NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke verjaardag cadeau tips ?
Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
27-10-2011 16:00  Reageer met quote

Ik wordt 13 november 12, en ik weet helemaal niks om te vragen. Heeft er iemand tips/ideeen?
Ik heb nog wat tips:
*Vraag geld en ga lekker shoppen
*Knutsel of (be)schilder zelf iets (als je creatief bent;))
*Of een handdoek met zijn/haar naam erop
Meer weet ik niet:P

thnx

p.s Niet te duur alsjeblieft

Gast
30-10-2011 13:15 jarig op 11-11-11 Reageer met quote

hee, ik ben bijna jarig, maar weet absoluut niet wat ik wil! :$
Het gaat daarbij niet alleen voor vrienden en familie kleine cadeautjes, maar ook om het cadeau wat mijn ouders willen geven, wat dus best wel groot en duur mag zijn!
Ik hoop dat er nog nieuwe recente en originele ideeën zijn!
xxx C.

ps. Hier nog wat leuke ideeën als die persoon geld wil hebben, leuk verpakken bijvoorbeeld:
- geld in een ballon doen en dan opblazen
- gelatine maken en daar geld in doen
- (zelf jam maken) of gewoon in een pot jam geld doen

en zo zijn er nog veel meer manieren!

xxxx hoop op antwoord voor 11-11-11!!!
Gast
30-10-2011 13:18  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik wordt 13 november 12, en ik weet helemaal niks om te vragen. Heeft er iemand tips/ideeen?
Ik heb nog wat tips:
*Vraag geld en ga lekker shoppen
*Knutsel of (be)schilder zelf iets (als je creatief bent;))
*Of een handdoek met zijn/haar naam erop
Meer weet ik niet:P

thnx

p.s Niet te duur alsjeblieft

Als je zegt, misschien heb je hobby's ofzo, toen ik 13 werd heb ik een keyboard gekregen, al wist ik niets. en mijn zus heeft vorig jaar een schildersezel gehad, maar je kunt ook kleine cadeautjes gewoon, heel veel fotolijstjes, dan kun je in je kamer een wand met fotolijstjes maken, en dan vraag je of je bff's daar foto's in willen doen. je kunt ook aan iedereen makeup vragen, heb je ineens superveel nagellak enzo. het is niet moeilijk hoor!
Gast
01-11-2011 16:59 Cadeau Reageer met quote

Zelf kocht ik altijd een mandje, met daarin allemaal kleine cadautjes. En in dat mandje deed ik dan confetti waar de cadeau's onder verstopt zitten! Als je een leuke mand koopt ziet het er heel feestelijk uit! Misschien heeft iemand er wat aan!
Gast
02-11-2011 21:59 heeeleeeuupp Reageer met quote

ik weet niet wat ik moet vrage voor mijn verjaardag wordt bijna 13 en iedereen vraagt wat ik moet hebben
(geld en bonnen wil ik niet is te ouderwets!)
Gast
03-11-2011 19:52  Reageer met quote

@boven, geld bonnen zyn sws niet ouderwets, je kan voor h&m ook van die cadeaukaarten vragen .. En dat is echt niet ouderwets hoor Wink.

Vraag ander iets met make up ofzo, f nagellak, oogschaduw, weetikveelwat ;s

Parfum is ook leuk (:
Gast
06-11-2011 12:31  Reageer met quote

gewoon even voorhet idee, dat van dat mandje is erg leuk! ik heb ook ooit van een vriendin zo'n mandje gekregen, maar dan met allemaal makeup en shit in 1 kleur, ik had paars gekregen een andere vriendin precies hetzelfde mandje met confetti maar dan alle makeup shit roze en een ander weer rood en we waren met zn 10en en hadden makeup dag dus hadden we zo superveel makeup van 1 meisje gekregen, ik had paars, 1 had roze, 1 had rood, 1 had groen, 1 had blauw, 1 had nog iets etc.etc.
xxxx
Gast
07-11-2011 8:35 Ik word 14 Reageer met quote

Ik word 29 November 14, en ik weet wel een paar dingen wat ik zou willen hebben, maar ze vinden het allemaal te duur. Weet echt niet wat ik nu zou gaan vragen ??
Gast
08-11-2011 16:57 13 jaar Reageer met quote

Hallo,
op 12november word ik 13 jaar.
maar ik weet niet wat te kiezen
heeft iemand een ideetje
hier zyn enkele interesses: bouwen, talen, games, sport
Alvast bedankt
Gast
18-11-2011 21:24 Help ben bijna jarig! Reageer met quote

Heey

Ik ben 17 December jarig!
Ik word 13 jaar.
Ik weet niet wat ik moet vragen!
Mijn vader blijft maar vragen wat ik wil!
Help
Ik dacht aan iets op mijn kamer of voor mijn laptop op school
HELP pleazzzzz

Xxx maxje <'33
Gast
19-11-2011 9:53 verjaardag Reageer met quote

mijn broer word bijna 15
wat is een leuk cado om te geven?
niet te duur
Gast
19-11-2011 15:11 RE: verjaardag Reageer met quote

Je kan geld geven,
Gast
22-11-2011 17:13 wat moet ik vragen? Reageer met quote

heey, ik zit met een probleem ik heb gescheiden ouders... en dus komt sinterklaas 2X langs nou bij me moeder weet ik al wat ik vraag maar bij me vader niet... ik ben 14 jaar, heeft iemand tips ik moet het wel snel weten :s
Gast
22-11-2011 21:23 Re: verjaardag Reageer met quote

Anonymous schreef:
lieve mensen,
mijn vriendin wordt volgende week 17 jaar...
en weet ik niks...
ik kan een bedrag uitgeven van €100

woow, €100 euro is veel..
kun je niet een paar rijlessen doen ofso..
je kunt tog dan al beginnen met rijlessen..
anders een beauty day met zn 2en....

x
Gast
23-11-2011 15:40 niets te vinden als cadeautje Reageer met quote

Alsjeblief help me m'n hartsvriendin is bijna jarig ik moet iets
speciaals vinden als cadeautje niets sipels maar iets dat je na jaren niet zou kunnen vergeten iets dat zegt je bent dierbaar voor mij.alsjeblieieieieieieieieieieieieieieffft help me help me help me!!!!!!!!
Gast
27-11-2011 14:29 ideeën Reageer met quote

koop bij de xenos een fotolijstje en leuke stickertjes en versier deze en doe er een foto in.
je kan ook een dagkaartje voor treinreizen kopen, ook leuk om x dagje te shoppen ofzo,
voor ouders een fles drank die ze lekker vinden & een bos bloemen dan zit je ook wel goed.
je kan ook een setje samenstellen, heel goedkoop:
parfummetje, nagellakjes en stickers en vijltjes, allemaal van de action et voila, perfect cadeautje Very Happy
Gast
04-12-2011 16:35 game Reageer met quote

koop alle 5 de delen van world of warcraft de game die iedereen wil en gemakkelijk is om te douwnloden en als je kind geen engels kan doe je het gemakkelijk mij google vertaler Of jullie/de ouders kunnen het ook makkelijk vertalen

bij world of warcraft is duur maar je hebt wel waard voor je geld het is een epic game waar je in kan lvlen en gemakklijk vrienden maakt ik hoop dat het je een beetje bevalt

groetten Ally Dalo-ravenchest
Gast
07-12-2011 18:44 okeee Reageer met quote

Koop een klijn schrift met in het midde nietjet ( klein kan ook ) scrijf daar in bv. 1( redenen waarom je mijn beste vriendin of vriendje bent en vind zelf nog leuke dingen tot het boekje halfvol is de andere helft laar je voor haar knip ook dingen uit de joepie is heel origineel mijn vriendje was er heel blij mee er stonden ook foto's bij het is heel prigineel
Gast
16-12-2011 16:20 kamerspul Reageer met quote

heey
weet iemand nog iets voor op m'n kamer ik ben 12 en mijn kamer is heel leeg. Het is bijna kerst en dan mag ik iets vragen dusss wie weet leuke spullen voor op een kamer????????????
Gast
19-12-2011 15:50 Re: Cadeau tip aub Reageer met quote

Anonymous schreef:
mijn vriend is binnenkort jarig en ik weet niet wat te kopen! geen standaard dingen a.u.b zoals parfum truitje etc. iemand andere ideeën?

Wat ook een leuk cadeau is een ketting met jou naam erin
Xxxx
Gast
27-12-2011 12:00 feestje 13 jaar Reageer met quote

ga een leuke film kijken, of houd een beautyavond, ga lekker opmaken en maak dan leuke foto's, de leukste foto doe je in lijstjes en geef je dan aan je vriendinnen!! veeel plezier, dit heb ik trouwens o9ok gedaan toen in 13 was, twas een groot suc-6!! Doeggg... XD
Gast
27-12-2011 12:03 vriend jarig Reageer met quote

cadeaubon van iets leuks wat je met zn 2en kunt doen is leuk!!
Gast
04-01-2012 20:42 Verjaardag kadeautjes (12 jaar) Reageer met quote

Hellup k weet niks te vragen voor mijn verjaardag en ben al bijna jarig
Pleas help me!
Gast
04-01-2012 21:01 Re: helpppppp !!!!! :'( Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik wordt bijna veertien maar ben egt super verwent weet iemand miss. een leuk kado egt iets supppper vets niej duurder als 80,00

super bedankt als je na 22 september iets terugstuurt hebk er niks meer aan xjessssssssss
Gast
04-01-2012 21:06 Re: Geld geven op een originele manier. Reageer met quote

Anonymous schreef:
Vraagt iemand geld maar vind je dat een beetje saai. Bak dan muffins met in het beslag muntgeld. Tip: wel even waarschuwen voordat ze dadelijk een euro doorslikt. Haha.
X

Psss: Ik word zelf bijna 13 (ik zit wel in de 2e) maar ik weet totaal niks om te vragen aan mijn ouders. S.O.S. Help!
Gast
05-01-2012 22:12 Vage ouders Reageer met quote

Hii,
ik word 30 maart 16 en weet eigenlijk precies wat ik wil; spellen voor mijn xbox, boeken, geld of een hoesje voor mijn telefoon etc iets in die richting. Ik heb mijn ouders dus genoeg ideeen gegeven maar, ze hebben dus al een soort cadeau voor me maar, het is een verassing.. En ik hou niet van verassingen en daarom hebben ze mij hints gegeven dus hoop ik dat iemand die dit leest me kan helpen! Ik ga ze wel even in de volgorde opnoemen waarin ik ze gekregen heb.

1) het woord dat je ook kan gebruiken voor dit cadeau begint met een K en eindigt op een R
2) het is leuker als je dit met zijn 2en doet (het kan wel alleen)
3) veel mensen doen dit wel in hun leven maar, meestal als ze iets ouder zijn rond de 20
4)Er zijn mensen die dit vaker doen maar, die hebben meer geld te besteden (zijn dus redelijk rijk zegmaar)
5) het heeft 17 letters
6) en er zit een streepje in (-)

ik heb GEEN IDEE, dus help mij alsjeblieft..

x
Gast
05-01-2012 22:40 RE: vage ouders Reageer met quote

Nieuwe hints (want zeuren help Very Happy)

7) er zijn meerdere variaties van dit cadeau en het is dus ook met meerdere woorden te benoemen maar het woord dat mijn moeder bedoelde daar zat de R niet op het einde maar wel in het 2de deel van het woord (het deel na het streepje)
Gast
08-01-2012 9:42 Re: Cadeau tip Please ! Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hee !!
Ik ga/moet een cadeau kopen voor iemand die 13 word!
Heeft iemand Tips wat ik kan kopen ?
Onder de €10 euro Please ! Wink
Alvast Bedankt !!
xLoveYou4-Evaa Smile

Ik moet kado vragen voor iemand die 14 word!Sad
Wat??
Gast
08-01-2012 9:43 Re: Vage ouders Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hii,
ik word 30 maart 16 en weet eigenlijk precies wat ik wil; spellen voor mijn xbox, boeken, geld of een hoesje voor mijn telefoon etc iets in die richting. Ik heb mijn ouders dus genoeg ideeen gegeven maar, ze hebben dus al een soort cadeau voor me maar, het is een verassing.. En ik hou niet van verassingen en daarom hebben ze mij hints gegeven dus hoop ik dat iemand die dit leest me kan helpen! Ik ga ze wel even in de volgorde opnoemen waarin ik ze gekregen heb.

1) het woord dat je ook kan gebruiken voor dit cadeau begint met een K en eindigt op een R
2) het is leuker als je dit met zijn 2en doet (het kan wel alleen)
3) veel mensen doen dit wel in hun leven maar, meestal als ze iets ouder zijn rond de 20
4)Er zijn mensen die dit vaker doen maar, die hebben meer geld te besteden (zijn dus redelijk rijk zegmaar)
5) het heeft 17 letters
6) en er zit een streepje in (-)

ik heb GEEN IDEE, dus help mij alsjeblieft..

x

Heb ik dus ook! Sad Maar ik word 14:D
Gast
08-01-2012 12:34 Ik heb geld Reageer met quote

Ik heb geld ik ben 11 en ik wee niet wa ik daar niet van moet kopen
Plaats Reactie Pagina 10 van 17
Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

Ga naar: