NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
24-04-2007 8:02  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Nou ik was het niet vergeten hoe hij bij de classic moest maar omdat alles gespiegeld is vallen de ballen anders Je doet de meeste levels heel anders vandaar.

Zeg laat die kerels is zelf brood maken!! Smile

Gr tollie

dat merkte ik bij 97, kreeg het pas voor elkaar met die ballen, door de allerlaatste links die valt op te zuigen, en dat vak rechtsboven valt ook niet te doen volgens uitleg, en wat dat brood maken betreft,als ik het niet niet doe, gebeurd het niet, en gaan ze zonder brood naar hun werk, gebeurd vaak genoeg als ik in het ziekenhuis ligt, dus ik doe het met liefde, ben vrijwel overal voor afgekeurd, doe ik toch iets nuttigs in de samenleving, ik laat ze niet verhongeren, hi hi
gr abby

Gast
24-04-2007 8:21 hoi tollie Reageer met quote

nou daar ben ik weer, de uitleg is toch niet helemaal goed, ik ga 1 rechts zuig rechts en omhoog 1 omlaag en helemaal naar rechts en dan sta ik boven een bal en kan niet naar omlaag, heb het ook geprobeert met 2 naar rechts naar beneden en de hoek in maar dan ben ik omsloten door ballen, ga het nog een keer proberen, als het me lukt hoor je het wel, anders moet je het nog een keer uitleggen als je wilt,
gr abby
Gast
24-04-2007 8:30 level 77 d96 Reageer met quote

het is gelukt hoor, door iets eerder naar beneden de hoek in te gaan, bedankt , was in ieder geval op de goede weg,
gr abby
Gast
24-04-2007 17:33 level 37, d12 Reageer met quote

deze level lukt wel, maar kom rode diskettes tekort, wat doe ik nou weer fout? owja ik gebruik die schaartjes rechts wel, dus daar kan het niet aan liggen
gr. thea
Gast
24-04-2007 22:08 Re: level 37, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
deze level lukt wel, maar kom rode diskettes tekort, wat doe ik nou weer fout? owja ik gebruik die schaartjes rechts wel, dus daar kan het niet aan liggen
gr. thea

had je mijn uitleg gelezen op de vorige pagina? dan ga ik morgen wel verder , het is nu al laat,
gr abby
Gast
25-04-2007 8:05 d12 level37 Reageer met quote

vergeet de vorige uitleg, je gaat naar beneden onder de E's door en blijf staan onder de eerste bal, ga 1 naar boven en laat die bal vallen door naar links te gaan , laat dan die bal oven je vallen door onder die bal staan naar beneden en 1 naar links, zuig 1 groen weg , links en laat nu die groene diskette vallen en schuif hem naar links dat hoekje in, dan zet je dus de gele bij de glitterding poortje en de de rode diskettes, als alles is ontploft laat je de glitterding vrij , en laat die bal op hem vallen op het moment dat de glitterding de groene diskette naar boven wil passeren, dan krijg je 14 infotrons, dus je kunt er 4 laten zitten, misschien lag hier de fout, en heb je nu wel genoeg, om het te halen, zo niet dan ga ik wel verder met spelen en kijk wat er meer moet worden gedaan, ik hoor het wel,
gr abby
Gast
25-04-2007 14:12 hoi tollie Reageer met quote

hoe ver ben jij met d1?
gr abby
Gast
25-04-2007 17:27 level 36, d12 Reageer met quote

joehoeeeeeeeeee level 36 eindelijk gelukt.
gr. thea
Gast
25-04-2007 17:49 Re: level 36, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
joehoeeeeeeeeee level 36 eindelijk gelukt.
gr. thea

he he, als je hulp nodig hebt met 37 hoor ik het wel
gr abby
Gast
25-04-2007 17:50  Reageer met quote

enne..... level 37 van d12 ook gehaald, volgens mij ben ik in vorm, hihihi
dankje abby!!!
gr. thea
Gast
25-04-2007 17:50 Re: d12 level37 Reageer met quote

Anonymous schreef:
vergeet de vorige uitleg, je gaat naar beneden onder de E's door en blijf staan onder de eerste bal, ga 1 naar boven en laat die bal vallen door naar links te gaan , laat dan die bal oven je vallen door onder die bal staan naar beneden en 1 naar links, zuig 1 groen weg , links en laat nu die groene diskette vallen en schuif hem naar links dat hoekje in, dan zet je dus de gele bij de glitterding poortje en de de rode diskettes, als alles is ontploft laat je de glitterding vrij , en laat die bal op hem vallen op het moment dat de glitterding de groene diskette naar boven wil passeren, dan krijg je 14 infotrons, dus je kunt er 4 laten zitten, misschien lag hier de fout, en heb je nu wel genoeg, om het te halen, zo niet dan ga ik wel verder met spelen en kijk wat er meer moet worden gedaan, ik hoor het wel,
gr abby

Hoi

Ik heb geen idee meer hoe ik dit level psies heb uitgespeeld maar als je het glitterding is vrij maakt met een rode diskette ( je moet de groene diskette laten vallen en op het laatste moment naar rechts duwen richting het hok waar 2 rode diskettes in zitten)en dan boven het buisje vast zet met een gele diskette zodat als je de gele diskettes laat ontploffen het glitterding ontploft en dat die hele rij groene diskette ontploft en verandert in infotrons Je hebt er dan 49 geloof ik

Gr tollie
Gast
25-04-2007 19:44 Re: d12 level37 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi

Ik heb geen idee meer hoe ik dit level psies heb uitgespeeld maar als je het glitterding is vrij maakt met een rode diskette ( je moet de groene diskette laten vallen en op het laatste moment naar rechts duwen richting het hok waar 2 rode diskettes in zitten)en dan boven het buisje vast zet met een gele diskette zodat als je de gele diskettes laat ontploffen het glitterding ontploft en dat die hele rij groene diskette ontploft en verandert in infotrons Je hebt er dan 49 geloof ik

Gr tollie

ook een idee, maar het is gelukkig niet meer nodig, hoe ver ben jij met d1?
gr abby
Gast
25-04-2007 20:41  Reageer met quote

ach jee er is weer voet bal op tv,...
gr abby
Gast
25-04-2007 21:24 level 41, d12 Reageer met quote

waar moet ik beginnen, boven? beneden? in het midden?
gr. thea
Gast
25-04-2007 21:49 Re: level 41, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

net gedaan in 23 seconden van beneden naar boven,
gr abby
Gast
25-04-2007 21:50 Re: level 41, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

hehe leuke levels zijn dat. Kom je wel vaker tegen.

Vanaf onder beginnen dan omhoog en telkens links zuigen Ik heb hem in 9 sec gehaald.

Gr tollie
Gast
25-04-2007 21:51  Reageer met quote

haha leuk is dat Ben je aan het antwoorden doet iemand het weer iets eerder:)

gr tollie
Gast
25-04-2007 21:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
haha leuk is dat Ben je aan het antwoorden doet iemand het weer iets eerder:)

gr tollie

mag je mij antwoorden, waar ben jij bij d1?
gr abby
Gast
25-04-2007 22:05  Reageer met quote

bij d1 moet ik 11, 12, 15, 16, nog Ik ben nu bezig met d96 en ik probeer de laatste tijd om er 1 helemaal uittespelen en dan naar de volgende

Gr tollie
Gast
25-04-2007 22:16  Reageer met quote

Anonymous schreef:
bij d1 moet ik 11, 12, 15, 16, nog Ik ben nu bezig met d96 en ik probeer de laatste tijd om er 1 helemaal uittespelen en dan naar de volgende

Gr tollie

hoef bij d96 alleen nog 79 97 110 en 111, ben nu met 110 bezig, welke moet jij nog?
gr abby
Gast
26-04-2007 14:01  Reageer met quote

alleen 97 nog van d96, alleen wilt die niet erg, heb jij die al?
gr abby
Gast
26-04-2007 20:16 level 43, d12 Reageer met quote

wie kan mij ff helpen met deze level, ik krijg niet genoeg infotrons, dus ik doe weer wat niet goed
gr. thea
Gast
26-04-2007 20:28 Re: level 43, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
wie kan mij ff helpen met deze level, ik krijg niet genoeg infotrons, dus ik doe weer wat niet goed
gr. thea

daar was ik al bang voor, het enigste wat ik er van kan zeggen is zoveel mogelijk proberen te laten ontploffen met groene diskettes boven , verder weet ik het niet zo goed meer en heb er zelf ook heel lang over gedaan,
gr abby
Gast
26-04-2007 20:33 d96 Reageer met quote

heb er weer 1 over het hoofd gezien, heb 97 gehaald en dacht nu toch klaar te zijn, moet ik 107 nog, ik kan hem helemaal behalve die ene infotron, in het eerste vak als je aan de linkerkant eruit ga en een bal naar beneden duwt en die dan moet inhalen naar beneden, op de zelfde manier als bij de classic krijg ik niet voor elkaar, ben jij daar al tollie? als het jou wel lukt, laat je het me dan even weten?
gr abby
Gast
27-04-2007 8:28 27 d12 Reageer met quote

Mogge allemaal!

Hoe krijg ik bij dit level 5 extra infotrons?

Gr. Tessa
Gast
27-04-2007 9:47 Re: 27 d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Mogge allemaal!

Hoe krijg ik bij dit level 5 extra infotrons?

Gr. Tessa

eerst laat je 1 bal, de meest linkse 4 plaatsen naar beneden vallen, ga naast die bal staan aan de rechterkant zuig 1 groen vak weg onder , laat een schaar los en als hij in het vak gaat schuif je de bal erop, naast die bal aan de rechterkant zet je een gele diskette neer, dan ga je rechts van die gele diskette staan en 2 naar beneden, dan weer omhoog zorg dat er een bal precies boven dat vak is, en laat hem 1 zakken, , laat een glitterding vrij en als hij dat vak in gaat, laat je een bal vallen op het moment dat hij beneden is en weer omhoog wil komen, je krijgt dan 18 infotrons , doe dit 5 x, soms gaat het net mis en krijg je minder infotrons, dan zal je opnieuw moeten, gewoon telkens in de gaten houden of je er 18 krijg, en anders aanpassen met het gooien,
gr abby,
dacht dat er ergens een foto van dit level stond, maar kon hem niet zo gauw vinden,
Gast
27-04-2007 14:04  Reageer met quote

hoe kom ik door level 47 van d12? of is ie niet te doen
gr. thea
Gast
27-04-2007 14:12  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe kom ik door level 47 van d12? of is ie niet te doen
gr. thea

heel vervelend level en je zal 1000 x af gaan maar hij is te doen , je moet de schaartjes steeds tegenhouden en dat glitterding in de gaten houden eronder, die gat naar rechts en komt weer terug en op het moment dat hij je van onderen passeert weer naar rechts heb je als het je is gelukt, de schaartjes even naar links terug gebracht en ren je met dat glitterding mee naar rechts om de bal op z'n kop te gooien, als het goed is krijg je 7 infotrons, en 1 x 6, maar het vergt geduld, ik heb had hem even opzij gegooit en ging het af en toe een poosje doen, het is wel zo, hoe langer je het doe hoe beter het gaat,ik heb hem gehaald en tollie ook, dus het lukt jou ook wel, ooit....
gr abby
Gast
27-04-2007 14:40 level 43, d12 Reageer met quote

pfffffff je lacht je dood, ik mis niet 1 of 2 infotrons, MAAR 100!!!! TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEE weet jij misschien hoe ik dat varkentje moet wassen?
gr. thea
Gast
27-04-2007 15:42 Re: 27 d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
eerst laat je 1 bal, de meest linkse 4 plaatsen naar beneden vallen, ga naast die bal staan aan de rechterkant zuig 1 groen vak weg onder , laat een schaar los en als hij in het vak gaat schuif je de bal erop, naast die bal aan de rechterkant zet je een gele diskette neer, dan ga je rechts van die gele diskette staan en 2 naar beneden, dan weer omhoog zorg dat er een bal precies boven dat vak is, en laat hem 1 zakken, , laat een glitterding vrij en als hij dat vak in gaat, laat je een bal vallen op het moment dat hij beneden is en weer omhoog wil komen, je krijgt dan 18 infotrons , doe dit 5 x, soms gaat het net mis en krijg je minder infotrons, dan zal je opnieuw moeten, gewoon telkens in de gaten houden of je er 18 krijg, en anders aanpassen met het gooien,
gr abby,
dacht dat er ergens een foto van dit level stond, maar kon hem niet zo gauw vinden,

Ik krijg er per keer ook 18 en dan kom ik aan het eind 5 tekort... help!!

Gr. Tessa
Plaats Reactie Pagina 74 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: