|
|
|
|
| Gast |
| 20-04-2007 22:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | welterusten thea!
abby, komt 48:
Het groen onder de 5 ballen en de 2 groene vakje ernaast (rechts) haal je weg. het groen onder die 2 ballen ernaast, boven de E haal je niet weg. Ga onder de 5 ballen staan en ga dan naar onder en 1 naar links. Boven je heb je dan nog 1 vakje groen. Dan duw je alle ballen 1 voor 1 naar rechts en dan kan je om die bal heen die nog op een groen vakje staat. Dan kan je de laatste infotron pakken en terug naar de E.
Hoop dat het zo duidelijk is, anders gil je maar weer...
Gr. Tessa |
krijssss!!!!!haal dat groen weg , ga onder de 5 ballen staan, dan zeg jij ga naar onder en naar links, maar dat gaat niet, als ik 1 naar onder ga, dan krijg ik die ballen op m'n kop want ik kan niet 1 naar links want daar zit de E, ik weet dat ik boven de E moet staan en de ballen naar rechts moet duwen , maar na 2 ballen kan ikal niet meer verder duwen want dan liggen er al 3 ballen naast elkaar en moet ik doorduwen, zal ik daar beneden dan iets fout doen, ik ga onder de voorste bal staan en zuig rechts en ga via de infotrons naar boven, ik snap er geen jota meer van, heb hem zo vaak gedaan met succes, ????????????????????
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 21-04-2007 9:09 Rustig maar abby...... |
|
|
|
Adem in, adem uit.... zal het einde even stap voor stap aan je uitleggen... moment...
gr. Tessa |
| Gast |
| 21-04-2007 9:26 hoi Abby |
|
|
|
Ik begin bij het stukje dat je die bal voor je uit moet duwen en dan moet je snel die ene infotron pakken...
Daarna: groen weghalen, 2 infotrons pakken, groen weghalen, 2 infotrons pakken, daarna zie je 3 groene vakjes, daarvan haal je 2 weg zodat je boven je nog 1 groen vakje hebt, daarnaast zitten 3 infotrons boven elkaar. Via groen en infotrons naar boven. Dan kom je bij bal, 2 infotrons boven elkaar en daarnaast 2 ballen boven elkaar. 2 infotrons pakken en bal helemaal naar links schuiven. Helemaal naar rechts, 1 naar boven zodat je 1x groen weghaalt en dan weer naar beneden en naar links. Nu kan je via groen/infotrons naar boven. Dan haal je 2x groen boven elkaar weg en ga je onder de 5 ballen staan, 1 naar links, het groen boven je laat je zitten!! dan vallen de ballen en kan je ze 1 voor 1 wegschuiven. Als het goed is is dan de weg vrij om de infotron te pakken en terug te gaan naar de E.
Succes...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 21-04-2007 9:48 d96 level 48 |
|
|
|
dat was het!!!!!! terwijl ik het las wist ik het weer, ik deed het verkeerd bij die 2 infotrons op elkaar en die 2 ballen, ik ging onder die voorste bal staan en links zuigen en via die 2 infotrons naar boven, dus al die ballen bleven liggen, stom stom stom.
mijn dank is verpletterend,
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 10:20 |
|
|
|
Ben blij dat ik jou eindelijk eens heb kunnen helpen!!! Nog ongeveer 100 te gaan en dan staan we quitte...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 21-04-2007 11:39 4 d93 |
|
|
|
Wie kan me vertellen hoe ik onder de gravitie uitkom op het eind? Zodra ik door een poortje ga is er dus gravitie...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 21-04-2007 12:18 Re: 4 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie kan me vertellen hoe ik onder de gravitie uitkom op het eind? Zodra ik door een poortje ga is er dus gravitie...
Gr. Tessa |
i je moet zorgen dat je als laatste die groene diskette naar beneden moet gooien en dan eerst het vak rechts van je , als het goed is krijg je gravitie als je daar uit komt, maar daarom moet je zorgen dat dat het laatste is dan kan je je naar beneden laten vallen naar de E, als je er niet uit komt zal ik hem moeten spelen, en dat kan dan wel even duren, dit is zo'n level waar ik steeds af ging op de stomste plekken.
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 12:36 |
|
|
|
Bedankt abby, is al gelukt!
Kun je me dan ook misschien helpen met 7 & 8 van d12?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 21-04-2007 13:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Bedankt abby, is al gelukt!
Kun je me dan ook misschien helpen met 7 & 8 van d12?
Gr. Tessa |
7 heeft niemand denk ik, 8 moet je dat schaartje de ronde zien te leten maken en dan de bal op z'n kop gooien, hij gaat altijd met de klok mee dus zodra hijer van boven af eronder is groen wegzuigen en wegwezen, dan gele diskette onder het vak met infotronnen schuiven en alle infotronnen pakken en naar de E |
| Gast |
| 21-04-2007 15:25 level 76 van classic |
|
|
|
Hoi,
ik ben bezig met level 76 van classic, maar kom niet uit het 7e en 8e vak...
Kan iemand me hierbij helpen? |
| Gast |
| 21-04-2007 15:45 Re: level 76 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi,
ik ben bezig met level 76 van classic, maar kom niet uit het 7e en 8e vak...
Kan iemand me hierbij helpen? |
oderaan op pagina 69 van dit forum heb ik het uitgelegd, denk dat je die bedoelt, want daie is bij bijna iedereen een probleem,
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 16:00 level 75 van classic |
|
|
|
Hey allemaal!!
Kan iemand me helpen met dit level..?
Lukt me totaal niet... |
| Gast |
| 21-04-2007 16:03 Re: level 76 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oderaan op pagina 69 van dit forum heb ik het uitgelegd, denk dat je die bedoelt, want daie is bij bijna iedereen een probleem,
gr abby |
Wat ik kan zien is dat het 3e vierkant wat je hebt uitgelegt maar niet het 7e en 8e.. |
| Gast |
| 21-04-2007 19:02 level 24 d12 |
|
|
|
dankje abby kheb het gehaald!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 21-04-2007 19:06 Re: level 76 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Wat ik kan zien is dat het 3e vierkant wat je hebt uitgelegt maar niet het 7e en 8e.. |
nee dat was de vakken na het derde vak, ben zo gewend dat iedereen deze vraagt dat ik dit automatisch beantwoordde, je bedoelt het vak met die gravitie? en met de groene diskettes? nou hier komt hij, als je door het poortje komt ga je 4 naar rechts en zuig 1 rechts infotron valt naast je en je zuigt hem op. ga 3 naar links 1 naar beneden en 3 naar rechts. 1 naar beneden 2 naar links, 2 naar beneden 1 naar links helemaal naar beneden,1 naar rechts 1 omhoog en meteen naar rechts, tot onder de infotron en pak hem, 1 naar rechts 3 omhoog en meteen naar rechts, tot muurtje , 3 omhoog en meteen naar links tot onder de 2 infotrons, ga nog 1 stap naar links en zuig de infotrons naast je, en zuig meteen links ook het groen weg en de infotron, ga naar beneden en naar rechts tot boven de 2 infotrons ga naar beneden poortje door, ga in 1 ruk door naar rechts haal vlug het groen rondom en tussen de ballen weg zodat ze vrij naast elkaar liggen, en vlug terug, de groene bom valt op de ballen en je kunt straks door het poortje eerst ga je de 2 infotrons tussen de groene diskettes pakken, ga onder de eerste vrije groene diskette staan en ga naar beneden de dis kette komt achter je aan, als je beneden bent vlug een stap naar links en op het moment dat de diskette neer wilt vallen naar rechts duwen, dan ontploft hij niet, schuif hem een eindje uit de buurt, dan laat je de bal naar beneden vallen, en duw hem naar links precies onder de 2 diskettes met die infotron erop, uiters links , laat de onderste diskette op de bal ontploffen, dan laat je die diskette erboven naar beneden vallen en ga een stap naar rechts en zuig de infotron op die langs komt naar beneden, bij die laatste diskettes kan je de infotron er gewoon tussen uit nemen en weg wezen, dan ga je het poortje door, zal ik ook maar meteen uitleggen, de onderste diskette 1 naar rechts duwen groen onder je weg zuigen en laten vallen en wegwezen , de vakken zijn dan open, de rest mag je weer zelf proberen, als het niet lukt hoor ik het wel
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 19:07 Re: level 24 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dankje abby kheb het gehaald!!!!
gr. thea |
was je daar nou nog mee bezig(geintje)
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 19:09 level 35, d12 |
|
|
|
hoe haal ik nu 14 infotrons als ik maar 1 zo n glitterding heb?
gr. thea |
| Gast |
| 21-04-2007 19:11 abby!! |
|
|
|
grapjas!!!!!! |
| Gast |
| 21-04-2007 19:28 |
|
|
|
owja ben ook nog steeds met level 34 bezig van d12, als ik door dat poortje ben, weet ik niet van hoe en wat....
gr. thea |
| Gast |
| 21-04-2007 20:17 Re: level 35, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe haal ik nu 14 infotrons als ik maar 1 zo n glitterding heb?
gr. thea |
schaartje erbij laten ontploffen, helemaal links boven in dat vak zie je de infotron zitten, daar moet je het schaartje rondjes laten draaien en als dat glitterding komt die infotron erop laten vallen, er moet ergens een plaatje van staan die tollie heeft gemaakt, moet je even zoeken als je het niet snapt, ga ik nu eerst verder die anderen uitleggen, dan zal ik evntueel ook zoeken en het naar voren plaatsen, het is gemakkelijker zoeken omdat het een plaatje is , je hoeft niet alles te lezen, misschien ergens in het midden van het forum?
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 20:19 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | owja ben ook nog steeds met level 34 bezig van d12, als ik door dat poortje ben, weet ik niet van hoe en wat....
gr. thea |
niet van het een of ander!!!!! maar ik zie daar geen poortje
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 20:25 level 34 d12 |
|
|
|
je hebt gelijk, ik bedoel gewoon die tweede vak, waar die glitterdingen zitten, ik begin zo langzamerhand door te draaien
gr. thea |
| Gast |
| 21-04-2007 20:49 level 35 d12 |
|
|
|
ik kan dat plaatje van tollie niet vinden hoor, of ben ik gek?
gr. thea |
| Gast |
| 21-04-2007 21:08 Re: level 75 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hey allemaal!!
Kan iemand me helpen met dit level..?
Lukt me totaal niet... |
neem aan dat je de vakken wel kent, ik zal je de weg wijzen....
als je in dat vak de rode diskette hebt gepakt laat je hem ontploffen in de bovenlinkerhoek en dan ga je het vak links in ,zorg dat je die bal doorkan duwen naar de linkerkant en haal alles zo weg dat je de bal op dat schaartje kan gooien en de onder en zijmuur een stuk open springt, dit laat jezo liggen en je gaat naar boven ennaar rechts alle infotrons pakken en de gele diskette helemaal naar rechts beneden in de hoek laten ontploffen pak die vier rode diskettes en zet er 1 tegen de muur links naar het volgende vak, pak de infotrons, voorzichtig de onderste kan je alleen pakken door met de ballen te schuiven ongeveer boven die 2 ballen opelkaar links onder in het vak zet je weer een rode traps gewijs werk je je naar boven door steeds een bal te laten vallen zorg wel dat de weg terug mogelijk blijft, en boven moet je 2 rode gebruiken om in het volgende vak te komen daar moet je voorzichtig de infotron eruit halen en kun je terug naar boven naar de linkerkant haal daar alle infotronnen weg,zorg aan het einde dat de ballen zoveel mogelijk naar rechts zijn geduwt zodat je de groene diskette op het vak kan laten vallen zonder dat hij dichtvalt met ballen als hij is ontploft,
dan pakje daar de infotrons en de rode die je weer gebruikt om in het vak links ernaast te komen en ook weer die daarnaast, en als je dan zorgt dat je meteen ook de ondermuur mee hebt opgeblazen kan je naar onder en zet weer een rode naar beneden en pak alle infotrons die daar op een lange rij liggen, en ga weer terug 1 naar boven en ga naar die laatste midelste infotron en zet een rode precies onder de infotron, zorg dat je de infotron kan opzuigen als hij naar beneden komt, , als je het goed doet kan je ook de rode diskette pakken, en dan naar beneden naar het poortje, als het goed is heb je nog een rode dus hoef je de laatste niet te pakken, wacht tot de scharen aan de rechterkant zijn , dan ga jij door de poort naar links zet een rode bij de E en klaar,
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 21:11 Re: level 35 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik kan dat plaatje van tollie niet vinden hoor, of ben ik gek?
gr. thea |
zal even kijken, er is een tijdje geleden een heel stuk verwijderd door hackers, kan goed zijn dat hij er bij zit, dan zullen we op tollie moeten wachten want dit lukt me niet om uit te leggen zonder plaatje en ik kan dat niet, als ik hem vind zet ik hem hier neer , anders om tollie gillen.
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 21:20 Re: level 34 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je hebt gelijk, ik bedoel gewoon die tweede vak, waar die glitterdingen zitten, ik begin zo langzamerhand door te draaien
gr. thea |
ik heb dat level wel gehaald maar ben vergeten hoe die precies moest , weet wel dat ik die ook een keer heb uitgelegd aan iemand, en dat plaatje van level 35 is er inderdaad uit, dus
1 2 3
TOLLIEEEEEEEEEEEE>>>>>>>
gr abby |
| Gast |
| 21-04-2007 21:26 |
|
|
|
TOLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hellupppppppppppppppppppppppppppppp
gr. thea |
| Gast |
| 21-04-2007 22:22 |
|
|
|
TOLLIEEEEEE
HELPPPP ZEEEE |
| Gast |
| 21-04-2007 23:13 D12 level34 |
|
|
|
Hoi hoi
Stop maar even met gillen
Ik heb even gekeken maar ik heb op moment geen idee hoe het level ook alweer moet. Heb ik echt ooit een plaatje geplaatst van dat level kan me namelijk niet meer herrinneren?
Ik zal morgen nog wel is proberen maar hij is volgens mij niet zo heel moeilijk.
Gr tollie |
| Gast |
| 22-04-2007 8:44 Re: D12 level34 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi hoi
Stop maar even met gillen
Ik heb even gekeken maar ik heb op moment geen idee hoe het level ook alweer moet. Heb ik echt ooit een plaatje geplaatst van dat level kan me namelijk niet meer herrinneren?
Ik zal morgen nog wel is proberen maar hij is volgens mij niet zo heel moeilijk.
Gr tollie |
nee , dat was level 35 van d12, level 34 heb ik ooit uitgelegd, maar ik ben het kwijt, maar 35 van d12 heteinner je je vast wel,we zijn blij dat je er weer bent,
gr abby |
|
|
|