NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
26-06-2007 11:00  Reageer met quote

Ik ben bij level 20 (200 moving objects) Nou ben ik dus bij het eind. En dan liggen er boven op die bommen nog van die infrotrons boven op de stenen. Maar zodra ik dat groene weg haal kan ik niet meer bij de infrotrons en ook niet meer bij het tekentje om het spel af te sluiten zeg maar. HELP!!!!!!!!

Gast
26-06-2007 12:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik ben bij level 20 (200 moving objects) Nou ben ik dus bij het eind. En dan liggen er boven op die bommen nog van die infrotrons boven op de stenen. Maar zodra ik dat groene weg haal kan ik niet meer bij de infrotrons en ook niet meer bij het tekentje om het spel af te sluiten zeg maar. HELP!!!!!!!!

Sorry. Ik bedoelde level 24(200 moving objects)
Gast
26-06-2007 12:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Sorry. Ik bedoelde level 24(200 moving objects)

het ligt eraan of je winplex speelt of de oude supaplex, bij winplex laat je de eerste ij an de rechterkant vallen, ga er vlug naast staan en druk spatie in en pijltje naar rechts, ingedrukt blijven houden en je zuigt zo alle infotrons op. en je kan meteen naar de E , speel je met de oude supaplex, lukt dat zuigen niet, dan ga je door het poortje meteen naar boven en via het groen in 1 x helemaal naar links, alle ballen vallen dan in 1 x je kan dan de infotrons pakken, en dan met de rode diskette een weg naar de E vrijmaken,
gr abby
Gast
26-06-2007 15:03  Reageer met quote

Ik heb hem al!!! Ik had ff verder gezocht en die vraag was al ergens beantwoord
Gast
26-06-2007 16:23  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik heb hem al!!! Ik had ff verder gezocht en die vraag was al ergens beantwoord

ja dat had ik gedaan, maar had even geen zin om te zoeken.
gr abby
Gast
26-06-2007 21:36  Reageer met quote

Wie kan me nog helpen met level 93 Timing??
Het lukt me niet door die soort "pathfinder" heen te komen, wie weet hoe dat moet?
Het lukt me wel om direct naar boven te komen, maar dan heb je 3 of 4 ronddraaiende scharen, en daar loopt het fout
groetjes Annet
Gast
27-06-2007 9:17  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan me nog helpen met level 93 Timing??
Het lukt me niet door die soort "pathfinder" heen te komen, wie weet hoe dat moet?
Het lukt me wel om direct naar boven te komen, maar dan heb je 3 of 4 ronddraaiende scharen, en daar loopt het fout
groetjes Annet

je moet zorgen dat je precies op dat groene blijft en steeds aan het einde je eraf laten vallen, dus als je het poortje binnen komt meteen naar beneden laten vallen, dan ga je via het groen naar boven met een boog naar rechts loop er op het einde ervanaf terwijl je het pijltje naar rechts ingedrukt blijft houden, daar kan je even uitrusten en dan naar boven naar rechts weer eraf lopen aan het einde je valt helemaal naar beneden pijl naar links bij dat groene blokje en weer naar links groene blokje en beneden naar rechts , helemaal naar boven naar rechts helmaal tot de muur over de 3 scharen naar beneden laten vallen en via dat groene stukje naar links en dan de 3 groene blokjes schuin boven elkaar ook echt zo volgen en naar beneden, via het groen weer naar links en dat stukje groen eronder weer naar rechts en dat laatste blokje groen naar rechts hup bij de E.
gr abby
Gast
27-06-2007 20:52  Reageer met quote

Kun je me ook nog helpen met de level 92 ham and cheese?
Op een gegeven moment moet je bij dat poortje naar binnen (bij die schaar) , maar daar zijn bommen, hoe kan ik die dan laten ontploffen?
Alvast bedankt,
groetjes Annet
Gast
28-06-2007 9:03  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Kun je me ook nog helpen met de level 92 ham and cheese?
Op een gegeven moment moet je bij dat poortje naar binnen (bij die schaar) , maar daar zijn bommen, hoe kan ik die dan laten ontploffen?
Alvast bedankt,
groetjes Annet

die groene bommen hoeven niet te ontploffen, je gaat daar naar beneden en naar rechts naar de vak van de E, daar ga je naar beneden, door die poortjes, goed kijken welke weg je moet nemen om rechts er uit te kunnen komen, daar de infotrons pakken, 1 gele zit al goed boven bij dat vak, daar moet je later door weer naar de E, dat vak rechs met de 3 infotronnen erin kan je op twee manieren open maken,maak eerst het groen weg om het vak, alleen om het vak, dus niet er naast , ga dan naar boven uim om die 2 ballen heen, laat dat glitterding vrij en zorg dat hij naar beneden gaat om dat vak heen , schuif de bovenste van die 2 ballen erboven naar links of rechts en ga onder de onderste bal staan, helemaal naar beneden gaan tot dat vak, op het moment dat de schaar beneden dat vak is, en opzij gaan naar rechts, de bal ligt dan boven op dat vak , als de schaar weer terug komt, terug sturen of even opzij gaan om hem door te laten, als hij terug komt en aande linkerkant van dat vak omhoog gaat de bal erop duwen. maar je kan ook de glitterding gewoon onder een bal ontploffen en die gele diskette boven naar dat vak duwen,maar het is best moeilijk om die gele diskette eruit te kijgen zonder dat je vast komt te zitten, ik zou voor optie 1 kiezen, heb ik ook gedaan trouwens, dan tegen dat kastje drukken en je kan links de infotrons gewoon pakken en naar beneden naar de E, je kan ook van die 2 ballen de bovenste opzij duwen en die onderste gewoon laten vallen op het moment dat dat glitterding boven op dat vak is, dat gaat sneller, maar wil wel eens mislukken.

gr abby
Gast
29-06-2007 12:40  Reageer met quote

Ok, nog een vraag!! nu kom ik niet uit bij level 40
Gast
29-06-2007 12:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:

er zijn waarschijnlijk een paar punten waar je blijft steken, maar ik wil wel graag weten waar precies, dan leg ik het wel uit,
gr abby
Gast
29-06-2007 13:00  Reageer met quote

Anonymous schreef:

ik snap hem al, ik keek bij de verkeerde level je moet zodra je begint meteen naar rechts, tot voor de infotron die valt, als de infotron er ligt meteen weer 1 naar rechts en de rest valt zo, zodat je alles kan pakken, dan ga je door het poortje en 4 stappen naar rechts en naar boven tot je onder de 2de blok staat en als alles valt zoveel mogelijk de infotrons die langs komen links en rechts zuigen, dan kan je de rest pakken beneden. bij het laatste vak,( ik weet niet of je winplex speelt) achteraan beginnen, steeds een stukje groen weghalen en de infotrons zuigen die naar beneden vallen en zo naar links werken.
gr abby
Gast
29-06-2007 13:16  Reageer met quote

Ja, ik heb hem al!!! bedankt, maar nu zit ik met die anti-clockwise.

Moet je echt gewoon met de klok mee al die hokken kapot maken om zo door het level heen te gaan? Want dan moet ik het gewoon blijven proberen.
Gast
29-06-2007 16:05 level 55 Reageer met quote

verschillende keren geprobeerd, maar krijg het linker stuk (groot vierkant) nadat ik de bom heb laten vallen (3e gedeelte) niet voor elkaar. wie kan mij helpen.
groetjes Henriette
Gast
29-06-2007 17:20  Reageer met quote

Met die anti-clockwise ben ik bijna op het eind. Op een gegeven moment laat je dat groene ding vallen en dan gaat er 1 hok open en al die bommen gaan af! Dat stukje waar dan die ene infotron achter die bommen zit!! Ik hoop dat je weet over welk stukje ik het heb.

In ieder geval...het hokje daarboven, waar je dus bent als je die bommen hebt laten ontploffen, daar kan ik niet uit! Hoe moet ik dat groene ding schuiven om het volgende hok open te maken???? Please help me
Gast
29-06-2007 18:09  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Met die anti-clockwise ben ik bijna op het eind. Op een gegeven moment laat je dat groene ding vallen en dan gaat er 1 hok open en al die bommen gaan af! Dat stukje waar dan die ene infotron achter die bommen zit!! Ik hoop dat je weet over welk stukje ik het heb.

In ieder geval...het hokje daarboven, waar je dus bent als je die bommen hebt laten ontploffen, daar kan ik niet uit! Hoe moet ik dat groene ding schuiven om het volgende hok open te maken???? Please help me

het is de bedoeling dat als alle groene diskettes zijn ontploft je die ene infotron kan pakken en dan weer helemaal terug gaan naar het begin,dus als je erheen gaat overal zorgen dat je ook weer dezelfde weg terug kan, dus goed kijken hoe je het gaat doen, ik heb deze level helemaal beschreven, mar kanhem niet zo gauw vinden, ik hoor het wel als je me nog nodig hebt.
gr abby
Gast
29-06-2007 18:15 Re: level 55 Reageer met quote

Anonymous schreef:
verschillende keren geprobeerd, maar krijg het linker stuk (groot vierkant) nadat ik de bom heb laten vallen (3e gedeelte) niet voor elkaar. wie kan mij helpen.
groetjes Henriette

bedoel je dat vak met die 9 infotrons en al die ballen? die lukte me ook steeds niet en als het lukte en ik ging weer ergens anders af dan was ik al weer vergeten hoe ik het had gedaan. nu heb ik er wat op gevonden. als je binnenkomt in dat vak ga je onder een rij ballen door en van de onderste 3 naast elkaar laat ik de eerste van links naar beneden vallen en schuif hem naar rechts naar buiten, wel groen weghalen daar, dan lukt het vast en zeker wel.
als je iets anders bedoeld hoor ik het wel.
gr abby
Gast
29-06-2007 18:23  Reageer met quote

hoe is het met je gesnik abby?????
gr. thea
Gast
29-06-2007 18:24  Reageer met quote

Anonymous schreef:

heb al gevonden, de uitleg staat niet op dit forum,
klik hier onder op ga naar supaplex en dan zie je een hele lijst, van boven af ongeveer 44 plaatsen naar beneden, kijk naar de datum , 28-2- 2007 aan de linkerkant, is wat gemakkelijker zoeken.
gr abby
Gast
29-06-2007 18:28  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe is het met je gesnik abby?????
gr. thea

haaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii
heb je gemist, heb je supaplex al weer helemaal kunnen doen? ik heb er al weer heel wat levels opzitten, af en toe een keer snikken, maar zodra ik af ga , gooi ik hem al weer uit, maandag komt m'n logeetje weer een week,
(m'n kl zoon dus) laat ik hem wel even snikken, wie weet haalt hij hem wel perongeluk,
gr abby
Gast
29-06-2007 18:41  Reageer met quote

nou ik heb er weer 254 levels opzitten, ben her en der bezig, maar soms hangt het me n str... ook uit, dan ga ik ff bij ilse een spelletje doen, hoeveel levels moet je totaal nog dan, niet zoveeeeeeeeeeel meer zeker, ik hoop voor je dat je kleinzoon door die sniklevel komt, zijn ook echte janklevels, haha.
gr. thea
Gast
29-06-2007 19:07  Reageer met quote

d4 net uitgespeeld
gr. thea
Gast
29-06-2007 19:18  Reageer met quote

Anonymous schreef:
d4 net uitgespeeld
gr. thea

ben vergeten hoe 37 van d4 gaat,
gr abby
Gast
29-06-2007 19:26 37, d4 Reageer met quote

gewoon bij de 2e rij van boven links en recht een bal naar beneden gooien, dan kan je zo naar de E
gr. thea
Gast
29-06-2007 20:27 Re: 37, d4 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gewoon bij de 2e rij van boven links en recht een bal naar beneden gooien, dan kan je zo naar de E
gr. thea

stom ben ik he, heb d4 nu ook uigespeeld en classic - d5 - en d98
op de levels in d5 na die niet te doen zijn, en dan overal wel een paar levels.
ga nu lekker in bad.
gr abby
Gast
29-06-2007 22:46  Reageer met quote

Anonymous schreef:
het is de bedoeling dat als alle groene diskettes zijn ontploft je die ene infotron kan pakken en dan weer helemaal terug gaan naar het begin,dus als je erheen gaat overal zorgen dat je ook weer dezelfde weg terug kan, dus goed kijken hoe je het gaat doen, ik heb deze level helemaal beschreven, mar kanhem niet zo gauw vinden, ik hoor het wel als je me nog nodig hebt.
gr abby

Ik was er zelf al achter gekomen!! In ieder geval bedankt!!
Gast
30-06-2007 11:01 Re: level 55 Reageer met quote

Anonymous schreef:
bedoel je dat vak met die 9 infotrons en al die ballen? die lukte me ook steeds niet en als het lukte en ik ging weer ergens anders af dan was ik al weer vergeten hoe ik het had gedaan. nu heb ik er wat op gevonden. als je binnenkomt in dat vak ga je onder een rij ballen door en van de onderste 3 naast elkaar laat ik de eerste van links naar beneden vallen en schuif hem naar rechts naar buiten, wel groen weghalen daar, dan lukt het vast en zeker wel.
als je iets anders bedoeld hoor ik het wel.
gr abby

hallo abby,

inderdaad bedoel ik dat vlak.
heb hetzelfde probleem wat jij eerst ook had. als ik hem gedaan had wist ik bij het later afgaan niet meer hoe ik het had gedaan.
begrijp je uitleg niet helemaal, want als ik hem naar rechts moet schuiven zijn die anderen al naar beneden gevallen als het groene vakje weg is.
dus nogmaals het verzoek om mij te helpen.
ik kom jammer genoeg niet veel verder. heb nog steeds problemen met pathfinder (hoe langzaam ik hem ook zet). bij het 3e lusje (onderaan) val ik steeds weer naar beneden.
groetjes Henriette
Gast
30-06-2007 16:33 Re: level 55 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo abby,

inderdaad bedoel ik dat vlak.
heb hetzelfde probleem wat jij eerst ook had. als ik hem gedaan had wist ik bij het later afgaan niet meer hoe ik het had gedaan.
begrijp je uitleg niet helemaal, want als ik hem naar rechts moet schuiven zijn die anderen al naar beneden gevallen als het groene vakje weg is.
dus nogmaals het verzoek om mij te helpen.
ik kom jammer genoeg niet veel verder. heb nog steeds problemen met pathfinder (hoe langzaam ik hem ook zet). bij het 3e lusje (onderaan) val ik steeds weer naar beneden.
groetjes Henriette

bedoelde het groen weghalen buiten het vak, zodat je de bal helemaal naar rechts kan schuiven en toch het vak uit, en dan de meest linkse bal boven je naar beneden laten vallen door er onder te gaan staan , naar beneden en een stap naar links en dan de bal naar buiten duwen, je hebt dan net de ruimte om de infotrons aan het einde te pakken en weer naar buiten te kunnen.
gr abby
Gast
30-06-2007 16:35  Reageer met quote

en welke level bedoel je met die gravitie erin? dan kan ik kijken wat ik kan doen.
gr abby
Gast
30-06-2007 18:26 Level 81 Reageer met quote

wie kan mij helpen bij het vak met de gele en groene bom ?
ik kan de beschrijving nergens vinden..
Bedankt Wink
Plaats Reactie Pagina 87 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 86, 87, 88 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: