NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

pokemon emerald hoe kom ik verder
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Pokemon
kaboemkaboem
19-06-2008 11:01 hoe kom ik verder Reageer met quote

Ik heb 3 badges. Zit nu in mauville city en ik wil naar lavaridge town. Ik ben er bijna en zit in een grot, waar ik een steen moet verplaatsen met waarscheinlijk strength. maar als ik dat wil doen zegt die dat ik dat pas kan waneer ik er een badge bij heb. maar dat is het enige stadje waar ik heen kan want heb nog geen surf om naar rechts te kunnen. en hellemaal naar boven is Fallarbow town en daar is geen gym. wie kan me verder helpen. ALvast bedankt

branko 2
20-06-2008 21:52  Reageer met quote

je moet ook niet in die grot je moet naar het huisje ernaast!
in het huisje zie je een vrouw praat ermee.
als je er mee hebt gepraat mag je mee met de kabelbaan.
als je boven bent zit je in een ander huisje dat lijkt op de vorige ga eruit ga da dan naarbeneden het bos in ga de berg af en je bent er! simpel he.als je nog vragen hebt zeg je het maar
den gio
08-07-2008 14:46 dive Reageer met quote

edit Numix: bericht verwijderd, graag normaal Nederlands typen
marciano
15-07-2008 13:25 Re: Waar vang ik deoyxs? Reageer met quote

tim 1165 schreef:
waar haal je lugia ik heb pas groundon kyorge rayquaza mewto zapdos moltres en articuno en nee ik heb geen gameshark ofzoiets dus als je het met code heb gedaan hoef je niet te reageren

hoe vang je mewtwo tim? ik het nog nooit gehoord hoe je mewtwo moet vangen
chooker
15-07-2008 15:29 tickets Reageer met quote

waar haal je al die tickets????
chooker
15-07-2008 15:30  Reageer met quote

en oja WAAR KAN JE NOG MASTERBALLS HALEN???
bregge
15-07-2008 17:58 Re: taps Reageer met quote

Anonymous schreef:
kheb nu een lugia lvl 74 Smile

hoe kom jij aan die lugia ??
dat kan eigenlijk enkel maar met die codes Razz
ik ga emerald op de pc downloaden, dan kan je die codes kei gemakkelijk doen, op de GBA en zo, moet je een gameschark hebben
thomasm8
28-07-2008 15:28  Reageer met quote

waar krijg je al die tickets ?
waar haal ik game shark?
bregge
28-07-2008 16:34 Re: Waar vang ik deoyxs? Reageer met quote

marciano schreef:
hoe vang je mewtwo tim? ik het nog nooit gehoord hoe je mewtwo moet vangen

je kan die zonder cheats vangen !! ik heb hem zelf een stuk of 17 keer, gekloond Very Happy maar hoe je hem moet vangen ?? ik weet wel zo'n stukje dat je de ruby steen en de sapphire steen moet hebben, de ruby steen, vind je op ijseiland 1, op MT.Pyre, ook waar je moltres vind, als je op dat (kleine) eilandje bent, ga je naar rechts, daar staan 2 team rocket helden, die moet je verslaan, en dan kan je door de grot dat er achter staat, de weg weet 'k niet vanbuiten, maar daar is de ruby-steen, als je die steen hebt moet je trug naar ijseiland 1 gaan, dan boven het pokemon-center is een groot (huis), ga daar in, dan rechts van je, staat een groot machine, praat er tegen, en je geeft de ruby steen, dit moet, anders kan je hem niet vangen, dan ga je naar ijseiland 6 of 7, ik weet niet meer welk, maar daar, als je helemaal naar beneden gaat, is er een klein huis met een stalen deur, je moet zorgen dat je cut bij hebt (HM 01) praat tegen de stalen deur, en gij gaat open, dan volg je even de weg, dan staat er zo een trap, dan staat er links, recht, boven en onder een ijspiegel, als je er op valt, ga je in een andere kamer, maar het moet in de juiste volgorde zijn, ik dacht, dat het : boven, onder, rechts links was. of anders was het boven, onder, rechts links, 1 van de 2, MAAR, als je dat dan hebt gdn, je vind de sapphire steen, maar net als je er tegen praat neemt een persoon van team rocket de steen mee, dan loopt hij weg, dan moet je direkt naar ijseiland 5 gaan, naar rechts, door het gras en dan naar beneden, onderweg, aan het laatste deel, zijn er 3 team rockets waar je mee moet vechte, enkel als ze je zien, dat mag jij kiezen., dan ga je in dat gebouw, zijn er trug een paar team rockets, maar je moet enkel vooruit blijven gaan, helemaal vanachter, zie je hem, vecht met hem, versla hem, dan krijg je de sapphire steen, dan ga je trug naar ijseiland 1, trug naar dat gebouw waar je de ruby-steen aangaf, dan heb je beide stenen gegeven, en dan in celurean vity, links staat er een grot en heel het spel heeft daar een mannetje voor gestaan, nu is die weg, of staat hij ernaast, dan kan je daarin, dan ben je in de grot van Mewtwo, pak hem NIET met de master ball, die is voor sunicuine, raikou of entei, pak zoveel mogelijk ultra balls mee, 80-90 moet genoeg zijn, of te wel heb je geluk, en laat mewtwo zich vangen door een paar ultra ballen, of te wel heb je pech, en heb je er te weinig, save dus net voor je mewto staat, en dan na een paar keer proberen heb je hem SmileSmile

je moet wel weten, dat dit enkel op leaf green en fire red is, bij de oudere spellen kan je hem ook vangen, maar op sapphire, ruby, emerald kan je hem niet vangen, wel met codes

en je moet zeker weten : JE MOET DE POKEMON LEAQUE HEBBEN UITGESPEELD !!

ik zei dus dat ik hem 17 keer heb van lvl. 100 !! ik heb ook charisard lvl. 100, ook togetic. lvl. 100, ook venosaur lvl.100 ook blastoise lvl. 100, latias lvl. 100, maar latios heb 'k niet SadSad :'( en ook nog crobat lvl. 100, ook nog raikou lvl. 100, ook rayquaza lvl. 100, kyorge ook lvl. 100, en grouden lvl. 99, ook gengar lvl. 100, blaziken lvl. 100 sceptile lvl. 100, swampert lvl. 100, da was zo een beetje Razz
pokemon emerald gamer
10-08-2008 16:11 Re: waar vang je groudon en kyorge Reageer met quote

D.aniiQue schreef:
waar is die grot in godsnaam ?!

welke grot!!!
pokemon emerald gamer
10-08-2008 16:13 elite 4 Reageer met quote

waar is de elite 4 want ik heb al een pokemon van lvl 79
bregge
10-08-2008 19:08 Re: elite 4 Reageer met quote

pokemon emerald gamer schreef:
waar is de elite 4 want ik heb al een pokemon van lvl 79

ga naar de 8ste gym, dan naar rechts, dan moet ge mannekes door, die vrage of ge die badges hebt, dan zijt ge in een grot, als ge daar uitzijt, moet ge de weg volge, en ge zijt er
pokemon emerald gamer
11-08-2008 15:29 kom Reageer met quote

kom ook naar de nieuwe groep ''pokemonon emerald elite four''
Niels
13-08-2008 10:14 Heey jij hebt dus..Mewto Moltres en articuno.. Reageer met quote

Zou je mij willen zeggen waar je die hebt gevangen..alvast bedankt..Very Happy
crazygait
22-08-2008 18:14 Re: kom Reageer met quote

pokemon emerald gamer schreef:
kom ook naar de nieuwe groep ''pokemonon emerald elite four''

zou je me kunnen zeggen hoe ik die grote blokken weg kan krijgen bij de magma guide ofzo?
fabian
06-09-2008 16:44 Re: msn Reageer met quote

glen 088 schreef:
fabian?hebde gij msn ? zo ja laat het me weten Wink
Rocky 23
25-11-2008 9:57 Re: waar kan ik DIG krijgen die heb ik nu nodig! Reageer met quote

PokeFreak123 schreef:
heey ik ben opzoek naar een pokemon die DIG heeft want die heb ik namalijk nodig voor de regi's te vangen en kan ej Digglet trouwens vangen op pokemon emerald?? thanxx alvast bedankt..WinkVery Happy

Je moet naar Fallabor town gaan en dan ga je naar het verste huis ga daar naar binnen er staat een klein jongetje en die geeft je de tm move dig, Dig kun je aan grond pokemon en aan hariama geven mvg rocky 23
Gast
03-02-2009 18:48  Reageer met quote

hoe kom je door de grot voor de leauge snel plz
Gast
04-02-2009 16:16 help Reageer met quote

Help! ik ben bij pokemon emerald al best ver. maar de laatste gym wil niet open. ook de sky pillar is dicht. kan iemand me vertellen wat ik moet doen. ik heb ook nog geen legendarische pokemons gezien. alvast bedankt
Gast
06-02-2009 22:09 Help! ik ben bij pokemon emerald al best ver. maar de laatst Reageer met quote

als je de maga embleem hebt moet je naar die volcaan pas van boven naar beneden als je dat hebt gedaan gaat een grot opemn ga die grond in en zoek grouden (team magma is er ook)
Als je dat hebt gedaan ga je dive doen op de zee op een plekje en gaat kyorge zoeken (daar is team auqa) ben je daar mee klaar komt steven dan moet je met wallace praten en dan moet je naar de sky pillar dan moet je raqwaza wekken als dat voorbij is gaat de jim open ik hoop dat ik je geholpen heb gr Rocky
Gast
07-02-2009 19:56 Re: pokemon emerald hoe kom ik verder Reageer met quote

jelmer schreef:
ik heb pokenmon emerald en ik ben best wel ver maar ik kom op den duur bij de schuilplaats bij taem aqua en ik kan er niet langs en ik ben al bij mt.pyre geweest ik lopop nu vast ik kan niet meer verder heel gek waar ik verder kan zitten er wailmers in de zee help me ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn

je moet in mt pyre blijven zoeken je komt dan op het dak uit je komt ze daar tegen en krijgt een magma emblem en als je die hebt moet je naar
mt.chimney en dan naar boven met lift en met trap naar beneden dan gaat je magma emblem trillen en kom je in magma hideout

gr.kevin ik speel het zelf ook ik kom niet in de achtste gym die zit op slot
Gast
07-02-2009 20:01 Re: Help! ik ben bij pokemon emerald al best ver. maar de la Reageer met quote

Anonymous schreef:
als je de maga embleem hebt moet je naar die volcaan pas van boven naar beneden als je dat hebt gedaan gaat een grot opemn ga die grond in en zoek grouden (team magma is er ook)
Als je dat hebt gedaan ga je dive doen op de zee op een plekje en gaat kyorge zoeken (daar is team auqa) ben je daar mee klaar komt steven dan moet je met wallace praten en dan moet je naar de sky pillar dan moet je raqwaza wekken als dat voorbij is gaat de jim open ik hoop dat ik je geholpen heb gr Rocky

waar zit precies dat plekje ?? alsjeblieft ik kom echt niet verder!
Gast
07-02-2009 20:03 Re: Help! ik ben bij pokemon emerald al best ver. maar de la Reageer met quote

Anonymous schreef:
waar zit precies dat plekje ?? alsjeblieft ik kom echt niet verder!

ik heet kevin trouwens er staan er al een paar van mij
Gast
09-02-2009 20:03 Re: pokemon Reageer met quote

mosca schreef:
je moet met wallace praten die is in die grot bij sootpoliscity,hij maakt de sky pillar open voor je,ga daar heen daar kom je rayquaza tegen. Hij zorgt ervoor dat kyoge en groundon stoppen met vechten,dan kan je de 8e gym verslaan..
hoop dat dit je helpt.

wat moet je nu doen??
als je dit gedaan hebt plzz iemand help me

gr.kevin
Gast
09-02-2009 20:05  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe kom je door de grot voor de leauge snel plz

ja dat snap ik ook niet wie wel plz???????????

gr.kevin
Gast
11-02-2009 16:57 pokemon emerald Reageer met quote

hoi iedereen.
is er iemand die weet waar je kyogre en groudon vangt.
Gast
13-02-2009 18:49 liek Reageer met quote

om de liek uit te spelen moet je goede pokemons heben want ik had racwaza van lv73 en swampert van lv76 en ik had drie van die dinkskes ans je kapot bent 3 moeten gebruiken

groetjes Danny
Gast
15-02-2009 12:38 in de gym 4 Reageer met quote

in welken gaten moet ik om naar de leader van de 4e gym te gaan
Gast
17-02-2009 16:50  Reageer met quote

Ik ben bij cave of origin en overal ik ben daar binnen en overal staat dat je daar naar beneden moet maar als ik 1 verdieping omlaag ben gegaan kan ik alleen nog maar omhoog
Gast
20-02-2009 9:36 master pokemons Reageer met quote

ik weet veel over pokemon dus weet je iets niet vraag het aan mij.
Plaats Reactie Pagina 9 van 17
Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

Ga naar: