NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
13-05-2007 9:18  Reageer met quote

helpt het als ik vast het 2de hok rechts ernaast uitleg, heb hem eindelijk weer door,
hier komt , als je het eerste vak onder en boven hebt gehad ga je naar rechts naar beneden, pak daar de infotron en ga helemaal naar beneden , ga naar rechts , helemaal, maar op 1 vak na, ga 2 naar boven en weer naar beneden , 1 naar rechts, helemaal naar boven en nu heel vlug 1naar beneden 1 naar links en meteen rechts zuigen, ( die 2 infotrons) en dan 2 naar links naar beneden en boven valt alles op z'n plek, moet nu weg, maar als je weer blijft hangen hoor ik het wel,
gr abby

Gast
13-05-2007 14:17 14 van d3 Reageer met quote

weet iemand hoe het level ''what?'' gaat, in 14 van d3?
volgens mij kan die namelijk helemaal niet.
gr
Gast
13-05-2007 15:30 Re: 14 van d3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet iemand hoe het level ''what?'' gaat, in 14 van d3?
volgens mij kan die namelijk helemaal niet.
gr

inderdaad, die wil niet,
gr abby
Gast
13-05-2007 15:44  Reageer met quote

vreemd! bedankt!
Gast
13-05-2007 16:01 level 54, d12 Reageer met quote

he he, ben een uur met level 54 bezig geweest, eindelijk gelukt, joepieee
gr. thea
Gast
13-05-2007 16:41  Reageer met quote

level 58 van d12 ook gehaald!!!!
gr. thea
Gast
13-05-2007 16:54  Reageer met quote

pfffffffffffff die level 59 van d12 is nog erger dan 54, maar goed dan er nog maar een uur tegenaan gooien
gr. thea
Gast
13-05-2007 17:39  Reageer met quote

nou ik zal maar verder gaan met level 11 van d1, het onderste van het 2de vak staat al hier bovenaan thea en dan ga je terug naar boven en pak die infotron links en dan aan de rechterkant groen weg halen , de ballen vallen en tussendoor de infotron opzuigen, ga je naar boven, eerst helemaal naar rechts die 6 infotrons pakken ,
dan het linkse groene vlakje boven weg halen en aan de rechterkant gaan staan, en de ballen laten vallen , en op het eind ballen meeduwen naar links, de laatste ook helemaal naar links er valt dan wel rechts van je ballen naar beneden, maar door er tegen te duwen kom je vanzelf weer aan de rechter kant,
dan dat andere groene vlak weghalen , ballen laten vallen en infotrons zuigen, nu is het zo, dat het daar nooit hetzelfde valt , de ene keer lukt het om alle infotrons te pakken die aan de zijkant naar beneden vallen, soms niet, 1 infotron mag ertussen vallen, als je hem niet kunt pakken, want je hebt er 176 nodig en er zijn er 178, maar als er meer vallen of de infotrons die bovenop blijven liggen, en je ziet dat je ze straks niet kan pakken, dan zal je het weer even over moeten doen , je gaat daar dus naar beneden en naar rechts weer omhoog, laat bevenaan de ballen vallen en het vakje ernaast, en pak die ene infotron, dan ga je helemaal naar rechts en eerst dat vak laten vallen, maar wel zo dat het vak beneden niet afsluit, dus heel voor zichtig aan de linkerkant de eerste 2 ballen laten vallen bovenop infotrons pakken en steeds voorzichtig een rijtje laten vallen tot je alle infotron hebt,ga steeds als je een rijtje ballen laat vallen mee naar beneden en probeer zoveel mogelijk naar links te duwen wat naar beneden komt, als je het goed doet is het vak beneden nog open, dan het vak links boven, dit wordt moeilijker er komen heel veel ballen en het vak rechts beneden
moet open blijven, dus probeer zoveel mogelijk alle ballen naar links te krijgen, dat er zo min mogelijk naar rechts valt,
volgen mij is de rest niet meer zo moeilijk als je dit gelukt is, ik hoor het wel.
gr abby
Gast
13-05-2007 19:21 level 11, d1 Reageer met quote

als ik die vak doe, zoals jij hem hebt beschreven (dat is die vak ernaast waar ik begin) dan blijft er één infotron tussen die stenen zitten, lees ik het verkeerd misschien?
gr. thea
Gast
13-05-2007 19:30 Re: level 11, d1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
als ik die vak doe, zoals jij hem hebt beschreven (dat is die vak ernaast waar ik begin) dan blijft er één infotron tussen die stenen zitten, lees ik het verkeerd misschien?
gr. thea

je bedoelt het begin en dan meteen rechts ernaast? heb ik toch goed gezegt, maar het moet heel snel, dus helemaal naar beneden dan naar rechts op 1 vak na , 2 omhoog, 2 naar beneden, 1naar rechts, helemaal omhoog tot de ballen, en dan ga je heel snel , 1 naar beneden en 1 links en rechts zuigen, spatie ingedrukt blijven houden en pijltje, en dan naar links en dan valt boven de infotronnen zo dat je ze als je boven bent kan pakken, je mag 1 infotron ergens laten zitten, maar het is beter dat je die daar wel kan pakken, want boven wilt het wel eens mis gaan,
gr abby
Gast
13-05-2007 19:45  Reageer met quote

jah dat vak lukt me nu wel, ik ga het nu verder proberen.
gr. thea
Gast
14-05-2007 7:51  Reageer met quote

Anonymous schreef:
jah dat vak lukt me nu wel, ik ga het nu verder proberen.
gr. thea

heb je alvast een volgende probleem?
gr abby
Gast
14-05-2007 14:06  Reageer met quote

nee, nog niet ben ook afwisselend met d12 bezig, zit er ook nog maar net achter, moest eerst weer boodschappen doen, en heb me n was opgehangen BUITEN, en nu regent het....grrrrrrrrrrr
gr. thea
Gast
14-05-2007 15:17  Reageer met quote

ben ook nog steeds met level 10 van d1 bezig, ik ga steeds dood als ik dat vak met die scharen weerin moet, als ik dus rechtsboven dat vak heb gedaan, alles lukt me.....maar dat net weer niet.
gr. thea
Gast
14-05-2007 16:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben ook nog steeds met level 10 van d1 bezig, ik ga steeds dood als ik dat vak met die scharen weerin moet, als ik dus rechtsboven dat vak heb gedaan, alles lukt me.....maar dat net weer niet.
gr. thea

daar heb ik weken over gedaan, zorg dat je geeneen schaartje van z'n plek stuurt op de heenweg naar het vak ernaast, als je dan het poortje uitkomt boven dan blijf je even staan , voor zie je bij die 2 blokken 2 scharen eromheen gaan, hou die in de gaten en de scharen vlak voor je neus, op het moment dat de scharen weer naar boven gaan recht vooruit rennen en achter die scharen aan naar boven, als je eroverheen bent, meteenvoorbij het 2de blok 2 naar beneden en naar links, tot ergens in het midden, je ziet vanzelf hoe ver je kan gaan net niet tegen een draaiend schaartje aan, juiste moment afwachtenm schaartje voor je en boven je in de gaten houden, vlug 1 naar voren en naar boven tot je niet verder kan, blijven staan, niet te lang, naar links, voorbij het blok meteen 2 naar beneden en 3 naar links en 2 naar beneden ,je staat nu links van dat zeg maar L blok, en goed op de scharen letten 1 stap omhoog en tussen door naar links , klinkt gemakkelijker dan het is hoor, maar hou dit aan , dan gaat het steeds beter, ben nu ook een paar keer af geweest, maar het is weer gelukt, op een gegeven moment weet je precies wat je moet doen, als je deze weg blijft volgen,
gr abby
l
Gast
14-05-2007 20:01  Reageer met quote

ben maar weer aan het snikcityen, had bijna het einde gehaald, dus er is weer hoop,
gr abby
Gast
15-05-2007 15:03  Reageer met quote

ik ben overal en nergens bezig, maar kom opeens die level 5 van d2 weer tegen, kzou niet weten hoe ik die groene diskettes moet neerzetten om op de gewenste infotrons te komen, en dan heb ik het over dat vak ernaast waar ik begin, rechts
gr. thea
Gast
15-05-2007 15:53  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben overal en nergens bezig, maar kom opeens die level 5 van d2 weer tegen, kzou niet weten hoe ik die groene diskettes moet neerzetten om op de gewenste infotrons te komen, en dan heb ik het over dat vak ernaast waar ik begin, rechts
gr. thea

die heb ik niet , het vak beneden, rechts kom ik niet door,
gr abby
Gast
15-05-2007 16:15 d2 Reageer met quote

ja hoor, dombo ben ik, level 9 bedoel ik dus......
gr. thea
Gast
15-05-2007 16:59 Re: d2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja hoor, dombo ben ik, level 9 bedoel ik dus......
gr. thea

jammer , ik dacht, ha eindelijk een oplossing,
als je begint zet je een rode in het hoekje waar dat gitterding zit en aan de andere kant gooi je de groene diskette, heb je heel veel infotrons, als je die allemaal hebt gepakt , pak je de rode aan de linkerkant beneden, en de rest laat je zitten, als je die infotrons aan de rechterkant hebt gepakt, vallen die rij ballen een stuk. zet dan een rode tegen het muurtje rechts 2 stappen omhoog, de ballen vallen verder en je kan dan naar boven en de voorste groene op die infotron schuif je naar beneden op die rij ballen en het muurtje is open, en nou komt de clou, met een glitterding die je uit dat vak haalt,voor dat je die vrijlaat ga je terug naar vak 1 en ga je naar die groene diskette , in de linkerhoek van het voorste vak, met die ene infotron rechts naast, ga van ondere naar boven tot de groene diskette en ga naar beneden en haperen zodat hij ontploft, zie je links die ene infotron links, die haal je weg, laat de glitterding vrij en laat hem ddar ontploffen door die groene diskette op z'n kop te gooien, de hele zijkant veranderd in infotrons, en hoef je niet meer naar rechts boven, die andere glitterding laat je ontploffen door een vakje te maken met de groene diskettes daar
en een groene erop te gooien, dan diskettes zo gooien dat het vak ernaast rechts weer open gaat, en je naar de E kunt,
gr abby
Gast
15-05-2007 17:56  Reageer met quote

waar zet jij die rooie precies om dat muurtje open te krijgen, het lukt me wel, maar niet met één rode diskette en een groene, ik heb er meer nodig, maar misschien zet ik hem verkeerd neer??????
gr. thea
Gast
15-05-2007 17:59  Reageer met quote

Anonymous schreef:
waar zet jij die rooie precies om dat muurtje open te krijgen, het lukt me wel, maar niet met één rode diskette en een groene, ik heb er meer nodig, maar misschien zet ik hem verkeerd neer??????
gr. thea

welk muurtje bedoel je?voordat ik het verkeerde uitleg...
gr abby
Gast
15-05-2007 21:06 level 9 d2 Reageer met quote

hahahaha ja dankje wel, ik ben er al door
gr. thea
Gast
15-05-2007 21:27 Re: level 9 d2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hahahaha ja dankje wel, ik ben er al door
gr. thea

he he, zit de hele avond op je te wachten(geintje) ben weer even aan het snikken, ben al een paar keer bijna bij het einde geweest, frusterend hoor, ga nu maar even een spelletje op zylom.nl spelen, even de zinnen verzetten, morgen weer een dag,
gr abby
Gast
16-05-2007 15:42  Reageer met quote

wehhhhh ik wou dat ik uitgesnikt was, kom steeds tot vlak bij de E en dan komt er zo'n rotschaar, en het erge is als ik zonder infotrons te pakken meteen naar de E ga om te oefenen lukt het wel, alleen heb ik er dan niet veel aan, nou, doorgaan maar,
gr abby
Gast
16-05-2007 16:22  Reageer met quote

Welk level abby??

Gr tollie
Gast
16-05-2007 16:37  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Welk level abby??

Gr tollie

level 67 van d 12, weet hoe hij moet maar het wil niet erg, waar ben jij met d12? moet 75 en 90, om weer verder te kunnen, heb jij 1 van deze?
gr abby
Gast
16-05-2007 18:40  Reageer met quote

o o o wat een drukte weer op dit forum, ben ik nou echt de enige verslaafde, hoewel verslaafd, ik kan gewoon niet hebben als iets niet lukt, dus blijf ik doorgaan met dat level,
tollieee zeg me dat jij weet hoe 75 en 90 gaan van d12, kan ik teminste wisselen, als ik m'n ogen sluit zie ik nog die verr,,, schaartjes,
gr abby
Gast
16-05-2007 18:46 level 7, d2 Reageer met quote

zit een beetje in de knel beneden bij deze level, en dan met name beneden bij die stenen, 1e en 2e vak lukken wel, maar de 3e is voor mij een raadsel, abby weet jij het?
Gast
16-05-2007 18:51  Reageer met quote

lama abby, kweet het al, had weer geen geduld!!!!
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 80 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 79, 80, 81 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: