|
|
|
|
| Gast |
| 22-04-2007 9:29 d12 level 35 |
|
|
|
Je gelooft het niet maar ik speel hem in 1 keer uit en wel in 1min 38
Je moest de bewegende infotron rondjes laten draaien iets onder de infotron die je kan laten vallen Dan de schaar vrijmaken en als de schaar in de buurt is de infotron op de bewegende infotron laten vallen en de schaar moet mee ontploffen zodat je 14 infotrons krijgt.
Gr tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 22-04-2007 11:51 Re: d12 level 35 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Je gelooft het niet maar ik speel hem in 1 keer uit en wel in 1min 38
Je moest de bewegende infotron rondjes laten draaien iets onder de infotron die je kan laten vallen Dan de schaar vrijmaken en als de schaar in de buurt is de infotron op de bewegende infotron laten vallen en de schaar moet mee ontploffen zodat je 14 infotrons krijgt.
Gr tollie |
ja dat heb ik ook, maar thea weet niet goed hoe, en daarom zei ik dat jij er voor mij een plaatje had opgezet, maar die is weg, 34 kan ze ook niet en ik weet die niet meer,
gr abby |
| Gast |
| 22-04-2007 13:58 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Als je door het buisje gaat en voor het buisje staat doe je het volgende
Ga 4 naar rechts 4 naar onder 2 naar rechts en 2 omhoog Waar je nu staat moet je zo weer naar toe (ik noem het punt 1
ga 4 naar beneden en ga dan naar rechts laat de bewegende infotron los en ga terug naar punt 1 Als de bewegende infotron naar het buisje is geweest en terug komt en vlak bij je is ga je 2 naar links en dan omhoog De infotron blijft daar rondjes draaien
Zuig het groene er tussen uit en maak dan de schaar vrij Als de schaar bij de bewegende infotron is moetje die infotron laten vallen Je doet hier misschien wel 10 keer over maar het lukt vast een keer
Gr tollie |
HEB HEM GEVONDEN< WAS GEEN PLAATJE LEVEL 35 d12 |
| Gast |
| 22-04-2007 15:02 16 d12 |
|
|
|
Weer eens een level dat me tot het uiterste drijft... HELP!!!
Gr. Tessa |
| Gast |
| 22-04-2007 15:48 Re: 16 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Weer eens een level dat me tot het uiterste drijft... HELP!!!
Gr. Tessa |
eigelijk valt daar niet veel te helpen, wat lukt er dan niet? het is vervelend om door te komen, maar het wijst zich toch vanzelf? of is er iets wat je niet weet? |
| Gast |
| 22-04-2007 15:52 Re: 16 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | eigelijk valt daar niet veel te helpen, wat lukt er dan niet? het is vervelend om door te komen, maar het wijst zich toch vanzelf? of is er iets wat je niet weet? |
Ja sorry, gilde iets te vroeg... |
| Gast |
| 22-04-2007 17:30 level 34 en 35 d12 |
|
|
|
oke, zit net weer achter me n pc, ik ga het proberen tollie, en bedankt voor de uitleg
gr. thea
(wist trouwens niet dat we zo hard konden gillen, hahahaha) |
| Gast |
| 22-04-2007 17:42 Re: level 34 en 35 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oke, zit net weer achter me n pc, ik ga het proberen tollie, en bedankt voor de uitleg
gr. thea
(wist trouwens niet dat we zo hard konden gillen, hahahaha) |
was vergeten m'n naam te zetten, maar ik heb hem opgezocht hoor level 35, level 34 zal je nog even moeten wachten op tollie, die komt er wel achter, desnoods gaan we vanavond weer gillen,
gr abby |
| Gast |
| 22-04-2007 17:48 |
|
|
|
ben ff weg tot half negen
gr. thea |
| Gast |
| 22-04-2007 18:14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben ff weg tot half negen
gr. thea |
heb je om toestemming gevraagd?
gr abby |
| Gast |
| 22-04-2007 19:55 |
|
|
|
hahahaha waaraan??????? ik heb me zelf toestemming gegeven, me n man vraagt mij ook niet als ie ergens heen gaat, lekker puh!!!, en ik ga nu weer verder met level 35 van d12
gr. thea |
| Gast |
| 22-04-2007 20:04 |
|
|
|
yes, yes, yes, yes ik heb hem gehaald, level 35 van d12, in drie keer, schouderklopje voor me zelf, en helemaal voor abby en tollie, dankje wel!!!!! |
| Gast |
| 22-04-2007 21:33 D12 level34 |
|
|
|
Het is me weer gelukt Het lukt me alleen niet om een paar plaatjes te plakken om de uitleg te verduidelijken
Ik probeer het uit te leggen
Als je het vak in komt waar de bewegende infotrons tussen de muurtjes zitten dan ga je helemaal naar rechts totdat je tegen het blok aan staat Daar ga je over heen (1omhoog 2 rechts 1 naar beneden) Je staat rechts naast het blok en gaat 2 naar rechts. Ga nu weer naar het blok en ga er weer over heen (2 omhoog 1 naar links en val op het blok en dan nog 1 naar links) Duw het blok dan helemaal naar rechts totdat hij niet verder kan Ga dan helemaal naar onder langs het muurtje. Dan 2 naar links en boven zuigen en snel 3 naar rechts EN DAAR BLIJVEN STAAN.
Wacht tot dat de infotron terug komt en bijna onder aan is. Ga dan naar boven naar het blok en 1 naar rechts. Het blok valt als het goed is op de bewegende infotron en je hebt 9 infotrons en jij staat er bovenop. JE MAG ZE NOG NIET PAKKEN.
GA nu 2 omhoog en maak de volgende bewegende infotron vrij als je bij de infotron bent laat je je vallen en dan 1 naar rechts. Als de bewegende infotron er aan komt ga je gauw nog 2 naar rechts zodat hij niet achter je aan komt (hij moet van je schrikken)
Als het goed is sta je nu in het hoekje
Ga 3 omhoog 1 naar rechts 3 omhoog en 2 naar links 2omhoog en dan helemaal naar links naar het blok (laat boven langs een laag groen zitten Daar moet je langs voor de weg naar de E)
Ga om het blok heen en duw hem naar rechts Leg het blok zo neer dat als de bewegende infotron langs de E komt je hem op de kop kan duwen zodat er 9 ontstaan en het stukje voor de E ontploft. Pak de infotrons en ga naar beneden naar de andere 9 infotrons.
Als je ze allemaal hebt ga je naar links onder Je hebt tussen de muurtjes nog 2 banen groen. pak de rechter kant en ga omhoog en 1 naar links.
Ga omhoog en een keer naar rechts en dan nog is omhoog zodat je helemaal boven langs de groene baan pakt en dan naar rechts naar de E
SUC6 en bij vragen maar ff roepen!!
Gr tollie |
| Gast |
| 23-04-2007 7:44 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hahahaha waaraan??????? ik heb me zelf toestemming gegeven, me n man vraagt mij ook niet als ie ergens heen gaat, lekker puh!!!, en ik ga nu weer verder met level 35 van d12
gr. thea |
wou een grapje maken door te zeggen , heb ik je toestemming gegeven, maar ik zei het verkeerd.
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 13:36 level 34, d12 |
|
|
|
TOLLIE je bent geweldig, heb level 34 ook gehaald, dikke duim!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 23-04-2007 14:30 Re: level 34, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | TOLLIE je bent geweldig, heb level 34 ook gehaald, dikke duim!!!!
gr. thea |
was je de weg kwijt op het forum, dat je dacht dat er nog maar 7 bladzijde's waren? hi hi
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 17:09 |
|
|
|
ja hoor, en wie ziet dat weer????????????
abby naturlijk, jah gisteren moest heel lang zoeken, hadden jullie dat niet?
gr. thea |
| Gast |
| 23-04-2007 17:26 level 36 d12 |
|
|
|
ja ik weet het, begint een beetje eentonig te worden, maar als ik wil kan ik wel 500 infotrons pakken, maar kom ECHT niet bij de E
gr. thea |
| Gast |
| 23-04-2007 17:34 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja hoor, en wie ziet dat weer????????????
abby naturlijk, jah gisteren moest heel lang zoeken, hadden jullie dat niet?
gr. thea |
kom altijd automatish op deze forum heb bladwijzers aange klikt en dan aan klikken bladwijzer van deze pagina maken, als ik hier heen wil hoef ik alleen maar dat aan te klikken, en ik ga vaak ook naar de andere sit's omdat daar ook vaak om hulp wordt gevraagd, onderaan deze pagina zie je ,,ga naar supaplex die klik je aan en daar kom je bij de lijst waar je gisteren was, deze forum staat meestal bovenaan, je herkend het aan de vele pagina's.
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 17:42 Re: level 36 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ik weet het, begint een beetje eentonig te worden, maar als ik wil kan ik wel 500 infotrons pakken, maar kom ECHT niet bij de E
gr. thea |
zat ik al op te wachten, is ook best moeilijk, ik ben aan het schuiven gegaan met de gele diskettes , allerlei vakken maken , aan de bovenkant een heel stel er door laten allemaal het vak in wat ik heb gemaakt, 1 gele laat ik zo dat ik daar eruit kan en de gele terug kan duwen om het vak dicht te maken, dan weer naar boven , daar heb ik het zo uitgekiend dat ik nadat er een hele zooi door zijn het weer kan afsluiten door een gele omhoog te duwen, en dan weer een vak maken en dan nog een, enz... tot het niet mer kan, als je geluk hebt lukt het dan wel om beneden langs bij de E te komen, beter kan ik het niet uitleggen, je zal zelf moeten puzzelen,
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 19:08 D96 |
|
|
|
Abby waar ben je bij D96?
Gr tollie |
| Gast |
| 23-04-2007 19:48 Re: D96 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby waar ben je bij D96?
Gr tollie |
dacht dat ik hem had uitgespeeld , maar heb hem maar tot 97 gespeeld , en 77 en 80 had ik overgeslagen, bij 77 weet ik niet meer hoe ik dat vierkante vak moet doen en bij 80 ben ik de draad kwijt nadat ik die gele diskette hebt laten ontploffen , dat stukje erna, en jij?
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 20:07 d96 |
|
|
|
Ik heb 77 wel Zal hem strax ff uitleggen
Hoe doe jij het stukje bij level 76 Als je begint en dan links van je zie je 3 infotrons onder de ballen Daar kom ik niet langs
Gr tollie |
| Gast |
| 23-04-2007 20:09 level 37, d12 |
|
|
|
tjonge ik laat level 36 ff voor wat het is, krijg er opvliegers van, ga morgen maar weer verder, ben nu ff met level 37 bezig, maar krijg die gele diskettes niet allemaal te pakken, wie o wie helpt me
gr. thea |
| Gast |
| 23-04-2007 20:18 Re: d96 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb 77 wel Zal hem strax ff uitleggen
Hoe doe jij het stukje bij level 76 Als je begint en dan links van je zie je 3 infotrons onder de ballen Daar kom ik niet langs
Gr tollie |
als je daar binnen komt , meteen naar beneden en naar rechts via die 3 infotrons naar boven groen wegzuigen links, weer recht naar beneden naar links bal meeduwen en onder de bal boven je gaan staan en als alles gevallen is 1 stap naar links gaan en je kan erdoor ,
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 20:36 Re: level 37, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | tjonge ik laat level 36 ff voor wat het is, krijg er opvliegers van, ga morgen maar weer verder, ben nu ff met level 37 bezig, maar krijg die gele diskettes niet allemaal te pakken, wie o wie helpt me
gr. thea |
wie denk je ,
je kan niet alle diskettes pakken dus moet je op de tab kijken wat je het beste kan doen, moet ook even denken hoor , kijk nu op de tab, die groene diskette als eerste... ga onder langs haal vast groen weg bij de gele terwijl je er langs gaat , loop tot de onderste bal en laat de bal die je onder de groene diskette zie naar beneden vallen naast die onderste bal, als je hem laat vallen stap je naar links endoe nog 2 stappen naar links en ga weer naar rechts en laat die andere bal rechts ook ernaast vallen, dan laat je de groene diskette naar beneden komen en schuif hem beneden meteen naar links tegen die bal, dan zuig je 1 groen weg onder je en laat die 3 ballen op een rijtje ook 1 naar beneden zakken, dit staat vast klaar om straks de glitterding te laten ontploffen, en je dan wat meer infotrons krijgt, dus kun je enkele infotrons laten zitten, 3 gele
kan je pakken, 1 zet bij die litterding boven 1 boven het poortje en 1 bij dat vak beneden met de 2 rode diskettes, moet nu wat bedrijfsrekeningen gaan betalen, probeer het zelf verder anders kom ik later er wel op terug,
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 21:24 hoi tollie |
|
|
|
ben maar meteen weer met d96 doorgegaan, level 80 lukte nu ineens wel in 1x, wil wel graag uitleg over dat vak in level 77 als je wilt,
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 22:10 |
|
|
|
Kan me herrinneren dat ik hem wel is vaker heb uitgelegd op het forum maar dan de normale versie
Level 77
Vergeet niet het buisje voor de uitgang vrij te maken
Je gaat het buisje door Ga 1 naar rechts Zuig rechts en ga omhoog 1 omlaag en helemaal naar rechts Ga 1 onder en snel 1 rechts (je staat nu rechts onder in de hoek als het goed is) ga 1 links en omhoog en je bent er geloof ik
Zonder te spelen uitgelegd dus kan een klein foutje in zitten maar d8 het niet
Gr tollie |
| Gast |
| 23-04-2007 22:26 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kan me herrinneren dat ik hem wel is vaker heb uitgelegd op het forum maar dan de normale versie
Level 77
Vergeet niet het buisje voor de uitgang vrij te maken
Je gaat het buisje door Ga 1 naar rechts Zuig rechts en ga omhoog 1 omlaag en helemaal naar rechts Ga 1 onder en snel 1 rechts (je staat nu rechts onder in de hoek als het goed is) ga 1 links en omhoog en je bent er geloof ik
Zonder te spelen uitgelegd dus kan een klein foutje in zitten maar d8 het niet
Gr tollie |
je hebt het ook eerder uitgelegd, maar ik kon het niet vinden, trouwens wat ik jou uitlegde heb jij bij de classic ook aan mij uitgelegd, en een paar pagina's terug heb ik hem ook nog aan iemand uitgelegd, stom he dat je sommige levels vergeet, ik was 76 ook vergeten hoor, maar heb hem opgezocht, heb zo vaak om hulp lopen gillen dat ik er nu gemak van hebt met d96, zal morgen kijken of de uitleg goed is, ga nu afsluiten, heb lekkere trek , dus even neuzen in de koelkast, brood maken voor de kerels morgen, en dan naar bed, welterusten
gr abby |
| Gast |
| 23-04-2007 22:28 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je hebt het ook eerder uitgelegd, maar ik kon het niet vinden, trouwens wat ik jou uitlegde heb jij bij de classic ook aan mij uitgelegd, en een paar pagina's terug heb ik hem ook nog aan iemand uitgelegd, stom he dat je sommige levels vergeet, ik was 76 ook vergeten hoor, maar heb hem opgezocht, heb zo vaak om hulp lopen gillen dat ik er nu gemak van hebt met d96, zal morgen kijken of de uitleg goed is, ga nu afsluiten, heb lekkere trek , dus even neuzen in de koelkast, brood maken voor de kerels morgen, en dan naar bed, welterusten
gr abby |
Nou ik was het niet vergeten hoe hij bij de classic moest maar omdat alles gespiegeld is vallen de ballen anders Je doet de meeste levels heel anders vandaar.
Zeg laat die kerels is zelf brood maken!!
Gr tollie |
|
|
|