NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
16-05-2007 19:19  Reageer met quote

Anonymous schreef:
lama abby, kweet het al, had weer geen geduld!!!!
gr. thea

verdorie, dacht eindelijk weer wat te doen te hebben,
gr abby

Gast
16-05-2007 20:30 level 7 d2 Reageer met quote

nou kom ik weer 4 infotrons tekort, snap er niks van, en volgens mij doe ik alles goed, wil je ff met me mee denken abby?
gr. thea
Gast
16-05-2007 20:49 level 7 d2 Reageer met quote

owjah ik moet nog 45 infotrons als ik het eerste vak uitkom
gr. thea
Gast
16-05-2007 21:09 Re: level 7 d2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
owjah ik moet nog 45 infotrons als ik het eerste vak uitkom
gr. thea

tot waar is voor jou het eerste vak?
gr abby
Gast
16-05-2007 21:19  Reageer met quote

gewoon het eerste vak waar ik begin, met die gele diskettes, en als ik dan door het poortje ga
gr. thea
Gast
16-05-2007 21:22  Reageer met quote

ik moet er dan nog 48, dan moet ik de rechterkant nog doen, zal eens kijken,
gr abby
Gast
16-05-2007 21:30 level 7 d2 Reageer met quote

en toen moest ik nog 2 infotrons, grrrrrrrrr.........
Gast
16-05-2007 21:41  Reageer met quote

ben vergeten hoe ik het de vorige keer gedaan hebt, maar heb nu iets anders ontdekt, en het werkte , zie je dat vakje met die ene infotron erin rechts naast het kastje met al die ballen? ik heb 1 groen diskette er rechts boven naast gezet en nog 1 groene diagonaal naar beneden ernaast, toen de bal helemaal bovenin naar beneden gewerkt, en een stukje erboven neergezet en toen dat glitterding losgelaten, kreeg 20 infotrons met die ene in dat vakje meegerekend,
gr abby
Gast
16-05-2007 21:55  Reageer met quote

huh? ik heb helemaal geen groene diskettes, alleen maar gele
gr. thea
Gast
16-05-2007 22:00  Reageer met quote

Anonymous schreef:
huh? ik heb helemaal geen groene diskettes, alleen maar gele
gr. thea

weet je dan wel zeker dat je level 7 van d2 bedoelt? aan de rechterkant beneden zitten toch echt groene diskettes
gr abby
Gast
16-05-2007 22:16  Reageer met quote

heb hem al gehaald hoor!!! bedankt
gr. thea
Gast
16-05-2007 22:21  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb hem al gehaald hoor!!! bedankt
gr. thea

dus toch groene disketttes?
gr abby
Gast
16-05-2007 22:25  Reageer met quote

nou tollie, zou het fijn vinden als ik antwoord zou krijgen, op de vorige pagina stelde je me een vraag, en ik gaf antwoord met een vraag aan jou, en foetsie ben je weer... dacht al bijna dat ik het gedroomt had, maar je was er toch echt, even serieus, denk je even aan me, of moet ik even schreeuwen, thea helpt wel mee,
TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SNIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKk
Gast
16-05-2007 22:52  Reageer met quote

TOLLIEEEEEEEEE, gaaaaaaaap, slaap lekker allemaal, heb totaal 4 levels gedaan vanavond, morgen is er weer een dag.
gr. thea
Gast
17-05-2007 13:14  Reageer met quote

level 13 van d2, alweer een probleem, abby kun jij me op weg helpen?
het begin lukt me wel, maar moet ik dan naar boven of naar beneden?

gr. thea
Gast
17-05-2007 13:36  Reageer met quote

naar boven natuurlijk, dom dom dom, kan niet eens naar beneden, zal eerst eens beter kijken, voordat ik iets vraag. nu moet ik wel ff iets weten, moet ik die bal op die groene gooien? als ik bij die scharen ben geweest? het gaat natuurlijk over level 13 van d2 hierboven

ben ik hier helemaal alleen?? voel me eenzaam....
of zijn jullie allemaal de hort op

gr. thea
Gast
17-05-2007 14:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben ik hier helemaal alleen?? voel me eenzaam....
of zijn jullie allemaal de hort op
gr. thea

zijn even naar belgie geweest om een patatje te halen, level 13 van d2,
je gaat eerst door het poortje, duw de bal de trap af naar links en zelf vliegensvlug door het poortje naar beneden en helemaal naar links, dan duw je de bal 1 naar rechts en kan je weer naar boven, poortje door en meteen naar rechts de 3 infotrons pakken, en beneden door het poortje kan je de bal helemaal naar links in het hoekje duwen, dan gooi je daar boven de bal op de groene en de rest wijst zichzelf,
gr abby
Gast
17-05-2007 17:05  Reageer met quote

schiet aardig op, ben nu bij level 15 van d2 en hoe gaat het met jou abby, of zit je nog steeds te wachten op tollie.... we hebben toch keihard geschreeuwd, hoe ver bij jij eigenlijk met d2, ben nu ff weg, maar kom vanavond nog wel ff weer
gr. thea
Gast
17-05-2007 17:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
schiet aardig op, ben nu bij level 15 van d2 en hoe gaat het met jou abby, of zit je nog steeds te wachten op tollie.... we hebben toch keihard geschreeuwd, hoe ver bij jij eigenlijk met d2, ben nu ff weg, maar kom vanavond nog wel ff weer
gr. thea

met d2 kom ik niet verder dan 23, en ben nog steeds aan het snikken bij 67 van d12, 75 en 90 moet ik van d12, en ik hoopte dat tollie die had, maar hij reageert niet, dus zal wel niet, ga maar verder snikken, ik kom het hele level door en kan alle infotrons pakken, aan het eind bij de E moet je tussen 3 scharen door die tegen elkaar in gaan , en daar gaat het steeds mis, 2x heb i8k het geprobeerd zonder de infotrons te halen en toen lukte het wonderbaarlijk wel, stom he, ik weet nu teminste wel dat het mogelijk is, dus ik geef niet op, maar ga nu eerst tv kijken, heb 2 soappies opgenomen, en dan goede tijden en frans bouwer, daarna kijk ik wel of tollie medelijden met me heeft en wat van zich hebt laten horen, zal tussendoor wel spieken of je me nodig hebt,
gr abby
Gast
17-05-2007 20:19 level 17, d2 Reageer met quote

welke kant moet ik op? als ik het eerste gedeelte gedaan heb....links, rechts, naar boven, pfffffff zeg het maar
gr. thea
Gast
17-05-2007 21:02 Re: level 17, d2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
welke kant moet ik op? als ik het eerste gedeelte gedaan heb....links, rechts, naar boven, pfffffff zeg het maar
gr. thea

eerst de linkerkant en dan de rechterkant, probeer maar, ik ga hem nu spelen, als je ergens vast komt te zitten hoor ik het wel, weet ik misschien wat je bedoeld, is een tijd geleden, dus even kijken of het nog lukt.
gr abby
Gast
18-05-2007 15:41  Reageer met quote

hebben jullie level 4van d7 al? of is ie niet te doen
gr. thea
Gast
18-05-2007 16:02  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hebben jullie level 4van d7 al? of is ie niet te doen
gr. thea

nee die lukt niet, hoe zit het nou met level 17 van d2? heb je die nou? of moet ik hem uitleggen?
gr abby
Gast
18-05-2007 16:08  Reageer met quote

je mag het rechts wel uitleggen, links kom ik wel uit, alleen dat muurtje moet ik nog ff stuk zien te krijgen
gr. thea
Gast
18-05-2007 16:13  Reageer met quote

jah ik was ook ff bezig met level 9 van d7, ik kan het niet uitstaan dat dat niet wil lukken, ik denk dat je bij het laatste rijtje moet beginnen, waar die rooie diskette zit, die groene gauw laten ontploffen, en gelijk die rooie neerzetten, worden wel allemaal infotrons, maar krijg ze op me n koppie en ben dood.......
gr. thea
Gast
18-05-2007 16:18 level 9 d7 Reageer met quote

jah zie je wel, de laatste rij krijg ik wel, alleen bleven boven 2 van die glitterdingen zitten, en dat moet nu juist niet verdorie, ga ff verder proberen
gr. thea
Gast
18-05-2007 16:18  Reageer met quote

Anonymous schreef:
jah ik was ook ff bezig met level 9 van d7, ik kan het niet uitstaan dat dat niet wil lukken, ik denk dat je bij het laatste rijtje moet beginnen, waar die rooie diskette zit, die groene gauw laten ontploffen, en gelijk die rooie neerzetten, worden wel allemaal infotrons, maar krijg ze op me n koppie en ben dood.......
gr. thea

meteen naar boven gaan nadat die rode is ontploft, dan hou je ze tegen en kan je naar boven, hoeveel vakken kan jij er doen?
gr abby
Gast
18-05-2007 16:43  Reageer met quote

Abby ik kan je nogggg niet helpen Ik zit ook bij dat level Ik doe mijn best.

Sorry dat ik weinig reageer. Ik ben nl nogal druk. Heb een nieuwbouwhuis gekocht en er moet veel geregeld worden.

Gr tollie
Gast
18-05-2007 17:13 level 17 van d2 Reageer met quote

nadat je het begin hebt gedaan en beneden die 2 infotrons hebt gepakt, zorg je dat het groen aan de linkerkant weg is en bij die 3 blokken naast elkaar boven zet je de rode onder de meest linkse en doe 2 stappen naar rechts en zuig meteen naar links voor die infotron, dan kan je er boven door, pak die 2 infotrons en ga door het linkerpoortje,dan ga je daar naar beneden en er valt een bal achter je aan en die moet mee helemaal naar beneden, onder weg moet je wel die 2 infotrons pakken, dat doe je door daar boven de infotrons meteen naar links te gaan en die bal blijft dan even liggen, de 2 vakken aan de rechterkant laat je even zo, die komen straks, dus helemaal naar beneden en de bal die achter je aan kwam ook, dan ga je naar links,
onder die 2 ballen door en 1 naar boven zuig de infotron weg rechts en duw de bal naar rechts, dan de infotron boven je pakken naar beneden en naar links, onder die bal door en bal naar rechts duwen, 1 naar links en infotron rechts zuigen, wacht 2 tellen, tot alles boven op z'n plaats ligt en 1 naar links naar boven en terug naar 2 links, 1 naar boven en rechts 1 infotron zuigen dan 1 naar links 1 naar boven en de rest pakken , helemaal links in dat vak lukt het niet om 1 infotron te pakken, voorzichtig aan de rechterkant ballen laten vallen en een schaar naar beneden laten komen, die je dan moet laten ontploffen zodat je die infotron kan bevrijden, nou dan moet je dus de infotrons gaan pakken, boven zonder dat ze ontploffen door ballen die op schaartjes vallen en rechts boven er weer uit, dan ga je weer naar beneden en ga onder die groene diskette staan, en laat hem ontploffen door terug te gaan ,pak die infotron, en ga naar boven en zuig die onderste infotron zonder dat de bal valt, ga onder de bovenste ballen staan waar de infotron zit en naar beneden ga aan de linkerkant staan, niet helemaal beneden maar 1 hoger alles valt naar rechts en zuig de infotron en ga het vak uit, dan het vak beneden, onder de 2 ballen door en naar links duwen en infotron zuigen, de rest van de infotrons pakken en naar boven ballen laten vallen infotrons pakken en door het poortje, naar boven. ga het poortje door naar rechts en voor dat 2de poortje naar beneden, duw de bal naar links en ga naar beneden, zorg dat de ballen zo vallen dat je weer daar door kan straks pak de infotrons in dat vak en ernaast en zorg dat er een bal op de groene diskette rechts kan vallen, en ik durf het haast niet te zeggen, maar ik ben de rest vergeten, je zal ook om tollie moeten gillen, als het niet lukt, gil dan meteen voor mij?
gr abby
Gast
18-05-2007 17:15  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Abby ik kan je nogggg niet helpen Ik zit ook bij dat level Ik doe mijn best.

Sorry dat ik weinig reageer. Ik ben nl nogal druk. Heb een nieuwbouwhuis gekocht en er moet veel geregeld worden.

Gr tollie

als je het over de duivel hebt, ha ha , kan jij thea verder helpen met de rechterkant van level 17 van d2?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 81 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: