NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
30-05-2007 21:52  Reageer met quote

Anonymous schreef:
is dit nou de stilte voor de storm?
of wordt de rest zo even uitgespeeld zonder dat ik nog hoef te helpen? ha ha
gr abby

Ik speel ze bij de lopende band uit SmileSmile grapje hoor Heb bijna d96 afgerond Ik speel niet zo heel veel meer Ben druk met andere dingen

GR tollie

Gast
31-05-2007 9:26  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik speel ze bij de lopende band uit SmileSmile grapje hoor Heb bijna d96 afgerond Ik speel niet zo heel veel meer Ben druk met andere dingen

GR tollie

level 67 van d12 heb je zeker ook nog niet, ik spel hm ok niet constant meer, af en toe pobeer ik het een paar keer en dan ben ik het zat, en ik kan nergens anders meer verder, heb jij level 25 van d97? aan de rechterkant lukt het me maar niet om die 2 infotrons te pakken uit het onderste vierkantje die je in het midden ziet, als je die wel heb wil je hem dan uitleggen? misschien kan ik daar dan een poosje mee verder,
gr abby
Gast
31-05-2007 9:58 level 24 Reageer met quote

Hallo, wie kan me helpen met het laatste stukje.
wat ik ook probeer er zitten steeds infortrons vast tussen de bommen.
welke rij bommen moet ik als eerste laten vallen?
Gast
31-05-2007 13:00 Re: level 24 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo, wie kan me helpen met het laatste stukje.
wat ik ook probeer er zitten steeds infortrons vast tussen de bommen.
welke rij bommen moet ik als eerste laten vallen?

dat ligt er aan welke versie je speelt, als je winplex speelt de allereerste rij aan de rechterkant laten vallen 1 stap naar links en spatie en pijltje naar rechts ingedrukt houden, je zuigt dan alle infotrons op die ook naar beneden komen en dan kan je zo naar de E, als je de oude supaplex speelt, dan ook meteen als je binnen komt naar boven en al het groen in 1x weg halen door naar links te rennen, alle ballen vallen dan in 1x naar beneden, de infotrons pakken en alle rode diskettes en daar mee de weg naar de E vrijmaken,ik heb daarnet allebei de mogelijkheden gespeeld en hield zelfs 5 diskettes over, niet te ver omhoog gaan als je een rode diskette ontploft, want de andere ballen vallen naar beneden, 2 plaatsen omhoog is genoeg, en dan weer vlug naar beneden zodat je de vallende ballen tegen houd, boven de E moet je beginnen met de rode diskettes te ontploffen,
gr abby
Gast
31-05-2007 13:57 Re: level 24 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dat ligt er aan welke versie je speelt, als je winplex speelt de allereerste rij aan de rechterkant laten vallen 1 stap naar links en spatie en pijltje naar rechts ingedrukt houden, je zuigt dan alle infotrons op die ook naar beneden komen en dan kan je zo naar de E, als je de oude supaplex speelt, dan ook meteen als je binnen komt naar boven en al het groen in 1x weg halen door naar links te rennen, alle ballen vallen dan in 1x naar beneden, de infotrons pakken en alle rode diskettes en daar mee de weg naar de E vrijmaken,ik heb daarnet allebei de mogelijkheden gespeeld en hield zelfs 5 diskettes over, niet te ver omhoog gaan als je een rode diskette ontploft, want de andere ballen vallen naar beneden, 2 plaatsen omhoog is genoeg, en dan weer vlug naar beneden zodat je de vallende ballen tegen houd, boven de E moet je beginnen met de rode diskettes te ontploffen,
gr abby

dank u dank u dank u
maar nu kom ik met level 64 niet verder, moet ik dat rare gevormde ding open maken met het schaartje of met een disk?
Gast
31-05-2007 14:53 Re: level 24 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dank u dank u dank u
maar nu kom ik met level 64 niet verder, moet ik dat rare gevormde ding open maken met het schaartje of met een disk?

met schaartjes en een gele diskette ertussen , maakt eigelijk niet zo uit, als je de rode maar bewaar voor de rechterkant,
gr abby
Gast
31-05-2007 16:59 level 64, d10 Reageer met quote

ik ben nu bij die groene diskettes aan de linkerkant, ik moet die bal er natuurlijk opgooien, en dan? snel naar die E, of kan ik dat op me n dooie gemakkie doen, vraag maar ff anders verpruts ik die hele level weer, en moet ik weer overnieuw.
gr. thea
Gast
31-05-2007 17:15 level 64, d10 Reageer met quote

lama, was alweer ongeduldig, heb hem al
gr. thea
Gast
31-05-2007 18:36 level 55 Reageer met quote

Hallo wie kan mij helpen met level 55. 2e gedeelte. hoe krijg ik een bal op de bom onderaan? ik bedoel natuurlijk het derde gedeelte (bom). Hoe moeten de bommen verplaatst worden en er zou een bal moeten vallen op een bom links onderaan.

groetjes henriette
Gast
31-05-2007 20:39 Re: level 55 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo wie kan mij helpen met level 55. 2e gedeelte. hoe krijg ik een bal op de bom onderaan? ik bedoel natuurlijk het derde gedeelte (bom). Hoe moeten de bommen verplaatst worden en er zou een bal moeten vallen op een bom links onderaan.

groetjes henriette

je bedoelt waarschijnlijk die groene diskette RECHTS onderaan?
je begint boven in het eerste vak , de groene diskette naar rechts duwen boven op die bal in het hoekje , dan ga je naar het vak rechts, pak alle infotrons , maar let op dat je de groene diskette ook naar rechts moet duwen, daar ligt geen bal zoals in het vorige vak , dus laat daar 1 vakje groen zitten , zodat de groene diskette erop valt, nu kun je alle groen weghalen en de bal die links is blijven liggen op de groene diskette beneden gooien,
gr abby
Gast
02-06-2007 10:05 level 105 van classic Reageer met quote

Hoi!

Kan iemand me helpen met dit level?
Krijg de gele diskettes er niet uit Sad.

Groetjes Jessica
Gast
02-06-2007 16:31 Re: level 105 van classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi!

Kan iemand me helpen met dit level?
Krijg de gele diskettes er niet uit Sad.

Groetjes Jessica

dit vroeg je ook al op de vorige pagina, en toen heb ik hem uitgelegd, dus 1 pagina terug kijken.
gr abby
Gast
02-06-2007 21:41 Re: level 105 van classic Reageer met quote

Anonymous schreef:
dit vroeg je ook al op de vorige pagina, en toen heb ik hem uitgelegd, dus 1 pagina terug kijken.
gr abby

Sorry waist niet meer of ik had gevraagd...
Gast
04-06-2007 16:20 supaplex Reageer met quote

help. ik kan niet verder.
graag hulp bij level 55, 61 en 63.
zit vele bladzijden van het forum te lezen, maar kan niet echt iets vinden wat mij kan helpen. (het zijn er ook zo veel)
p.s. abby bedankt voor je hulp, maar kan niet verder komen.

groetjes Henriette
Gast
04-06-2007 16:56 Re: supaplex Reageer met quote

Anonymous schreef:
help. ik kan niet verder.
graag hulp bij level 55, 61 en 63.
zit vele bladzijden van het forum te lezen, maar kan niet echt iets vinden wat mij kan helpen. (het zijn er ook zo veel)
p.s. abby bedankt voor je hulp, maar kan niet verder komen.

groetjes Henriette

level 63 kan je de hele uitleg lezen op supaplex voor windows XP , hieronderaan ga naar supaplex intoetsen en je komt bij een lijst en daar staat hij tussen, het begint op pagina 5 en de rest op pagina 6. waar heb je hulp nodig bij 55 en 61?
gr abby
Gast
04-06-2007 18:02  Reageer met quote

heeft level 10 maar 70 levels?
gr. thea
Gast
04-06-2007 18:48  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heeft level 10 maar 70 levels?
gr. thea

je vergeet te zeggen welke dlevel, maar er zijn inderdaad d levels met minder levels
gr abby
Gast
04-06-2007 19:36 level 55, 61 en 63 Reageer met quote

hoi abby,

bij level 55 is het eigenlijk het laatste stukje, maar denk dat ik dat door oefenen voor elkaar moet krijgen.
bij level 57 krijg ik alles weg behalve het eerste schaartje verstopt onder de drie ballen.
bij level 61 denk ik dat het probleem bij mij de zwaartekracht is.
level 63 had ik inderdaad gevonden en opgeslagen op mijn comp., maar kon niet uitprinten (lijkt mij makkelijker).
groetjes Henriette
Gast
04-06-2007 20:27  Reageer met quote

ja ik bedoel natuurlijk d10
gr. thea
Gast
04-06-2007 21:50 Re: level 55, 61 en 63 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby,

bij level 55 is het eigenlijk het laatste stukje, maar denk dat ik dat door oefenen voor elkaar moet krijgen.
bij level 57 krijg ik alles weg behalve het eerste schaartje verstopt onder de drie ballen.
bij level 61 denk ik dat het probleem bij mij de zwaartekracht is.
level 63 had ik inderdaad gevonden en opgeslagen op mijn comp., maar kon niet uitprinten (lijkt mij makkelijker).
groetjes Henriette

kan even niet volgen wat je bedoelt met level 57, dit level heb ik wel helemaal beschreven op dit forum, maar weet niet meer welke pagina, maar als je even zegt wat je bedoelt, kan ik het misschien uitleggen,
gr abby
Gast
05-06-2007 13:14 level 55, 61 en 63 Reageer met quote

bj het begin van level 57 heb je aan de rechterkant 4 schaartjes en als je iets naar boven gaat heb je aan de linkerkant één snoepje. Die bedoel ik. Die krijg ik niet weg.
Trouwens level 55 heb ik eindelijk uit.
Groetjes Henriette
Gast
05-06-2007 14:13 Re: level 55, 61 en 63 Reageer met quote

Anonymous schreef:
bj het begin van level 57 heb je aan de rechterkant 4 schaartjes en als je iets naar boven gaat heb je aan de linkerkant één snoepje. Die bedoel ik. Die krijg ik niet weg.
Trouwens level 55 heb ik eindelijk uit.
Groetjes Henriette

nou hier komt hij , ga 2 naar links en helemaal naar boven, tot aan dat je naar links kan over het bruin, ga dan 8 plaatsen naar links en dan 2 omhoog en weer naar links tot de groene diskette, ga er overheen naar links en duw de groene diskette naar rechts tot het eind van het groene vlak, ga er onderstaan en vlug naar beneden en 1 naar links, de diskette valt mee, maar als je hem meteen naar rechts duwt ontploft hij niet, duw hem aan het eind naar beneden en het bruine vakje springt open, laat de voorste bal boven naar beneden vallen en duw hem 1 naar rechts zodat hij nog net niet naar beneden valt, ga naar beneden en helemaal naar rechts, en weer 2 terug naar links, ga 2 omhoog om de schaar vrij te laten en meteen wer naar beneden en naar links, en naar boven achter de bal staan, duw de bal naar rechts op het moment dat de schaar de 3de bruine blok passeert, de bal valt op de schaar en de bovenste 3 blokken is nu een stuk uit, laat de volgende bal vallen en duw hem 2 naar rechts, ga weer naar beneden zonder groen weg te halen, de volgende schaar van onderen vrijlaten en weer onderlangs vlug terug achter de bal staan,zodra de schaar de hoek om gaat naar links de bal er weer op gooien , en je bent weer een stukje verder, dan de derde schaar op de zelfde manier vrijlaten, maar de bal pas gooien nadat hij de hoek is om gegaan en weer naar boven wil komen, als je iets te vroeg gooit dan ontploft de infotron ook, en als dat is gelukt kan je eerst de onderkant naar links vrijmaken voor je naar rechts gaat.
gr abby
Gast
05-06-2007 14:25 level 57 Reageer met quote

hoi abby,
zie net dat je gereageerd hebt. maar jammer genoeg voor niks. heb hem net gehaald. he he eindelijk. heb 61, 63 en 65 geskipt. zwaartekracht bijft bij mij een probleem. in ieder geval tot nu toe bedankt voor je hulp. kijken of ik verder kan komen. zeer verslafend spel.
groetjes Henriette
Gast
05-06-2007 14:55 Re: level 57 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby,
zie net dat je gereageerd hebt. maar jammer genoeg voor niks. heb hem net gehaald. he he eindelijk. heb 61, 63 en 65 geskipt. zwaartekracht bijft bij mij een probleem. in ieder geval tot nu toe bedankt voor je hulp. kijken of ik verder kan komen. zeer verslafend spel.
groetjes Henriette

denk dat je toch winplex moet downloaden, is veel leuker, en zwaartekracht is dan geen punt, want je zet je spel langzaam en je gaat er zo doorheen, en je hebt dan ook nog eens zo,n 2000 andere levels van supaplex, we spelen hem hier allemaal. en 63 kom je dan ook zeker doorheen met de uitleg die op het forum staat, en je hoeft niet te skippen, want je mag er 3 overslaan,
gr abby
Gast
05-06-2007 15:17 winplex Reageer met quote

hoi abby,

laat ik nu net winplex gedownload hebben. had forum gelezen en was zelf al tot de conclusie gekomen dat dat misschien een oplossing is. maar in ieder geval bedankt voor te tip. helaas moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, maar geeft niet. zeer verslafend. ben nu in ieder geval al verder dan ik ooit geweest ben.
gr. henriette
Gast
05-06-2007 15:33 level 9, d1 Reageer met quote

ja ik ben hier nog steeds mee bezig, begin lukt wel, maar kweet dan niet waar ik heen moet, links, rechts of naar boven
gr. thea
Gast
05-06-2007 15:55 Re: level 9, d1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja ik ben hier nog steeds mee bezig, begin lukt wel, maar kweet dan niet waar ik heen moet, links, rechts of naar boven
gr. thea

dacht dat ik dat had uigelegd, als je het begin hebt gehad en de beneden boel is open ga je naar links daar naar boven en naar de rechterkant aan het eind met die rode diskette naar beneden en dan weer terug daar naar boven naar links en naar begin terug, dus onderweg al bedenken wat je moet doen om weer terug te kunnen,
gr abby
Gast
07-06-2007 16:15  Reageer met quote

vice is hierboven ergens uitgelegd maar je moet in het midden gaan staan en het groene vakje onder je en boven je wegzuigen en dan naar rechts gaan
en bij level 67 moet je die gele bom naar rechts schuiven en degene boven je 2 omhoog
dan schuif je van de 2 boven de ontsteking de bovenste naar rechts en naar boven en dan weer naar links tot je eronder door kan
ga dan terug naar beneden en schuif degene die tegenover de uitgang zit naar onder en naar rechts tot hij op de ontsteking zit
ga dan weer omhoog en schuif die bommetjes zo dat ze niet tegen elkaar of een muur zitten maar je wel dat ene bommetje die in die doorgang zit naar beneden kunt schuiven tot hij 1 blokje onder de doorgang zit, vanaf daar is het makkelijk en kun je het denk ik zelf wel want anders wordt het zo'n verhaal succes iig
silena
07-06-2007 20:08 Level 101 Reageer met quote

Hallo,
Ik kom niet uit level 101, het stukje na de schaartjes met de 2 ballen naast elkaar en het stuj na het poortje met de infotrons onder en boven je. Ik heb remco zijn uitleg op pag 10 gelezen maar toch lukt het niet helemaal

Groet Silena
Gast
07-06-2007 21:07 Re: Level 101 Reageer met quote

silena schreef:
Hallo,
Ik kom niet uit level 101, het stukje na de schaartjes met de 2 ballen naast elkaar en het stuj na het poortje met de infotrons onder en boven je. Ik heb remco zijn uitleg op pag 10 gelezen maar toch lukt het niet helemaal

Groet Silena

hoi hier de snikkende dame die hulp kreeg van remco, eigelijk weet ik het niet beter uit te leggen, en snap ik niet zo goed waar jij bedoelt dat je strand(kan je het nog volgen) 2 ballen naast elkaar zie ik helemaal rechts boven, bedoel je die? daar hoef je toch alleen maar een bal te laten vallen om er door te komen, en het stukje na welke poortje bedoel je , er zijn er zoveel. ik hoor nog wel van je.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 84 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: