|
|
|
|
| Gast |
| 13-07-2007 15:06 level 93 |
|
|
|
beste mensen,
level 93, wat moet ik doen nadat ik die 4 scharen die alle 4 hun rondje draaien ben gepasseerd ?
ik ben namelijk niet op tijd voor de opening helemaal rechts in het volgende vak,
Alvast bedankt  |
|
|
|
|
| Gast |
| 13-07-2007 15:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Het zou toch zo mooi zijn dat je het spel kon saven. En maar proberen en maar proberen om een level uit te krijgen.
Eindelijk level 73 uit en wij gaan er weer vrolijk tegen aan.
Groetjes Henriette |
Ja, waarom staat dat save er eigenlijk (als je op Esc drukt) je kan hem toch niet saven |
| Gast |
| 13-07-2007 18:22 Re: level 93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | beste mensen,
level 93, wat moet ik doen nadat ik die 4 scharen die alle 4 hun rondje draaien ben gepasseerd ?
ik ben namelijk niet op tijd voor de opening helemaal rechts in het volgende vak,
Alvast bedankt  |
als je daar boven de infotron rechts als laatste pakt en de bal valt op de groene diskette, wacht je tot je er boven erin kan, ga dan vlug naar beneden zonder te haperen, pak de infotron en meteen naar rechts, als je echt geen seconde hapert ga je tussen de ballen door naar rechts en kan je zo het poortje in.
gr abby |
| Gast |
| 13-07-2007 18:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Ja, waarom staat dat save er eigenlijk (als je op Esc drukt) je kan hem toch niet saven |
het is toch leuker om het uitgespeeld te krijgen, als je hulp nodig hebt geef je een gil , ik heb alles al uit gespeeld van de classic, en de d levels ook al een paar honderd.
gr abby |
| Gast |
| 13-07-2007 18:30 LEVEL 95 |
|
|
|
Remco, Abby, of Henriette ..
ik kom niet uit level 93
ik ben niet op tijd bij de ingang rechts in het vak ??
Hoe moet het ??
-xx- |
| Gast |
| 13-07-2007 20:43 Re: LEVEL 95 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Remco, Abby, of Henriette ..
ik kom niet uit level 93
ik ben niet op tijd bij de ingang rechts in het vak ??
Hoe moet het ??
-xx- |
dit leg ik net uit op het supaplex forum, aan de bovenkant erin in 1 vloeiende lijn zonder haperen naar beneden , infotron pakken en naar rechts.
gr abby |
| Gast |
| 13-07-2007 20:50 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dit leg ik net uit op het supaplex forum, aan de bovenkant erin in 1 vloeiende lijn zonder haperen naar beneden , infotron pakken en naar rechts.
gr abby |
oke dankjewel;) sorry dat ik altijd nieuwe onderwerpen aan maak, maar moet ik anders echt ales door gaan spitten ? kost dat niet erg veel tijd ?
edit Numix: vraag verplaatst |
| Gast |
| 13-07-2007 21:23 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oke dankjewel;) sorry dat ik altijd nieuwe onderwerpen aan maak, maar moet ik anders echt ales door gaan spitten ? kost dat niet erg veel tijd ?
edit Numix: vraag verplaatst |
gewoon vragen op het supaplex forum, als het niet te gek lang geleden is weet ik het vaak nog wel, soms zoek ik het ook wel op en als ik het niet kan vinden leg ik het opnieuw uit, geen probleem, heel vaak zijn het wel de zelfde problemen waar iemand niet uit komt, en weet ik al wat er bedoelt wordt zonder te kijken,
geen probleem dus, gewoon vragen, heb tijd zat..
gr abby |
| Gast |
| 13-07-2007 21:31 |
|
|
|
haha, dat wetende
Ik kom niet uit level 85, kan je me misschien vertellen wat daar de volgorde hoort te zijn, of dat er een truc is ofzo ? En het zwaartekracht gedeelte in level 93.
als ik val na de eerste lange strook groen kom ik altijd tegen een schaartje aan :S weet je hoe ik daar mooi langs kom ?
Bedankt ! |
| Gast |
| 13-07-2007 22:10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | haha, dat wetende
Ik kom niet uit level 85, kan je me misschien vertellen wat daar de volgorde hoort te zijn, of dat er een truc is ofzo ? En het zwaartekracht gedeelte in level 93.
als ik val na de eerste lange strook groen kom ik altijd tegen een schaartje aan :S weet je hoe ik daar mooi langs kom ?
Bedankt ! |
level 85
in het eerste vak bal op zijn kop, gaat vak naar onder open, zo met ballen schuiven dat je een bal op de schaar kan gooien en het vak naar links open gaat, die rode pak je en die zet je daar in het midden waar je die 5 ballen ziet zitten, die laat je uiteraard eerst vallen, als je hem precies in het midden zet gaan allebei de vakken open, het glitterding die in het rechtervak zit laat je ontploffen door de bal in het linkervak zodat het vak daaronder weer open valt, dan ga je naar links over de bal boven de groene diskette heen, haal een strook groen weg naar het vak links waar die rode diskette zit, laat de bal boven in de linkerhoek naar beneden vallen en duw hem naar links tegen dat vak aan,daar laat je straks een schaar ontploffen om het vak eronder te openen, die groene diskette
moet naar beneden vallen , maar eerst de weg vrijmaken, de volgordemaakt nu niet meer zo uit, scharen 1 voor 1 vrij laten en goed kijken en nadenken, om vakken te openen, als het echt niet lukt zal ik het wat preciezer uitleggen , het is nu al laat,
level 93
je moet echt langs alle groen meegaan de bochten om ook de vierkante kleine groene stukjes, dan ga je vanzelf langs de scharen heen,
gr abby |
| Gast |
| 14-07-2007 10:56 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | haha, dat wetende
Bedankt ! |
nog even over 93, als je de eerste lange strook naar boven gaat zorg je dat je echt aan het einde eraf valt en druk dan meteen terwijl je valt naar rechts ga via dat groen naar boven en naar rechts en als je daar eraf valt naar links drukken,de rest wijst vanzelf denk , goed kijken en via het groen gaan,
gr abby |
| Gast |
| 14-07-2007 13:14 |
|
|
|
Ik ben nu bij Phills first!! Snap niet hoe je die moet doen!! Ben wel voorbij het allereerste syukje, maar daarna weet ik het echt ff niet meer!!! |
| Gast |
| 14-07-2007 13:19 |
|
|
|
Oh laat maar!!! Heb de gehele beschrijving van Phills first al gevonden op dit forum!!!! |
| Gast |
| 14-07-2007 15:10 abby |
|
|
|
Abby.
Volgens mij is dat tellen van mij niet echt goed. Heb hem uit hoor (76). Dank je. Eerst maar eens levels verder proberen. Ben al weer een stukje verder.
Groetjes Henriette |
| Gast |
| 15-07-2007 12:19 Level 92/94 |
|
|
|
Hoi,
Ik wou graag wat weten over level 92. moet je daar na het buisjes-gedeelte die infrotron beneden weg zuigen ? is dat de enige manier ? en wie kan mij het principe van level 94 uitleggen,
Bedankt  |
| Gast |
| 15-07-2007 13:11 Re: Level 92/94 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi,
Ik wou graag wat weten over level 92. moet je daar na het buisjes-gedeelte die infrotron beneden weg zuigen ? is dat de enige manier ? en wie kan mij het principe van level 94 uitleggen,
Bedankt  |
level 92, ja, vlug naar beneden zuigen en naar rechts.
level 94 je gaat 6 plaatsen naar rechts en dan naar boven tot de opening onder de groene diskettes en dan helemaal naar links en je ziet rode diskettes zitten daar links boven in de hoek , 1 rode zet je scuin onder naast de eerste groene diskette en de hele rij ont ploft, de ballen vallen netjes in de rij, 1 voor 1 naar beneden laten vallen, maar eerst zie je beneden een bal liggen die gooi je op de groene diskette zodat de E vast open is, dan 1 bal naar beneden laten vallen naar links op de meest linkse hok leggen groen zo weg halen dat de bal niet naar beneden valt, boven met een rode diskette vak openen , glitterding komt vrij, en als hij dan bij dat vak komt bal erop gooien en het vak is open, zorg wel dat je 9 infotrons eruit hebt, met die ene die daar in het vak zit dus 10, laat de infotrons liggen tot je ze allemaal hebt gehad, dan heb je geen last van de schaartjes die vrijkomen.
gr abby |
| Gast |
| 17-07-2007 16:57 |
|
|
|
tjonge tjonge wat is het weer druk, kan het haast niet bijbenen,
thea!!! ben je alles zelf aan het uitspelen? weet jij hoe level 17 van d94 ook al weer gaat?
gr abby |
| Gast |
| 17-07-2007 18:05 |
|
|
|
hoi abby,
bij de vierde E links en de vierde E rechts beginnen, dan naar die rooie disk. en de rest wijst zich vanzelf, heb die level net ff uitgespeeld, jah ben een paar dagen niet aan het plexen geweest, maar ben er vanaf nu wel weer, vanavond wel ff weg tot half 10
gr. thea |
| Gast |
| 17-07-2007 22:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi abby,
bij de vierde E links en de vierde E rechts beginnen, dan naar die rooie disk. en de rest wijst zich vanzelf, heb die level net ff uitgespeeld, jah ben een paar dagen niet aan het plexen geweest, maar ben er vanaf nu wel weer, vanavond wel ff weg tot half 10
gr. thea |
is gelukt hoor, ik wist het gewoon niet meer, als jij iets wil weten hoor ik het wel, ben met d93 bezig, toch wel leuk om ze weer te doen.
gr abby |
| Gast |
| 17-07-2007 22:32 |
|
|
|
ben trouwens ook druk bezig, mijn dochter komt bij ons in spijkenisse wonen met de kinderen, na jaren geweld en vernederingen heeft ze eindelijk de knoop doorgehakt, we hebben gelukkig vrij snel een huis kunnen regelen, maar nu ben ik druk in de weer om dat huis ook vol te krijgen, want ze heeft werkelijk niets meer.. ben marktplaats opgedoken en een aantal lieve mensen hebben al een hoop gratis gegeven, hebben nog wel een hoop nodig, maar er is hoop dat dat wel voor elkaar komt, mijn zoon is de pineut om alles op te halen, en ik ben me een ongeluk aan het rijden voor de kleine dingen, met m'n auto'tje , de vloeren en de muren worden gedaan door m'n ega, makkelijk als je een schidersbedrijf hebt, dat komt wel goed, dus ik heb ook al een poos niet gesupaplext, nu even ontspannen, morgen weer druk.....
gr abby |
| Gast |
| 18-07-2007 19:35 Level 95/97 |
|
|
|
Abby, alles goed ???
Luister. ik heb een probleem bij level 95 en 97. kan je uitleggen wat ik moet doen bij 95.. het principe zeg maar..
en bij 97 kom ik niet uit het vak links boven :S de gele bom kan ik niet goed schuiven.. dankjwel  |
| Gast |
| 18-07-2007 20:53 Re: Level 95/97 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, alles goed ???
Luister. ik heb een probleem bij level 95 en 97. kan je uitleggen wat ik moet doen bij 95.. het principe zeg maar..
en bij 97 kom ik niet uit het vak links boven :S de gele bom kan ik niet goed schuiven.. dankjwel  | LEVEL 95
nou het principe is moeilijk uit te leggen ,maar zal het proberen.,
hier komt hij.
zora je begint meteen helemaal naar beneden en schiet dat vak rechts in, en zuig de infotron op die naar beneden valt en als de bal gevallen is ga je naar boven, die infotonn met de ballen links boven je laat je zitten tot het allerlaatste, je gaat naar rechts en meteen bij de eerste helemaal naar beneden en weer het vakje in naar rechts, de infotron in het midden valt achterje aan boven op de andere infotron, en nu kun je ze pakken, pak de infotron links van je en ga naar het vak rechts waar die ene infotron zit, haal zoveel mogelijk groen daar weg en werk je naar boven tot de infotron en ga het vak aan de rechterzijde uit en naar beneden.
stop boven die bal die daar ligt en ga over die bal 3 naar rechts .
ga naar beneden en haal het groen weg links in het hoekje, ga weer naar boven en haal het groen weg voor de bal , duw de bal naar rechts naar beneden, ga om het blokje heen ook naar beneden en duw de bal naar links het hoekje in. ga dan naar links , zie je 2 ballen op elkaar haal dat vakje groen weg en de bovenste bal valt naar rechts, ga verder naar links helemaal beneden en dan naar boven, pak de infotron en duw de bal naar rechts naar beneden, maak het vak beneden groenvrij en pak de infotron, en dan het vak boven die 3 infotrons pakken en de ballen er gewoon uit duwen, en dan de 2 infotrons rechts zonder de ballen te laten vallen.
nou ga je naar het middelste stuk met de rijen infotrons en ballen, haal eerst tot bovenaan aan de linkerkant het groen weg bij elke bal, en ga weer naar beneden en ga aan de rechter kant van de 2de rij staan, met die 2 ballen boven elkaar en de 7 infotrons erboven, zuig het groen weg en laat die rij vallen en blijf spatie en pijltje naar links ingedrukt houden,
de laatste bal die neerkomt duw je naar links, en dan ga je de ballen van de eerste rij 1 voor 1 naar links eraf duwen en infotrons pakken, weer alle groen aan de linkerkant van de 3de rij weg halen, en dan ga je eerst helemaal naar beneden , en behalve de bovenste strook waar de ballen op rusten haal je daar al het groen weg, ook dus voor die bal rechts beneden.
nou zie je nog 3 rijen , onderaan zie 2 ballen en 1infotron op het groen rusten , dar boven 3 ballen naast el kaar en daar boven 3 infotrons naast elkaar en daar ga je doorheen naar rechts, en meteen naar beneden het groen weghalen beneden en de bal naar links duwen en je bent weer terug.
de eerste rij ga je dan naar beneden laten vallen, ga aan de rechterkant staan, en de infotons zuigen en de laatste bal naar links duwen, doe met de rij ernaast hetzelfde en de laatste naar links duwen ,er valt er dan nog 1 naar rechts en de infotron pakken.
pak bij de laatste rij eerst de drie infotron boven , dam moet je de laatste rij laten vallen en heel vlug voor hij vast zit de infotron ertussen zuigen, duw 1 bal naar rechts naar beneden en de rest van die rij naar links eraf duwen dan ga nar die twee infotron die pakje , haal nog niet dat groen eronder weg, en duw zoveel mogelijk ballen naar links naar beneden en dan het groen onder je wegzuigen, en de rest naar beneden laten vallen, en je kunt naar het volgende vak, daar wijst het vanzelf, de infotrons pakken zonder dat ze vast komen te zitten of je zelf, als er perongeluk toch een infotron vast zit, kan je hem nog bevrijden door een schaar die aan bij het laatste vak vrij komen, te laten ontploffen bij de bal die een infotron opsluit, als laatste bij het begin die infotron in het hoekje bij de E.
je ziet 3 ballen boven opelkaar met daar de infotron erop, daar beneden haal je het groen weg, laat 3 ballen door, zuig de infotron en hou de 4de bal tegen, en ga voor hem uit naar de E.
ga nu naar 97 kijken. tot straks...
gr abby |
| Gast |
| 18-07-2007 20:59 Re: level 97 good job |
|
|
|
| Anonymous schreef: | DIT IS LEVEL 97 ,HEB IK VAN PAGINA GEHAALD< DE REST VAN DE LEVEL STAAT ER EVENTUEEL OOK bij de ballen in het begin staat uitleg in dit forum, moet je even terug lezen, links boven ...je gaat naar beneden en bal valt mee,dan 2 naar links 2 naar boven tgen bruine blokje 4 naar links 1beneden wegzuigen 2 naar rechts 1naar benden bal naar links duwen , 1 onder zuigen laat bal erin vallen. duw de bal die vooraan staat naar links precies in het midden van die 3 ballen.
zuig dat groene vlakje weg, ga om die bal heen laat die 2 boven elkaar en die ene ernaastvallen door er onderlangs te gaan, ga 1 naar boven en zuig die 3 infotronnen weg ,de twee ballen rechts van je helemaal naar links duwen, dan ga je even naar rechts terug en zie je boven je 5 ballen 2boven elkaar en 3naast elkaar erbovenop,ga omhoog naast bruine blokje staan, ga 1 naar rechts 1naar beneden en gelijk 1naar links dan 2 naar beneden en gelijk 1 naar rechts onder groene vlak, duw de bal die valt naar links,de drie die blijven staan moeten ook nog naar beneden en zoveel mogelijk naar links dus ga je eerst 1 omhoog en meteen opzij naar rechts en 2 ballen vallen dan nu staat er nog 1 bal boven je hoofd die moet links terecht komen tussen de ballen, dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt, eerst de onderste laten vallen en naar links duwenm nou laat je die 2 anderen even zitten en gaat eerst naar links, onder die 2 ballen je zuigt links en onder het groen weg, laat ze vallenen duw bal naar links, dan terug naar die andere 2 eerst laat je de bovenste vallen en dan die andere, dan de volgende 2 laten vallen, zoveel mogelijk naar links, haal groene rij naar boven lang de muur weg, ga terug naar beneden en laat dan de meest linkse bal bij de diskette vallen en duw naar links, dan de 2 onder de infotrons laten vallen ,dan zie je ernaast nog 2 ballen naast elkaar die laat je ook vallen, pak de infotrons en duw de diskette 3 naar beneden,2naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts tegen bal aan en terug om diskette te laten ontploffen, ik ga me nu verdiepen in de rest, je hoort nog van me,
gr abby |
|
| Gast |
| 18-07-2007 21:00 |
|
|
|
OP PAGINA 16 BEDOEL IK DUS HIERBOVEN.
gr abby |
| Gast |
| 20-07-2007 14:50 level 105 |
|
|
|
dankjewel, jullie zijn een echte hulp :p
nou kom ik weer niet uit level 105 :S
kan iemand me uitleggen wat ik in het laatste vak moet doen, de rest ken ik al.. dankjwel:) |
| Gast |
| 20-07-2007 22:15 Re: level 105 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dankjewel, jullie zijn een echte hulp :p
nou kom ik weer niet uit level 105 :S
kan iemand me uitleggen wat ik in het laatste vak moet doen, de rest ken ik al.. dankjwel:) |
kijk eens op pagina 79 van dit forum , daar heb ik het laatste vak uit gelegd aan thea, hou wel in de gaten dat je de gele diskettes niet ontploft , want in het laatste vak zitten er ook nog 2, je moet dus zorgen dat je weer terug kan naar het eerste vak'
gr abby |
| Gast |
| 21-07-2007 10:41 d96 level 27 |
|
|
|
Hallo!
Ik heb een probleempje met level 27 once's around. In het begin lukt het allemaal nog wel maar in het 5de vak zeg maar voordat je door de kokers gaat dan loop ik vast. In het hoekje zit er nog een en die krijg ik niet te pakken. Iemand een idee? |
| Gast |
| 21-07-2007 11:11 Re: d96 level 27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo!
Ik heb een probleempje met level 27 once's around. In het begin lukt het allemaal nog wel maar in het 5de vak zeg maar voordat je door de kokers gaat dan loop ik vast. In het hoekje zit er nog een en die krijg ik niet te pakken. Iemand een idee? |
als je in het midden staat van de 3 ballen die je er boven ziet, ga je 1 naar beneden en meteen 1 naar links, nu snap je hem wel denk ik , zo niet dan hoor ik het wel.
gr abby |
| Gast |
| 24-07-2007 14:21 |
|
|
|
hallo,
ben gelukkig weer een heel stuk verder.
zit alleen nog even met een probleem bij level 97.
in het rechtervak heb je een heleboel scharen die moet je voorbij, dan kom je in een vak met 2 scharen en 2 bommen.
hoe kan ik die doen???
groetjes Henriette |
| Gast |
| 24-07-2007 16:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo,
ben gelukkig weer een heel stuk verder.
zit alleen nog even met een probleem bij level 97.
in het rechtervak heb je een heleboel scharen die moet je voorbij, dan kom je in een vak met 2 scharen en 2 bommen.
hoe kan ik die doen???
groetjes Henriette |
op pagina 16 heb ik alles uitgelegd, ook dat stuk, in 2 delen heb ik dat hele level beschreven, dus pagina 16 even door lezen dan kom je er vanzelf.
gr abby |
|
|
|