NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
18-05-2007 17:58 level 9 d7 Reageer met quote

nou ik kan zo wie zo de eerste 2 vakken en de laatste, maar ga gewoon alles proberen, moet toch een keer lukken, zou je zo zeggen, ben eerst ff weg, tegen 9 uur ben ik er weer
gr. thea

Gast
18-05-2007 20:21 level 9, d7 Reageer met quote

1e, 2e, 5e, 6e en de laatste vak lukt, en bij jou abby?
gr. thea
Gast
18-05-2007 20:39 Re: level 9, d7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
1e, 2e, 5e, 6e en de laatste vak lukt, en bij jou abby?
gr. thea

ben al lang weer aan het snikcityen, dat level had ik al een keer gehaald, en bij de rechterkant ben ik even de volgorde van die gele diskettes vergeten, en hoe ik het deed met die middelste groene diskette, maar de rest is dan ook wel te doen als je dat eenmaal doorhebt, gewoon puzzelen en denken, dan valt vanzelf het kwartje, ik zit me spinnijdig te maken dat dat snik ding maar niet lukt, ben nu al een paar weken bezig, maar ik blijf proberen,
gr abby
Gast
18-05-2007 20:55  Reageer met quote

ik ben overal bezig, poe poe al een paar weken? ben je er niet strontflauw van dan? ik doe ff die levels niet die je uitgelegt hebt, als jij straks naar engeland gaat, dan heb hoef ik tenminste geen uitleg te vragen, snugger van me he? hahaha
gr. thea
Gast
18-05-2007 21:59  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben overal bezig, poe poe al een paar weken? ben je er niet strontflauw van dan? ik doe ff die levels niet die je uitgelegt hebt, als jij straks naar engeland gaat, dan heb hoef ik tenminste geen uitleg te vragen, snugger van me he? hahaha
gr. thea

ik ga maar 5 dagen hoor, volgende week donderdag ga ik weg, en dinsdag ben ik weer terug, als we dat links rijden in engeland tenminste overleven, af en toe stop ik ook hoor met dat gesnik, maar ga toch steeds weer verder, heb net alles nagekeken, maar er is werkelijk geen level waar ik verder mee kan, dus ik moet wel, het wordt tijd dat aniek weer eens van zich laat horen,
gr abby
Gast
19-05-2007 14:55  Reageer met quote

moet er nog iets uitgelegd worden voor als ik weg ben thea?
gr abby
Gast
19-05-2007 17:05  Reageer met quote

ja en waar is tessa gebleven, ik zal ff kijken of er nog wat uit te leggen valt, haha
gr. thea
Gast
19-05-2007 17:16  Reageer met quote

level 43 van d10, moet ik dat schaartje rondom dat vakje zien te krijgen toch? helemaal in het begin, dat lukt me dus ook niet, verder heb ik geen problemen met dat level
gr. thea
Gast
19-05-2007 18:35  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 43 van d10, moet ik dat schaartje rondom dat vakje zien te krijgen toch? helemaal in het begin, dat lukt me dus ook niet, verder heb ik geen problemen met dat level
gr. thea

o dat is heel simpel, eerst ga je naar die gele diskette en zet hem op de grond precies in het midden van het vak, dan stuur je de schaar de andere kant op, zodat hij rechts naar beneden gaat, en jij gaat gauw boven die gele diskette staan , dus tussen de gele diskette en het vak waar hij om heen moet, je houd de schaar daar tegen en hij gaat om het vak heen, het kan ook zijn dat je 1 stap links boven de diskette moet staan , maar volgens mij kan het allebei,
gr abby,
ps heb je niet iets moeilijker, ben zo snel klaar!!
Gast
19-05-2007 18:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja en waar is tessa gebleven, ik zal ff kijken of er nog wat uit te leggen valt, haha
gr. thea

misschien was ze bij die gorilla in blijdorp!!!!
gr abby
Gast
19-05-2007 20:22  Reageer met quote

ja ben er net weer, heb ff met me n buurvrouwen staan (zitten) kwebbelen, doen we altijd zomers, ten minste als het weer het toelaat, maar zal nog wel ff kijken of ik nog andere levels heb, waar ik totaal niet uitkom(en dat zijn er heel wat)
ja, om je dood te schrikken niet? zal je maar gebeuren zo n joekel van een aap.
gr. thea
Gast
19-05-2007 20:30 level 4, d78 Reageer met quote

uit deze level kom ik ook niet, ben al een hele poos bezig
gr. thea
Gast
19-05-2007 21:15  Reageer met quote

level 43, van d10 gehaald abby!!!! bedankt
gr. thea
Gast
19-05-2007 21:24 Re: level 4, d78 Reageer met quote

Anonymous schreef:
uit deze level kom ik ook niet, ben al een hele poos bezig
gr. thea

deze heb ik ook niet, sorry
gr abby
Gast
19-05-2007 22:11  Reageer met quote

level 4 van d8 hebben jullie ook niet he?
gr. thea
Gast
19-05-2007 22:13  Reageer met quote

en level 3 en 4 van d9?
gr. thea
Gast
19-05-2007 22:30  Reageer met quote

Anonymous schreef:
en level 3 en 4 van d9?
gr. thea

je vraagt nu om levels die ik allemaal niet hebt, dus je ziet, ik moet er ook nog wel wat, denk alleen niet dat er ooit iemand komt die 1 van deze levels gehaald hebt, hoop het wel natuurlijk, heb ik weer wat te doen, als ik zeker weet dat ze mogelijk zijn dan blijf ik proberen, level 4 van d78 kom ik trouwens een heel eind, maar links zie je die 3 ballen op elkaar, met de infotron in dat vak door het poortje? daar strand ik. je komt het poortje wel in maar niet eruit,
gr abby
Gast
20-05-2007 14:01  Reageer met quote

ben vanaf giseravond al met level 47 van d10 bezig, simple ben er zo langzamerhand zelf simpel van, ben ik bijna aan het eind van die vakken, ga ik weer af, maar ik zet gewoon door, owjah en die level 4 van d78 daar kom ik ook een eind, maar zou ook niet weten hoe je dat vakje moet oplossen, waar jij het over hebt.
gr. thea
Gast
20-05-2007 14:14 level 49, d10 Reageer met quote

dit level is ook een ramp, ga iedere keer af als ik boven met dat schaartje wil meeliften, hij maakt me dood i.p.v. dat ie me meeneemt
gr. thea
Gast
20-05-2007 16:11 Re: level 49, d10 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dit level is ook een ramp, ga iedere keer af als ik boven met dat schaartje wil meeliften, hij maakt me dood i.p.v. dat ie me meeneemt
gr. thea

dat ken ik ja, dat meeliften is een ramp, je moet op het juiste moment meegaan, op het moment dat hij boven aan is , en opzij wil gaan meeliften, met dit level lukt het me toevallig wel in 1x alle keren, mar bij de andere levels had ik het ook,
gr abby
Gast
20-05-2007 20:26  Reageer met quote

hoe hebben jullie dat gedaan met level 4 van d11, is daar een truc voor? of is dat gewoon gaaaaaaaaaan met die banaan!!!
gr. thea
Gast
20-05-2007 21:24  Reageer met quote

Ik heb 1 tip en dat is tegen de klok in alle vakken leeghalen en zorgen dat je niet tussen 2 scharen in komt zodat je ze van 1 kant fatsoenlijk kan laten schrikken

Gr tollie
Gast
20-05-2007 21:26  Reageer met quote

ik bedoelde met de klok mee srry

gr tollie
Gast
21-05-2007 8:07  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik bedoelde met de klok mee srry

gr tollie

en begin dan wel bij het vak rechts onder,
gr abby
Gast
21-05-2007 13:50 level 102 van classic Reageer met quote

Wie kan mij helpen?
Kom niet uit het hele linker vak.

Thnx

Gr. Jessica
Gast
21-05-2007 13:53 Re: level 102 van classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen?
Kom niet uit het hele linker vak.

Thnx

Gr. Jessica

Heb hem zelf al opgelost Smile
marissa1
21-05-2007 14:35  Reageer met quote

ik ben nu bij level 104, en ik vroeg me af of ik het level kan halen door gewoon uit elk van zo'n sterretjes ding 9 infotrons te krygen. want ik had eerst een keer alles gepakt (dacht ik) en toen moest ik er nog 6 :S of moet je iets speciaals doen om er meer uit te krijgen.
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt.
Gast
21-05-2007 14:48  Reageer met quote

marissa1 schreef:
ik ben nu bij level 104, en ik vroeg me af of ik het level kan halen door gewoon uit elk van zo'n sterretjes ding 9 infotrons te krygen. want ik had eerst een keer alles gepakt (dacht ik) en toen moest ik er nog 6 :S of moet je iets speciaals doen om er meer uit te krijgen.
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt.

zorgen dat je een gele en of een groene diskette mee ontploft als je een bal gooit op zo'n glitterding, je kan zelfs een schaartje zo opsluiten , dat hij mee ontploft, zo krijg je meer infotrons,
gr abby
marissa1
21-05-2007 14:48  Reageer met quote

ik heb hem al Very Happy, Dankjewel he
Gast
22-05-2007 9:56  Reageer met quote

geen vragen meer thea?
nu kan het nog hoor, nog 2 dagen dan ga ik weg,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 82 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: