NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
19-04-2007 21:05  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi Abby,

Heb 48 van d96 even voor je gespeeld. Bij het einde ga je onder die rij met 5 ballen staan. Daar ga je 1 naar links. Je staat dan tussen 2 ballen in. de rij rechts van je (zoals jij t ziet) daarvan duw je de ballen 1 voor 1 naar rechts. De laatste bal kan je ook helemaal naar rechts duwen dan kan je eromheen naar die infotron en terug naar de E.

Gr. Tessa

ging weer aan mezelf twijfelen, en hebt hem weer gespeeld en ook de classic, bij de classic geen probleem, bij d96 op de zelfde manier en de laatste bal blijft voor de E liggen, kan wel de infotron pakken, maar niet de E in,
gr abby

Gast
19-04-2007 21:28  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi..
wil iemand mij helpen met level 43 ??
had al gelezen dat je tegen de klok in moet werken, maar krijg niet alle veldjes open ?!!
Bedankt alvast !

heb een tijdje geleden dat level helemaal beschreven, heb voor je gezocht, maar kon hem niet zo gauw vinden, het is al laat, ik nwacht tot morgen, als je hem dan nog niet hebt zal ik hem wel nog een keer beschrijven, maar laat het even weten als je hem hebt gevonden, dat ik het niet voor niks doe
gr abby
Gast
19-04-2007 22:56  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb een tijdje geleden dat level helemaal beschreven, heb voor je gezocht, maar kon hem niet zo gauw vinden, het is al laat, ik nwacht tot morgen, als je hem dan nog niet hebt zal ik hem wel nog een keer beschrijven, maar laat het even weten als je hem hebt gevonden, dat ik het niet voor niks doe
gr abby

ja, ik ben inmiddels wel een eind gekomen, alleen ben ik er nog niet achter hoe je de hokjes waar de infotrons inzitten, degene die als je begint in het rechtervak staan, moet openmaken.
kon jouw beschrijving van die level ook niet zo snel vinden, maar zal hem morgen ook nog eventjes zoeken.
Thanx voor je moeite !!
Gast
20-04-2007 7:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja, ik ben inmiddels wel een eind gekomen, alleen ben ik er nog niet achter hoe je de hokjes waar de infotrons inzitten, degene die als je begint in het rechtervak staan, moet openmaken.
kon jouw beschrijving van die level ook niet zo snel vinden, maar zal hem morgen ook nog eventjes zoeken.
Thanx voor je moeite !!

de groene dis kette die naast het vak links zit helemaal naar rechts duwen, tussen de vakken in, verder geen groen weg halen en de dislette boven naar links naar beneden duwen, hij valt naast die andere diskette en de vakken springen open , dan helemaal naar boven en bovenste rij groen weg halen naar links tot diskette en weer terug , naar rechts naar beneden tot de vakken , dan naar links, onder de 2de diskette omhoog en die laat je op het vak vallen, en die andere diskette duw je nar rechts en laat hem boven dat vak naar beneden vallen, als je nog wat wil weten hoor ik het wel,
gr abby
Gast
20-04-2007 10:17  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi Abby,

Heb 48 van d96 even voor je gespeeld. Bij het einde ga je onder die rij met 5 ballen staan. Daar ga je 1 naar links. Je staat dan tussen 2 ballen in. de rij rechts van je (zoals jij t ziet) daarvan duw je de ballen 1 voor 1 naar rechts. De laatste bal kan je ook helemaal naar rechts duwen dan kan je eromheen naar die infotron en terug naar de E.

Gr. Tessa

laten we het eens over het groen bij de E hebben , hoeveel groen moet ik laten staan? rond de E? misschien zit daar de fout, onvoorstelbaar, ik heb hem uitgelegd aan anderen, maar kan het niet vinden,
gr abby
Gast
20-04-2007 15:11 level 24 d12 Reageer met quote

hoe nemen jullie deze level? zoals ik hem doe kom ik iedere keer 2 of 3 stappen tekort
gr. thea
Gast
20-04-2007 16:59 Re: level 24 d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe nemen jullie deze level? zoals ik hem doe kom ik iedere keer 2 of 3 stappen tekort
gr. thea

ja!!!!!! daar moet ik even over nadenken hoor, weet wel dat je snel moet zijn, zal vanavond kijken,
gr abby
Gast
20-04-2007 18:41 level 34, d12 Reageer met quote

ja en als je dan toch aan het uitleggen gaat.... hoe doe ik dat als ik door het poortje ben?
ik zit nu ook zo vast als een huis, kan geen kant meer op, dus helppppppppp
gr. thea
Gast
20-04-2007 18:45  Reageer met quote

Anonymous schreef:
de groene dis kette die naast het vak links zit helemaal naar rechts duwen, tussen de vakken in, verder geen groen weg halen en de dislette boven naar links naar beneden duwen, hij valt naast die andere diskette en de vakken springen open , dan helemaal naar boven en bovenste rij groen weg halen naar links tot diskette en weer terug , naar rechts naar beneden tot de vakken , dan naar links, onder de 2de diskette omhoog en die laat je op het vak vallen, en die andere diskette duw je nar rechts en laat hem boven dat vak naar beneden vallen, als je nog wat wil weten hoor ik het wel,
gr abby

Alweer bedankt Abby, het is gelukt !
Groetjes van Lindsay
Gast
20-04-2007 18:47  Reageer met quote

Anonymous schreef:
laten we het eens over het groen bij de E hebben , hoeveel groen moet ik laten staan? rond de E? misschien zit daar de fout, onvoorstelbaar, ik heb hem uitgelegd aan anderen, maar kan het niet vinden,
gr abby

Volgens mij kan je gewoon al het groen weghalen, als je er maar voor zorgt dat je links van de 5 ballen blijft.

Als het niet lukt, gewoon even gillen en dan speel ik m nog even voor je!

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 20:02 5 d93 Reageer met quote

Hoi Abby,

Heb toch nog een klein probleempje... Er ontploft namelijk een infotron rechts onderin. Er zitten 4 infotrons opgesloten met schuin daarboven 2 groene diskettes met daaronder ook weer een infotron.

En links onderin moet je de verschillende vakjes openen. In 1 van die vakjes zitten 2 bommen en een groene met daaronder een infotron. Hoe krijg ik die? Het lukt wel als ik een rode diskette gebruik, maar die kom ik dan weer ergens anders tekort.

Gr. Tessa

p.s. 48 van d96 al gelukt?
Gast
20-04-2007 20:11 level 5 d93 Reageer met quote

hoi tessa,
rechts onderin, je gaat gewoon door het poortje, je gaat onder die eerste diskette staan, je zuigt die infotron en dan ga je vliegensvlug naar de tweede diskette en met een bloedgang ff terug door het poortje, en voila alles blijft heel
gr. thea
Gast
20-04-2007 20:18 Re: level 5 d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi tessa,
rechts onderin, je gaat gewoon door het poortje, je gaat onder die eerste diskette staan, je zuigt die infotron en dan ga je vliegensvlug naar de tweede diskette en met een bloedgang ff terug door het poortje, en voila alles blijft heel
gr. thea

Toppie Thea, bedankt! En weet je ook hoe het moet doen met het andere stukje wat ik hierboven heb beschreven?

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 20:22 level 5 d93 Reageer met quote

ik ben hem al aan het spelen, ik weet dat ik daar zelf ook problemen mee had, dus zo gauw ik het weet, hoor je het van me.
gr. thea
Gast
20-04-2007 20:59 level 5 d93 Reageer met quote

ik hou wel een rode diskette over tessa, dus daar zal je hem wel voor moeten gebruiken, denk dat ik dat ook zo heb gedaan, misschien gebruik je 1 rode ergens teveel?
gr. thea
Gast
20-04-2007 21:04  Reageer met quote

Het vak helemaal rechts onderin... Daar gebruik ik 2 en dan blijft er alsnog een infotron vastzitten... Waar moet ik die ene neerzetten zodat alle 4 de infotrons vrijkomen?

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 21:12  Reageer met quote

bij die vakken heb je 3 infotrons nodig, 1 die zet je tussen de eerste twee vakken, de tweede bij die andere, dan blijft er 1 infotron zitten, die kun je dan gewoon met die andere rode diskette gebruiken, dan hou je nog 1 rode over, je kan namelijk 4 rode diskettes pakken over de hele level
gr. thea
Gast
20-04-2007 21:27 5 d93 Reageer met quote

Feestje feestje feestje!!!! Heb m eindelijk gehaald.. Dit level was zeer slecht voor mn bloeddruk enzo.. maar heb t overleefd Very Happy

Bedankt voor de hulp!

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 21:30  Reageer met quote

hahahah mag jij me straks, als je zover bent, helpen met level 8 van d93
gr. thea
Gast
20-04-2007 21:49  Reageer met quote

eerst maar es ff ploeteren met level 6.. ziet er ook niet al te simpel uit.. en ik heb level2, 3 en 4 nog overgeslagen...

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 21:54  Reageer met quote

thea, weet jij hoe ik die stapel bommen links onderin bij level 4 van d93 wegkrijg?

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 21:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Volgens mij kan je gewoon al het groen weghalen, als je er maar voor zorgt dat je links van de 5 ballen blijft.

Als het niet lukt, gewoon even gillen en dan speel ik m nog even voor je!

Gr. Tessa

krijssssssss!!!!!!!!!
gr abby
Gast
20-04-2007 21:59  Reageer met quote

Anonymous schreef:
krijssssssss!!!!!!!!!
gr abby

oke, ho maar... Smile ga m meteen ff voor je spelen...

Wil je mij dan ondertussen het probleem uitleggen wat ik had met 4 van d93, die stapel met bommen linksonderin?

Gr. Tessa tot zo
Gast
20-04-2007 22:01  Reageer met quote

ik denk dan, dat level 2 het makkelijkst is, tollie of abby heeft dat toen heel duidelijk uitgelegt, ik ben er morgen weer, ga eerst kijken of me n bed er nog staat, welterusten
gr. thea
Gast
20-04-2007 22:09  Reageer met quote

welterusten thea!

abby, komt 48:

Het groen onder de 5 ballen en de 2 groene vakje ernaast (rechts) haal je weg. het groen onder die 2 ballen ernaast, boven de E haal je niet weg. Ga onder de 5 ballen staan en ga dan naar onder en 1 naar links. Boven je heb je dan nog 1 vakje groen. Dan duw je alle ballen 1 voor 1 naar rechts en dan kan je om die bal heen die nog op een groen vakje staat. Dan kan je de laatste infotron pakken en terug naar de E.

Hoop dat het zo duidelijk is, anders gil je maar weer...

Gr. Tessa
Gast
20-04-2007 22:11 Re: level 24 d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

eerst naar beneden, dan ga je 4 poortjes naar rechts, naar boven en naar rechts, 3 poortjes door naar beneden en naar rechts naar boven, 2 poortjes een vierkant poortje en nog 3 poortjes door en naar links, 1 poortje door naar beneden en 2 naar links, infotron pakken , 1 poortje naar links en 1 poortje naar beneden en 3 naar rechts en 1 naar beneden , naar rechts en naar beneden , naar links weer omhoog, tot aan het poortje met infotron aan de rechterkant, daar ga je in, omhoog, naar links, naar beneden en 1 naar links, omhoog, naar links , naar beneden, naar rechts infotron pakkend naar boven naar links naar beneden, 1 omhoog naar rechts naar beneden naar rechts, 2 naar beneden en dan helemaal naar links, dit moet je een aantal keer oefenen, op een gegeven moment gaat het steeds sneller doordat je de weg weet en red je het net voor hij ontploft,
gr abby
Gast
20-04-2007 22:24  Reageer met quote

Anonymous schreef:
thea, weet jij hoe ik die stapel bommen links onderin bij level 4 van d93 wegkrijg?

Gr. Tessa

gewoon voor die 3 ballen gaan staan boven en onder zuigen en naar links, alleen in dit geval eerst zorgen dat je erboven bij de bal het groen weghaald,
gr abby
Gast
20-04-2007 22:28  Reageer met quote

Anonymous schreef:
eerst maar es ff ploeteren met level 6.. ziet er ook niet al te simpel uit.. en ik heb level2, 3 en 4 nog overgeslagen...

Gr. Tessa

uitleg van 2 en 3 staan op de site hoor even bladeren, als je het eenmaal weet , best gemakkelijk,als je er echt niet uit komt , help ik wel,
gr abby
Gast
20-04-2007 22:29  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gewoon voor die 3 ballen gaan staan boven en onder zuigen en naar links, alleen in dit geval eerst zorgen dat je erboven bij de bal het groen weghaald,
gr abby

Die bovenste bal blijft liggen zodat ik er alsnog niet langs kan... :-S
Gast
20-04-2007 22:42  Reageer met quote

abby, ben er al langs...
Plaats Reactie Pagina 71 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: