gast |
| 09-11-2006 18:20 onderwerp |
|
|
|
hallo iedereen ik vind geen onderwerp voor mijn spreekbeurt hebben jullie er een??? |
| Gast |
| 09-11-2006 18:21 spreek beurt |
|
|
|
ik weet geen leuk onderwerp voor mijn spreekbeurt weet je er een (niet over dieren aub) DANKJEWEL |
| Gast |
| 17-11-2006 22:05 kan iemand helpen |
|
|
|
um, ik wou mijn spreekbeurt houden over atletiek omdat ik er zelf op zit. maar is dat wel een goed onderwerp???
en even een paar onderwerpen waar ik het al over gehouden heb, vulkanen of paardensport, krekels of een dier dat de meeste heel vies vinden je kunt ook iets van de mens nemen of een land wat ook altijd een goed onderwerp is! |
| Gast |
| 19-11-2006 10:31 spreekbeurten |
|
|
|
heey,ik weet een aantal leuke onderwerpen voor jullie, bijv. het geloof van cristenen , jodendom en fjorden paarden. ik moet namelijk ook een spreekbeurt houden en ik weet het nog niet hellemaal wat ik nou ga doen ik vind het allemaal. leuk en interessant. ik heb mijn spreekbeurt op 15 februari dus dat is al binnenkort (wens me succes) willen jullie misschien kiezen welk onderwerp jullie het leukst lijkt. -xxx- mij |
|
|