|
|
|
|
| Gast |
| 30-04-2007 16:29 26 d12 |
|
|
|
Hulp met dit level is ook meer dan welkom. Kan wel 11 infotrons halen, maar zou niet weten hoe ik bij de E kom...
Gr. Tessa |
|
|
|
|
| Gast |
| 30-04-2007 16:43 |
|
|
|
Hoi hoi, kan iemand mij helpen? ik kom niet uit level 42 en 44 !
bij 42 little pleasure krijg ik de infotrons niet te pakken waar alle diskettes omheen staan, omdat ze ontploffen.
en 44 telepathy lukt niet omdat ik niet weet hoe je die gele diskette moet laten ontploffen om bij de e te komen...
bedankt alvast.
groetjes lindsay |
| Gast |
| 30-04-2007 17:00 level 27, d12 |
|
|
|
ja zo heb ik het ook gedaan, er moet nog ergens op een pagina iets staan over die level, van abby of tollie, en level 26 van d12, heb ik eerst een bal daar zo neergelegt, dat ik dat via een infotron of schaartje kapot kon maken, dan kan je zo naar de E, dus eerst die bal zo neerleggen dat je dat muurtje kapot kan maken, en toen ben ik pas naar die scharen en infotrons gegaan, ik heb hem net nog gedaan, kreeg allemaal infotrons en bleven maar 2 schaartjes over, daar heb je dus net genoeg aan, om die muur kapot te krijgen
gr. thea |
| Gast |
| 30-04-2007 17:22 level 42, classic |
|
|
|
als je door het poortje komt, door die eerste diskettes heen, dan naar die diskettes met die infotrons, dan ga je gelijk onder die eerste diskette staan zo naar beneden en weer omhoog, met de klok mee dus, en niet gaan haperen anders red je het niet, succes!!!
gr. thea |
| Gast |
| 30-04-2007 17:28 level 44, classic |
|
|
|
gewoon tegen dat kastje drukken, en dan maar hopen, dat die scharen mee ontploffen, dan kun je zo naar de E, zal je wel een paar keer over moeten doen, maar zal zeker lukken
gr. thea |
| Gast |
| 30-04-2007 18:27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Bij level 27 moet je een SCHUINE RIJ maken met een gele diskette, schaar en de bewegende infotron Zet dan een rode diskette zo neer dat de bewegende infotron ontploft maar dat je wel 1 lange SCHUINE RIJ houd
Dan krijg je 19 infotrons en dat 5 keer
Als je het niet snapt moet ik ff plaatje maken
Level 30 Ik heb geen idee meer hoe die moet maar die moet jou zeker lukken Kwestie van aantal keer proberen dat je de goede weg hebt
Gr tollie |
hoi tessa heb een uitleg gevonden , misschien lukt het zo?
gr abby |
| Gast |
| 30-04-2007 18:31 |
|
|
|
hierboven is level 27 van d12 voor de duidelijkheid.
gr abby |
| Gast |
| 30-04-2007 20:22 |
|
|
|
en toen was het weer stil , en niemand heeft me nodig(snik snik)
gr abby |
| Gast |
| 01-05-2007 6:44 hoi Abby |
|
|
|
Bedankt voor de uitleg hoor! Ga het vanavond direct proberen! Nog niet eerder gelukt vanwege het mooie weer en hond en man die aandacht vragen...
Gr. Tessa |
| Gast |
| 01-05-2007 13:56 level 57, d12 |
|
|
|
snik, snik, abby weet je ook niet hoe jij die onderste infotrons hebt gepakt? verder lukt ie wel, en waar heb je die rode diskette voor gebruikt!
gr. thea |
| Gast |
| 01-05-2007 14:56 Re: level 57, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | snik, snik, abby weet je ook niet hoe jij die onderste infotrons hebt gepakt? verder lukt ie wel, en waar heb je die rode diskette voor gebruikt!
gr. thea |
ben hem nu aan het spelen, ik hoop alleen dat het vlugger gaat als toen, als je begint ga je eerst boven eruit, links infotron pakken en naar beneden, heel vlug infotron zuigen en weer rechts het vak in, en boven er weer uit en links het middenvak in en ga je naar dat vak links met de 4 scharen en meteen naar beneden infotron pakken en verder naar beneden dat vak in wacht nu rustig tot de schaar even weg is die naast de infotron ligt dan vlug infotron zuigen en naar boven het velige 4kant in, je moet dus de scharen boven en beneden in de gaten houden en neem er de tijd voor, kan soms lang duren, en aan de andere kant precies het zelfde maar dan anders om, de rechterkant kan je zo pakken en de linkerkant moet je wachten tot schaartje weg is, als het echt te lang duurt, want soms wilt hij niet dan ga je in het vak er boven en probeer je naar beneneden wat groen weg te halen, je werkt tegen de klok in dus je bent bij het begin beneden dan naar links en naar boven en naar rechts, de bovenste vak als je de rode pakt, onder de groene gaan staan en als het kan in 1 x naar beneden naar de rechterkant gaan de 2 middelste moet je doen als laatste na al die vakken, laat van die groene alleen de voorste vallen , dus aan de linkerkant de meest rechtse en aan de rechterkant de meest linkse, gauw het vak onder je in maar ook meteen aan de andere kant er weer uit , nou hoef je alleen maar 1 groot middel vak een paar infotrons te pakken, de rode heb ik niet gebruikt, maar je kunt hem ergens in het midden zetten om een paar scharen te laten ontploffen, mij lukte dat niet , er sprong altijd wel een vak open en dan had je nog meer scharen, zo lukt het ook, als je nog iets wil weten hoor ik het wel, trouwens er is nog hoop, want ik ben nu bij level 82,
gr abby |
| Gast |
| 01-05-2007 17:22 level 57, d12 |
|
|
|
ik krijg die infotrons niet, waar die rijen scharen in zitten beneden, jah soms 2 dat lukt nog wel, maar die andere twee, ho maar, en ik flip als een stekker anders had ik die level al lang gehaald
gr. thea |
| Gast |
| 01-05-2007 17:40 Re: level 57, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik krijg die infotrons niet, waar die rijen scharen in zitten beneden, jah soms 2 dat lukt nog wel, maar die andere twee, ho maar, en ik flip als een stekker anders had ik die level al lang gehaald
gr. thea |
toch moet het zo, als het echt niet lukt, laat dan de rode daar ontploffen, zodat de scharen eruit gaan, nadeel is dat je dan heel veel scharen hebt ronddraaien en wordt het moeilijker om boven te komen,
gr abby |
| Gast |
| 02-05-2007 14:55 level 97 |
|
|
|
| Martijn1984 schreef: | Ja die is idd lastig ja dirk. Maar hij is te doen. ik begin rechts en dan eindig ik links. maar niet te snel alle infotrons willen pakken soms moet je ze gebruiken om stenen weg te krijgen. probeer het nog maar ff als het niet lukt zal ik het proberen te beschrijven.
Gr martijn |
op welke volgorde moet je die infotrons pakken? ik heb er steeds 2 te weinig. |
| Gast |
| 02-05-2007 15:40 Re: level 97 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | op welke volgorde moet je die infotrons pakken? ik heb er steeds 2 te weinig. |
je moet zorgen dat je bij het begin bij al die infotron en balen die vallen, 39 infotrons over hebt, uitleg staat ook op dit forum ongeveer vanaf de 10de pagina zoeken, kan ook iets eerder, ik weet het niet meer,
gr abby |
| Gast |
| 02-05-2007 20:38 |
|
|
|
Hallo,
Wie o wie ,kan mij helpen met de levels 79 Dont't waste them, vooral dat hoekje linksonderin kom ik niet uit, telkens bommen te kort en met level 83 fun-tastic , hier kom ik ook bommen te kort, Kan ik nog iets doen met die schaar rechtsonderin? zodat ik een bom kan uitsparen.
groetjes Annet |
| Gast |
| 03-05-2007 7:26 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo,
Wie o wie ,kan mij helpen met de levels 79 Dont't waste them, vooral dat hoekje linksonderin kom ik niet uit, telkens bommen te kort en met level 83 fun-tastic , hier kom ik ook bommen te kort, Kan ik nog iets doen met die schaar rechtsonderin? zodat ik een bom kan uitsparen.
groetjes Annet |
had gisteravond al geantwoord, maar zeker vergeten te versturen, ik sliep zeker al, met 79 kan ik niet goed helpen, daar ben ik uit gekomen door echt te puzzelen en steeds maar opnieuw te doen, engoed nadenken voor je iets neer zet, daardoor kan ik het je eigelijk niet na vertellen, was zelf verbaast dat het eindelijk lukte, bij 83 kan ik wel zeggen hoeveel je diskettes je nodig hebt bij elke vak, je begint door die 3 rode te ;pakken natuurlijk en dan ga je naar rechts, meteen de eerste de beste vak in naar beneden, met de schaar het vak openen, dan naar het vak ernaast rechts, pak de infotronnen en haal het groen weg bij de poort boven, en zet de rode onder het poortje, tegen het vak eronderaan, zorg dat hij ontploft op het moment dat de schaar erover heen gaat, dan ontploft het poortje ook, en zet je een rode bij het vak er boven en de ballen uit het bovenste vak vallen in het onderste, je gaat ernaast staan om de infotrons die langs komen op te zuigen, spatie en pijltje ingedrukt houden,
ga het vak in ,links naast de bovenste vak bij al die infotronnen in dat grote vierkant, zet een rode op het uiterste hoekje rechts beneden van dat vierkant en ga even opzij en vlug terug om de infotrons die vallen op te zuigen en de ballen laat je gaan, tot er 3 ballen beneden liggen dan via de infotron naar binnen, de eerste bal schuif je vlug naar buiten, en dan de infotron links van je zuigen, die bal valt dan links naast je dan voorzichtig de rest pakken zodat er geen bal voor de uit gang valt, nar boven om het vierkant heen naar het poortje naar beneden, nu zijn er nog 4 vakken, in het vak naast de E kan je een rode zetten naast het poortje aan de
binnenkant van het vak, het vak eronder is open en het poortje is weg en met de schaar kan je het vierkante vakje openen, dat vak uiters links dacht ik dat je 2 rode nodig had en de andere 2 maar 1, als je niet uit een vak komt, gil je maar dan ga ik hem wel proberen,
gr abby |
| Gast |
| 03-05-2007 8:38 tessa en thea |
|
|
|
hebben jullie het nu voor elkaar kunnen krijgen?
hoor niets meer, moet ik nog ergens mee helpen?
gr abby |
| marissa1 |
| 03-05-2007 16:11 |
|
|
|
heey!
ik ben nu bij level 97 van supaplex. maar ben er al weet ik veel hoe lang over bezig om het level te halen. Alles lukt me wel alleen het begin stuk met die bommen niet. ik krijg er steeds maar tot de 40 en je moet er daar tot de 39 uit krijgen. K heb het al geprobeert via de uitleg die ik hier ergens heb gevonden, maar die kan k niet opvolgen want kan bijv. geen 2 naar rechts maar 1 . of k ben gewoon zo dom dat k hem niet snap:P dat zit dr ook nog dik in. zou iemand my alsjeblieft kunnen helpen?
groetjes xx marissa |
| marissa1 |
| 03-05-2007 16:14 |
|
|
|
dat stkuje waar je in het midden staat en de bommen met infotrons vallen naar beneden. dat stukje:P
xx marissa |
| marissa1 |
| 03-05-2007 16:19 |
|
|
|
en is dr niets om die zwaartekracht of wat 't ook is uit te zetten? want al die levels heb k geskipt. level 65, 61, 93. Alvast bdankt. de rest van de levels kan k wel uitleggen denk k allemaal fair gehaald dus .haha gr marissa |
| Gast |
| 03-05-2007 16:49 |
|
|
|
| marissa1 schreef: | en is dr niets om die zwaartekracht of wat 't ook is uit te zetten? want al die levels heb k geskipt. level 65, 61, 93. Alvast bdankt. de rest van de levels kan k wel uitleggen denk k allemaal fair gehaald dus .haha gr marissa |
met 97, kan ik je niet helpen , maar de uitleg is goed, want ik heb hem gehaald volgens die uitleg, 65 is heel simpel, je hoeft alleen maar de weg te volgen via de groene weg, en op tijd naar links en rechts drukken, ik weet niet of je met winplex speelt? dan kan je het spel wel op z'n langzaams zetten, dan gaat het beter, met 61 en 93 hetzelfde,
gr abby |
| marissa1 |
| 03-05-2007 16:53 |
|
|
|
ja dat wist k wel maar evegoed dankjewel. vind het alleen heel lomp ben dr niet zo goed in:p maar welke uitleg dan? wnt die k heb gevolgd vond k een beetje raar? gr marissa |
| Gast |
| 03-05-2007 17:11 |
|
|
|
| marissa1 schreef: | | ja dat wist k wel maar evegoed dankjewel. vind het alleen heel lomp ben dr niet zo goed in:p maar welke uitleg dan? wnt die k heb gevolgd vond k een beetje raar? gr marissa |
er is maar 1 uitleg van 97, en ik heb zelfs de rest beschreven
gr abby |
| marissa1 |
| 03-05-2007 17:12 |
|
|
|
k heb deze uitleg gevolgd:als alles gevallen is ga je naar links onder. zuig de meest linkse infotron weg en ga 1 omhoog. ga 2 naar rechts 1 naar onder en duw het blok weg naar links. pak alle infotrons die over de blokken naar beneden vallen. ga dan om alle blokken en infotrons heen naar rechts. zuig weer de meest rechtse infotron weg en ga 1 omhoog. ga dan 1 naar beneden en dan 1 naar links. Zuig de infotron onder je weg en ga 1 omhoog 1 naar links (doe dit snel zonder dat er blokken naar beneden vallen)
maar als ik als alle bommen gevallen zijn naar links onder ga en de meest linkse infotron wegzuig en dan 1 omhoog en 2 naar rechts gaa.. kom ik tegen een bom aan te staan. k kan maar 1 naar rechts geen 2 :S wat doe k dan fout? |
| marissa1 |
| 03-05-2007 17:14 |
|
|
|
en k kan dan ook nog niet eens 1 naar onder en dan een blok duwen:s vandaar snap k het helemaal niet. lykt wel of het over een ander level ofzo gaat:p |
| marissa1 |
| 03-05-2007 17:18 |
|
|
|
nouja k zie wel. moet er maar een keer vanzelf uitkomen denk k. gr |
| Gast |
| 03-05-2007 17:45 47 van d10 |
|
|
|
hallo,
weten jullie hoe ik het level simpel moet halen van d10?(47)
ik kom niet veder dan het begin..
wie kan mij helpen???
gr |
| Gast |
| 03-05-2007 18:43 |
|
|
|
| marissa1 schreef: | | en k kan dan ook nog niet eens 1 naar onder en dan een blok duwen:s vandaar snap k het helemaal niet. lykt wel of het over een ander level ofzo gaat:p |
ben hem nu aan het spelen, als alle ballen en infotronnen zijn gevallen ga je eerst naar de linkerkant, ga boven de meest linkse infotron staan en zuig hem weg, ga dan 1 om hoog en laat alles eerst rustig vallen,je ziet dat je nu 2 naar rechts kan gaan en dan 1 naar beneden en de bal naar links duwen en
onder je een infotron zuigen en de andere infotrons zuigen die naar beneden komen, dan ga je naar rechts, ook weer de buitenste zuigen en 1 omhoog, en dan die ernaast zuigen en 1omhoog en meteen naar links, dan 1 zuigen onder je en dan links van je,zo werk je naar boven 1 links zuigen 1 naar boven en meteen vlug naar links, de bovenste 2 laat je door rollen en dan goed kijken en je ziet dat je er dan 39 overhoud, als het niet lukt, gil je maar weer dan zal ik het laatste stukje ook beschrijven,
gr abby |
| Gast |
| 03-05-2007 18:47 Re: 47 van d10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
weten jullie hoe ik het level simpel moet halen van d10?(47)
ik kom niet veder dan het begin..
wie kan mij helpen???
gr |
die is best lastig, het duurt een tijdje voor je het goed onder de knie hebt, je gaat onder de bal staan naar beneden en 1seconde haperen, dus pijltje even loslaten en meteen verder naar beneden, de groene diskette ontploft en de doorgang boven is hopen, bij elke vak zelf uitkienen wanneer je moet haperen om het vak boven open te krijgen,
gr abby |
|
|
|