|
|
|
|
| Gast |
| 03-05-2007 19:19 |
|
|
|
Wat gezellig dat er zoveel mensen winplex spelen Ik ben bijna bij level 97 goodjob van d96 Dus nog even en ik kan je weer helpen abby.
Gr tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 03-05-2007 19:53 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wat gezellig dat er zoveel mensen winplex spelen Ik ben bijna bij level 97 goodjob van d96 Dus nog even en ik kan je weer helpen abby.
Gr tollie |
ha leef je nog, heb 97 al gehaald hoor, heb d 96 uitgespeeld, ben nu bij 85 van d12, een hoop stress , weer met een heleboel scharen, maar ik geef niet op,
gr abby |
| Gast |
| 03-05-2007 20:01 |
|
|
|
heb bijna 2 dagen zonder internet gezeten, telefoon en tv, dat is pas stressssssss
gr. thea |
| Gast |
| 03-05-2007 20:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb bijna 2 dagen zonder internet gezeten, telefoon en tv, dat is pas stressssssss
gr. thea |
ach wat zieligggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
heb je snik snik al gehaald?
gr abby |
| Gast |
| 03-05-2007 20:44 |
|
|
|
nee snik snik nog niet gehaald, ik struikel iedere keer over die rotscharen beneden, waar die infotrons zitten, zo af en toe probeer ik ook andere levels, maar kom niet veel verder, dus ik denk dat ik éé'n dezer dagen wel weer een beroep op je moet doen, maar probeer eerst zelfs is, trouwens de hele wijk zat zonder tv enz. niemand wist wat ie moest doen.
verslaafd?????? welneeeeeeeee!!!!! |
| Gast |
| 03-05-2007 22:09 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee snik snik nog niet gehaald, ik struikel iedere keer over die rotscharen beneden, waar die infotrons zitten, zo af en toe probeer ik ook andere levels, maar kom niet veel verder, dus ik denk dat ik éé'n dezer dagen wel weer een beroep op je moet doen, maar probeer eerst zelfs is, trouwens de hele wijk zat zonder tv enz. niemand wist wat ie moest doen.
verslaafd?????? welneeeeeeeee!!!!! |
er zullen over 9 maanden wel veel baby's geboren worden in jullie wijk, ha ha, zal morgen even kijken of ik snik city nog een keer kan spelen zonder duizend x af te gaan, misschien zie ik dan een ander mogelijkheid voor de infotrons beneden,
gr abby |
| vieffan |
| 04-05-2007 9:59 |
|
|
|
ik zat te denken, misschien moet er maar eens een aanvraag topic komen en een topic met alleen maar de walkthroughs. want dit topic is echt enorm onoverzichtelijk. ik zoek bijv. level 46 maar ik kan het gewoon niet vinden. tenzij ik 3 uur bezig ben maar dat zie ik ook niet zo zitten. |
| marissa1 |
| 04-05-2007 10:27 |
|
|
|
k zal het eens proberen! alvast bedankt voor de uitleg.
gr marissa |
| marissa1 |
| 04-05-2007 10:35 |
|
|
|
nee het lukt nog niet:s volgens my ben ik gewoon zo dom ofzo. k ga eerst dus helemaal naar links onder. dan ga ik boven die meest links infotron staan en zuig die weg, dan ga ik 1 omhoog maar dan kan k nog maar 1 naar rechts, wnt dan ligt er een bom voor. ?
en als ik helemaal naar de rechterkant, rechtsonder ga en de buitenste zuig en 1 omhoog ga kom ik gewoon naast een andere infotron weer te staan en kan niks ernaast wegzuigen.
sorry dat k zo lastig ben.
gr marissa |
| Gast |
| 04-05-2007 13:19 |
|
|
|
| marissa1 schreef: | nee het lukt nog niet:s volgens my ben ik gewoon zo dom ofzo. k ga eerst dus helemaal naar links onder. dan ga ik boven die meest links infotron staan en zuig die weg, dan ga ik 1 omhoog maar dan kan k nog maar 1 naar rechts, wnt dan ligt er een bom voor. ?
en als ik helemaal naar de rechterkant, rechtsonder ga en de buitenste zuig en 1 omhoog ga kom ik gewoon naast een andere infotron weer te staan en kan niks ernaast wegzuigen.
sorry dat k zo lastig ben.
gr marissa |
als je aan de linkerkant 1 hebt weggezogen en 1 om hoog gaat of 2 maakt niet uit vallen er 2 ballen , pas als alles is gevallen kan je wel 2 naar rechts en naar beneden om de bal helemaal naar links te schuiven, en wat de rechterkant betreft, moet je inderdaad heel vlug zijn, eerst boven de meest rechtse gaan staan en zuigen bal valt er naast dan die infotron ernaast zuigen en meteen naar links , dan heb je een infotron onder je en links naast je , zuig eerst de onderste en dan de linkse; meteen omhoogen naar rechts duwen 1bal valt door maar de 2de kan je tegenhouden , dan 1 naar beneden gaan links infotron zuigen en de rest laat je gewoon vallen, pak die 4 infotrons boven en de 5de rechts laat je even liggen en ga tussen de 2 ballen bovenop staan, duw de rechtse bal helemaal naar rechts over de bal en de infotron, duw die andere bovenste bal ook over de infotron helemaal naar rechts, dan de meest rechtse infotron pakken en bal naar rechts duwen, dier naast ook naar rechts duwen maar tot de 3de bal niet verder duwen want anders valt hij naar beneden voor het poortje, de meest linkse bal naar links duwen, en de bovenste ook, dan pak je de bovenste 3 infotrons, dan de linkse bal naar links duwen en infotron zuigen en de rechtse bal naar rechts duwen en infotron zuigen, dit heb ik ter plekke verzonnen en het lukte nog ook, heb er nu nog maar 38 nodig dus kan je er waarschijnlijk 1 ergens laten zitten,
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 13:52 |
|
|
|
| vieffan schreef: | | ik zat te denken, misschien moet er maar eens een aanvraag topic komen en een topic met alleen maar de walkthroughs. want dit topic is echt enorm onoverzichtelijk. ik zoek bijv. level 46 maar ik kan het gewoon niet vinden. tenzij ik 3 uur bezig ben maar dat zie ik ook niet zo zitten. |
als je ergens niet uit komt, dan vraag je het gewoon, als je het niet meteen kan vinden, geen probleem, uitleg van 46 staat er volgens mij niet in, wat wil je weten? het lijkt me niet dat je het hele level niet weet, kom je er bij het einde niet uit of bij het begin? ik hoor het wel?
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 14:10 hoi thea |
|
|
|
ben een hele tijd met dat snik level bezig geweest, je zal het moeten doen zoals ik het heb gezegd, maar dat wil niet zeggen dat het in 1x lukt hoor, zelfs nu ga ik 1000 x af, maar als je doorzet lukt het en keer.
gr abby |
| vieffan |
| 04-05-2007 14:17 |
|
|
|
dank je abby .
um... ik kom er bij het begin wel uit. dat bovenste rijtje. maar ik kom er maar niet achter welke volgorde ik de kamers moet doen. |
| marissa1 |
| 04-05-2007 14:29 |
|
|
|
heel erg bedankt dat je me wil helpen. maar als k naar de linkerkant ga ( dicht by dat hokje waar de scharen in zitte) en daar die meest ilnkse wegzuig en 1 omhoog ga vallen er 3 ballen by mij, en geen 2? heb jij supaplex of winplex of maakt dat niets uit dan> misschien zit daar een beetje verschil in? ik weet niet.. maar by mij als alles gevallen is en k ga even kijken aan de rechterkant liggen er onder al 2 losse infotrons die ik zonder iets te laten vallen kan pakke.
vind het best vervelend dat ik je daar steeds mee lastig val, natuurlijk wil k het wel weten maar je hebt al zovaak uitgelegd en nog snap k het niet. maarja hierna stop ik ermee want lukt me toch niet, moet maar vanalles blyven proberen. gr marissa
kun jij het beeld print screene? wou ik doen maar gaat niet. |
| marissa1 |
| 04-05-2007 14:54 |
|
|
|
kijk anders hier eventjes op als het lukt. k heb het een beetje proberen te tekenen:P http://www.picturetrail.com/gallery/vie...;members=1 |
| Gast |
| 04-05-2007 14:55 |
|
|
|
| marissa1 schreef: | heel erg bedankt dat je me wil helpen. maar als k naar de linkerkant ga ( dicht by dat hokje waar de scharen in zitte) en daar die meest ilnkse wegzuig en 1 omhoog ga vallen er 3 ballen by mij, en geen 2? heb jij supaplex of winplex of maakt dat niets uit dan> misschien zit daar een beetje verschil in? ik weet niet.. maar by mij als alles gevallen is en k ga even kijken aan de rechterkant liggen er onder al 2 losse infotrons die ik zonder iets te laten vallen kan pakke.
vind het best vervelend dat ik je daar steeds mee lastig val, natuurlijk wil k het wel weten maar je hebt al zovaak uitgelegd en nog snap k het niet. maarja hierna stop ik ermee want lukt me toch niet, moet maar vanalles blyven proberen. gr marissa
kun jij het beeld print screene? wou ik doen maar gaat niet. |
ik heb winplex, en plaatjes maken kan alleen tollie, misschien dat hij het wil doen, maar als je met de oude supaplex speelt en het verschil zit daar, dan denk ik niet dat we kunnen helpen, laat je wel alles eerst vallen voor je verder gaat?
gr abby |
| marissa1 |
| 04-05-2007 14:59 |
|
|
|
jep ik laat alles vallen;) |
| Gast |
| 04-05-2007 15:07 |
|
|
|
| vieffan schreef: | dank je abby .
um... ik kom er bij het begin wel uit. dat bovenste rijtje. maar ik kom er maar niet achter welke volgorde ik de kamers moet doen. |
dat maakt eigelijk niet zoveel uit , als je maar zo naar de rechterkant gat weken dat je bij sommige vakken weer terug er door kan naar eventueel een andere vak, eigelijk zou ik hem helemaal moeten spelen om precies te zeggen hoe ik het doe, en dat zal weer anders zijn als de vorige keer, maar nu heb ik daar niet zoveel tijd voor, ben met avondeten bezig en vanavond weet ik niet of we nog weg gaan, en in het weekend lat ik wel steeds van me horen op dit forum , maar niet dat ik er constant achter zit , maar gewoon steeds als het kan even kijken of er iemand heeft gereageerd, probeer het nog een poosje, en anders wil ik het maandag overdag wel doen, dan ben ik alleen thuis, en niemand die om me heen loopt te zeuren(geintje) als je hem gehaald hebt , laat je het even weten, als ik niks hoor( zie bedoel ik) dan zal ik het maandagmorgen even doen, gaat best veel tijd in zitten , met opschrijven erbij, en natuurlijk zal ik het ook tig keer fout doen voor ik het weer door hebt, maar het lukt wel,
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 15:11 |
|
|
|
heb gekeken, maar is inderdaad hel anders, heb jij de oude supaplex?
gr abby |
| marissa1 |
| 04-05-2007 15:14 |
|
|
|
haha k weet niet:P dat zou der ook nog eens by moeten komen:p . hoe zie k dat of k de oude heb? |
| Gast |
| 04-05-2007 15:22 |
|
|
|
| marissa1 schreef: | | haha k weet niet:P dat zou der ook nog eens by moeten komen:p . hoe zie k dat of k de oude heb? |
bij winplex heb je ook ongeveer 2000 dlevels , daar ben ik nu mee bezig, als je die niet hebt moet je die downloaden, is veel leuker, je moet dan wel opnieuw beginnen met de classic levels, maar als je ze al een keer hebt gedaan , ben je er zo doorheen, ik kan het weten, heb het al 2x over moeten doen,
gr abby |
| marissa1 |
| 04-05-2007 15:26 |
|
|
|
haha okee! bedankt he! |
| Gast |
| 04-05-2007 16:33 |
|
|
|
hoe doe ik level 49 van d10? kom een heel eind, maar natuurlijk weer niet ver genoeg
gr. thea |
| Gast |
| 04-05-2007 16:41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe doe ik level 49 van d10? kom een heel eind, maar natuurlijk weer niet ver genoeg
gr. thea |
je moet over de gele diskettes meeliften als ze ontploffen, heel rustig steed pijltje naar links drukken, dus drukken los drukken los enz vergeet niet om het groen onder de rij ballen weg te halen, anders kan je niet terug,
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 16:43 |
|
|
|
sorry naar rechts bedoel ik
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 17:38 level 49, d10 |
|
|
|
ja dat snap ik, maar hoe doe ik het daar boven??
gr. thea |
| Gast |
| 04-05-2007 17:47 level 49, d10 |
|
|
|
ik bedoel als ik in dat helemaal rechtse vak sta boven.
gr. thea |
| Gast |
| 04-05-2007 17:58 Re: level 49, d10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik bedoel als ik in dat helemaal rechtse vak sta boven.
gr. thea |
ga even spelen, geduld
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 18:21 Re: level 49, d10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik bedoel als ik in dat helemaal rechtse vak sta boven.
gr. thea |
ook over het schaartje liften, je bedoeld het laatste vak boven toch?
gr abby |
| Gast |
| 04-05-2007 19:10 level 49 d10 |
|
|
|
ja die bedoelde ik jah, oke bedankt ga het ff proberen
gr. thea |
|
|
|