|
|
|
|
| Gast |
| 27-04-2007 15:47 Re: level 43, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | pfffffff je lacht je dood, ik mis niet 1 of 2 infotrons, MAAR 100!!!! TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEE weet jij misschien hoe ik dat varkentje moet wassen?
gr. thea |
ga naar beneden overal omheen en links naar boven haal die gele diskette weg en schuif hem naar de zijkant waar je die twee infotrons ziet zitten,haal boven de infotrons weg en schuif elke gele diskette 1 naar rechts tegen de bal, de laatste diskette schuif je ook naar beneden ernaast en de bal bovenop 1 naar links , dan laat je de boel ontploffen, ga eerst naar links en de bal kan 1 plaats terug naar rechts , haal die infotronnen weg en laat beneden een glitterding los en als hij in dat vak is gooi je de bal naar beneden, snap je de cloe? moet nu verder met m'n eten, als het verder nog niet lukt hoor ik het wel
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 27-04-2007 17:02 Re: 27 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik krijg er per keer ook 18 en dan kom ik aan het eind 5 tekort... help!!
Gr. Tessa |
ik zat weer verkeerd te rekenen, 5 x 18 is natuurlijk geen 95, je ziet dat je 6 schaartjes hebt, dus met 1 vak 2 schaartjes ge bruiken, dat doe je zo,,,,
je laat bij deze vak de middelste bal vallen en vak wegzuigen links schaar erin bal erop, ga dan met een een boog naar links naar beneden naar rechts zuig een groen vlak diagonaal bij de andere schaar , laat de linkse bal naar beneden vallen , schaar erin en bal ertegen , en dan de gele diskette en je krijgt er 23, dat is precies genoeg,
gr abby |
| Gast |
| 27-04-2007 20:56 level 43, d12 |
|
|
|
nou zoals ik het doe, komt er niks van terecht, ik schuif de gele diskettes zo, zoals jij het hebt gezegt, dan pak ik die infotrons, tot zover gaat het allemaal wel goed, maar dan lukt het niet helemaal.gr, thea |
| Gast |
| 27-04-2007 21:17 |
|
|
|
misschien ben ik hierboven een beetje vaag..... maar ik bedoel als ik de boel heb laten ontploffen, dan pak ik die infotrons, moeten die ballen zo blijven liggen? of moet ik die ook nog rechts of links schuiven
gr. thea |
| Gast |
| 27-04-2007 22:02 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | misschien ben ik hierboven een beetje vaag..... maar ik bedoel als ik de boel heb laten ontploffen, dan pak ik die infotrons, moeten die ballen zo blijven liggen? of moet ik die ook nog rechts of links schuiven
gr. thea |
vind je het goed dat ik morgenochtend er voor ga zitten, ik moet hem echt gaan spelen en dan meten opschrijven wat ik doe, want ik weet het niet precies meer, heb zelf ook op het punt gestaan om om tollie te gillen, maar ineens wist ik wat ik moest doen, en dat komt wel weer terug als ik ga spelen, nu ga ik maffen, welterusten.
gr abby |
| Gast |
| 27-04-2007 22:04 |
|
|
|
trusten abby, tessa en tollie en al die anderen!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 28-04-2007 6:25 Re: 27 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik zat weer verkeerd te rekenen, 5 x 18 is natuurlijk geen 95, je ziet dat je 6 schaartjes hebt, dus met 1 vak 2 schaartjes ge bruiken, dat doe je zo,,,,
je laat bij deze vak de middelste bal vallen en vak wegzuigen links schaar erin bal erop, ga dan met een een boog naar links naar beneden naar rechts zuig een groen vlak diagonaal bij de andere schaar , laat de linkse bal naar beneden vallen , schaar erin en bal ertegen , en dan de gele diskette en je krijgt er 23, dat is precies genoeg,
gr abby |
Gil, huil, jammer, schreeuw.... Snap er niks van................. |
| Gast |
| 28-04-2007 7:38 Re: 27 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Gil, huil, jammer, schreeuw.... Snap er niks van................. |
je zegt dat je er 18 krijgt, dus je weet hoe dat gaat, als je de middelste bal 4 plaatsen naar beneden hebt laten vallen en je hebt met die bal een schaar opgesloten, ga je naast de bal staan aan de linkerkant , ga 4 naar links en 2 naar beneden 5 naar rechts, je staat onder groen met daar de bal erop, dan 1 naar links en 1 naar boven en naar links, laat nu die bal vallen, en laat schaar los als hij in dat vak onder die andere bal komt bal naar rechts duwen en hij zit vast, nou beter kan ik het echt niet uitleggen, als je het echt niet snapt zal tollie toch een foto moeten plaatsen,
gr abby |
| Gast |
| 28-04-2007 8:55 level 43 d12 |
|
|
|
het begin weet je, er veranderd 1 klein dingetje, wat ik de vorige keer even niet meer wist, als je aan het begin die ene gele diskette ernaast hebt geplaatst duw je de eerste bal even 1 plaats voor de E voor later, verder diskettes verschuiven, zoals ik had gezegd, je hebt aan de linkerkant de infotrons weggehaald, en nu zie ik dat je in het vak daarnaast rechts ook de infotrons weg moet halen naast die 2 groene diskettes anders ontploffen ze ook en dus 1 schaartje komt vrij die gaat de linkerkant op en jij gaat naar rechts uit het allereerste vak een glitterding vrijlaten en vlug weer terug, achter die eerste bal gaan staan en wacht tot het glitterding erin gaat en gooi meteen de bal er achter aan, voordat je de infotrons pakt de bal rechts 1 naar rechts duwen anders valt hij op de groene, dat de onderste bal ook 1 naar rechts duwen en linksboven om naar beneden naar dat vak en debovenste groene diskette naar rechts duwen, het vak van het glitterding ontploft , probeer dit te doen op het moment dat het glitterding weer naar beneden gaat, de bal valt 1 naar links gauw(kijk uit voor de stroompjes) onder de bal door aan de andere kant gaan staan en de bal op de glitterding gooien, heel vaak gebeurt het dat het glitter ding eruit ontsnapt, probeer hem terug te sturen voor je onder de bal door gaat, als het niet lukt, en hij ontsnapt, ga dan niet wachten tot hij terug komt, dat duurt een eeuw, ga dan gewoon verder, naar boven en helemaal naar rechts naar de E, haal daar het laatste vak leeg en het vak links ernaast, haal rond de E wat groen weg zodat je meer ruimte krijg en wacht op dat glitterding dat vooraan ontsnapt was, en weer als hij het vak in gaat bal erachteraan, nu iets langer wachten, want hij gaat eerst het hoekje om, en daaronder doe je weer het zelfde als je links deed, er zit daar dan wel geen glitterding, maar er komt er straks vast we 1 langs,haal boven weer 2 vakken leeg , ben nu al de hele ochtend bezig en moet ook steeds overnieuw, als verder zelf wil kijken? probeer zoveel mogelijk glitterdingen te laten ontploffen bij de groene diskettes, als je geen bal hebt dan een groene wegschuiven of neer gooien met de glitterding, ik heb toen ik het haalde zo vaak opnieuw moeten spelen dat ik het verder niet meer zo goed weet, want telkens is het toch anders, het ligt aan de situatie en hoe de glitterdingen gaan, soms kan je zelfs een schaar opsluiten om hem mee te laten ontploffen, ga nu boodschappen doen,
gr abby |
| Gast |
| 28-04-2007 14:44 level 43, d12 |
|
|
|
het begint erop te lijken, moest nog 14 infotrons......en toen had ik geen glitterdingen meer
gr. thea |
| Gast |
| 28-04-2007 15:29 Re: level 43, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het begint erop te lijken, moest nog 14 infotrons......en toen had ik geen glitterdingen meer
gr. thea |
had ik ook een paar maal hoor, gewoon steeds proberen, en iets uit proberen.
gr abby |
| Gast |
| 28-04-2007 21:16 |
|
|
|
level 43 van d12 gehaald, he he
heeft me wel een paar zweetbuien gekost, maar het is gelukt |
| Gast |
| 28-04-2007 22:40 |
|
|
|
ben nu bij level 52 van d12, dus het schiet lekker op, morgen weer een dag, trusten allemaal
gr. thea |
| Gast |
| 28-04-2007 22:58 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 43 van d12 gehaald, he he
heeft me wel een paar zweetbuien gekost, maar het is gelukt |
gelukkig maar, zat al steeds aan mogelijkheden te denken die ik was vergeten te zeggen, 67 74 en 75 heb ik niet, misschien haal je me in maar mij lukken ze niet , welterusten,
gr abby |
| Gast |
| 29-04-2007 8:51 Re: 27 d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je zegt dat je er 18 krijgt, dus je weet hoe dat gaat, als je de middelste bal 4 plaatsen naar beneden hebt laten vallen en je hebt met die bal een schaar opgesloten, ga je naast de bal staan aan de linkerkant , ga 4 naar links en 2 naar beneden 5 naar rechts, je staat onder groen met daar de bal erop, dan 1 naar links en 1 naar boven en naar links, laat nu die bal vallen, en laat schaar los als hij in dat vak onder die andere bal komt bal naar rechts duwen en hij zit vast, nou beter kan ik het echt niet uitleggen, als je het echt niet snapt zal tollie toch een foto moeten plaatsen,
gr abby |
TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! |
| Gast |
| 29-04-2007 13:23 |
|
|
|
level 54 van d12 is ook niet de makkelijkste, hoef geen uitleg hoor, hij is wel te doen, alleen hij is niet in 1 of 2 keer te halen
gr. thea |
| Gast |
| 29-04-2007 14:01 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 54 van d12 is ook niet de makkelijkste, hoef geen uitleg hoor, hij is wel te doen, alleen hij is niet in 1 of 2 keer te halen
gr. thea |
ja ik weet het en ook niet in 10 x, steeda de zelfde weg nemen is mijn advies, en de rode gebruik ik maar heel zelden om scharen te laten ontploffen, ik gebruik ze om steeds me te verstoppen voor de scharen, als ze eraan komen, als de kust weer veilig is gauw een stukje verder en weer bom worden, maar niet laten ontploffen , terug zuigen en verder gaan, alleen af en toe sta je dan tegen een vak, waar een schaar zit, die je zo kunt laten ontploffen, dat doe ik dan wel, en maak je borst maar nat, level 59 is het zelfde, maar geen groen erin en ook geen groene diskettes , nog moeilijker,
gr abby |
| Gast |
| 29-04-2007 16:21 d12 |
|
|
|
hmmmm moet ik nog wel verder gaan?
gr. thea |
| Gast |
| 29-04-2007 16:37 Re: d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hmmmm moet ik nog wel verder gaan?
gr. thea |
tuurlijk, dat is de uitdaging
gr abby |
| Gast |
| 29-04-2007 17:16 |
|
|
|
maarrrrrrrrrrrrr.....ik heb level 4 van d12 wel gehaald, en dat is ook een opluchting!!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 29-04-2007 17:24 |
|
|
|
level 55 van d12, moet ik eerst dat groen helemaal weghalen?en dan zorgen dat ik eruit kan? offe......hoe hebben jullie dat gedaan
gr. thea |
| Gast |
| 29-04-2007 17:32 level 55, d12 |
|
|
|
lama ik heb hem al
gr. thea |
| Gast |
| 29-04-2007 17:37 level 55 d12 |
|
|
|
inderdaad , ik weet het niet precies en je moet even oefenen, , ik dacht dat ik het boven eerst een beetje vrij maakte en dan heen en weer naar onderen en goed kijken waar de opening ontstaat, zal vast niet meteen lukken, weet jij soms level 27 uit te leggen aan tessa? dacht dat er ergens een plaatje was maar kan het niet vinden, en hebt het zo goed mogelijk proberen uit te leggen, maar ze begrijpt me niet,
gr abby |
| Gast |
| 29-04-2007 17:38 |
|
|
|
ha ha(maar niet heus) geintje.....
gr abby |
| Gast |
| 30-04-2007 9:10 |
|
|
|
hiep hiep hiep heb 74 van d12 gehaald, kan weer even verder!!!
gr abby |
| Gast |
| 30-04-2007 13:49 |
|
|
|
he he eindelijk 56 van d12 gehaald
gr. thea |
| Gast |
| 30-04-2007 14:11 |
|
|
|
poe poe, hoe hebben jullie die level 57 gehaald van d12, ik heb infotrons die de mist ingaan(verbranden)
gr. thea |
| Gast |
| 30-04-2007 14:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | poe poe, hoe hebben jullie die level 57 gehaald van d12, ik heb infotrons die de mist ingaan(verbranden)
gr. thea |
dat is een level om bij te snikken, ik kan je daar echt niet bij helpen, ben veels te blij dat ik hem heb gehaald, maar door veel te oefenen kom je er toch achter wat je kan doen en hoe, ben ook wanhopig geweest hoor,
gr abby |
| Gast |
| 30-04-2007 15:54 hoi thea |
|
|
|
wil jij tessa helpen met level 27 van d12? hier helemaal boven zie je wat ik heb uitgelegd, misschien kan het ook anders?
gr abby |
| Gast |
| 30-04-2007 16:14 Re: hoi thea |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wil jij tessa helpen met level 27 van d12? hier helemaal boven zie je wat ik heb uitgelegd, misschien kan het ook anders?
gr abby |
Zou mooi zijn.. kan nu niet verder...
Gr. Tessa |
|
|
|