|
|
|
|
| silena |
| 17-06-2007 20:14 Level 108 |
|
|
|
Hallo,
Ik kom totaal niet uit level 108, vooral het stuk na de groene diskettes misschien ben ik al te lang aan het proberen en lukt het daarom niet, graag hulp
gr silena |
|
|
|
|
| Gast |
| 17-06-2007 20:19 |
|
|
|
hallo,
Wie kan mij helpen bij level 86 Crash, ik krijg niet al die bommen eruit!!!!!
groetjes Annet |
| Gast |
| 17-06-2007 20:51 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | daar zat ik nou ook net aan te denken, ik kon het niet doen, omdat de oude pc kapot gevallen was, maar hoe ver ben jij nou , wil graag weten of jij al verder ben, hoor ik nog wat van je? of duurt het weer een paar weken(geintje) eigelijk zou je even terug moeten lezen vanwaar je het laatste ben geweest, ben zelf al weer vergeten waar ik om gevraagd had, maar ..... fijn dat je nog leeft hoor!!!!!
gr abby |
Ben nog steeds even ver als toen Heb niet veel meer gespeeld
Gr tollie |
| Gast |
| 17-06-2007 21:04 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
Wie kan mij helpen bij level 86 Crash, ik krijg niet al die bommen eruit!!!!!
groetjes Annet |
als je door het poortje ben 2 naar beneden en 1 naar links, duw de diskette naar beneden tot hij naast de bal staat en duw de diskette rechts van je 1 naar rechts ,ga dan naar beneden het vak in en duw die diskette 1 naar beneden en dan 1 naar rechts, en duw dan de diskette die naast de bal staat naar beneden naast die diskette , ga weer naar boven en duw de bal eruit,dan de diskette bovenaan naar beneden duwen en naar rechts naar buiten, als je dan weer binnen komt ga je naar beneden en duw de linkse diskette naar boven en naar buiten, en die andere beneden ook.
dan als je weer binnen komt 3 naar boven en 1 naar rechts en duw die diskette 2 naar beneden en de diskette schuin rechts erboven duw je naar links en weer helemaal naar beneden op de plaats waar die andere net stond, duw dan die diskette bij de uitgang weer 1 omhoog en dan naar links en eruit, nou dan die bovenste naar links duwen en naar beneden en als laatste die beneden aanis, bij die vierkante blokken zie je dat er bij 2 blokken een bal bovenop ligt , schuif die andere ballen zo dat op elk blok( behalve die 2 linksboven) een bal ligt, zet dan bij elke blok een gele diskette aan de rechterkant in het midden, en bij die 2 blokken linksboven zet je de diskette in het midden zodat ze beide open gaan, en de laatste diskette boven bij de rode diskettes, als je ze dan laat ontploffen en de glitterdingen komen vrij, dan valt de bal er meteen op . die 2 bloken linksboven moet je de glitterdingen apart onder een bal laten ontploffen, hal niet alle groen ertussen weg, zorg dat de infotrons die boven vrij komen niet helemaal naar beneden kunnen vallen, de rechterkant is een ei!!!!!!!!!
gr abby |
| Gast |
| 17-06-2007 21:05 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ben nog steeds even ver als toen Heb niet veel meer gespeeld
Gr tollie |
jammer!
gr abby |
| Gast |
| 17-06-2007 22:17 Re: Level 108 |
|
|
|
| silena schreef: | Hallo,
Ik kom totaal niet uit level 108, vooral het stuk na de groene diskettes misschien ben ik al te lang aan het proberen en lukt het daarom niet, graag hulp
gr silena |
het is nu te laat, morgen zal ik er naar kijken oke?
gr abby |
| Gast |
| 18-06-2007 12:09 Re: Level 108 |
|
|
|
| silena schreef: | Hallo,
gr silena |
als je bij die groene diskettes bent laat je er eerst 1 vallen bij het poortje, zodat hij ontploft, ga onder een diskette staan ga naar beneden en meteen 1 naar rechts, en voor de diskette neerkomt naast duw je hem naar links, dan ontploft hij niet,en duw hem helemaal naar links tegen de kant, dan de infotrons gaan pakken, zorg dat het poortje rechts ook ontploft en ga de rode diskettes pakken, het schaartje komt naar beneden, op , het is de bedoeling om een groene naar beneden te duwen op die diskette die je helemaal bij de opening hebt geschoven, je moet zorgen dat de diskette op die andere diskette bij de opning valt op het moment dat het schaartje erin is, dat is even uitkienen, die bal ontploft ook en je kunt de infotron pakken, dan ga je naar boven en pak eerst de infotron helemaal links en zet dan een rode tegen het poortje rechts, ga daar doorheen en helemaal
naar rechts naar beneden, overal omheen en van de onderkant rode diskettes gaan zetten naar de gele diskettes toe, zet overal gele diskettes , met dat glitterding kan je links boven een vak alvast open laten knallen door hem daar te laten ontploffen, als je alles hebt gehad zet dan een rode bij het poortje waar je naar links gaat, er is daar gravitie, en die is dan weg en kan je alles zo pakken, de rest wijst zichzelf, als je ergens blijft steken hoor ik het wel, dan moet ik het eerst gaan spelen, om het uit te kunnen leggen, en nu heb ik daar even geen tijd voor,
gr abby |
| Gast |
| 18-06-2007 20:09 |
|
|
|
Weten jullie ook nog hoe level 38 gaat ?? Bombastic, ik kom steeds 2 of 3 infotrons te kort.
groetjes Annet |
| Gast |
| 18-06-2007 20:54 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Weten jullie ook nog hoe level 38 gaat ?? Bombastic, ik kom steeds 2 of 3 infotrons te kort.
groetjes Annet |
meteen achter de groene diskettes aan gaan , ergens aan het einde zitten infotrons bij de scharen die ook ontploffen, die moet je pakken voor de scharen ontploffen, de infotrons aan het begin kan je dan later ophalen.
gr abby |
| Gast |
| 19-06-2007 20:12 |
|
|
|
Abby, die infotrons bij die scharen pak ik als eerste, en vervolgens laat ik die bom ontploffen in de hoek rechtsonder. Ik heb het wel 1000x geprobeerd het lukt me echt niet.
groetjes Annet |
| Gast |
| 19-06-2007 20:25 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, die infotrons bij die scharen pak ik als eerste, en vervolgens laat ik die bom ontploffen in de hoek rechtsonder. Ik heb het wel 1000x geprobeerd het lukt me echt niet.
groetjes Annet |
je hoeft ook niet die diskette te laten ontploffen gewoon wegwezen, de inforon onder die diskette ontploft niet, als je nou voor je begint de tab toets indrukt kan je het hele level overzien, en dan zie je ook welke je vlug moet pakken, het kan zijn dat je onderweg ook een infotron vlug moet pakken die naar beneden vallen, onderweg goed kijken welke in gevaar zouden kunnen zijn,maar ik dacht het niet, het is toch gewoon een kwestie van oefenen,
ik hoor het wel als het echt niet lukt, dan zal ik hem spelen, en eventueel nog iets beter uitleggen,
gr abby |
| Gast |
| 19-06-2007 20:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, die infotrons bij die scharen pak ik als eerste, en vervolgens laat ik die bom ontploffen in de hoek rechtsonder. Ik heb het wel 1000x geprobeerd het lukt me echt niet.
groetjes Annet |
heb hem net in 2 minuten weer gespeeld, ga achter de groene aan, je kan onderweg zelfs al infotrons pakken, op een gegeven moment gaj gewoon vast vooruit beneden waar die groene diskettes naar rechts gaan , ga er gewoon tussendoor voor ze ontploffen, je kan dan alvast de infotrons pakken die daar in 2 rijen omhoog staan, zodra de diskettes beneden ontploffen ga je daar er doorheen , dan kom je bij de scharen, 2 infotrons pak je daar voorzichtig die in contact staan met de scharen en dan weg wezen, je kan de bal rechts boven alvast op de groene diskette laten vallen, de scharen ontploffen en dan kan je de 2 infotrons eronder pakken, als je de bal niet laat vallen , gebeurd het toch wel als de ontploffende rij daar is, alleen duurt het wat langer,
gr abby |
| Gast |
| 21-06-2007 19:40 |
|
|
|
Abby, eindelijk heb ik level 38 gehaald, ik had niet in de gaten dat er linksonderin nog 2 infotrons zaten, stom he.
Nu level 86 crash, nog, ik krijg ze er allemaal wel uit, maar nu moet ik ze nog goed laten ontploffen. Komt ik denk ik wel uit. Bedankt hoor.
groetjes Annet |
| Gast |
| 21-06-2007 20:07 level 103 |
|
|
|
Abby (of iemand anders),
Level 103, ik heb steeds 1 bom te weinig, nu las ik op pagina 10, dat jij dat ook had, maar dat je ineens het licht had gezien. Wat doe ik niet goed?
thanks Janine |
| Gast |
| 21-06-2007 21:31 |
|
|
|
Wie kan me nog helpen met level 88 Flip and Flop, ik weet dat het de bedoeling is om die schaar rechts bovenin te laten ontploffen maar dat hokje krijg ik maar niet los.En level 87 See you tomorrow daar kom ik helemaal niet uit.
groetjes Annet |
| Gast |
| 21-06-2007 21:35 Re: level 103 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby (of iemand anders),
Level 103, ik heb steeds 1 bom te weinig, nu las ik op pagina 10, dat jij dat ook had, maar dat je ineens het licht had gezien. Wat doe ik niet goed?
thanks Janine |
volgens mij heb ik hem niet zo lang geleden uitgelegd aan iemand, probeer hem even op te sporen, als je het niet kan vinden moet je het maar even laten weten, dan zoek ik even mee, of leg ik hem opnieuw uit, nu heb ik geen tijd meer, morgen wel.
gr abby. |
| Gast |
| 21-06-2007 21:36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie kan me nog helpen met level 88 Flip and Flop, ik weet dat het de bedoeling is om die schaar rechts bovenin te laten ontploffen maar dat hokje krijg ik maar niet los.En level 87 See you tomorrow daar kom ik helemaal niet uit.
groetjes Annet |
morgen ga ik er uitgebreid voor zitten.
gr abby |
| Gast |
| 21-06-2007 21:57 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | DIT IS LEVEL 103 VAN CLASSIC<
het zit hem aan de linkerkant, als je de infotron hebt gepakt , tussen die 2 ballen op dat vak zet je een rode linksboven tegen dat vak onder die andere rode die je in het vak ziet, als hij ontploft is zet je de rode onder het vak daar boven, onder de groene diskette, de groene diskette valt naar beneden en opent het vak eronder de ballen vallen zo dat er 1 op de groene beneden valt, dan ligt er weer een groene vrij en je ziet daar weer een bal die je erop kan laten vallen, maak dan 2 vakken tegelijk open met een rode , 1 vak met die 2 ballen komt later wel, ga helemaal naar boven en maak dat vak met de 4 infotrons en de rode diskette rechts naast je tegelijk open door een rode in de hoek rechts te zetten, en zo ga je verder , goed kijken of je 2 vakken tegelijk open kan maken, ik moet nu weg probeer het even, als het niet lukt , ga ik het morgen uitgebreider doen oke?
gr abby |
|
| Gast |
| 21-06-2007 21:59 Re: level 103 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | DIT IS DE UITLEG VAN 103 VAN CLASSIC
je begint natuurlijk met de 2 groene diskettes, 1 laatvje aan de rechterkant vallen en 1 aan de linkerkant, zodat de zijvakken open zijn, maak het vak onder leeg van infotrons en het groentot de groene diskette, zie 3 ballen boven elkaar laat de bovenste op de groene vallen, heb je 1 rode diskette, ga naar boven tot aan het bruine muurtje rechts van de bovenkant dan naar rechts om die rode te pakken, dat is 2, de bal schuif je naar links naar beneden , zie je onder je 2 vakken met rode diskette erin laat precies in het midden de groene diskette vallen , zodat beide vakken opengaan, nu heb je 4 diskettes, laat de rechtse groene naar beneden vallen op dat vak met de 4 infotrons, en het vak rechts gaat ook open daar ga je naar beneden, 2 ballen vallen mee, ga daar boven staan tegen het vak links en zet een rode, druk tegen kastje om de gele te laten ontploffen, je kan een rode tegen de linkermuur zetten om die rode te pakken , maar het heeft weinig zin, als je de infotrons hebt gepakt naar boven naar de linkerkant, je hebt nu 3 diskettes, pak alle infotrons , haal het groen weg aan de linkerkant van de 2 balle die naast elkaar liggen en ga links
boven onder dat vak staan onder die rode, en zet een rode, zet ook een rode daar weer boven onder de groene diskette en maak dat je weg komt, de groene valt naar beneden en er valt een bal op de groene die vrij komt, ga naar beneden en laat die bal op die groene diskette vallen, zet de rode boven op de 2 vakken bovenaan, en een rode schuin tussen de 2 vakken beneden naast de infotron die in het middelste vak zit, en dat andere vak ernaast moet je zo openen met een rode, ga nu naar boven naar dat vak met de 4 infotrons en open die door een rode te zetten rechts boven in de hoek, even beneden wegduiken want die infotronnen komen naar beneden, als je die hebt gepakt ga je weer terug en pak de rode in het middelste vak die open is en zet een rode rechts onderin de hoek, pak de rode in het oderste vak en laat die groene nar beneden vallen,zet dan een rode precies in het midden van de 2 bovenste vakken , zodat ze allebei open gaan, en pak alle infotrons rechts, als je precies zoals ik het heb gezegt heb gedaan dan heb je nu 4 rode over, ga terug naar links er helemaal uit en ga naar rechts, en dan zie je dat in het eerste vak waar de infotrons zitten, 2 infotrons en 1 schuin tegen de groene diskettes zitten, dus dat vak moet je in , maar zet een rode eronder weer precies in het midden zodat het vak ernaast ook vast open is, pak de infotrons en zet een rode tegen die hoek dat de groene diskettes ontploffen, alle vakken springen open behalve het vak boven links en het vak onder rechts en daar heb je nu precies 2 rode voor over, het vak rechts naar de E is simpel uit te leggen, je moet steeds een schaar vrijlaten en laten ontploffen tegen dat middenvak waar de E zit, er zijn 3 scharen en je moet 3 vakken openen om bij de E te komen, eerst de buitenste dan die er naast en dan het vak waar de E zit,
gr abby |
|
| Gast |
| 22-06-2007 9:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie kan me nog helpen met level 88 Flip and Flop, ik weet dat het de bedoeling is om die schaar rechts bovenin te laten ontploffen maar dat hokje krijg ik maar niet los.En level 87 See you tomorrow daar kom ik helemaal niet uit.
groetjes Annet |
je moet het groen van onderaf bij de gele diskette vrij maken tot 1 stap voorbij de gele diskette tot het blok boven je, en zorgen dat de schaar daar heen gaat, op het moment dat hij voorbij de gele diskette is en tegen het blok aan is boven druk je op het kastje, de gele diskette ontploft en het groen in het andere vak ook en de groene diskette ook, en dat vak schiet open.
level 87.
eerst dus naar rechts en naar beneden ,
dan naar beneden duw die bal 1 naar links en blijf daar even staan, ga weer naar boven, haal het groen onder die bal weg en vlug even het rechternisje in om de bal door te laten, dan naar boven en naar links aan de rechterkant van de 4 ballen opelkaar naar beneden gaan en 1 naar links, je staat nu boven de ingang naar beneden, ga 1 naar beneden en meteen 1 naar links,nu blijven de ballen boven en kan je naar beneden die 4 infotrons pakken, 1 bal komt achter je aan,maar dat is niet erg,
dan naar lrechts,pak de infotron en zuig het groen onder je weg en ga weer terug naar links,
ga via die 2 infotrons naar boven en ga onder de bal staan,
ga naar beneden en meteen naar rechts, ales valt op z'n plaats, pak de infotron beneden je en ga naar via de 3 infotrons naar beneden en naar links,
helemaal onderlangs naar rechts en ga daar naar boven duw de bal 2 naar rechts bij die E en ga er overheen naar rechts en duw die bal links naar beneden, haal beneden alleen het groen weg onder die hoge rij infotrons en ballen en ga weer terug,
ga naar het vak links erboven en haal die leeg, ga naar links , je ka erdoor, bij die 2 infotrons , en als je links ben ga je eerst die 2 infotrons pakken boven, en dan ga je naar rechts waar de schaar zit en naar boven
vervolg je weg, de schaar komt achter je aan, pak daar de infotron en ga via het groen naar rechts, en aan het eind onder de rechtse bal gaan staan en gooi die op de schaar zodat het vak naar rechts openspringt.
daar ga je alle infotrons pakken, zonder dat de ballen de weg afsluiten, dus inplaats van meten naar rechts te gaan, ga je 2 naar links en 2 naar beneden en dan helemaal naar rechts de infotron daarboven pakken, ga daar naast de bal staan en zuig de infotron boven je en weer naar beneden naar links, de bal valt achter je aan ,dus vlug.
weer terug naar beneden en die 2 rechts pakken, dan ga je naar die infotron aan de linkerkant , pak hem en weer terug helemaal naar rechts via de bochten helemaal door naar rechts naar beneden en naar links de infotron beneden pakken, dan weer terug via die onderste bal, die laat je vallen en ga daar naar links, zuig het groen weg bij die bal boven die 3 infotrons en 3 ballen erop , ga dan naar boven en duw die bal naar rechts en ga naar links naar beneden en duw de bal boven de 3 infotrons en 3 ballen naar rechts.
ga daar beneden in het midden staan zuig de rechtse infotron en duw de bal helemaal naar links en werk je daar naar boven, dan naar links zuig het groen weg onder die 2 ballen en ga naar beneden, duw die bal naar links, ga daar erin en duw de bal weer terug helemaal naar rechts.
de bal daaronder ook naar rechts duwen, en ga naar beneden, pak daar 1 infotron en weer terug naar boven , daar kan je 2 infotrons pakken en helemaal bovenin ook 2 infotrons, dan weer naar beneden,
pak de onderste infotron door er onderdoor naar links te gaan, duw de bal helemaal naar rechts weer terug eronderdoor naar links, en zuig infotrons tot je weer een bal hebt en weer naar rechts duwen, dat nog 1x herhalen en je hebt alle infotrons en je kan naar links naar de E.
gr abby |
| Gast |
| 22-06-2007 9:54 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, eindelijk heb ik level 38 gehaald, ik had niet in de gaten dat er linksonderin nog 2 infotrons zaten, stom he.
Nu level 86 crash, nog, ik krijg ze er allemaal wel uit, maar nu moet ik ze nog goed laten ontploffen. Komt ik denk ik wel uit. Bedankt hoor.
groetjes Annet |
daarom is je tab knop zo handig, ook als je een level begint eerst even kijken, waar je eventueel toe moet.
gr abby |
| Gast |
| 22-06-2007 10:31 Re: level 103 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | volgens mij heb ik hem niet zo lang geleden uitgelegd aan iemand, probeer hem even op te sporen, als je het niet kan vinden moet je het maar even laten weten, dan zoek ik even mee, of leg ik hem opnieuw uit, nu heb ik geen tijd meer, morgen wel.
gr abby. |
Ik heb um, de fout die ik maakte was het onderste rechtgedeelte, ik ging niet rechts naar beneden (door de opening om in het rechterspeelveld te komen)
Enorm bedankt.
gr janine |
| Gast |
| 23-06-2007 20:47 |
|
|
|
Abby, level 87 heb ik gehaald, prima uitleg.
Bij level 91 voyager III, moet je in het begin die sterretjes kapot maken , dat lukt me wel , alleen krijg ik er 6 uit ipv 9. Weet jij nog hoe die moet.????
Groetjes Annet |
| Gast |
| 23-06-2007 22:01 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, level 87 heb ik gehaald, prima uitleg.
Bij level 91 voyager III, moet je in het begin die sterretjes kapot maken , dat lukt me wel , alleen krijg ik er 6 uit ipv 9. Weet jij nog hoe die moet.????
Groetjes Annet |
het is oke, dat je er 6 krijgt, er zijn 37 infotrons, plus 6 is 43, en zoveel moet je er hebben,
gr abby |
| Gast |
| 24-06-2007 19:15 level 107 |
|
|
|
Ik heb de uitleg opgezocht, maar ik snap iets niet. De uitleg zal ik hieronder kopieren, wat ik vet, schuin en onderstreept heb snap ik niet.
Begin:
Buis daar vrijhouden (logisch)
door rechterbuis heen en buis daar vrijmaken.
naar rechts en daaronder die buis even vrijmaken. Dan even door die buizen heen in de rondte.
Dan die stapel ballen: Zorg dat alle groene vakjes daar weg zijn BEHALVE DE 2 VAKJES NAAST DE ONDERSTE RIJ.Ga dan gerust onder de rij ballen door naar links en maak ze zo vrij dat je er nog steeds door kan als je daar weer komt. Je zal zien dat de doorgang onder die 2 groene vakjes vrij moet blijven.
Pak dan vervolgens alvast het vak boven je (eenvou dig en ga weer naar de vrijgemaakte ballen en duik door de buis onderin.
Pak eerst de infotrons en ga helemaal naar links en ga door de buis. Zorg dat je in dat vak alle infotrons pakt maar zorg ervoor dat de buis links van je vrij blijft!!.
Ga dan weer naar boven en weer naar het vak met de vrijgemaakte ballen en ga het vak in waar die 6 ballen voor die buis staan. Ga direkt naar beneden en naar links en uit het vak weer. Duik dan het vak in (buis rechts van je)
Vanaf daar mag je het zelf oplossen:)
Het venijn van dit level zit echter ergens anders.....
bedankt alvast,
gr janine |
| Gast |
| 24-06-2007 19:17 Re: level 107 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb de uitleg opgezocht, maar ik snap iets niet. De uitleg zal ik hieronder kopieren, wat ik vet, schuin en onderstreept heb snap ik niet.
...
|
laat maar ik heb um al............. |
| Gast |
| 24-06-2007 20:31 level 107 |
|
|
|
level 107
ik snap alles behalve het vakjes waarin je gaat als je heel snel door al die poortjes moet en die bal onderaan moet wegzuigen en dan vlug naar links voordat de bal op je valt.
dat vak dat dan komt dat snap ik niet. Ik heb de uitleg van Remco aan Abby geprobeert, meerdere keren, maar het lukt niet.
DIt is die uitleg:
en hoe pak ik dan die ene in de hoek boven? de ballen wegschoppen lukt niet gr abby
als je in het eerste vak bent met die infotron linksboven:
erin
groene vakje links wegzuigen
1 vakje naar boven
1 vakje naar links
bovenste groene vakje wegzuigen, dan 1 vakje rechts gaan.
dan bovenin naar links gaan, en even ruimte maken om de infotron te pakken, dus vakje onder je wegzuigen bij die 2 ballen waarachter die infotron zit, infotron pakken en 3 vakken terug naar rechts, helemaal naar beneden, vakje rechts wegzuigen en zo naar het volgende vak
En in dat volgende vak blijft 1 infotron achter Smile
groetjes Remco
Nou ik hoor het graag,
gr janine |
| Gast |
| 25-06-2007 8:09 Re: level 107 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 107
ik snap alles behalve het vakjes waarin je gaat als je heel snel door al die poortjes moet en die bal onderaan moet wegzuigen en dan vlug naar links voordat de bal op je valt.
dat vak dat dan komt dat snap ik niet. Ik heb de uitleg van Remco aan Abby geprobeert, meerdere keren, maar het lukt niet.
DIt is die uitleg:
en hoe pak ik dan die ene in de hoek boven? de ballen wegschoppen lukt niet gr abby
als je in het eerste vak bent met die infotron linksboven:
erin
groene vakje links wegzuigen
1 vakje naar boven
1 vakje naar links
bovenste groene vakje wegzuigen, dan 1 vakje rechts gaan.
dan bovenin naar links gaan, en even ruimte maken om de infotron te pakken, dus vakje onder je wegzuigen bij die 2 ballen waarachter die infotron zit, infotron pakken en 3 vakken terug naar rechts, helemaal naar beneden, vakje rechts wegzuigen en zo naar het volgende vak
En in dat volgende vak blijft 1 infotron achter Smile
groetjes Remco
Nou ik hoor het graag,
gr janine |
nou ik heb hem ook een paar keer geprobeerd en snap niet dat ik er al 3x doorgekomen bent, nu snap ik er ook geen biet meer van, ik denk vast dat tollie je kan helpen, maar die is er niet zo vaak meer, ik flink om hem gillen als ik jou was, en af en toe herhalen, als er weer een paar berichten zijn, want van teruglezen heeft hij nog nooit gehoord( geintje hoor! tollie!)
gr abby |
| Gast |
| 25-06-2007 12:55 LEVEL 107 |
|
|
|
heb net weer geprobeerd, en het lukte zomaar, alleen weet ik niet meer precies hoe ik het deed, zal hem nu over doen, misschien lukt het weer,
nou je komt het eerste vak in, en zuig aan de linkerkant en 1 naar boven en naar links, dan naar boven en helemaal naar links , groen onder je weg zuigen en bal laten vallen en infotron pakken, en hier komt het, je staat o de plaats van de infotron, dus helemaal links boven, ga dan 4 naar rechts, 1 naar beneden en 1 naar links en dan links wegzuigen en naar boven, nu kan je wel naar het linkervak en daar mag je 1 infotron laten zitten.
gr abby |
| Gast |
| 25-06-2007 12:58 |
|
|
|
maak toch weer een foutje hierboven, je gaat 4 naar rechts 1 naar beneden 1 naar links, en dan 1 naar beneden en dan links zuigen en weer naar boven. he he ......
gr abby |
|
|
|