|
|
|
|
| vieffan |
| 04-05-2007 20:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dat maakt eigelijk niet zoveel uit , als je maar zo naar de rechterkant gat weken dat je bij sommige vakken weer terug er door kan naar eventueel een andere vak, eigelijk zou ik hem helemaal moeten spelen om precies te zeggen hoe ik het doe, en dat zal weer anders zijn als de vorige keer, maar nu heb ik daar niet zoveel tijd voor, ben met avondeten bezig en vanavond weet ik niet of we nog weg gaan, en in het weekend lat ik wel steeds van me horen op dit forum , maar niet dat ik er constant achter zit , maar gewoon steeds als het kan even kijken of er iemand heeft gereageerd, probeer het nog een poosje, en anders wil ik het maandag overdag wel doen, dan ben ik alleen thuis, en niemand die om me heen loopt te zeuren(geintje) als je hem gehaald hebt , laat je het even weten, als ik niks hoor( zie bedoel ik) dan zal ik het maandagmorgen even doen, gaat best veel tijd in zitten , met opschrijven erbij, en natuurlijk zal ik het ook tig keer fout doen voor ik het weer door hebt, maar het lukt wel,
gr abby |
ok ik bene r morgen zelf niet dus ik zal zondag nog proberen en als het lukt meld ik het wel. maar je kan maandag rustig aan doen hoor .
ik ben er zelf maandag t/m vrijdag niet. ik ga dan op werkweek  |
|
|
|
|
| Gast |
| 05-05-2007 15:35 level 98 classic |
|
|
|
ben van ellende maar weer met classic begonnen, niks wil, niks lukt, wheeeeeeeee
nu heb ik een vraag over dat vak, rechts onder waar dat schaartje zit met infotrons, en ik moet ik een bom gebruiken om er weeruit te komen?
gr. thea |
| Gast |
| 05-05-2007 15:50 Re: level 98 classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben van ellende maar weer met classic begonnen, niks wil, niks lukt, wheeeeeeeee
nu heb ik een vraag over dat vak, rechts onder waar dat schaartje zit met infotrons, en ik moet ik een bom gebruiken om er weeruit te komen?
gr. thea |
bedoel je echt 98, ik zie rechtsonder geen vak met schaartje en infotrons?
gr abby |
| Gast |
| 05-05-2007 16:59 |
|
|
|
jah het is wel degelijk 98 van classic, die hele grote vak, direct ernaast waar je begint
gr. thea |
| Gast |
| 05-05-2007 17:05 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jah het is wel degelijk 98 van classic, die hele grote vak, direct ernaast waar je begint
gr. thea |
ja het is de bedoeling dat je eerst de rode diskettes gaat halen dan zet je er 1 bij dat poortje , zodat je daar weer uit kan , die gele moet dan in die hoek komen, dat groene vlakje tussen de 3 ballen, dan ga je eruit naar dat andere vak met de gele diskette en als je ze daar hebt ontploft weer terug naar dat vak, ik heb nu geen tijd om verder uit te leggen, we gaan uit eten, maar als het je vanavond niet lukt wil ik dat level morgen wel beschrijven?
gr abby |
| Gast |
| 05-05-2007 19:00 level 98, classic |
|
|
|
het is gelukt hoor abby, mijn dank is zeeeeeeeeeer groot!!!
gr. thea |
| Gast |
| 05-05-2007 21:34 level 101, classic |
|
|
|
nou weer een puzzel, hoe los ik dit nu weer op, zit intussen trouwens ook te kijken of er ergens al een uitleg staat, maar heb het nog niet gevonden
gr. thea |
| Gast |
| 05-05-2007 21:55 |
|
|
|
heb al iets gevonden op pagina 8 van level 101, dus ik zal het zo maar eens proberen
gr. thea
p.s. ga eerst maar een poosje slapen, tot morgen |
| Gast |
| 06-05-2007 8:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb al iets gevonden op pagina 8 van level 101, dus ik zal het zo maar eens proberen
gr. thea
p.s. ga eerst maar een poosje slapen, tot morgen |
je bedoelt zeker level honderd, die staat wel op pagina 8, 101 staat ook ergens, gewoon mijn leed volgen, ben je zo bij 111.
gr abby |
| Gast |
| 06-05-2007 13:42 |
|
|
|
100 had ik al, ben nu met 101 bezig
gr. thea |
| vieffan |
| 06-05-2007 14:55 |
|
|
|
krijg nou wat. level 46 is me gelukt! |
| Gast |
| 06-05-2007 15:06 |
|
|
|
| vieffan schreef: | | krijg nou wat. level 46 is me gelukt! |
ben ik blij, hoef ik morgen niet te gaan schrijven, gisteren had ik een uurtje de tijd( dacht ik) lief moest een ochtendje werken dus dacht ik, laat ik level 46 even doen , was ik op de helft met spelen, en alles opschrijven, belt m'n lief, of ik even wil tele bankieren, hij verwachtte een betaling van een klant, zet ik , waar ik mee bezig ben in de taak balk, en toen ik klaar was en terug wilde gaan, was het weg , en ik had geen zin om weer opnieuw te beginnen, dus gelukkig dat je hem hebt gehaald, als je weer hulp nodig hebt hoor ik het wel;
gr abby |
| Gast |
| 06-05-2007 15:32 |
|
|
|
nou thea, dit is wel geen sniklevel, maar ben nu toch wel er aan toe om in snikken uit te barsten, ben nu al de hele week met level 85 van d12 bezig, eerst begon het met level 79 , outspin heet hij je hoeft daar geen infotrons te pakken maar je moet naar de E door een hele ronding van gangen vol met scharen die alle kanten op gaan, heb ik hem eindelijk na 4 dagen stress gehaald , krijg je
level 82 inspin, dezelfde level maar dan die zelfde gang weer terug, weer 4 dagen stress, kom ik bij 85 heet inspin outspin, dus heen en weer, eerst infotron halen en weer terug, de infotron halen heb ik nu wel een beetje onder de knie maar terug is 1 pot ellende, als ik hem vandaag niet haal dan ga ik morgen de 2de week in, maar ik vertik het om het op te geven, al moet ik door blijven inspinnen tot het bejaarde tehuis, het is wel een verzetje als ik weer even een probleem van iemand anders kan oplossen, als je classic hebt gehaald, gauw weer terug naar d12 hoor...
gr abby |
| Gast |
| 06-05-2007 16:24 hoi tollie |
|
|
|
hoe ver ben je met d96, al bijna klaar? wil graag weten hoe ver jij bent met d12. heb jij die ellende al gehad die ik hier boven hebt beschreven, en heb jij 67 en 75 al van d12?
gr abby |
| Gast |
| 06-05-2007 19:56 |
|
|
|
krijssssssssssssssssssssssssssssss jodelahitieeeeeeeeeeeeeeeee
heb 85 van d12 gehaald, heb weer wat aan m'n avond. als 86 niet te doen is ga ik gillen, en hang ik me dit keer echt op,
gr abby |
| Gast |
| 07-05-2007 12:25 |
|
|
|
nou, het loopt weer storm hier, kan het haast niet bijbenen
gr abby |
| Gast |
| 07-05-2007 13:28 |
|
|
|
hahahahaha
gr. thea |
| Gast |
| 07-05-2007 13:30 |
|
|
|
moet ff een paar uur op me n kleindochter passen, dus ben er vanavond wel weer, mag je me misschien meehelpen
gr. thea |
| Gast |
| 07-05-2007 14:22 |
|
|
|
shittttttt level 89 van d12 is niet te doen, ben ik verplicht snikcity 2 te doen, en die is nog erger als de eerste, kunnen we samen snikken thea!!! |
| Gast |
| 07-05-2007 15:17 |
|
|
|
bedoel level 90 hierboven,
gr abby |
| Gast |
| 07-05-2007 15:32 |
|
|
|
ik doe niks anders dan snikken, owjeeeeeeeeeeee die krijg ik dus ook nog, wat een ramp!!!!! |
| Gast |
| 07-05-2007 15:43 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik doe niks anders dan snikken, owjeeeeeeeeeeee die krijg ik dus ook nog, wat een ramp!!!!! |
je hebt ook nog sikcity 3 4 en 5. 3 en 4 zijn makkelijk, en 5 moet ik nog komen als ik voorbij level 90 kan komen, maar helaas, zit er nog niet in,
gr abby |
| Gast |
| 08-05-2007 12:38 level 92 van classic |
|
|
|
Hey!
Wie kan mij helpen met dit level?
Kom niet uit het vak links onder...
Groetjes Jessica |
| Gast |
| 08-05-2007 12:49 level 88 van classic |
|
|
|
Ben ik nog een x.
Ik kom hier niet in het vak van de rode diskettes...
Hoe kan ik dit het beste doen?
Groetjes Jessica |
| Gast |
| 08-05-2007 13:09 Re: level 88 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ben ik nog een x.
Ik kom hier niet in het vak van de rode diskettes...
Hoe kan ik dit het beste doen?
Groetjes Jessica |
je moet de gele diskette laten ontploffen op het moment dat het schaartje in het hoekje is recht schuin boven de gele diskette, het groen in het vak ontploft mee en de groene diskette valt,
gr abby |
| Gast |
| 08-05-2007 13:10 Re: level 92 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hey!
Wie kan mij helpen met dit level?
Kom niet uit het vak links onder...
Groetjes Jessica |
rechts zit een schaar, die moet je naar dat vak laten gaan en een bal op z'n kop en je hebt de ruimte om door te gaan,
gr abby |
| Gast |
| 08-05-2007 13:17 Re: level 92 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | rechts zit een schaar, die moet je naar dat vak laten gaan en een bal op z'n kop en je hebt de ruimte om door te gaan,
gr abby |
Dank je.
Ga het proberen |
| Gast |
| 08-05-2007 13:23 Re: level 92 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Dank je.
Ga het proberen |
Thnx.
Heb level 88 gehaald!! |
| Gast |
| 08-05-2007 17:50 level 102, classic |
|
|
|
waar begin ik en waar eindig ik bij deze level?
abby jij een idee? vast wel....
gr. thea |
| Gast |
| 08-05-2007 18:09 level 102, classic |
|
|
|
heb een probleem met het 3e vak boven, verder valt ie wel te doen, denk ik..... |
|
|
|