|
|
|
|
| Gast |
| 21-11-2006 12:29 Spreekbeurt! |
|
|
|
Help ik moet vanmiddag mijn spreekbeurt bent super zenuwwachtig ik hou mijn spreekbeurt over Papue New Guinea.
Fieke |
|
|
|
|
| Gast |
| 27-11-2006 20:55 Srpeekbeurt |
|
|
|
Waarom word onze post gedelete? We hadden gewoon een serieuze vraag en wilde graag een antwoord. Oke, nog eens: Wij zijn twee scholieren van de middelbare school, 16 jaar oud. Onze lerares nederlands heeft ons een opdracht gegeven om een spreekbeurt te houden. Wij hebben zelf geen idee waarover omdat onze interesses totaal anders zijn. Zouden jullie mischien in staat zijn om ons te verwijzen naar een onderwerp?
Gr. J & S |
| Numix |
| 27-11-2006 23:03 Re: Srpeekbeurt |
|
|
numix.nl
|
| Anonymous schreef: | | Waarom word onze post gedelete? |
Omdat hier geen breezah-taaltje etc. is toegestaan. |
| Gast |
| 16-12-2006 14:28 spreekbeurt |
|
|
|
ik weet wel een onderwerp voor jullie: wat dacht je ervan om het over de puberteit te houden. we hadden er vorrig jaar een 9 voor
mssl (H) |
| Gast |
| 20-12-2006 19:30 spreekbeurt na de kerst vakantie |
|
|
|
ik moet na de kerst vakantie mijn spreekbeurt doen en ik weet nog geen onderwerp. mensen zeg please dat jullie een goede weten? |
| Gast |
| 21-12-2006 16:22 Ik weet een goede spreekbeurt!!! |
|
|
|
Doe het over Nike of over de U.S.A |
| Gast |
| 26-12-2006 14:39 - |
|
|
|
ik moet een onderwerp voor mijn spreekbeurt hebben wie weet er 1tje?! Het moet geen onderwerp over dieren zijn over een een interesant onderwerp!
-xxx-jes Martine |
| Gast |
| 14-01-2007 18:05 Spreekbeurt Onderwerp! |
|
|
|
Ik moet 3 spreekbeurt onderwerpen kiezen van school maar ik weet er geen 1, weten jullie misschien iets ? =) Nou ik hoop het ik moet het morgen al in leveren dus, antwoordt zo snel mogelijk !! Kus, Denice |
| Gast |
| 14-01-2007 18:13 Martine moest een onderwerp |
|
|
|
Martine misschien : Pleegzorg ? Dislexie ? AIDS ? |
| Gast |
| 14-01-2007 23:35 |
|
|
|
het onderwerp godsdients is veel besproken tegenwoordig , en je vind er overal wel iets over
grtz , kevin |
| Gast |
| 23-01-2007 19:34 help |
|
|
|
hee ik weet geen onderwerp help me please |
| Gast |
| 07-02-2007 20:05 |
|
|
|
ik zoek een onderwerp voor mijn presentatie/spreekbeurt |
| Gast |
| 03-03-2007 16:51 almere |
|
|
|
hallo ik hoe mij spreekbeurd maar ik weet niet welk ontwerp ik moest maken toen dacht ik almere maar ik kan nergens info vijnden over almere hebben jullie dat mischien?
groete rachel |
| Gast |
| 10-04-2007 7:05 Papua New Guinea |
|
|
|
Hallo ik heb mijn spreekbeurt ook over Papua New Guinea gedaan en de kinderen vonden het heel interesant ( Het is een land ) maar misschien heb je hier iets aan...
Gr.. Fieke |
| Gast |
| 23-04-2007 14:59 Mmmm |
|
|
|
weten jullie een leuk onderwerp voor en spreekbeurt ik weet namelijk geen onderwerp!
Groetjes van Pink Lady Jamilla |
| Gast |
| 05-05-2007 11:44 ik hou het over warchild is dat een idee? |
|
|
|
hoi allemaal ik ben noah ık hou mıjn spreekbeurt over warchild heb je nog geen ondewerp mısschıen ıs dat een idee? |
| Gast |
| 11-05-2007 17:20 HELP! |
|
|
|
Hey _love_you_
Zou ik je e-mail mogen want ik wil namelijk liever niet dat iedereen het weet |
| Gast |
| 11-05-2007 19:06 |
|
|
|
hey ik moet ook nog een onderwerp maar weet echt niks echt bale |
| Gast |
| 02-06-2007 17:45 Re: Mmmm |
|
|
|
ja ik wel!!! ik vond het ook op internet!!! PAASEILAND? het ligt vlak bij Chilie (Amirica)
veel liefs en kusjes sophie |
| Gast |
| 13-06-2007 15:38 |
|
|
|
doe het over war child. doe ik ook wel vet zielig al die kinderen. ik heb er een 9.5 voor en dat geeft mijn leraar niet snel ... |
| Gast |
| 23-06-2007 12:17 |
|
|
|
ik moet mijn spreekbeurt over 2 weken houden maar ik weet nog geen onder werp. HELP! |
| Gast |
| 10-07-2007 15:33 ideatje |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik moet mijn spreekbeurt over 2 weken houden maar ik weet nog geen onder werp. HELP! |
gast als je slim bent
hou het over een hobbie
ga naar de bilbiotheek
genoeg boeken
doe iets over de biesbosch dat ligt bij dordrecht
over de bevers
is een mooi spreekbeurt
hadt in middelbaare school 9.0 voor gekeregen |
| Gast |
| 28-12-2007 13:29 kingdom of heaven |
|
|
|
heeft er iemand iets over de film kingdom of heaven? |
| Gast |
| 16-01-2008 17:57 spreekbeurd |
|
|
|
Heei,ik heb een paar tips:doe iets van typische Belgische snoepjesen neem er mee(v.b.:neusjes,toverballen en o,ja laat iedereen eentje proeven!!)Of over Egypte(mummiezzz,piramides,faraos,Anubies,....)over het heelal of over vuurwerk;mimespelers,.....
P.S.:binnenkort heb ik ook spreekbeurt maar 'k weet niets!Stom hé!!!!! |
| Gast |
| 16-01-2008 18:11 Re: spreekbeurten |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | heey,ik weet een aantal leuke onderwerpen voor jullie, bijv. het geloof van cristenen , jodendom en fjorden paarden. ik moet namelijk ook een spreekbeurt houden en ik weet het nog niet hellemaal wat ik nou ga doen ik vind het allemaal. leuk en interessant. ik heb mijn spreekbeurt op 15 februari dus dat is al binnenkort (wens me succes) willen jullie misschien kiezen welk onderwerp jullie het leukst lijkt. -xxx- mij |
ik heb een spreekbeurt op 26 februari maar weet niks!!!!!
Mijn vorige spreekbeurt deed ik over cryptozoologie.En ik kreeg als enige in de klas een 9(het meeste)Je moet het echt doen !!!!!!!!
P.S.:cryptozoologie=het wetenschappelijke woord voor dieren zoals:Het monster v. Loch Ness,Yeti,Kraken,.....DOEN!!!!!! |
| Gast |
| 17-01-2008 19:43 leerkracht |
|
|
|
gef me alles over de leerkracht em plaatjes ook |
| Gast |
| 19-03-2008 13:52 marokko |
|
|
|
ik wil mijn spreekbeurt doen over marokko. kan iemand mijn helpen
ik zit in groep 5
ik ben 8 jaar
weeten julie iets, groeyjes yuosra |
| Gast |
| 19-03-2008 20:08 SPREEKBEURT GODSDIENST.... |
|
|
|
hoi allemaal ik wil mijn spreekbeurt over godsdienst houden
heeft iemand tips ofzo?
xxx anoniempje |
| Gast |
| 20-03-2008 16:35 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | HELP, wij weten geen onderwerp, HELP |
hey hou het over wapens dat doe ik ok of over ku klux klan het is maar een voorbeeld.  |
| Gast |
| 26-03-2008 14:20 van Gogh |
|
|
|
mij lijkt me het wel leuk om een spreekbeurt over Gogh te houden. Weten jullie soms informatie over Gogh en het lijkt me ook leuk om het verhaal voor te lezen in de klas. Mijn spreekbeurt mag maximaal 10 minuten duren. Willen jullie mij alstjeblieft helpen. Ik zit in groep 7 en dit wordt mijn 1e spreekbeurt, dus help me alstjeblieft |
|
|