|
|
|
|
| Gast |
| 30-06-2007 18:40 level 81 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie kan mij helpen bij het vak met de gele en groene bom ?
ik kan de beschrijving nergens vinden..
Bedankt  |
op pagina 7 staat de uitleg, wel even doorlezen, eerst legt martijn het uit, maar die klopte niet en verder onderaan legt remco het me uit en die is goed,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 30-06-2007 18:57 level 66 island hopper |
|
|
|
hallo,
bij dit level krijg ik alles voor elkaar, maar alleen die met de drie ballen boven elkaar krijg ik de snoepjes wel weg. kom er dan niet meer uit. geloof dat ik de twee bommen voor het laatst moet bewaren.
gr henriette
p.s. was het berichtje omtrent gravitie voor mij abby???? |
| Gast |
| 30-06-2007 19:58 Re: level 66 island hopper |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
bij dit level krijg ik alles voor elkaar, maar alleen die met de drie ballen boven elkaar krijg ik de snoepjes wel weg. kom er dan niet meer uit. geloof dat ik de twee bommen voor het laatst moet bewaren.
gr henriette
p.s. was het berichtje omtrent gravitie voor mij abby???? |
ja je bedoelt pathfinder zeker , wat gaat daar mis? waar precies?
en bij level 66, je moet dat vak niet in , je moet gewoon aan de zijkant een rode diskette plaatsen om hem te pakken, en je moet er 1 overhouden om aan de zijkant van al die poortjes aan het begin waar de E zit, de infotron te pakken door gewoon een rode er tegen aan te zetten.
gr abby |
| Gast |
| 30-06-2007 20:41 Level 108 |
|
|
|
Hoi,
Lees hoe jullie level 108 oplossen maar kom zelf niet uit 2 punten.
De infotro voordat je de groene diskettes bereikt (tussen 4 ballen)
en hoe je dat glinterding vrij krijgt met 5 dikettes en ook nog bij de gele diskettes kan. Wie van jullie kan me helpen?
groet,
Dora |
| Gast |
| 30-06-2007 21:53 Re: Level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi,
Lees hoe jullie level 108 oplossen maar kom zelf niet uit 2 punten.
De infotro voordat je de groene diskettes bereikt (tussen 4 ballen)
en hoe je dat glinterding vrij krijgt met 5 dikettes en ook nog bij de gele diskettes kan. Wie van jullie kan me helpen?
groet,
Dora |
de infotron tussen de 4 ballen, je gaat gewoon door dat vak heen zonder hem te pakken, laat een groene diskette ontploffen bij het poortje en ook aan de andere kant bij het poortje en pak de rode diskettes, nadat je de infotrons hebt gepakt die in dat vak zitten , je kan een groene diskette naar beneden laten vallen en zonder dat hij ontploft verschuiven, dat doe je door er onder te gaan staan en dan ga je naar beneden en doe dan een stap opzij en meteen duwen zodra de diskette neer wil komen , hij ontploft dan niet, schuif op deze manier een groene diskette helemaal naar links waar het poortje zat en dan pak je de rode diskettes, en het schaartje komt naar beneden, ga naar boven en duw een groene diskette op de diskette die je daar beneden tegen de kant geschoven hebt, de bedoeling is dat de groene diskette op die groene diskette beneden valt op het moment dat het schaartje dat vak in is, even uitkienen, de schaar ontploft en ook een bal en je kunt de infotron pakken, als dit je nu echt niet lukt pak je een rode en bevrijd de infotron op deze manier, ga boven eerst de infotron helemaal links pakken en gebruik een rode om het poortje naar rechts boven te laten ontploffen en dan moet je meteen als je daar doorheen bent naar boven tot die bal, en als de schaar komt laat je de bal op z'n kop vallen, en 1 vak springt open , en je hebt de rode diskette die
je beneden hebt gebruikt weer over, en dan ga je helemaal naar rechts naar beneden en helemaal beneden langs naar links en van onderen ga je je een weg banen naar het glitterding, die kan je rechts boven weer zo laten ontploffen zodat er weer een vak open springt, als je het glitterding hebt kan je ook naar de gele diskettes , zorg wel dat je het groen weg hebt gehaald aan de voorkant anders kan je de diskettes er nog niet uit duwen, als je alles hebt gehad zet dan een rode bij het poortje waar je boven naar links moet, dan is de gravitie in dat vak weg, en kan je hem gemakkelijker doen, kan je zo uit m'n hoofd niet vertellen hoe je de gele diskettes eruit duwt , dan moet ik hem eerst weer spelen, en daar is het nu wat te laat voor, als het echt niet lukt hoor ik het wel.
gr abby |
| Gast |
| 01-07-2007 9:41 Level 108 |
|
|
|
Dank je Abby dat stuk met de 4 ballen is me nu gelukt maar ik weet nog steeds niet goed hoe ik de diskettes moet zetten om dat glitterding te bevrijden en bij de gele diskettes te kunnen. Alvast bedankt.
gr. Dora |
| Gast |
| 01-07-2007 12:18 Re: Level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Dank je Abby dat stuk met de 4 ballen is me nu gelukt maar ik weet nog steeds niet goed hoe ik de diskettes moet zetten om dat glitterding te bevrijden en bij de gele diskettes te kunnen. Alvast bedankt.
gr. Dora |
probeer vanavond even uit of ik het nog weet,moet hem eerst spelen,
gr abby |
| Gast |
| 01-07-2007 13:10 |
|
|
|
Alvast bedankt.
gr. dora |
| Gast |
| 01-07-2007 14:07 |
|
|
|
level 34 van d10 abby, weet jij zo nog waar je die gele diskette moet plaatsen? ben het vergeten...
gr. thea |
| Gast |
| 01-07-2007 14:13 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 34 van d10 abby, weet jij zo nog waar je die gele diskette moet plaatsen? ben het vergeten...
gr. thea |
nergens, je duwt hem naar beneden en ga er uit en ga naar de groene diskettes haal groen weg onder de eerste en alles gaat ontploffen pak de rode diskette en blaas daarmee het kastje op om naar boven te gaan, en de rest wijst zichzelf.
gr abby |
| Gast |
| 01-07-2007 14:16 |
|
|
|
hahahaha ja ik kwam er zelf ook net achter, maar in ieder geval bedankt
gr. thea |
| Gast |
| 01-07-2007 15:54 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Alvast bedankt.
gr. dora |
als je door de poort komt en je gaat naar rechts naar beneden , pak eerst voorzichtig de infotrons , je ziet 3 ballen aan de rechterkant en 2 aan de linkerkant en in het midden een infotron , laat eerst de 2 ballen aan de linkerkant vallen en ga naast de onderste van de 3 ballen staan, onder je zit 1 vak groen en daaronder de infotron, zorg dat dan boven je ook een vak groen zit, dat houd de bal rechts tegen, doe 1 stap naar beneden en zuig de infotron, en ga weer 1 stap omhoog zuig het groen boven je en ga naar links en 2 ballen opelkaar vallen gelijktijdig naar links en je kunt er daar door, duw de ene bal helemaal naar rechts, en o ja haal even het groen weg bij de uitgang van de gele diskettes, geen ballen laten vallen, ga naar beneden en pak de infotrons, zoveel mogelijk ballen naar rechts duwen, en naar beneden gaan, oderlangs naar links, infotrons pakken en de ballen zo laten vallen dat je je niet opsluit, op een gegeven moment heb je alle ballen wel zo'n beetje naar beneden laten vallen en je kan er nog steeds door, je ziet daar in het vak 2 infotrons zitte , ga onder de linkse staan en doe 2 stappen naar links en zet daar een rode diskette, als die ontploft is erboven nog een keer een rode zetten.en dat zo nog 2x en het glitterding is vrij, rechts boven je zie je vakjes met infotrons erin , neem de onderste helemaal rechts er zitten daar ballen boven , gooi zo'n bal op het glitterding zodat dat vak openspringt.zet nu een rode om de weg naar de gele diskettes vrij te maken , niet te laag anders ontploft er een infotron, als dat gebeurd is pak je de infotrons en ga je de gele eruit duwen, je hebt er 6 nodig, ben vergeten hoe, en ben nu af, maar vanavond probeer ik het nog een keer,
gr abby |
| Gast |
| 01-07-2007 16:55 gele diskettes van level 108 |
|
|
|
als je de 2 infotrons hebt gepakt ga je naar boven en duw je de middelste van de 3 gele boven elkaar naar rechts en de gele boven je naar boven als je nu goed kijkt kan je op die ene boven na alles er uit duwen.
vergeet niet een rode te zetten voor het poortje , voor je boven naar links gaat.
gr abby |
| Gast |
| 02-07-2007 13:12 |
|
|
|
EN TOEN WAS HET WEER STIL
GR ABBY |
| Gast |
| 02-07-2007 19:45 |
|
|
|
Lees net je reactie, kan niet zo vaak achter de computer zitten, vaak zitten de kids erachter. Ga het nu proberen
gr dora |
| Gast |
| 02-07-2007 21:32 |
|
|
|
Dank je Abby zonder jou hulp had ik het niet gered.
gr. dora |
| Gast |
| 03-07-2007 20:50 |
|
|
|
Wie kan me helpen met level 96 Cracker?? Ik laat de bommen tussen 2 hokjes (links en rechts)ontploffen, en op het laatst heb ik nog 2 bommen over, die móet ik ook in het midden laten ontploffen , maar dan zitten de hokjes boven en onder mij. Daar is het probleem, die kan ik niet pakken.
En level 88 Flip and Flop met die schaar lukt mij echt niet meer, moet ik dat groene hokje ook pakken rechtsbovenin?
En level 96 Cracker kom ik ook niet uit.
Een heleboel vragen, maar anders komt deze verslaafde niet verder.
Alvast bedankt.
groetjes Annet |
| Gast |
| 03-07-2007 22:01 level 96 en 88 |
|
|
|
weet niet precies waar hij staat , maar 96 is helemaal uigelegd door tollie aan thea, als je achteraan begint vind je hem vast wel, het was niet zo heel lang geleden, maar het kunnen best 20 pagina's terug zijn, maar dat weet ik niet, soms gaat het heel snel dat een pagina vol is, 88 ga ik nu naar kijken, maar ik heb er een hard hoofd in of ik eruit kom, heb hem al 3x gehaald en steeds vergeet ik het weer, maar ik doe me best.
gr abby |
| Gast |
| 04-07-2007 8:13 level 88 |
|
|
|
had gisteren al meteen geantwoord ,maar zie nu dat hij er niet instaat, ik had een andere level in gedachten, deze is toch vrij simpel bij de schaar, je ziet dat gele diskete daar boven? en beneden daar de infotron? pak die infotron en ga recht naar boven tot voorbij de gele, tegen de boven kant aan, dus als je naast het gele diskette staat nog 1 omhoog, dan weer naar beneden en maak een weg vrij naar de schaar, laat de schaar los en ga bij dat kastje staan linksboven, en als de schaar dan voorbij de gele diskette is dus tegen de bovenkant druk je op het kastje , de schaar ontploft en ook het groen schuin erboven in het ander vak, daardoor valt de groene diskette naar beneden en kan je dat vak in.
gr abby |
| Gast |
| 04-07-2007 15:33 |
|
|
|
300 levels gehaald, pffffffffff en moet nog zoveel.....
gr. thea |
| Gast |
| 04-07-2007 15:37 |
|
|
|
Iemand die level 48 kan beschrijven. Ben wel al voorbij die vallende stenen(zo goed ben ik dan ook weer wel) maar daarna lukt het me niet om alles te pakken!! Die ballen vallen er steeds voor!! |
| Gast |
| 04-07-2007 15:58 |
|
|
|
abby weet jij hoe level 16 van d94 ging? ben het helemaal kwijt
gr. thea |
| Gast |
| 04-07-2007 16:33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby weet jij hoe level 16 van d94 ging? ben het helemaal kwijt
gr. thea |
die roden pakken neerzetten om het vak uit te komen, zet dan een rode aan de linkerkant onder, die 3 rode pakken en een rode zetten links naast de infotron die aan de rechterkant zit en laten ontploffen op het moment dat die glitterding langskomt, en ook de boven kant opengaat, dan een rode rechts boven dat er 2 infotrons vrij komen en een rode links tussen het vak links en de infotron, en dan het vak in en onder de groene diskette gaan staan, infotron links zuigen, een stap naar rechts en groene diskette meteen naar links duwen, weg vrij maken en groene diskette naast de E laen vallen, de infotron links boven hb je niet nodig.
gr abby |
| Gast |
| 04-07-2007 16:36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Iemand die level 48 kan beschrijven. Ben wel al voorbij die vallende stenen(zo goed ben ik dan ook weer wel) maar daarna lukt het me niet om alles te pakken!! Die ballen vallen er steeds voor!! |
zal het vanavond even doen, als het lukt, want ik moet weg vanavond en morgen heel veel te doen want vrijdag gaan we een paar dagen nar luxemborg ,maar ik doe mn best om even tijd te maken.
gr abby |
| Gast |
| 04-07-2007 16:46 |
|
|
|
Rustig aan!! Ik heb geen haast!! |
| Gast |
| 04-07-2007 22:33 LEVEL 48 eerste deel |
|
|
|
als je boven komt ga je eerst meteen daar naar beneden, en je komt voorbij een bal die rechts zit boven die 3 infotron en er zit 1 infotron beneden je ga boven die infotron staan en zuig hem op door op spatie te drukken en pijltje naar beneden ga dan naar rechts en pak de 3 infotrons , de bal valt dan naar beneden, ga weer naar boven, en naar rechts blijf boven de eerste infotron staan en zuig hem op en doe een stap naar rechts, zuig de infotron links van je en weer een stap naar rechts, onder zuigen 1 naar rechts en links zuigen, weer 1 naar rechts, je staat onder een bal , helemaal naar beneden en meteen naar links, pak de infotron links van je , weer naar beneden en dan 2 naar links, je staat nu onder de 3 infotrons en bal ertussen boven je , en links van je 1 infotron, die zuig je op en weer naar beneden gaan en vlug 1 stap naar rechts, zuig de infotrons links naast je en 1 naar rechts 2 naar bovenen naar links, pak de infotron en naar links het vak in, zuig 1 onder je en ga naar boven tot de bal en vlug naar beneden en naar rechts het vak uit, pak dan de 3 die naar beneden komen, doe hetzelfde daarboven, 1 onder zuigen en en naar boven en terug het vak uit.
dan weer naar beneden, en helemaal naar rechts en pak daar beneden die ene infotron en ga naar boven tegen die bal aan staan, vlug naar beneden en een stap naar links zodat de bal naar rechts valt, weer naar boven en naar rechts volg gewoon in de rondte de infotrons , je komt vanzelf weer boven uit en je gaat terug naar links , bij die 4 infotrons naar boven, 1 bal valt nu weer vlug 1naar beneden en 1 naar links en de andere bal valt ook. werk je zo dat stukje naar boven steeds even een bal laten vallen, dan naar rechts onder die bal door en ga op dat groene vlakje staan en infotron onder je zuigen, en verder naar boven, let op de bal links van je laten liggen ga er voorbij naar boven, 1 naar links, rechterbal valt, meteen 1 naar rechts en je hebt de infotron die ook wil vallen, 1 naar rechte en meeen na de bal die valt 1 naar links, ga om de blokken naar links en duw de bal naar rechts en pak de infotron en ga naar links, 2 infotrons pakken en weer naar links, middelste infotron paken en dan die 2 aan de linkerkant, eerst de bovenste anders valt hij op je kop, dat was het eerste vak , de rest volgt...
gr abby |
| Gast |
| 05-07-2007 8:20 LEVEL 48 tweede deel |
|
|
|
bovenan naar rechts, gewoon omhoog tegen bal aan en 1 naar links , duw de bal 1 naar rechts zuig de in fotron en 1 naar links , dan naar rechts, groen weghalen en bal naar links laten vallen en naar beneden, en naar links en pak de in fotron, aan de rechterkant naar beneden en meteen naar links, 1 omhoog bal naar links duwen en 2 naar rechts , naar boven eerst infotron op het poortje pakken, poortje door en andere infotron pakken, poorrtje door helemaal naar beneden en meten naar rechts, laatste bal 1 naar rechts duwen en je kunt de infotron links pakken. infotron rechts pakken en onderste bal laten vallen de volgende 2 ook , infotron pakken, dan naar boven, heen en weer ballen laten vallen, helemaal naar rechts en naar beneden
tot je naast de onderste van die 2 ballen staat, 2 naar rechts en weer helemaal naar beneden en langs de rechterkant weer omhoog. 2 infotronnen pakken, naar die infotron links boven gaan en ga onder de voorste bal staan en zuig naar links.
en naar rechts naar beneden en naar rechts en 1 naar boven en 1 naar links. via de infotrons naar boven.
recht naar boven ,onder de recherbal gaan staan naar beneden en een stap naar links, weer omhoog aan de linkerkant pak infotron en een stap naar rechts.
stukje naar beneden en via het groen naar boven de 3 inforons pakken door poortje naar rechs en weer poortje naar links, via groen blokje naar beneden en meteen bij andere groen blokje naar links , 1 naar rechts en infotron pakken, eruit via poortje en naar rechts, groen weghalen en die 3 ballen laten vallen . infotron pakken en naar boven naar links, groen weghalen infotrons pakken en naar links, bal duwen naar beneden en er achteraan gaan, nog een keer door duwen en er achteraan, bij de laatste moet je 2 ballen passeren die achter je aan komen steeds een stukje naar beneden en hoek om , beneden aangekomen moet je nu heel snel zijn, je staat daar en naast je die 2 ballen op elkaar die achter je aan komen zodra je naar beneden gaat, je kan 1 stap naar beneden zonder dat ze nog vallen, nu kom het moeilijkste, heel vlug 1 naar beneden onder zuigen en meteen naar rechts, groen weg halen en door naar rechts via de 3 infotrons naar boven, pak de voorste infotron en dan bij die 2 infotrons naar beneden en bal naar rechts duwen, dan zie 3 ballen en 2 infotrons boven je, ga onder de 2 ballen op elkaar staan, 1 naar onder en 1 naar links en bal naar rechts duwen, en infotrons pakken. groen weghalen en boven de E gaan staan , de ballen vallen , laatste meeduwen naar links en je kan de infotron boven pakken en naar de E.
gr abby |
| Gast |
| 05-07-2007 10:12 |
|
|
|
Super bedankt, ga hem ff proberen |
| Gast |
| 05-07-2007 12:37 level 108 classic |
|
|
|
ik heb geen flauw idee hoe ik het begin moet spelen, de rest lijkt me overigens ook behoorlijk pittig. |
| Gast |
| 05-07-2007 13:32 Re: level 108 classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb geen flauw idee hoe ik het begin moet spelen, de rest lijkt me overigens ook behoorlijk pittig. |
probeer eens de zoek functie op dit forum, zoek op '108' en kies voor forum 'supaplex', en klik op 'zoeken'... |
|
|
|