|
|
|
|
| Gast |
| 22-05-2007 14:07 |
|
|
|
was iedere keer met level 4 van d11 bezig, maar eindelijk is ie gelukt, zal nog ff kijken of er nog levels zijn voor uitleg
gr. thea
p.s. ben jij nog steeds aan het snikken? |
|
|
|
|
| Gast |
| 22-05-2007 14:17 |
|
|
|
ahum tja level 6 van d11 dat is ook een probleem, zou je hem voor me willen uitleggen?
gr. thea |
| Gast |
| 22-05-2007 14:42 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ahum tja level 6 van d11 dat is ook een probleem, zou je hem voor me willen uitleggen?
gr. thea |
die heb ik niet, de rechterkant lukt het me om de gravitie uit te schakelen, maar bij de linkerkant lukt het me niet om alle infotrons te pakken, zonder dat er ontploffen door de scharen die bovenin zitten,dus je moet maar weer een andere level verzinnen, en ja heb geen tranen meer over, maar ben nog steeds aan het snikken, wel niet constant, maar toch steeds weer proberen, ben er nu achter hoe ik het het beste kan doen bij de E, maar moet hem nog zien te halen, je moet zo snel reageren om schaartjes die heen en weer gaan terug te sturen, dat het steeds weer mis gaat, maar ooit kom ik er, en dan hang ik de vlag uit, kan ik verder met level 91, en ik ga gillen als die niet te doen is,
gr abby |
| Gast |
| 22-05-2007 14:45 |
|
|
|
P S van level 11 heb ik 1 3 4 7 8 en 9
gr abby |
| Gast |
| 22-05-2007 14:52 |
|
|
|
level 1 van d11 heb ik ook niet, het lukt me niet om bij dat groene te komen, en is dat een level met allemaal gravitie?
gr. thea |
| Gast |
| 22-05-2007 15:08 |
|
|
|
level 20 van d93 lukt me ook niet, en met name links met die stenen, wat ik ook probeer kom er niet uit
gr. thea |
| Gast |
| 22-05-2007 16:11 |
|
|
|
ben met eten bezig, zal vanavond kijken.
gr abby |
| Gast |
| 22-05-2007 17:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | de eerste level heb ik ook nog maar pas gehaald, je pak de infotron gooi de bal op de groene diskettes en meteen meeliften over de ontploffing tot de volgende infotron naar beneden meeliften de hoek om op het vak, dit is best lastig je zal het een poosje moeten oefenen, dan in 1x naar helemaal naar boven en naar links pak de rode diskette en de in fotron, laat je vallen terwijl je naar links druk , pak daar ook de infotron dan naar rechts blijven drukken en pak daar de rode en infotron, dan naar beneden , blijf onder dat groen staan onde de bal, zet een rode diskette door op spatie te drukken en ga over het muurtje en pak de rode, zet op die plaats weer de rode en ga weer over het muurtje, pak de infotron en zet op die plaats weer een rode en ganaar boven meteen naar links, onder die bal door en dan zie je boven je 2 ballen met links een infotron, laat de voorste bal naar beneden vallen door daar omhoog te gaan , als je terug valt meteen naar links ga 1 om hoog en meteen 1 naar links pak de infottron boven je en ga over de 2 ballen naar rechts en ga via het groen dat voor je neus zit helemaal naar boven en meteen naar links, 1 omhoog en weer naar links de bal en infotron zijn naar beneden gevallen en ga daar achteraan en dan naar beneden, pak de rode en ga 2 nar links,het eerste open vakje kan je overheen, ga niet door de poortjes maar er tegen aan (je blijft hangen) naar links, ga door het poortje links en zet daar een rode diskette en ga 2 stappen rustig naar boven, zodat je onder het poortje blijft hangen, als de bom ontploft is pak je 3 infotrons, en de laatste pak je op het moment dat dat glitterding weer naar boven is ren naar die 3 poortjes en ga door de middelste en 1 naar links 1 omhoog 1 naar links 1omhoog 1 naar links helemaal naar boven en 1 naar rechts, je staat naast de bal, de infotron is naar beneden gevallen en houdt dat glitterding tegen, op het moment dat hij de infotrn passeerd duw je de bal naar beneden op z'n kop en je hebt 9 infotrons, laat je naar beneden vallen en laat de infotrons die om het muurtje liggen waar je overheen moet naar links tot het laatst liggen zo kan je over het muurtje zonder een rode te gebruiken,.ga naast de bal op het muurtje staan zodra het schaartje helemaal boven is en weer naar beneden wil gaan duw je de bal achter hem aan en dat bruine vlakje ontploft, ga via dat groen naar boven, en ga naar bij die ballen naar links, ga helemaal naar links en pak de infotrons, laat de voorste bal naar beneden vallen en duw hem naar rechts naar beneden, en dan die andere bal erbovenop, je kan dan naar boven, vanaf hier moet je even zelf proberen, ik moet nu weg, als het niet lukt hoor ik het wel dan ga ik later even verder.
gr abby |
hallo thea dit is level 1 van d11 |
| Gast |
| 22-05-2007 17:35 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 20 van d93 lukt me ook niet, en met name links met die stenen, wat ik ook probeer kom er niet uit
gr. thea |
kan je ook zeggen welke vak precies? of bedoel je al die vakken? het venijn zit juist ergens anders, maar daar kom je achter als denkt lekker bij de E te zijn, zal ik het level helmaal beschrijven? of heb je rechts echt alles goed, dus alle rode diskettes kunnen pakken, en beneden zorgen dat de groene diskettes niet ontploffen , anders ben je de E kwijt, had je het zo? |
| Gast |
| 22-05-2007 17:36 |
|
|
|
oja heb level 1 van d11 hierboven gezet.
gr abby |
| Gast |
| 22-05-2007 17:51 Re: rest van d11 level 1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ga door die 2 poortjes, je staat onder een bal ga 3 naar beneden en meteen naar rechts pak de 2 infotrons, weer 3 naar rechts duw de bal 1 terug naar links pak de 2 infotrons , ga naast de bal staan en ga 1 naar beneden dan helemaal naar links tot de bal, pak de infotrons door 1 naar beneden te gaan, en 1 naar links , 3 infotrons naar beneden en 2 naar rechts `1 omhoog en 4 naar rechts,
2 naar beneden 3 naar links 1 naar beneden 1 naar links,
2 naar beneden en 1 naar rechts, 1 naar beneden 3 naar rechts.
2 omhoog en 2 naar rechts, 2 naar beneden 1 naar links,
2 naar beneden 1 naar rechts, helemaal naar beneden, 3 naar links, 4 omhoog 2 naar links, 3 naar beneden 1 naar links,
1 naar beneden 2 naar links, 1 naar rechts, 2 omhoog 1 naar links, je staat nu naast de bal en duw hem naar links en gelijktijdig weer meeliften over de ontploffing, helemaal naar links. je komt terecht bij die infotron, laat je naar beneden vallen en volg de groene weg, haal eerst dat groen even weg ,boven je zodat je die bal naar links kan duwen, helemaal boven bij dat bruine blok zet je een rode en je lat alles rustig naar beneden komen, de voorste bal kan je naar links naar beneden duwen, haal de infotrons voorzichtig weg en zet beneden naast het bruine vakje een rode diskette , de infotrons pakken, schaar komt achter je aan, pak de voorste infotron nog 2 stappen naar rechts blijf staan, als de schaar vlak bij je is verder lopen ,de schaar gaat dan terug, doe dat ook bij de volgende, ga dan terug en zet een rode onder die groene lijn naar boven en ga naar boven, en naar links naar beneden en links dan helemaal naar boven en 1 naar rechts, let op de stroompjes en dan helemaal naar rechts bij die rode diskette,
2 naar beneden en 2 naar links, 2 naar beneden en 2 naar rechts, dan naar links schaartje vrij laten en helemaal naar rechts gaan , schaartje gaat naar boven, ga naar links waar schaartje zat over her muurtje die infotron pakken, weer terug over het muurtje 2 naar beneden infotron zuigen links , helemaal naar beneden langs schaartje en 2 naar rechts, 4 omhoog en 2 naar rechts en helemaal naar beneden, eventuele schaartjes die er aan komen, terug sturen, dan komt voor mij het vervelendste, duw de bal naar beneden en gelijker achteraan over de ontploffing naar rechts, zorg dat die schaar net boven is als je de bal duwt, de 3 diskettes pakken, je hebt er teveel , is dus niet heel erg als je er 1 mist, volgens mij nog 2 ook, naar beneden en rode diskettes zetten om weer naar boven te komen, dan neem je eerst dat kleine vak, ga er bovenop staan en gooi de bal op de schaar zodat het vak opengaat, bij mij ging dat mis en ik had nog rode genoeg , dus heb ik daar beneden een rode gezet, dan dat laatste vak , ziet er moeilijker uit dan het is ga eerst helemaal naar links, rode gebruikend om de muurtjes op of over te komen , naar boven , helemaal naar boven die hoek in, weer teug naar rechts, daar uiters rechts naar beneden via groen naar boven naar de E, de rechtse E laat je ontploffen en je pakt de laatste infotron, en je bent bij de E.
gr abby |
de rest van d11
gr abby |
| Gast |
| 22-05-2007 20:14 level 20 d93 |
|
|
|
ja ik bedoel die vakken, met al die stenen, verder was ik nog niet gekomen
gr. thea |
| Gast |
| 22-05-2007 20:36 level 20 d93 |
|
|
|
zijn nog meer obstakels heb ik wel gezien, rechts onder ook maar zover was ik nog niet gekomen, ben er eigenlijk ook nog niet zo mee bezig geweest
gr. thea |
| Gast |
| 22-05-2007 20:54 Re: level 20 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zijn nog meer obstakels heb ik wel gezien, rechts onder ook maar zover was ik nog niet gekomen, ben er eigenlijk ook nog niet zo mee bezig geweest
gr. thea |
zal hem straks beschrijven, als ik het teminste zelf nog weet, hier boven staat ook deel 2 van d11, heb je zeker al gezien, nu heb je genoeg te doen, en zal je me niet missen,
gr abby |
| Gast |
| 22-05-2007 21:06 |
|
|
|
ik heb genoeg te doen, missen zal ik je zeker wel, maar wens je wel hele leuke dagen toe, en het is zo weer dinsdag, hahaha zal ook wel niet vaak op deze forum komen, kan wel iets vragen, maar zal wel geen antwoord krijgen
gr. thea |
| Gast |
| 22-05-2007 22:58 d93 level 20 |
|
|
|
eerst de infotrons pakken en ook de infotron links bij dat kastje, dan naar rechts, tegen kastje duwen verder naar rechts infotron pakken en recht naar beneden 4 naar rechts, infotron links zuigen en verder naar links, groene diskettes laten vallen tot je in het vak naar rechts kan, als je daar binnen komt meteen naar beneden en 3 naar rechts, 1 naar beneden en 1 naar rechts, dan tussen de ballen beneden je gaan staan tegen die 3 ballen die op elkaar staan, 1 groen onder zuigen en 1 rechts van je, dan 2 naar boven en groen links zuigen, en die bal laten vallen, de bal aan de linkerkant 2 naar rechts duwen en de infotron pakken en meteen rechts groen wegzuigen, pak de rode diskette en haal het groen rechts weg, behalve onder de bal natuurlijk, ga eerst naar de rechterkant en duw de bovenste bal naar links, ga daar naar beneden zuig heel vlug groen links weg en ga naar rechts,en dan naar boven er weer uit, ga aan de rechterkant staan van de bal boven en zuig het groen weg en laat de ballen vallen, duw een beetje mee naar links, dan de bal laten vallen boven de uitgang en zelf naar boven de infotron pakken en nog meer laten valen voor de volgende in fotron, nu ga je het vak uit en moet je helemaal naar links , daar ga je eerst naar het vak beneden, pak de eerste infotron en zuig die linkse op, 1 naar beneden 1 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts,
2 naar beneden en meteen 2 naar links, in 1x naar beneden tot die 3 infotrons pak de middelste zuig de rechtse en naar links, dan 1 naar beneden en 1 naar links, 1 omhoog en 2 naar links, 1 boven zuigen en 2 naar beneden, groen links en rechts zuigen . dan 2 naar boven en links zuigen, 1 omhoog rechts zuigen, 1 omhoog links en rechts zuigen, rechts valt er een infotron , meezuigen, pak de 2 infotrons, 1 boven je en 1 rechts onder de bal, zuig 1 groen weg onder die bal ga 1 naar beneden en zuig weer groen weg rechts, en laat de bovenste vallen en laat de ballen links boven bij het poortje vallen en die 3 erboven ook, ga naar beneden en duw de bal die bovenop ligt naar rechts, en haal de 2 onderste balen ook naar beneden, 2 ballen laat je zo schuin staan en laat nu boven de ballen vallen , ga rechts staan
en zuig links en zuig de infotrons die mee vallen, dan in het bovenste vak eerst de infotron links pakken eromheen die 4 infotrons pakken en dan het vak erboven de linkerkant eerst laten vallen, en dan de rechterkant bovenaan, laat het onderste met de 3 infotrons even zitten tot later je gaat nu eerst het poortje links beneden door, de rest probeer ik morgen te doen, als ik even tijd hebt, het is nu al laat, tot morgen,
gr abby |
| Gast |
| 23-05-2007 7:32 d93 level 20 deel 2 |
|
|
|
die onderste met de 3 infotrons hoef je niet te laten zitten,de voorste laten vallen en er vallen 3 ballen,zorg wel dat je de laatste naar links duwt, dan door het poortje beneden aan de linkerkant, meteen beneden wegzuigen en 1 naar links, 2 naar boven en rechts en boven je infotron zuigen, links in fotron zuigen, 1 naar rechts , 2 naar beneden, je staat nu tussen 2 groene vlakken, 2 naar links,1 naarbeneden en vlug 1 naar links, 2 naar beneden weg vrijmaken, nu moet je eerst naar boven dus de bal boven je naar beneden laten vallen , weer naar boven tot 2 ballen , naar beneden helemaal en de ballen
die vallen naar rechts duwen, weer naar boven en rechts de infotron zuigen onder de ballen,1 bal die boven je valt naar rechts duwen, naar beneden er valt weer 1
ballen , die naar rechts duwen,de ene bal die daar boven zit naar beneden laten vallen en naar rechts duwen, helemaal naar boven tot het groen nu ga je eerst naar het bovenste vak rechts waar de rode zit, laat de eerste bal vallen en beneden naar rechts duwen , dan boven groen weghalen en naar beneden er vallen 4 ballen en en 3 kan je naar rechts duwen en de vierde valt naar links, dan kan je boven de infotrons pakken en de rode , met de 2 rode die je nu hebt kan je beneden de 3 rode pakken en de infotron, ga , je weer naar boven en de rechterkant, groen weghalen bovenste infotron pakken en weer bal laten vallen voor die andere infotron, wel eerst naar beneden om bal naar rechts te duwen , en laat dan de ballen vallen diebij het poortje liggen, waar je weer uit moet, bovenste ballen latem vallen en infotron pakken, de middelste links tussen de 3 bovenste ballen gaan staan, onder boven zuigen en naar rechts, infotrons pakken en door de poort naar rechts en ga je helemaal naar de rechterkant, met de 3 rode om het vak met de 4 rode open te maken, ik moet nu naar de kapper, als het lukt komt er nog een deel 3 vandaag, anders zal je zelf moeten kijken, of wachten tot ik terug uit engeland ben,
gr abby |
| Gast |
| 23-05-2007 10:36 d93 level 20 deel 3 |
|
|
|
heb weer even tijd, dus helemaal naar rechts en ale groene diskettes laten vallen en infotronnen pakken, en dan het vak rechts in, pak de infotron, laat de voorste bal vallen tegen de 3 staan onder, boven zuigen, en naar links, 1naar boven en naar rechts en de meest rechtse bal 1 naar links schuiven, onderdoor naar links naar boven, let op stroompje, helemaal naar boven naar rechts bal 1 naar rechts duwen , infotron zuigen, bal in vak laten vallen en de volgende bal 1 naar rechts duwen en infotrons pakken,zet een rode op de plaats van het groene vlakje boven en de andere 2 tegen de vakjes , nu heb je 4 rode diskettes, door pootje er weer uit en naar het vak boven links, ga meteen helemaal naar beneden en onderweg links infotron zuigen,aan de andere kant weer omhoog en infotrons pakken, met de 4 rode kan je beneden weer 5 rode pakken, en dan daar beneden de groene diskettes mogen niet ontploffen, duw de bal die daar ligt helemaal naar links tot op de groene diskette bij het laatste vak onder de meest rechtse bal, ga er tussen staan en zuig groen weg links en de infotrons en ga naar rechts, en duw de bal naar links, dan het vak ernaast , de meest rechtse bal laten vallen ,infotrons zuigen en naar links duwen, bij de volgende moet je de linkse laten vallen en zelf aan de linkerkant gaan staan en infotron zuigen en de bal naar rechts duwen, dan nu nog 2 vakken, eerst de linkse , weer de bal rechts laten vallen ,infotrons zuigen en naar links duwen, de laatste vak de linkerbal en aan de rechterkant gaan staan, en meteen naar links duwen zodat de infotron zachtjes op je hoofd land , nu kun je er uit, dan het bovenste vak om de rest te pakken, eerst de 6 infotrons pakken die boven elkaar rechts staan, en dan bij die E de diskettes laten ploffen voor de infotron te pakken en de rode, je hebt nu maar 1 rode daarmee ga je naar beneden, naar het laatste vakje, en komt meteen ook het moeilijkste, je zet de rode daar in het hoekje, onder de 2 bruine blokjes rechts naast het groene vlakje waar die 2 ballen op liggen, de groene diskettes ontploffen en de 3 infotrons vallen en 1 valt op die groene diskette daar beneden, het is de bedoeling dat je daar gaat staan en de infotron zuigt voor hij op de diskette valt, dit is bijna onmogelijk en gaat wel 10 x mis , maar het is mij gelukt, dus het kan wel, je kan een paar keer oefenen voor je de hele level doet, maar het is meer geluk dan wijsheid, bij mij lukte het als ik oefende en als ik de hele level weer deed ,lukte het weer niet, maar het is mogelijk.
succes.......\
gr abby |
| Gast |
| 23-05-2007 20:50 |
|
|
|
abby heel erg bedankt, kweet me te doen staat, heb genoeg te doen, ik hoop als je er dinsdag weer bent, dat ik een aantal levels heb gehaald, ik wens je in ieder geval hele fijne dagen toe, en ik hoop dat je supaplex niet te veel zult missen, en nog maals bedankt voor al dat uitleg
gr. thea |
| silena |
| 27-05-2007 12:31 Wie kan me helpen bij level 85, 86 en 92 |
|
|
|
Bij level 85 lukt het eerste stukje wel maar daarna niet. Bij level 86 krijg ik niet alle infotrons en Bij level 92 kan ik de infotron direct na alle poortjes niet krijgen. Wie kan me helpen. Abby nog bedankt voor de oplossing van vorige keer.
Groet Silena
Laatst aangepast door silena op 27-05-2007 19:41, in totaal 1 keer bewerkt |
| Gast |
| 27-05-2007 13:25 level 60 versa |
|
|
|
Hoi allemaal!
Ik ben nu bij level 60, maar ik kom helemaal linksbovenin vast te zitten! Als ik naar beneden ga, gaan alle bommen met me mee ( ik laat eerst de bovenste bom vallen, zodat ik erdoor heen kan, de onderste bom schuif ik naar rechts en dan ga ik naar beneden). Ik zit daar zeg maar vast.. Kan iemand mij hierbij helpen??? Alvast bedankt!
Grtz me |
| Gast |
| 27-05-2007 14:54 d2 level 4 en 5 |
|
|
|
Hallo!
Ik heb geen idee hoe ik deze 2 moet doen! Bij level 5 snap ik het linker veld wel. maar ik kom niet in het rechter veld. rechts onderin zit ik steeds vast. Wie weet een oplossing?
Groeten Susan |
| Gast |
| 27-05-2007 18:07 Re: d2 level 4 en 5 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo!
Ik heb geen idee hoe ik deze 2 moet doen! Bij level 5 snap ik het linker veld wel. maar ik kom niet in het rechter veld. rechts onderin zit ik steeds vast. Wie weet een oplossing?
Groeten Susan |
Hoi
Volgens mij is level 4 mogelijk maar het lukt mij ook niet Bij d2 level 5 onmogelijk om aan de rechterkant te komen
Gr tollie |
| Gast |
| 28-05-2007 19:32 Re: Wie kan me helpen bij level 85, 86 en 92 |
|
|
|
| silena schreef: | Bij level 85 lukt het eerste stukje wel maar daarna niet. Bij level 86 krijg ik niet alle infotrons en Bij level 92 kan ik de infotron direct na alle poortjes niet krijgen. Wie kan me helpen. Abby nog bedankt voor de oplossing van vorige keer.
Groet Silena |
hai hai hai ben een dagje eerder terug uit engeland, stromende regen daar, het was leuk , maar ik was het ook al zat, van morgen om 9 uur engelse tijd weggegegaan, met de auto in de treintunnel en in 1x doorgereden , zijn net een uurtje thuis, en ik zie dat er al met smart op me wordt gewacht.
level 85 moet je even zeggen tot hoever hij lukt, leg ik de rest uit, bij level 86, ik neem aan dat je alle gele diskettes eruit weet te krijgen? dan zet je ze bij alle vakken ( behalve links boven) aan de rechterkant er naast en zorg dat het groen naar de bal boven op het vak weg is, de ballen vallen dan precies op het glitterding als je de gele diskettes laat ontploffen, bij die 2 vakken rechts beneden moet je even met ballen schuiven zodat daar ook een bal op elke vak komt te liggen, en het vak links boven zet je de gele ertussen, als de gel diskettes zijn ontploft zijn die 2 glitterdingen in de linkse vakken boven vrij, die moet je apart even onder een bal laten ontploffen zodat je er bij elke ook 9 hebt, en een gele boven bij de rode diskettes, als je het zo doet heb je echt genoeg infotrons, bij 92 moet je ook iets duidelijker zijn waar je de infotrons niet kan pakken, er zijn zoveel poortjes,
gr abby |
| Gast |
| 28-05-2007 19:53 Re: level 60 versa |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi allemaal!
Ik ben nu bij level 60, maar ik kom helemaal linksbovenin vast te zitten! Als ik naar beneden ga, gaan alle bommen met me mee ( ik laat eerst de bovenste bom vallen, zodat ik erdoor heen kan, de onderste bom schuif ik naar rechts en dan ga ik naar beneden). Ik zit daar zeg maar vast.. Kan iemand mij hierbij helpen??? Alvast bedankt!
Grtz me |
als je bovenaan al die infotronnen hebt gepakt en je gaat naar het laatste doe je dit als volgt... je ziet de 4 ballen boven elkaar , ga naast de bovenste bal staan en zuig het groen onder je weg, ga 1 naar rechts en laat die bal vallen, en hij blijft netjes boven liggen, ga helemaal naar links dan helemaal naar beneden en naar rechts en pak de infotron, weer terug via de zelfde weg weg bovenlangs naar rechts naar beneden en duw de bal naar links, dan de volgende naar rechts duwen en weer 1 naar links, je kunt nu naar beneden zonder dat er een bal achter je aan komt, haal bij die bal onder je groen aan de linkerkant weg en duw hem naar links, en dat met die 8 infotronnen, gewoon heen en weer gaan en pakken maar zorg dat je aan de rechterkant eindigt bij de laatste infotron, dan 2 naar benedenen meteen naar links naar beneden, je zal zien dat je de infotrons daar ook kan pakken en terug,
gr abby |
| Gast |
| 29-05-2007 11:29 level 105 van classic |
|
|
|
Hey,
kan iemand mij op weg helpen met dit level?
Krijg de gele diskettes er niet uit.
Gr. Jessica |
| Gast |
| 29-05-2007 12:47 Re: level 105 van classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hey,
kan iemand mij op weg helpen met dit level?
Krijg de gele diskettes er niet uit.
Gr. Jessica |
heel simpel ga 2 naar rechts , 1 naar links 2 naar beneden en 1 naar rechts, dan helemaal naar boven naar rechts door het poortje naar boven en diskette 9 naar links duwen en om het blok gaan en 1 naar boven duwen, dan duw je de diskette helemaal naar beneden tot het blok ga eromheen en duw hem 1 naar links, en dan naar beneden duwen en naar rechts en duw hem eruit, dan terug naar boven, duw de midelste van de 3 omhoog dan kan je de voorste op de zelfde manier eruit duwen, en dan de achterste en dan die middelste en als laatste die diskette die er onder het poortje staat weer 2 plaatsen naar links en je kunt hem er ook uit duwen, let op niet meteen de disketes ontploffen, achterin het spel zitten ook gele diskettes, dus eerst naar achteren en zorgen dat je weer terug kan komen, blader een paar pagina's terug daar heb ik de achterkant pas aan thea uitgelegd,
gr abby |
| Gast |
| 29-05-2007 17:10 |
|
|
|
hoi abby, leuk dat je er weer bent, heb je wel gemist, ben 3 levels verder gekomen, maar ben er ook niet vaak mee bezig geweest, maar heb al wel weer een probleem, level 64 van d10, hoe kom ik links boven bij die infotrons? vedrder lukt het allemaal wel,
gr. thea |
| Gast |
| 29-05-2007 17:51 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi abby, leuk dat je er weer bent, heb je wel gemist, ben 3 levels verder gekomen, maar ben er ook niet vaak mee bezig geweest, maar heb al wel weer een probleem, level 64 van d10, hoe kom ik links boven bij die infotrons? vedrder lukt het allemaal wel,
gr. thea |
deze herinner ik me nog, heb hem ook aan tollie uitgelegd, als je het laatste vak door het poortje komt, ga je boven het poortje staan, als de schaar komt een beweging naar links maken en de schaar gaat terug, ga er dan meteen achteraan en je kan het vak bij de infotrons inschieten, soms mislukt het , maar meestal lukt het wel, probeer maar, ik ga weer verder snikken, misschien lukt het nu wel eens een keertje,
gr abby |
| Gast |
| 30-05-2007 18:37 |
|
|
|
is dit nou de stilte voor de storm?
of wordt de rest zo even uitgespeeld zonder dat ik nog hoef te helpen? ha ha
gr abby |
|
|
|