|
|
|
|
| Gast |
| 05-07-2007 16:41 Re: level 108 classic |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb geen flauw idee hoe ik het begin moet spelen, de rest lijkt me overigens ook behoorlijk pittig. |
LEVEL 108 eerste deel
je gaat 4 naar rechts en vak onder je wegzuigen en 1 naar links ,de 2 infotrons pakken en 1 naar links , door 1 poortje naar rechs, 1 naar beneden en 1 naar rechts, 2 naar beneden en 1 naar links, 1 omhoog en 1 naar links.
2 naar links helemaal naar beneden en meteen naar links, op 1 na helemaal naar links, aan de rechterkant infotron zuigen, en links groen wegzuigen en de 3 infotrons, 1 omhoog, en infotron links wegzuigen, 2 naar rechts en links infotrons zuigen, 1 naar beneden en meteen 1 naar rechts, 1 omhoog en links infotron zuigen, helemaal naar rechts 1 naar beneden, naar links 2 poortjes door en helemaal naar boven, pak de rode dis kette enzuig groen rechts, bal valt naar beneden, ga er achteraan ga beneden naar links en naar boven en links,pak de rode diskette en blijf door rennen naar boven de bocheten door naar rechts, bij poortje , boven op poortje staan 1 naar boven en vlug naar beneden door poortje wacht een tel en meteen naar rechts , naar beneden de 2 infotrons pakken
rest volgt vanavond
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 05-07-2007 18:29 Level 82 |
|
|
|
Beste Mensen,
en Abby
Kan iemand mij helpen bij level 82..
hoeveel infrotronnen moet ik uit de hele meute krijgen ??
EN hoe?
laterr |
| Gast |
| 05-07-2007 20:13 level 108 deel 2 |
|
|
|
je bent dus beneden bij de 2 infotrons, pak de eerste infotron en zuig het groen onder weg, 1 naar rechts groen onder en boven wegzuigen, naar beneden en naar rechts en 1 omhoog links infotron zuigen als alles is gevallen 1 omhoog en links zuigen en naar beneden en 1 naar rechts en weer links zuigen, 1 naar beneden en 1 naar rechts 1 omhoog en links zuigen 1 naar beneden en rechts het poortje door, 2 omhoog 1 naar rechts , naar beneden en 2 naar rechts , 2 infotrons pakken en die andere 4 en naar boven, de rest staat boven aan deze pagina, en als laatste het vak in het begin,
gr abby |
| Gast |
| 05-07-2007 21:16 |
|
|
|
Wie kan me nog helpen met level 98 Mixed Salad.
Gelijk boven je heb je 10 bommen met infotrons ertussen. Hoe laat je die bommen het beste ontploffen, zonder dat die infotrons ontploffen?????? en dan ga je naar rechts daar heb je ongeveer 3 bommen onder elkaar zitten met daar onder weer infotrons. Hoe laat ik die ontploffen?
Groetjes Annet
ps. level 88 lukt me echt niet om die opening te krijgen met die schaar. Soms krijg ik die schaar wel kapot, maar dan krijg ik geen opening. Moet ik nu wel of niet dat groene vlakje bovenin wegzuigen? |
| Gast |
| 05-07-2007 22:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Wie kan me nog helpen met level 98 Mixed Salad.
Gelijk boven je heb je 10 bommen met infotrons ertussen. Hoe laat je die bommen het beste ontploffen, zonder dat die infotrons ontploffen?????? en dan ga je naar rechts daar heb je ongeveer 3 bommen onder elkaar zitten met daar onder weer infotrons. Hoe laat ik die ontploffen?
Groetjes Annet
ps. level 88 lukt me echt niet om die opening te krijgen met die schaar. Soms krijg ik die schaar wel kapot, maar dan krijg ik geen opening. Moet ik nu wel of niet dat groene vlakje bovenin wegzuigen? |
level 88,........... je bedoeld toch de schaar in het vak waar die gele diskette zit? dan is mijn uitleg toch goed hoor! druk op tab en kijk eens goed naar dat stukje , je ziet die gele diskette zitten , er boven zit een vak met een groene diskette erin en links daarnaast zit een bruin vierkantje , je haalt het groen weg naar boven aan de rechterkant van de gele diskette, tot 1 stap boven de gelele dis kette, je kan dan niet meer verder, dan ga je terug naar beneden en laat de schaar los en ga zelf naar het kastje, en je drukt op het kastje als de schaar helemaal boven is, dus 1 stap voorbij de gele diskette aan de rechterkant, als de schaar daar ontploft dan ontploft in het vak erboven het groene vlakje onder de groene diskette , daardoor valt de groene diskette naar beneden, en ontploft ook dat bruine vierkantje en daar kan je dan naar binnen,
level 98...............
bij de 10 groene diskettes boven je, je gaat poortje door en pak eerst de infotron meteen schuin boven je dan ga je naar beneden pak die infotron en ga daar onder de groene diskette staan, zuig groen onder je weg en rechts infotrons zuigen, dan ga je heel snel achter elkaar 1 naar rechts 1 naar boven meteen links de 3 inforons zuigen en naar rechts , de rest kan je zo pakken. en die andere die je noemt moet je eerst in de hoek aan de linkerkant een gele diskette zetten, en als die is ontploft dan kan je de infotron er zo onder uit halen, let wel op in dat andere vak zit ook een gele diskette en die moet eerst op z'n plaats, dus als je daar in gaat moet je zorgen dat je met een schaar of een rode diskette het poortje ontploft om er weer uit te kunnen komen.
gr abby |
| Gast |
| 05-07-2007 22:20 Re: Level 82 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Beste Mensen,
en Abby
Kan iemand mij helpen bij level 82..
hoeveel infrotronnen moet ik uit de hele meute krijgen ??
EN hoe?
laterr |
uit elke gliterding moet je 9 infotronnen krijgen, mij lukt het om 15 rode diskettes te pakken, je begint zo............
1 stap naar rechts, en meteen onder zuigen en nog een stap naar rechts en naar beneden en via de rode diskettes naar rechts en naar boven en links de poort uit,dan zet je de eerste rode tussen de eerste 2 vakken boven elkaaren ga meteen naar het 2de vak en zet daar ook een rode, en laat hem ontploffen op het moment dat er zo'n glitterding er tegenaan zit, dus even uitkienen op welk moment je opzij gaat om hem te laten ontploffen, en doe dit elke keer weer , laat op de glitterdingen die onder de infotrons liggen een infotron tot het laatst liggen ,zodat er niet te veel vrij rond zwermen, tot je bij het uiterste rechts ben daar moet je 3 infotronnen bevrijden, wacht daar mee tot het laatst, eerst de infotronnen die vrij zijn wegwerken door ze 1 voor 1 onder een bal boven te laten ontploffen, ook dat is goed kijken en uitkienen, de ballen tegen de muur niet gebruiken, dan krijg je maar zes infotrons, je houd er 1 of 2 over aan het eind, de rest wijst zichzelf.
gr abby |
| Gast |
| 09-07-2007 15:50 Level 87 |
|
|
|
Beste mensen,
kan iemand me dit level in grote lijnen uitleggen? (87)
ik weet namelijk niet hoe ik het naar de exit moet, en tot hoever ik die grote rij met ballen en infrotrons moet laten zakken,
Dankjewel  |
| Gast |
| 09-07-2007 17:13 |
|
|
|
ben weer terug uit luxemburg, maar ben niet gemist zo te zien, ik mis je vragen, thea.. ben je al een beetje opgeschoten?
gr abby |
| Gast |
| 09-07-2007 17:49 Re: Level 87 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Beste mensen,
kan iemand me dit level in grote lijnen uitleggen? (87)
ik weet namelijk niet hoe ik het naar de exit moet, en tot hoever ik die grote rij met ballen en infrotrons moet laten zakken,
Dankjewel  |
dat level heb ik pas uitgelegd, ik dacht bladzijde 87 kan ook iets eerder of later zijn, even terug bladeren
gr abby |
| Gast |
| 09-07-2007 17:54 hoi abby |
|
|
|
ik heb tot nu toe 419 levels gedaan, dus het schiet aardig op, sommige levels herinner ik me al helemaal niet meer, ow en heb je me n dochter ook gezien in luxemburg? die is daar op vakantie, hahahaha
ben ff tot half tien weggggggggg
gr. thea |
| Gast |
| 10-07-2007 17:10 hoi thea |
|
|
|
heb je dochter niet gezien hoor, weet niet eens hoe ze er uit ziet, ha ha , heb wel met een nederlandse stel gepraat die woonde bij eindhoven. vandaag een consternatie!!! had m'n kat bij m'n zoon gebracht, die woont nu in ons vorige huis, en de kat heeft daar z'n hele leven gewoond, hij is nu 20, belt m'n zoon vanmorgen op dat de kat weg was, de avond tevoren hoorde hij een afgrijzelijke gegil van onze kat buiten, hij rende naar buiten en vanaf dat moment had hij de kat niet meer gezien, hij had de halve nacht lopen roepen en zoeken, dus ik ook vanmorgen gezocht en vanmiddag inde stromende regen nog een keer, en vanavond belde er iemand aan de deur bij hem dat hij de kat had gezien bij het tuincentrum om de hoek,mijn zoon daar weer zoeken , toen zag hij hem ineens, op een tuinhuisje onder het afdakje, een hoop gedoe om hem te pakken , hij ging als een beest(het is ook een beest) te keer, wat hij anders nooit doet.eindelijk had hij hem , en zojuist hebben ze hem thuisgebracht, dat beest was oververmoeid, hij zakte steeds door z'n achterpoten, maar hij is gelukkig weer thuis, al zullen we noot weten wat er nu gebeurd is, hij ligt nu heerlijk te slapen. als je een level niet meer weet geef je maar een gil, de meeste levels kan ik nu wel dromen,
gr abby |
| Gast |
| 10-07-2007 20:33 |
|
|
|
arme poes.....en dat nog mee moeten maken op zo n leeftijd, maar wel heel mooi dat je hem tenminste weer thuis hebt, ja en ik ben al wel weer een level tegen gekomen, waar ik moeilijkheden mee heb, maar moet hem eerst weer opzoeken, dan hoor je het wel
gr. thea |
| Gast |
| 11-07-2007 9:02 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | arme poes.....en dat nog mee moeten maken op zo n leeftijd, maar wel heel mooi dat je hem tenminste weer thuis hebt, ja en ik ben al wel weer een level tegen gekomen, waar ik moeilijkheden mee heb, maar moet hem eerst weer opzoeken, dan hoor je het wel
gr. thea |
ik hoor het wel, ik heb er trouwens ook weer 1 waar ik de volgorde van ben vergetetn, level 17 van d94, misschien heb jij hem?
gr abby |
| Gast |
| 11-07-2007 12:45 |
|
|
|
Abby nog bedankt voor het helpen. Ben nu een heel eind verder gekomen. Eindelijk level 55 en 65 klaar. Ik moet nu nog 71, 73, 76. Ben nu bezig met level 83.
gr henriette |
| Gast |
| 11-07-2007 14:15 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby nog bedankt voor het helpen. Ben nu een heel eind verder gekomen. Eindelijk level 55 en 65 klaar. Ik moet nu nog 71, 73, 76. Ben nu bezig met level 83.
gr henriette |
bedoel je dat je hulp nodig hebt met 71, 73 en 76?
ik vraag het maar voor ik het uit ga leggen en het hoeft niet,
gr abby |
| Gast |
| 11-07-2007 14:57 |
|
|
|
Als je helpen wil graag. Maar ik moest eerst even kijken waar ik "vast" zit. Bij level 76 zit ik vast in het vak met veel bommen en 2 snoepjes links in de hoek. De andere levels moet ik ook even nakijken.
Alvast bedankt.
gr. Henriette |
| Gast |
| 11-07-2007 15:06 |
|
|
|
bij level 73 is het "probleem" na het vakje met gewichtsloosheid.
gr. henriette |
| Gast |
| 11-07-2007 15:40 |
|
|
|
bij level 71 kan ik niet verder bij ongeveer het midden onder in. Links een vak met 1 schaartje links onderin en drie boven in en het vak rechts daarvan 2 snoepjes en 5 schaartjes.
hoop het een beetje duidelijk te hebben uitgelegd. Bij die twee krijg ik de snoepjes niet weg of de scharen pakken mij.
groetjes Henriette |
| Gast |
| 11-07-2007 17:16 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bij level 71 kan ik niet verder bij ongeveer het midden onder in. Links een vak met 1 schaartje links onderin en drie boven in en het vak rechts daarvan 2 snoepjes en 5 schaartjes.
hoop het een beetje duidelijk te hebben uitgelegd. Bij die twee krijg ik de snoepjes niet weg of de scharen pakken mij.
groetjes Henriette |
level 76 heb ik dat stukje uitgelegd op pagina 72.
level 73 als je uit dat vak komt met de gravitie is de bedoeling dat je de groene diskettes zo schuift dat ze naast of op een vak vallen en bij die laatste 2 vakken kan je een groene diskette ertussen laten vallen, zijn ze allebei in 1x open, en dan de 2 groene diskettes helemaal rechts onder het poortje ,onder de eerste gaan staan en weer naar links rennen en alles ontploft en je kunt naar boven, bij die groene diskettes, het poortje door meteen de weg nemen naar rechts , die 2 infotrons meepakken verder naar rechts en die achterste 2 infotrons pakken en daar naar boven, als je dit vlugdoet ontplof je niet, en als alles is ontploft kan je de ene infotron links boven pakken, de bovenste vak staat uitgelegd op pagina 85.
level 71 staat op pagina 4 een foto van een stukje, als het nog verder is wat je bedoeld, dan even kijken op pagina 6, daar legd remco hem aan mij uit,
gr abby |
| Gast |
| 11-07-2007 19:35 |
|
|
|
Please, kan iemand mij helpen met level 57!! |
| Gast |
| 11-07-2007 20:06 |
|
|
|
Laat maar!! Heb hem al!!
Maar nu kom ik echt niet uit vice en versa!!! |
| Gast |
| 11-07-2007 20:16 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Laat maar!! Heb hem al!!
Maar nu kom ik echt niet uit vice en versa!!! |
waar blijf je steken bij die levels? kan me niet voorstellen dat er niets luk.
gr abby |
| Gast |
| 12-07-2007 14:06 level 76 |
|
|
|
Abby,
Ik bedoel bij level 76 niet het 7 of 8e vlak, maar die ervoor dus 6e vlak.
Alvast bedankt.
p.s. de rest moet ik nog proberen. Kan niet altijd achter de computer. De kids willen ook.
Groetjes Henriette |
| Gast |
| 12-07-2007 15:17 Re: level 76 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby,
Ik bedoel bij level 76 niet het 7 of 8e vlak, maar die ervoor dus 6e vlak.
Alvast bedankt.
p.s. de rest moet ik nog proberen. Kan niet altijd achter de computer. De kids willen ook.
Groetjes Henriette |
kan waarschijnlijk niet goed tellen,ha ha.. bedoel je aan de linkerkant waar die scharen op en neer gaan of de rechterkant bij die gravitie?
gr abby |
| Gast |
| 12-07-2007 15:43 Level 90 |
|
|
|
beste mensen, wie kan mij de truc uitleggen bij level 90 ?
-xx- |
| Gast |
| 12-07-2007 16:24 |
|
|
|
Van vice kom ik bijna tot het eind. Helemaal in de linker onder hoek, kom ik vast. Zijn ballen rondom met daarin infotrons!! Hoe moet ik het daar doen??? |
| Gast |
| 12-07-2007 16:34 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Van vice kom ik bijna tot het eind. Helemaal in de linker onder hoek, kom ik vast. Zijn ballen rondom met daarin infotrons!! Hoe moet ik het daar doen??? |
eerst de onderste 2 infotrons pakken en het groen eromheen weghalen en de achterste eerst laten vallen, en zo naar rechts werken en de infotrons zuigen, als je het beneden goed hebt gedaan , is de weg vrij naar boven, je moet beneden ook een bal naar rechts duwen , van die ballen rij naast de 2 infotrons.
gr abby |
| Gast |
| 12-07-2007 16:37 Re: Level 90 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | beste mensen, wie kan mij de truc uitleggen bij level 90 ?
-xx- |
valt toch niet veel uit te leggen, 1 voor 1 glitterding vrij laten, zorgen dat de weg naar een bal leid en de bal op z'n kop en je hebt per glitterding 9 infotrons, alleen uitkijken voor de scharen die vrij komen, daarom eventueel infotron laten liggen dat de scharen rechts blijven en jij links de glitterdingen kan afwerken.
gr abby |
| Gast |
| 12-07-2007 16:59 |
|
|
|
Ok, dank je!! Versa heb ik net uitgespeeld |
| Gast |
| 13-07-2007 10:58 |
|
|
|
Het zou toch zo mooi zijn dat je het spel kon saven. En maar proberen en maar proberen om een level uit te krijgen.
Eindelijk level 73 uit en wij gaan er weer vrolijk tegen aan.
Groetjes Henriette |
|
|
|