NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
08-05-2007 19:04 Re: level 102, classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb een probleem met het 3e vak boven, verder valt ie wel te doen, denk ik.....

deze heb ik pas gedaan, maar dan omgekeerd bij d96, zal alle vakken boven even uitleggen,begin aan de rechterkantkant, ga vak in en 2 naar rechts, links zuigen , 1 naar boven links zuigen, nog 1 naar boven , en links zuigen, naar links en laat de ballen vallen, rest wijst zichzelf,
2de vak, 1 omhoog bal naar rechts duwen, omhoog de 2 infotrons rechts pakken, naar beneden infotron rechts vlug zuigen en naar links bal naar rechts duwen, infotron links pakken, naar boven de eerste rij ballen laten vallen en vlug naar links gaan, 1 omhoog, je staat tegen bal en 2 naar links,
links infotron zuigen en via de 2 andere infotrons omhoog, poortje door eerst naar achteren, 1 naar beneden en beneden zuigen, en omhoog, bal 1 naar links duwen en onder groen zuigen en bal erin laten vallen en infotron pakken, dan bij die 3 infotrons naar beneden en meteen de hoek om naar links, pak de 2 infotrons en ga tegen die 3 ballen staan, onder boven zuigen en een stap naar rechts, bal naar links duwen en via de infotrons door de poortjes naar buiten, 3de vak groene diskette laten vallen door poortje terug wachten tot de ontploffing weg is en terug vor de 2de bal naar beneden valt, rest wijst zichzelf, 4de vak ook,
5de vak poortje door en groen wegzuigen links, 1 omhoog en 1 naar links,
weer 1 omhoog en 1 naar links, infotrons links zuigen, boven je voorzichtig naar beneden laten vallen en infotrons die naar beneden komen zuigen, zoveel mogelijk naar rechts laten vallen dus aan de linkerkant gaan staan, laat de eerste bal boven ook naar beneden vallen
en naar rechts duwen, dan links van je groen onder de bal weghalen, 1 omhoog en de 2 infotrons zuigen en de andere bal laten vallen, naar boven via de rij infotrons naar links,het eerste stukje voorzichtig die 3 infotrons pakken, dan eerst helemaal naar achteren laat bij de bovenste bal groen zitten om de infotrons te kunnen pakken, duw de bal boven het poortje naar links en ga het poortje door naar beneden, 1 naar beneden, links en onder zuigen en 1 naar rechts, onder en rechts zuigen en er weer uit naar het begin en via het groen het vak uit, laatste vak 1 naar boven en 1 naar rechts , 3 infotrons vallen naar beneden, 1 omhoog 1 links zuigen, 1 omhoog, 1 naar rechts infotron rechts en boven zuigen, middelste bal naar rechts duwen, en de andere bal ook naar rechts duwen, 2 infotrons, links pakken en via die andere 4 eruit, het vak beneden moet je zelf doen, die heb ik een aantal keren gedaan, en het maakt niet zo uit hoe je die doet, als je maar zorgt dat je bij de E kan komen,
gr abby

Gast
09-05-2007 15:52 level 102, classic Reageer met quote

dankje abby, het is gelukt hoor!!!!
gr. thea
Gast
09-05-2007 16:33 Re: level 102, classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
dankje abby, het is gelukt hoor!!!!
gr. thea

ik ben nog steeds aan het snikken, heb wel even een paar levels gespeeld van d97, maar blijf steken bij level 25, heb jij zeker niet?
gr abby
Gast
09-05-2007 16:46 d97 Reageer met quote

ik heb level 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 12, 13, 14 en 15, is ook alweer een poosje geleden, dat ik daarmee bezig ben geweest
gr. thea
Gast
09-05-2007 17:22 Re: d97 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb level 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 12, 13, 14 en 15, is ook alweer een poosje geleden, dat ik daarmee bezig ben geweest
gr. thea

die heb ik dus ook al, dan maar weer verder snikken,
gr abby
Gast
09-05-2007 18:37  Reageer met quote

Hallo ,

ben overnieuw begonnen, en kom níet uit level 7!!!!
Wie kan me helpen.
Bij het vierkante vak linksonder ga je in, dan moet je een rijtje (3 of 4) ballen laten vallen,want rechts in dat vak zit een infontron. Hoe laat ik dat rijtje vallen????
gr. Annet
Gast
09-05-2007 18:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo ,

ben overnieuw begonnen, en kom níet uit level 7!!!!
Wie kan me helpen.
Bij het vierkante vak linksonder ga je in, dan moet je een rijtje (3 of 4) ballen laten vallen,want rechts in dat vak zit een infontron. Hoe laat ik dat rijtje vallen????
gr. Annet

had al antwoord gegeven op het andere forum, geloof dat ik nu weet welke je bedoelt, 3 ballen opelkaar ga ertegen staan in het midden onder en boven groen wegzuigen en naar links,
gr abby
Gast
10-05-2007 16:58  Reageer met quote

is der echt niemand aan het plexen????
wat een rust......
gr. thea
Gast
10-05-2007 17:10 level 102, classic Reageer met quote

ik kom rode diskettes tekort, help
gr. thea
Gast
10-05-2007 17:12  Reageer met quote

sorry level 103 natuurlijk
gr. thea
Gast
10-05-2007 17:32 level 92 van classic Reageer met quote

Hey allemaal,

ik ben nu bij level 92 kom een heel eind maar dan krijg je een glitterding...
En 2 gele diskettes...
Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Groetjes Jessica
Gast
10-05-2007 17:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
sorry level 103 natuurlijk
gr. thea

het zit hem aan de linkerkant, als je de infotron hebt gepakt , tussen die 2 ballen op dat vak zet je een rode linksboven tegen dat vak onder die andere rode die je in het vak ziet, als hij ontploft is zet je de rode onder het vak daar boven, onder de groene diskette, de groene diskette valt naar beneden en opent het vak eronder de ballen vallen zo dat er 1 op de groene beneden valt, dan ligt er weer een groene vrij en je ziet daar weer een bal die je erop kan laten vallen, maak dan 2 vakken tegelijk open met een rode , 1 vak met die 2 ballen komt later wel, ga helemaal naar boven en maak dat vak met de 4 infotrons en de rode diskette rechts naast je tegelijk open door een rode in de hoek rechts te zetten, en zo ga je verder , goed kijken of je 2 vakken tegelijk open kan maken, ik moet nu weg probeer het even, als het niet lukt , ga ik het morgen uitgebreider doen oke?
gr abby
Gast
10-05-2007 17:45 Re: level 92 van classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hey allemaal,

ik ben nu bij level 92 kom een heel eind maar dan krijg je een glitterding...
En 2 gele diskettes...
Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Groetjes Jessica

dat kan je op allerlei manieren doen, je kan het glitterding een bal op z,n kop gooien en meteen zo dat vak openen beneden,dan heb je die gele niet nodig, of de gele diskette naar dat vak duwen, en gewoon ergens beneden een bal op dat glitterding gooien,
gr abby
Gast
10-05-2007 18:02 Re: level 92 van classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
dat kan je op allerlei manieren doen, je kan het glitterding een bal op z,n kop gooien en meteen zo dat vak openen beneden,dan heb je die gele niet nodig, of de gele diskette naar dat vak duwen, en gewoon ergens beneden een bal op dat glitterding gooien,
gr abby

Thnx Abby, heb hem alweer gehaald!!
Gast
10-05-2007 19:50 level 101, classic Reageer met quote

als ik dat laatste veld gehad heb links, hoe kom ik dan bij de E ik heb dan gravitie.
gr. thea
Gast
10-05-2007 20:29 101, classic Reageer met quote

lama, ik heb het al, moest die vak natuurlijk eerst nemen, dom, dom, dom
gr. thea
Gast
11-05-2007 7:39  Reageer met quote

moet ik level 103 nog uitleggen?
gr abby
Gast
11-05-2007 11:31 level 103 Reageer met quote

nou ik zal het maar doen,
je begint natuurlijk met de 2 groene diskettes, 1 laatvje aan de rechterkant vallen en 1 aan de linkerkant, zodat de zijvakken open zijn, maak het vak onder leeg van infotrons en het groentot de groene diskette, zie 3 ballen boven elkaar laat de bovenste op de groene vallen, heb je 1 rode diskette, ga naar boven tot aan het bruine muurtje rechts van de bovenkant dan naar rechts om die rode te pakken, dat is 2, de bal schuif je naar links naar beneden , zie je onder je 2 vakken met rode diskette erin laat precies in het midden de groene diskette vallen , zodat beide vakken opengaan, nu heb je 4 diskettes, laat de rechtse groene naar beneden vallen op dat vak met de 4 infotrons, en het vak rechts gaat ook open daar ga je naar beneden, 2 ballen vallen mee, ga daar boven staan tegen het vak links en zet een rode, druk tegen kastje om de gele te laten ontploffen, je kan een rode tegen de linkermuur zetten om die rode te pakken , maar het heeft weinig zin, als je de infotrons hebt gepakt naar boven naar de linkerkant, je hebt nu 3 diskettes, pak alle infotrons , haal het groen weg aan de linkerkant van de 2 balle die naast elkaar liggen en ga links
boven onder dat vak staan onder die rode, en zet een rode, zet ook een rode daar weer boven onder de groene diskette en maak dat je weg komt, de groene valt naar beneden en er valt een bal op de groene die vrij komt, ga naar beneden en laat die bal op die groene diskette vallen, zet de rode boven op de 2 vakken bovenaan, en een rode schuin tussen de 2 vakken beneden naast de infotron die in het middelste vak zit, en dat andere vak ernaast moet je zo openen met een rode, ga nu naar boven naar dat vak met de 4 infotrons en open die door een rode te zetten rechts boven in de hoek, even beneden wegduiken want die infotronnen komen naar beneden, als je die hebt gepakt ga je weer terug en pak de rode in het middelste vak die open is en zet een rode rechts onderin de hoek, pak de rode in het oderste vak en laat die groene nar beneden vallen,zet dan een rode precies in het midden van de 2 bovenste vakken , zodat ze allebei open gaan, en pak alle infotrons rechts, als je precies zoals ik het heb gezegt heb gedaan dan heb je nu 4 rode over, ga terug naar links er helemaal uit en ga naar rechts, en dan zie je dat in het eerste vak waar de infotrons zitten, 2 infotrons en 1 schuin tegen de groene diskettes zitten, dus dat vak moet je in , maar zet een rode eronder weer precies in het midden zodat het vak ernaast ook vast open is, pak de infotrons en zet een rode tegen die hoek dat de groene diskettes ontploffen, alle vakken springen open behalve het vak boven links en het vak onder rechts en daar heb je nu precies 2 rode voor over, het vak rechts naar de E is simpel uit te leggen, je moet steeds een schaar vrijlaten en laten ontploffen tegen dat middenvak waar de E zit, er zijn 3 scharen en je moet 3 vakken openen om bij de E te komen, eerst de buitenste dan die er naast en dan het vak waar de E zit,
gr abby
Gast
11-05-2007 14:23  Reageer met quote

level 102, en 103 van classic gehaald, ben je heel dankbaar abby, toppie!!!!!
gr. thea
Gast
11-05-2007 14:45  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 102, en 103 van classic gehaald, ben je heel dankbaar abby, toppie!!!!!
gr. thea

kan je lekker naar 104, met recht een chaos, met 105 zal je wel hulp nodig hebben achtein, er zitten daar ook gele diskettes, dus niet meten ontploffen aan het begin
gr abby
Gast
11-05-2007 15:37  Reageer met quote

level 104 gehaald van classic, was nogal makkelijk, op naar de volgende
gr. thea
Gast
11-05-2007 19:34 level 105, classic Reageer met quote

je hebt gelijk abby, het gaat om achterin deze level, hoe krijg ik überhaubt die gele diskettes eruit
gr. thea
Gast
11-05-2007 20:09 Re: level 105, classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
je hebt gelijk abby, het gaat om achterin deze level, hoe krijg ik überhaubt die gele diskettes eruit
gr. thea

je zorgt dus eerst dat je weer terug bij het begin kan komen en bij het 2de vak dat poortje rechtsonder vrijmaken en als je bovenin naar het laatste vak gaat zorgen dat er geen bal op het poortje komt want je moet er nog een keer doorheen, je gaat dat vak in, en pak die 2 infotrons beneden en haal daar alle groen weg, dan naar boven en ga langs de schaar en haal bovenin het groen weg tot de bal, die moet je straks naar rechts kunnen duwen, ga terug, onder de schaar die rondjes draait door naar links, tot aan de groene diskette,ga 2 omhoog en weer 2 naar beneden en dan 2 stappen terug naar rechts en daar naar boven de rechterbal 3 plaatsen naar rechts duwen, de linkerbal valt naar beneden, ga weer naar links naast de meest linkse bal staan , ga 1 naar beneden en zuig groen onder je weg en weer naar boven, de bal valt naar rechts en je kan eromheen naar beneden naar de andere kant van de groene diskette , de bal die op de groene diskette ligt duw je eraf naar rechts en hij valt in dat gat , ga er doorheen en duwt die bal die daar ligt naar rechts 1 stap verder dan dat bruine blokje, dus 1 stap voor het vakje groen boven die gele diskette, de groene diskette duw je naar rechts tot 1 stap voor het bruine blokje, nu moet je het schaartje tegen houden zodat hij de andere kant op gaat, en je gooit de bal boven op het schaartje op het moment dat hij de groene diskette is gepasseerd, de groene diskette ontploft en het bruine vakje is open, dan duw je de bal die je net daar rechts hebt geschoven naar beneden, en je duwt de groene diskette die daar links bovenop ligt naar beneden op die bal alles ontploft en de gele diskettes zijn vrij , die schuif je tegen de ballen bij de E, dan die infotrons bij het poortje nog pakken en terug naar begin, en als je de gele diskettes hebt laten ontploffen kan je met de rode diskette het vak erboven open maken,

gr abby
Gast
12-05-2007 14:24  Reageer met quote

fijn weer om te plexen......buiten is het een chaos
gr. thea
Gast
12-05-2007 14:37  Reageer met quote

Anonymous schreef:
fijn weer om te plexen......buiten is het een chaos
gr. thea

moet nog boodschappen doen, maar heb nergens zin in, ben wel even naar c&a geweest, wat kleding kopen, gaan de 24ste naar engeland, een paar dagen maar hoor, ik kan helemaal niet meer verder, ik wacht nog steeds op tollie, zou schreeuwen helpen?
gr abby
Gast
12-05-2007 15:19  Reageer met quote

wheee ik zal je missen, kan ik me n pc wel uitlaten, owjah en ik heb al boodschappen gedaan gelukkig, was net bij de achterdeur toen begon het te SPOELEN, dus ik geluk, en level 105 gehaald van classic, ik zal proberen om tollie te roepen voor je, ahum......
TOLLIEEE, zal het helpen? ik kon niet harder
gr. thea
Gast
12-05-2007 19:05  Reageer met quote

nou kom dan maar op met een probleem thea!!!
heb ik teminste wat te doen, tv is ook kl.... vanavond, om half 10 pas,
gr abby
Gast
12-05-2007 20:17 level 11, d1 Reageer met quote

een probleemlevel voor mij, ben er al een poosje mee bezig, maar het wil niet lukken, als je wilt mag je mij hem uitlegge, maar als je geen tijd meer hebt, mag je het ook een andere keer doen, je moet het maar ff bekijken, alvast bedankt,
gr. thea
Gast
12-05-2007 20:28  Reageer met quote

vak 1 van hierboven is geen probleem, dus die hoef je niet uit te leggen
gr. thea
Gast
12-05-2007 22:19 Re: level 11, d1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
een probleemlevel voor mij, ben er al een poosje mee bezig, maar het wil niet lukken, als je wilt mag je mij hem uitlegge, maar als je geen tijd meer hebt, mag je het ook een andere keer doen, je moet het maar ff bekijken, alvast bedankt,
gr. thea

die heb ik zo lang geleden gehaald, dat ik geen idee hebt,zelfs vak 1 weet ik niet meer, maar morgen of maandag ga ik hem wel spelen,dan valt het kwartje misschien weer, dan hoor je het wel.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 79 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: