|
|
|
|
| Gast |
| 24-07-2007 23:43 vice |
|
|
|
ik heb een vraag over vice die 9 ballen hoe kom ik verder |
|
|
|
|
| Gast |
| 25-07-2007 6:41 Re: vice |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb een vraag over vice die 9 ballen hoe kom ik verder |
in het midden ertegen staan , boven en onder groen wegzuigen, door spatie ingedrukt te houden en pijltje naar onder en dan naar boven en dan opzij gan.
gr abby |
| Gast |
| 26-07-2007 15:31 110 |
|
|
|
Beste mensen, ik heb een vraag over level 110, ik kom niet verder bij het zwaartekracht stukje links boven in het level, en dan bedoel ik het punt NA de rode bom, kan iemand het me uitleggen ?? Bedankt  |
| Gast |
| 26-07-2007 17:10 Re: 110 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Beste mensen, ik heb een vraag over level 110, ik kom niet verder bij het zwaartekracht stukje links boven in het level, en dan bedoel ik het punt NA de rode bom, kan iemand het me uitleggen ?? Bedankt  |
als je voor je de rode diskette pakt eerst naar beneden gaat door die 2 poortjes ben je de zwaartekracht ellende kwijt,
gr abby |
| Gast |
| 27-07-2007 17:34 Re: 110 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als je voor je de rode diskette pakt eerst naar beneden gaat door die 2 poortjes ben je de zwaartekracht ellende kwijt,
gr abby |
oke bedankt, maar dan nog snap ik dat vak niet ..
hoe zorg ik dat die ballen niet achter me aan komen als ik die 2 infrotrons onder die ballen wil pakken ?
bedankt;) |
| Gast |
| 27-07-2007 18:52 Re: 110 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | oke bedankt, maar dan nog snap ik dat vak niet ..
hoe zorg ik dat die ballen niet achter me aan komen als ik die 2 infrotrons onder die ballen wil pakken ?
bedankt;) |
als je de rode hebt gepakt , is het de bedoeling dat je die 3 ballen die opelkaar staan naar links duwt. hoe.. kan ik nu niet precies zeggen, ik dacht dat je eerst recht naar beneden gaat als je de rode hebt gepakt , wat groen weghalen zodat de bovenste bal van die 2 opelkaar ernaast naar links valt , dan de bovenste van de 3 naar links naar beneden laten vallen, dan de bal eronder en ik dacht dat de 3de ook nog naar links kon en dat je dan het groen weg kan halen tussen die ballen eronder, zodat je de bal die op het hoekje ligt ook 1 naar links kan duwen, dan naar beneden langs die 2 ballen tot de bal die links ligt 2 naar rechts weer naar beneden tot de ballen en meteen 1 naar links, daar zet je de rode diskette en weer naar boven eruit, de bal die er dan op valt, ontploft ook.het kan zijn dat het niet helemaal zo moet, om het precies te zeggen moet ik het eerst spelen en dat kan heel lang duren, dit is zo'n level waar ik steeds afging. maar ik dacht wel dat het zo ongeveer moest.
gr abby |
| Gast |
| 29-07-2007 9:32 Re: d96 level 27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als je in het midden staat van de 3 ballen die je er boven ziet, ga je 1 naar beneden en meteen 1 naar links, nu snap je hem wel denk ik , zo niet dan hoor ik het wel.
gr abby |
Joepie het is gelukt!!!! dank je wel! |
| Gast |
| 01-08-2007 21:27 |
|
|
|
is iedereen met vakantie?
gr abby |
| Gast |
| 03-08-2007 13:02 level 107 |
|
|
|
Hallo ,
Ik heb het forum nagelezen, maar zit toch nog met een probleem bij dit level. Misschien dom, maar het eerste hokje krijg ik niet voor elkaar om de buis vrij te houden.
Kan iemand mij helpen????
Henriette |
| Gast |
| 03-08-2007 13:04 vakantie |
|
|
|
Hoi Abby,
Nee geen vakantie meer. Is jammer genoeg al een paar weken geleden.
Jij nog wel??
Groetjes Henriette |
| Gast |
| 03-08-2007 16:07 Re: level 107 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo ,
Ik heb het forum nagelezen, maar zit toch nog met een probleem bij dit level. Misschien dom, maar het eerste hokje krijg ik niet voor elkaar om de buis vrij te houden.
Kan iemand mij helpen????
Henriette |
als je begint zuig groen weg rechts en ga 2 naar links dan 3 naar rechts , niet de infotron pakken eerst 1 omhoog en 2 naar rechts , dan vlug 1 naar beneden en bal helemaal naar links duwen, ga weer 3 naar rechts, en 1 omhoog en naar rechts ,bal 1 naar rechts duwen, 1 naar beneden en bal helemaal naar links duwen, 1 naar rechts infotron pakken en links groen zuigen, 1 omhoog, 2 naar rechts en 1 naar beneden en bal naar links duwen, 2 naar rechts groen onder zuigen en 2 naar links, 1 naar beneden en bal naar rechts duwen, 1 omhoog en 2 naar rechts , 1 naar beneden en 2 naar rechts, even blijven staan tot alles is gevallen, dan 1 omhoog en 1 naar links en kassa.....
gr abby |
| Gast |
| 03-08-2007 16:12 Re: vakantie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Abby,
Nee geen vakantie meer. Is jammer genoeg al een paar weken geleden.
Jij nog wel??
Groetjes Henriette |
ik heb altijd vakantie, want ik werk niet, heb het nu wel druk, ben al een week behang aan het scheuren in het huis van mijn dochter, dus ben wel doodmoe, de eerste week van september gaan we wel naar tsjechie...
we doen vaak korte vakantie's , mijn man heeft een schilderbedrijf en kan haast niet lang weg.
gr abby |
| Gast |
| 03-08-2007 17:24 abby |
|
|
|
Dank je.
Kan nu weer verder.
Dus je hebt het behoorlijk druk met het behang scheuren. Had er al iets van gelezen op het forum dat je dochter bij jullie in de woonplaats kwam te wonen. Altijd een hele klus dat schoonmaken en opknappen van een woning.
Het schijnt een mooi land te zijn tjechie. Buren van ons zijn er ook geweest.
Groetjes Henriette |
| Gast |
| 04-08-2007 8:03 level 107 |
|
|
|
hoi Abby,
Al een beetje uitgerust???
Bedoelt Remco bij het vak van de 6 ballen de tweede links onder?????? Denk het haast niet als ik de rest van zijn verhaal lees, maar zou anders niet weten welk vak ik anders moet pakken.
Als het doe in het vak wat ik net zei valt er bij mij aan de rechterkant van dit vak altijd één bal te veel naar beneden. Kan ik dus niet naar rechts.
Alvast bedankt.
Groetjes Henriette |
| Gast |
| 04-08-2007 13:08 Re: level 107 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi Abby,
Al een beetje uitgerust???
Bedoelt Remco bij het vak van de 6 ballen de tweede links onder?????? Denk het haast niet als ik de rest van zijn verhaal lees, maar zou anders niet weten welk vak ik anders moet pakken.
Als het doe in het vak wat ik net zei valt er bij mij aan de rechterkant van dit vak altijd één bal te veel naar beneden. Kan ik dus niet naar rechts.
Alvast bedankt.
Groetjes Henriette |
welke bladzijde? kan ik kijken, anders moet ik weer zoeken, ben vandaag op m'n 2 kleinkinderen aan het passen, en mijn dochter is in het huis aan het werk, maar ik weet niet wat vermoeiender is, oppassen of zelf naar het huis gaan, hi hi ...
gr abby |
| Gast |
| 04-08-2007 15:11 |
|
|
|
heb even gekeken en gevonden, maar ik weet toch niet wat je bedoeld, ik zie geen vak met 6 ballen, als je even uitlegd welke vak je problemen hebt dan leg ik het wel uit,
gr abby |
| Gast |
| 04-08-2007 19:18 abby |
|
|
|
hoi abby,
bladzijde 12 bericht van remco om 17.10 uur (22-9) daar schrijft hij over vak met 6 ballen voor de buis.
hoop dat je het nu begrijpt.
zo niet dan hoor ik het wel.
groetjes Henriette |
| Gast |
| 04-08-2007 19:43 abby |
|
|
|
hoi
Ik ben er geloof ik al uit.
Ben al een stukje verder.
Hij bedoelde dus het vak naarboven waar 2 infotrons inzitten en later heb je het nog over een infotron tussen twee stenen. Ik dacht dus dat ie dat vak bedoelde met de 6 ballen. Daar vielen bij mij ook steeds te veel ballen naar beneden. Is ook gelukt nu.
Ga weer verder met dat level.
Groetjes Henriette |
| Gast |
| 04-08-2007 20:35 Re: abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi abby,
bladzijde 12 bericht van remco om 17.10 uur (22-9) daar schrijft hij over vak met 6 ballen voor de buis.
hoop dat je het nu begrijpt.
zo niet dan hoor ik het wel.
groetjes Henriette |
ik zie maar 1 vak met 6 ballen bij de buis en dat is het 3 de vak boven als je begint, ik kom er niet meer uit zijn uitleg, ik denk dat het simpeler is dat je me zegt welke vak(ken) je niet uit komt , dan kan ik ze uit leggen , net als de eerste, of wil je ook de volgorde weten? weet je wat ik leg het hele level wel uit heb ik wat te doen, de 1ste heb je dus al en de 2de is simpel die hoef ik niet uit te leggen, dan ga je verder naar rechts , haal het groen weg bij de poortjes links en rechts en pak eerst dat vakje boven je , die hoeft ook geen uit leg, dan zie je onder je 5 rijen van 3 ballen ga er boven staan en helemaal naar links, tot poortje(niet doorgaan) dan 4 naar beneden 1 naar links en 3 omhoog, 1 naar links en nu recht naar beneden naar links onder de ballen door
en de infotrons aan de linkerkant laat je ziitten voor als je later er weer door komt, ga er boven uit en weer helemaal naar rechts, neem eerst het vak rechts waar je een heleboel ballen ziet met de 2 infotrons , je gaat door het poortje meteen naar beneden en naar links het andere poortje weer uit naar beneden, nou ga je naar het vak beneden je, infotron aan de rechterkant pakken en groen wegzuigen bij die andere infotron links, zodat deze valt , het is de bedoeling dat de infotron op het poortje valt, dan die bal naar rechts duwen en je kan de infotron pakken en naar beneden, onder de ballen door de 3 infotrons pakken, en weer naar boven. dan eerst het vak rechts van je die 3 infotrons pakken enboven er weer uit, dan naar links, haal alleen het groen weg onder de 2 ballen tegen het poortje aan, laat het allemaal vallen en links het vak in.
in 1 ruk naar beneden, laatste vak groen vlug zuigen en naar links de infotrons pakken , in de rondte weer naar boven, daar nog steeds niet de infotrons pakken want je komt er nog een keer terug, weer naar rechts en even die ene infotron pakken die daar in het midelste vak zit, door de onderste bal naar links te schuiven en een bal nar rechts schuiven en met wat inzicht komje wel boven om die infotron te pakken , gewoon wat ballen laten vallen, erboven weer uit en naar rechts het poortje door.
pak je eerst de infotron onder je en dan naar boven en duw je de bal naar beneden en ga je vliegensvlug door de poortjes ook naar beneden.
laat die infotron zitten , die komt later, helemaal naar beneden en naar links , infotron zuigen onder je en het poortje door, voor de bal op je kop valt.
in dat vak, 1 links zuigen en 1 naar boven 1 naar links 1 naar boven en 1 naar rechts.
dan helemaal naar links , en 1 onder zuigen en 1 naar rechts, dan infotron links pakken, vanaf de plaats waar de infotron lag 4 naar rechts, 2 naar beneden en 1 naar links, 1 naar beneden en links zuigen en 2 omhoog.
kan je naar het poortje, daar kan je 1 infotron niet pakken maar dat geeft niet , gewoon groen links zuigen en de weg van de infotonnen volgen naar het poortje, als je daar doorheen bent de bovenste bal naar links duwen . de 3 infotrons pakken en er boven uit, ga je door naar het begin en kan je daar ook de infotrons pakken, en dan weer naar rechts.
nou krijg je aan de rechterkant ook nog vakken die je eerst zelf mag proberen, als het niet lukt geef je maar een gil, ik heb nu een lam handje van het typen, ga nu eerst lekker even een glas koude cola inschenken.
gr abby |
| Gast |
| 04-08-2007 20:37 Re: abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi
Ik ben er geloof ik al uit.
Ben al een stukje verder.
Hij bedoelde dus het vak naarboven waar 2 infotrons inzitten en later heb je het nog over een infotron tussen twee stenen. Ik dacht dus dat ie dat vak bedoelde met de 6 ballen. Daar vielen bij mij ook steeds te veel ballen naar beneden. Is ook gelukt nu.
Ga weer verder met dat level.
Groetjes Henriette |
waag het niet om hem te halen voor je mijn uitleg gelezen hebt hoor, anders ga ik gillen(geintje)
gr abby |
| Gast |
| 06-08-2007 9:08 abby |
|
|
|
Abby,
Je mag gaan gillen hoor, want ik heb het linker gedeelte al een paar keer gehaald.
Ik zit nu nog te klungelen met de rechterkant. Die rotbal is mij steeds voor (die moet je drukken naar rechts). Volgens mij moet ik toch sneller zijn dan hem. Anders kan ik niet bij die laatste twee vakjes aan de linkerkant komen. Zie dat ik er 1 mag mag missen. In die vakken staan er toch een aantal. Heb de rest aan de rechterkant al wel geprobeerd. Kom daar een heel eind mee.
Groetjes Henriëtte |
| Gast |
| 06-08-2007 9:18 abby |
|
|
|
ben nu weer even aan het proberen.
maar ik wil nog even eigenwijs zijn (grapje)
dat 2e van links onderaan staan toch 6 ballen voor de uitgang.
groetjes Henriette |
| Gast |
| 06-08-2007 12:00 Re: abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben nu weer even aan het proberen.
maar ik wil nog even eigenwijs zijn (grapje)
dat 2e van links onderaan staan toch 6 ballen voor de uitgang.
groetjes Henriette |
dat zei ik toch ? de beruchte ballen toen ik daar langs kwam bij de uitleg,
zeg welke vak je bedoeld bij dat rechtervak, dan leg ik hem uit, en de ene infotron die je kan laten zitten is bij de vakken aan de linkerkant bij de 2de vak van rechts, of kun jij ze daar wel allemaal pakken?
gr abby |
| Gast |
| 06-08-2007 13:04 abby |
|
|
|
ik ga naar rechts. ga dan eerst naar onderen de infotron pakken en dan moet je de bal duwen. Als je dat gedaan hebt valt ie naar beneden boven een infotron. Die ben je toch ook nodig??? Als ik de bal er gewoon bovenop laat vallen kan ik toch niet naar de twee vakken links daarvan??? Volgens mij kun je alleen daar onderaan er alleen maar inkomen.
Het 2e vak van de linkerkant kan ik alleen de infotrons links pakken. De rest moest volgens mij via de rechter onderkant zoals ik net had beschreven. De vakken aan de rechterkant heb ik al een aantal keren geprobeerd. Maar kan je op dit moment nog niet zeggen welk vak ik verkeerd doe. Ben gewoon aan het testen of ik ze allemaal kan. Zal zo nog even weer proberen.
groetjes Henriette |
| Gast |
| 06-08-2007 13:24 abby |
|
|
|
Trouwens als je wil mag je voordat je het vak ingaat bij het linker vak onderaan eens kijken hoeveel ballen er bij de uitgang liggen.
Toch nog steeds eigenwijs he.
groetjes Henriette
p.s. schiet het schoonmaken bij je dochter al op??? |
| Gast |
| 06-08-2007 13:55 Re: abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Trouwens als je wil mag je voordat je het vak ingaat bij het linker vak onderaan eens kijken hoeveel ballen er bij de uitgang liggen.
Toch nog steeds eigenwijs he.
groetjes Henriette
p.s. schiet het schoonmaken bij je dochter al op??? |
je eerste bericht kan ik niet volgen, en de 6 ballen liggen (staan) onder het 3de vak tegen het poortje, vanaf het begin, had ik al gezien,
het behang is er af, nu is de beurt aan mijn man en zoons , en ik heb de pech de hele dag aan het strand te zitten met 2 kinderen en 3 honden,
een golden retriever van mijn docher, een jack russel van mijn zoon en een chihuahua van mezelf,en alles in m'n fiat panda, zie je het voor je? ben net weer een uurtje thuis, het werdt gelukkig wat te koud bij het water, nu is mijn dochter met de kinderen naar het stadhuis een legitimatie aanvragen, en de honden weer in het huis van m'n zoon, en ik zit hier lekker rustig met m'n chihuahua bij de pc, van m'n rust te genieten, zal niet lang duren, want het hele zootje komt meeeten,
gr abby |
| Gast |
| 06-08-2007 14:04 abby |
|
|
|
dat eerste berichtje van mij sloeg op dat ik naar de rechter vakken ga en de bal moet duwen.
hoop dat je het nu snapt.
geniet nog maar even van je rust
groetjes Henriette |
| Gast |
| 06-08-2007 14:23 abby |
|
|
|
hoe ik het ook probeer. heb hem al langzamer gezet, maar die rot bal blijft maar op mijn kop vallen. en dan natuurlijk weer heeeeelemaal opnieuw aan de gang. duurt dus lang voordat je daar weer bent. ben nu aan een ander level begonnen. wordt flauw van die 107.
mijn pc staat binnen en het is hier behoorlijk warm. dus zit niet zo lang achter de computer.
kijk vanavond nog wel een keer of het lukt.
groetjes Henriette |
| Gast |
| 06-08-2007 15:58 Re: abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe ik het ook probeer. heb hem al langzamer gezet, maar die rot bal blijft maar op mijn kop vallen. en dan natuurlijk weer heeeeelemaal opnieuw aan de gang. duurt dus lang voordat je daar weer bent. ben nu aan een ander level begonnen. wordt flauw van die 107.
mijn pc staat binnen en het is hier behoorlijk warm. dus zit niet zo lang achter de computer.
kijk vanavond nog wel een keer of het lukt.
groetjes Henriette |
nou zal ik dan maar even voor je kijken?
als je daar komt pak je eerst de 2 infotrons door het groen voor de 2 bovenste ballen weg te halen, dan ga je beneden het poortje door,
1 naar rechts , naar beneden en meteen naar links, 1 omhoog zuig infotron rechts en dan mrteen helemaal naar beneden en 1 naar rechts, de infotron rechts van je valt achter je aan en komt links van je te liggen en dan opzuigen, dan naar rechts, beneden en naar links door het poortje,
dan 3 naar rechts en 3 naar beneden, 1 naar links en 1 naar beneden en links zuigen, 1 omhoog , boven je zuigen en naar rechts gaan.
de 3 ballen bij het poortje laten vallen en het poortje door.
1 naar beneden en infotron zuigen en door het bovenste poortje gaan.
bal naar rechts duwen infotron pakken en naar rechts door het poortje, zorg dat de bal naar rechts valt.
en naar beneden door het poortje, met een bocht naar vak beneden en naar rechts en weer naar boven.
de allerbovenste kleine vakje met die 3 balle, eerst de bal rechts laten vallen dan naar links naar beneden langs de E nog een vak naar beneden en naar rechtsen weer omhoog de vak met de E.
kun je het volgen?
gr abby |
| Gast |
| 06-08-2007 18:16 abby |
|
|
|
volgens mij heb je het over de vakken aan de rechterkant.
klopt dat????
gr henriette |
|
|
|