|
|
|
|
| Gast |
| 08-06-2007 14:33 level 9 d1 |
|
|
|
kom toch nog ff zeuren over deze level, ik heb de linkerkant gedaan, daar neem ik 2 rode diskettes van mee, moet ik nu eerst die E daar vrijmaken? of moet ik naar dat poortje met die schaartje.....misschien komt het door de warmte maar begrijp het niet
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 08-06-2007 15:41 Re: level 9 d1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kom toch nog ff zeuren over deze level, ik heb de linkerkant gedaan, daar neem ik 2 rode diskettes van mee, moet ik nu eerst die E daar vrijmaken? of moet ik naar dat poortje met die schaartje.....misschien komt het door de warmte maar begrijp het niet
gr. thea |
je doet iets verkeerds, want de E is al vrij als je naar links gaat, zal ik het level beschrijven? dan wel vanavond, heb ik meer tijd, oke?
uit m'n hofd weet ik het ook niet meer precies, heb uit verveling een andere naam op de supaplex gezet , daar heb ik d98 en d10 al weer van uitgespeeld en van bijna alle d en clasic de eerste 2 levels, ik hoor het wel als ik het moet beschrijven, de linkerkant hoeft niet meer, dat scheelt,
gr abby |
| Gast |
| 08-06-2007 17:56 level 9 d1 |
|
|
|
huh? nou dan weet ik het al helemaal niet meer, dacht dat ik het goed deed, maar ik wacht wel op je uitleg, ben toch tot half 10 pleiter, en ben je niet meer aan het snikken? lukt dat nog steeds niet?
gr. thea |
| Gast |
| 08-06-2007 18:38 Re: level 9 d1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | huh? nou dan weet ik het al helemaal niet meer, dacht dat ik het goed deed, maar ik wacht wel op je uitleg, ben toch tot half 10 pleiter, en ben je niet meer aan het snikken? lukt dat nog steeds niet?
gr. thea |
ben expres een poosje gestopt met snikken, had geen tranen meer(geintje) het kan zijn dat ik het verkeerd heb hoor , na mijn soapies zal ik er even voor gaan zitten,
gr abby |
| Gast |
| 08-06-2007 20:11 level 9 van d1 |
|
|
|
weet al hoe ik het deed, maakt niet uit dat je de linkerkant eerst deed, ik pakte de rode diskette eerst boven door dat poortje die naar rechts gaat, dan ging ik terug naar beneden en zette hem aan de linkerkant tegen de rode diskette die in het vak bij de E zit, en die rode zette ik op de plaats waar hij nu ook staat, de groene diskette valt naar beneden, en je kunt de bovenste gele diskette naar rechts duwen en beneden het groen weghalen en de gele diskette naar links duwen, dan op het kastje drukken, en toen ging ik naar links, dan zet je een rode onder dat vak boven waar al die ballen in zitten en al die ballen vallen naar beneden, zorg dat je weer terug naar boven kan, vorige keer lukte me dat nu niet , maar ik zet nu een rode en ik kijk wel of het verder lukt, ga door het poortje naar rechts, en shit, nu moet ik weg, maar als het verder weer iets niet lukt hoor ik het wel , trek meteen aan de bel , ga ik morgen gewoon verder.
gr abby |
| Gast |
| 09-06-2007 6:26 |
|
|
|
hallo!
kan iemand mij vertellen hoe level 1 van D09 gaat? kom er steeds 1 te kort. bedankt! |
| Gast |
| 09-06-2007 8:16 Re: level 1 van d9 |
|
|
|
DIT IS LEVEL 1 VAN D 9 | Anonymous schreef: | Hoi Abby, ik zal het proberen uit te leggen. De eerste infotron laat je vallen op 2 gele diskettes die zet je op het grijze blok boven de ingang van de infotrons die je later moet pakken en een er schuin onder naast het grijze blok. Dan moet je de andere nog pakken. Je zet een gele diskette onder de infotron 1 groen er tussen laten groen opeten en de infotron laten vallen, de bal die op het blok staat laten vallen. Over de blokken heen 2 groen opeten dan naar beneden3 groen opeten. 1 opzij 1 groen opeten over de infotron het groen op eten de infotron 1 laten vallen. De bal die onder de blokken staat naast de infotron schuiven. 4 groen naar rechts 7 naar beneden 1 naar rechts daar een gele diskette zetten, schuin daar onder nog een gele plaatsen. Er moet een groene naast de onderste gele blijven staan. Dan moet je twee omhoog 2 groene links opeten de ballen vallen nu zo dat de infotron naar beneden valt op de gele diskettes dan kan je de vier infotronnen pakken. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is anders hoor ik het wel.
gr aniek | GR ABBY |
| Gast |
| 10-06-2007 9:08 level 9 d1 |
|
|
|
hoi thea , heb net dat level gehald, was het ook helemaal kwijt, nu ben ik weer bij, weet je hoe je die ballen boven in het begin naar beneden laat vallen, zodat je er toch weer in en uit kan zonder een rode te pakken? als je het vierkante vak links boven hebt ontploft zit daar een schaar in zorg dat die meteen naar de rechterkant onder die ballen gaat, zet een rode tegen dat buisje naar rechts en ga naar beneden naar links als het goed gaat ontploffen er 2 scharen door de vallende ballen en kan je er zo weer uit, als je aan de rechterkant ergens hulp bij nodig hebt hoor ik het wel,
gr abby |
| Gast |
| 11-06-2007 21:57 |
|
|
|
leef je nog? |
| Gast |
| 12-06-2007 18:19 |
|
|
|
niet dus |
| Gast |
| 12-06-2007 20:51 |
|
|
|
ik leef nog wel, heb die hitte weer overleefd, en ik ga morgen die level ff proberen, ga nog ff beneden zitten, ééntje roken en dan hoor je het morgen wel.
gr. thea |
| Gast |
| 12-06-2007 21:36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik leef nog wel, heb die hitte weer overleefd, en ik ga morgen die level ff proberen, ga nog ff beneden zitten, ééntje roken en dan hoor je het morgen wel.
gr. thea |
gelukkig, ging me al echt zorgen maken, als je iets moet weten hoor ik het wel, het zit nu nog vers in m'n geheugen.
gr abby |
| Gast |
| 13-06-2007 10:39 73 |
|
|
|
| Martijn1984 schreef: | Als er nog iemand is die hulp nodig heeft bij een level moet hij/zij het maar zeggen. ik ben bij level 106 dus de meeste weet ik wel.
Martijn |
Het allerlaatste stuk van level 73, vlak voor het einde, krijg ik niet voor elkaar. Help je me? |
| Gast |
| 13-06-2007 14:29 level 93 timing! |
|
|
|
93 Timing!
In het middelste gedeelte waar je boven en onder bommen hebt ligt nog 1 bom, die krijg ik niet te pakken, en als ik hem wel heb dan is de ingang naar het laatste gedeelte met de zwaartekracht geblokkeerd. Moet je nou via de bovenkant of via de onderkant erin? Ik kan er ook niets over terugvinden op dit forum, dus het zal zoals meestal wel heel simpel zijn.
alvast bedankt voor de reactie.
gr. janinetje |
| Gast |
| 13-06-2007 17:09 Re: 73 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Het allerlaatste stuk van level 73, vlak voor het einde, krijg ik niet voor elkaar. Help je me? |
neem aan dat je de bovenste rij bedoelt? je gaat het poortje door en 2 naar boven en 2 naar links ballen laten vallen en 1 onder je zuigen 1 naar boven 1naar beneden en naar links, 2 omhoog 3 naar links, 1 naar beneden en 1 links zuigen dan 2 naar beneden en meteen rechts zuigen en vlug naar links en links de infotron pakken en dan 3 naar boven 3 naar links, 1 naar beneden en 2 naar links en 1 naar rechts 1naar boven en infotron links pakken, ga rechts naar beneden duw eerst de rechtse bal helemaal naar rechts, ga heel rustig naar links onder de ballen door, doe steeds een stap naar links en laat de eventuele ballen boven je eerst vallen voor je verder gaat, tot je onder de infotron staat, dan 1 links zuigen, 1 naar boven en 1 naar links en bal naar rechts duwen, dan een stukje dat voor zichzelf spreekt van boven af naar beneden , infotrons pakken en naar boven naar het poortje, ga poortje door en 1 naar links en 1 naar beneden en links zuigen, nog 1 naar beneden en 1 links zuigen, en via die 2 infotrons naar de E.
gr abby |
| Gast |
| 13-06-2007 17:12 Re: level 93 timing! |
|
|
|
| Anonymous schreef: | 93 Timing!
In het middelste gedeelte waar je boven en onder bommen hebt ligt nog 1 bom, die krijg ik niet te pakken, en als ik hem wel heb dan is de ingang naar het laatste gedeelte met de zwaartekracht geblokkeerd. Moet je nou via de bovenkant of via de onderkant erin? Ik kan er ook niets over terugvinden op dit forum, dus het zal zoals meestal wel heel simpel zijn.
alvast bedankt voor de reactie.
gr. janinetje |
je gaat via de bovenkant erin en in 1 vloeiende beweging, (dus je mag absoluut geen seconde haperen) naar beneden, pak de infotron en meteen naar rechts, je gaat als het ware tussen de ballen door,
gr abby |
| Gast |
| 13-06-2007 20:06 Re: level 93 timing! |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je gaat via de bovenkant erin en in 1 vloeiende beweging, (dus je mag absoluut geen seconde haperen) naar beneden, pak de infotron en meteen naar rechts, je gaat als het ware tussen de ballen door,
gr abby |
appeltje eitje, thanks abby
gr janine |
| Gast |
| 13-06-2007 21:26 Re: level 93 timing! |
|
|
|
| Anonymous schreef: | appeltje eitje, thanks abby
gr janine |
geen dank!!!
gr abby |
| Gast |
| 14-06-2007 16:38 |
|
|
|
heb je level 9 van d1 nog kunnen doen thea? als ik het verder moet uitleggen geef je maar een gil hoor!
gr abby |
| Gast |
| 15-06-2007 14:32 Level 97 good Job! |
|
|
|
Wie kan me helpen bij level 97, gelijk in het begin,wanneer je midden tussen de infotrons en stenen zit en de rand ontploft, ik hou er 9 over en je mag er 8 overhouden.
bedankt alvast.
gr janine |
| Gast |
| 15-06-2007 15:41 Re: level 97 |
|
|
|
hier level 97 bij de ballen, op pagina 16 staat ook uitleg over linksboven en even verder bladeren de rest ook | Anonymous schreef: | Hoi renate
Als eerste moet je gewoon blijven staan als alle diskettes ontploffen Probeer er niet tussen door te glippen want dan krijg je er niet genoeg
Als alles gevallen is ga je naar links onder. Zuig de meest linkse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga 2 naar rechts 1 naar onder en duw het blok weg naar links. Pak alle infotrons die over de blokken naar beneden vallen. Ga dan om alle blokken en infotrons heen naar rechts. Zuig weer de meest rechtse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga dan 1 naar beneden en 1 naar links. Zuig de infotron onder je weg en ga 1 omhoog 1 naar links (doe dit snel zonder dat er blokken naar beneden vallen) Ga dan 1 naar onder zuig links en onder en ga 1 naar rechts. Ga dan 3 omhoog en 4 naar links. Ga 1 omlaag en duw het blok weg naar rechts. Ga dan 1 omlaag en duw het blok rechts naast je 1 naar rechts. Ga dan naar de top van de blokken en infotrons Pak de 2 infotrons en ga tussen de 2 blokken instaan. Duw het rechter blok naar 1 naar rechts en blijf zelf staan. Het blok valt naar beneden. Ga 1 naar onder en duw het blok rechts naast je 2 naar rechts. Ga 1 naar links en pak de infotron onder je. Ga naar de top van de blokken. Duw het bovenste blok naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het rechter blok 2 naar rechts. Ga 1 naar links zuig de infotron onder je en ga 1 omhoog 3 naar links en 1 naar onder. Duw het blok 1 naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het blok links van je naar links Pak de laatse infotron en als het goed is moet je er nog 39 pakken
Suc6 en laat ff weten of het je lukt
Groetjes Tollie |
gr abby |
| Gast |
| 15-06-2007 21:54 Re: level 97 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hier level 97 bij de ballen, op pagina 16 staat ook uitleg over linksboven en even verder bladeren de rest ook
gr abby |
Thanks, ik had hem nu in 1 keer. Ik hoefde zelfs maar 37 infotrons te pakken.
gr janine |
| Gast |
| 16-06-2007 8:16 Re: level 97 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Thanks, ik had hem nu in 1 keer. Ik hoefde zelfs maar 37 infotrons te pakken.
gr janine |
had ik ook, ik had zelfs 3 over , maar ik wist niet meer precies hoe, vandaar dat ik hem opgezocht had voor je, de meeste level staan wel op dit forum ,
gr abby |
| Gast |
| 16-06-2007 19:41 |
|
|
|
nou dat is lekker......we hebben een nieuwe pc, helemaal geweldig!!!! hij gaat als een trein, maarre.......nu heb ik winplex opnieuw gedownload en ik moet HELEMAAL OVERNIEUW, wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik baal als een stekker.
gr. thea |
| Gast |
| 16-06-2007 21:30 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou dat is lekker......we hebben een nieuwe pc, helemaal geweldig!!!! hij gaat als een trein, maarre.......nu heb ik winplex opnieuw gedownload en ik moet HELEMAAL OVERNIEUW, wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik baal als een stekker.
gr. thea |
dat had ik nou ook, toen ik een nieuwe laptop had gekocht, 1 troost , het gaat een stuk sneller, ben trouwens uit verveling ook een aantal levels opnieuw aan het doen, d4 en 5 heb ik nu ook af, ga nu de classic doen, doen we gewoon een wedstrijdje, dan wordt het toch nog leuk,en wie weet kom je toch nog een level tegen die je niet meer weet, had ik ook, kunnen we elkaar weer helpen,
gr abby |
| Gast |
| 17-06-2007 9:57 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou dat is lekker......we hebben een nieuwe pc, helemaal geweldig!!!! hij gaat als een trein, maarre.......nu heb ik winplex opnieuw gedownload en ik moet HELEMAAL OVERNIEUW, wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik baal als een stekker.
gr. thea |
Ga met je oude pc op internet. Stuur winplex naar je email. Ga met de nieuwe computer op internet en haal het weer van de email af.
Gr tollie (jaja ik leef nog) |
| Gast |
| 17-06-2007 11:39 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ga met je oude pc op internet. Stuur winplex naar je email. Ga met de nieuwe computer op internet en haal het weer van de email af.
Gr tollie (jaja ik leef nog) |
daar zat ik nou ook net aan te denken, ik kon het niet doen, omdat de oude pc kapot gevallen was, maar hoe ver ben jij nou , wil graag weten of jij al verder ben, hoor ik nog wat van je? of duurt het weer een paar weken(geintje) eigelijk zou je even terug moeten lezen vanwaar je het laatste ben geweest, ben zelf al weer vergeten waar ik om gevraagd had, maar ..... fijn dat je nog leeft hoor!!!!!
gr abby |
| Gast |
| 17-06-2007 13:17 |
|
|
|
ja dat had ik kunnen doen, ware het niet dat die ouwe helemaal vast zit, kan er niks meer mee, oke ik was toch al van plan, om in het bejaardenhuis iets om handen te hebben, kweet het nu zeker dat het lukt, hahaha.
gr. thea |
| Gast |
| 17-06-2007 17:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja dat had ik kunnen doen, ware het niet dat die ouwe helemaal vast zit, kan er niks meer mee, oke ik was toch al van plan, om in het bejaardenhuis iets om handen te hebben, kweet het nu zeker dat het lukt, hahaha.
gr. thea |
als je nu weer zo ver ben, even een back up maken, zelf heb ik een memorystick en daar heb ik hem opgezet, als het weer gebeurd dan heb ik in ieder geval het spel nog.
gr abby |
| Gast |
| 17-06-2007 17:49 |
|
|
|
ach jah, heb alweer 98 levels dus ik ga gewoon door, weet ik in ieder geval dat ik me niet hoef te vervelen.
gr. thea |
|
|
|