NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
06-08-2007 18:21 abby Reageer met quote

ik zit nog steeds te stuntelen bij het gedeelte waar je de bal moet duwen. ik krijg em steeds op de kop. dus dan kan ik eigenlijk niet verder, want dan kom ik veel infotrons te kort.
de rest lukt vast met je uitleg.
gr. henriette

Gast
06-08-2007 18:40 Re: abby Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik zit nog steeds te stuntelen bij het gedeelte waar je de bal moet duwen. ik krijg em steeds op de kop. dus dan kan ik eigenlijk niet verder, want dan kom ik veel infotrons te kort.
de rest lukt vast met je uitleg.
gr. henriette

toch snap ik hem niet, waar moet je dan een bal duwen?
gr abby
Gast
06-08-2007 18:41 Re: abby Reageer met quote

Anonymous schreef:
volgens mij heb je het over de vakken aan de rechterkant.
klopt dat????
gr henriette

ja tuurlijk.gr abby
Gast
06-08-2007 18:48  Reageer met quote

het kwartje valt geloof ik, bedoel je de bal die je moet duwen voor je naar rechts gaat?
dan kan ik je niet echt helpen, gewoon bal duwen en zonder maar een seconde te haperen via de poortjes naar beneden als je het goed doet ga je sneller dan de bal, helemaal beneden gauw naar links onder zuigen en de poort door, je moet dit gewoon even oefenen om onder de knie te krijgen ,voor je de hele level gaat spelen eerst naar achter om te oefenen, kan me herinneren dat ik in het begin ook heel vaak daar af ging, maar nu is het een ei, omdat ik de slag te pakken hebt, dus er is nog hoop voor je.
gr abby
Gast
06-08-2007 19:05 abby Reageer met quote

he he het kwartje is gevallen (grapje hoor)
had het al geprobeerd om het op verschillende manieren uit te leggen, maar ik had het inderdaad de hele tijd over die bal.
ben ondertussen met 105, 106 en 108 bezig. was er flauw van dat rot level. maar zekers zal ik het weer gaan proberen.
had 107 al zo vaak geprobeerd, dus nu even wat anders.
straks komt onze jongste zoon weer van werk en dan wil die natuurlijk even achter pc. (wij doen samen met pc) dus morgen ga ik weer verder.
gr henriette
Gast
06-08-2007 20:14  Reageer met quote

moet morgen op de kids passen, kan nu al niet meer lopen van de spierpijn, heb de oude supaplex ge download, ben al weer bij level 64, wel raar als je daarna winplex weer aanzet , dat is dan ineens zo'n klein supaplexje vergelekeken bij de oude, ga nu maar weer even verder,
gr abby
Gast
08-08-2007 11:38  Reageer met quote

THEA ben je er nog? ik heb mijn snik level gehaald, heb het een hele tijd niet meer gedaan, en nu haalde ik hem in 1x.....
gr abby
Gast
08-08-2007 21:53  Reageer met quote

zit iedereen al in het bejaarden tehuis?
tollie .. thea.. en de rest?
dacht echt dat ik de eerste zou zijn.
gr abby
Gast
09-08-2007 10:54  Reageer met quote

Eindelijk heb ik weer een paar levels klaar.
105 en 108.
En nee ik zit nog lang niet in het bejaarden tehuis. Helaas heb ik niet alle dagen tijd om te computeren. Gezin en werk.
Groetjes Henriette
Gast
09-08-2007 11:13  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Eindelijk heb ik weer een paar levels klaar.
105 en 108.
En nee ik zit nog lang niet in het bejaarden tehuis. Helaas heb ik niet alle dagen tijd om te computeren. Gezin en werk.
Groetjes Henriette

ik eb ook geen tijd om te supaplexen hoor, maar kijk toch steeds weer op deze site, ik mis de anderen, vandaar.. ze zullen wel op vakantie zijn.
heb net een grote schoonmaak gehouden, ben net klaar, m'n dochter heb ik boven neergezet, om alles schoon te maken, kan ze wat terug doen, en de kids zitten voor de tv, pedagogies he? als ze maar even rustig zijn, vind ik alles best, ga nu even lekker zitten en supaplexen.
gr abby
Gast
10-08-2007 20:22 level 88 Reageer met quote

Heb de tips gelezen voor level 88, maar als ik de tab indruk, zie ik niets.
Ik krijg met geen mogelijkheid het vakje bovenaan open. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt, Corina
Gast
11-08-2007 8:02 Re: level 88 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Heb de tips gelezen voor level 88, maar als ik de tab indruk, zie ik niets.
Ik krijg met geen mogelijkheid het vakje bovenaan open. Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt, Corina

de tab werkt alleen bij winplex, en bedoel je het vak bij de gele diskette?of iets anders?
gr abby
Gast
11-08-2007 16:48 D95 Reageer met quote

Hallo!

Ik ben begonnen met d95 en eerst dacht ik dat gaat wel lukken, want die ken ik al. maar gelijk met het eerste level en met het derde level gaat het al fout!
Hoe laat ik de ballen vallen en hoe krijg ik in level 3 die 2 kersen te pakken????

groeten!
Gast
11-08-2007 18:11 Re: D95 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo!

Ik ben begonnen met d95 en eerst dacht ik dat gaat wel lukken, want die ken ik al. maar gelijk met het eerste level en met het derde level gaat het al fout!
Hoe laat ik de ballen vallen en hoe krijg ik in level 3 die 2 kersen te pakken????

groeten!

heb al honderden d levels gehaald, maar d95 is toevallig het moeilijkste , ik heb alleen 1 - 2 - 4 - 5 -7 - 8 -9 -11 en 12, 3 - 6 en 10 lijken mij onmogelijk en 13 ook, vandaar dat ik niet verder komt daar,
gr abby
Gast
12-08-2007 16:50 Re: D95 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb al honderden d levels gehaald, maar d95 is toevallig het moeilijkste , ik heb alleen 1 - 2 - 4 - 5 -7 - 8 -9 -11 en 12, 3 - 6 en 10 lijken mij onmogelijk en 13 ook, vandaar dat ik niet verder komt daar,
gr abby

Maar 1 heb je wel! weet je nog hoe je dat gedaan hebt bij al die ballen waar je door moet? er valt er bij mij niet 1 te weinig dus ik kan er niet door.

gr. susan
Gast
12-08-2007 17:01  Reageer met quote

LEVEL 1 van d95

Je doet hem als volgt:

Je gaat 2 naar onder 2 naar links en dan duw je het blok naar rechts. Ga 2 naar links en 2 omhoog ga naar beneden en gauw 1 naar links Duw het blok helemaal naar rechts. Ga 1 omhoog 2 naar links pak infotron boven je en ga naar beneden en duw het blok naar rechts. Dan zie je die hele dikke rij met blokken en die infotron erin. Ga bij de 2e van boven staan. Zuig boven en onder en ga 1 naar rechts Ga helemaal naar onder en gauw 1 naar links. Duw het blok naar rechts. Ga dan 1 naar links en 2 omhoog en dan 1 naar rechts Ga 1 omhoog 2 naar links en pak de infotron Als het goed is valt de muur opzij

Gr abby
Gast
13-08-2007 18:00 level d 95 7 Reageer met quote

Abby ik zag hier boven dat jij nummer 7 van d 95 hebt, ik zie niet hoe ik de infotrons uit de buitenste rand kan krijgen, kun je mij dat uitleggen? De rest lukt wel maar bij mij zit er steeds een bal voor de uitgang gr. aniek
Gast
13-08-2007 18:58 Re: level d 95 7 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Abby ik zag hier boven dat jij nummer 7 van d 95 hebt, ik zie niet hoe ik de infotrons uit de buitenste rand kan krijgen, kun je mij dat uitleggen? De rest lukt wel maar bij mij zit er steeds een bal voor de uitgang gr. aniek

goh , leef je ook nog, hoever ben jij met d12 , ik zit aan de laatste sniklevel , welke heb jij nog niet?
als je naar onderen gaat bij level 7 en dan naar rechts en dan heel voorzichtig naar boven zodat er geen ballen vallen , kan je dezelfde weg weer terug ,
gr abby
Gast
13-08-2007 19:33 d 12 Reageer met quote

Ja Abby ik ben er ook nog maar niet zo actief op het moment. Niets wilde meer lukken en dan is de zin er een beetje af. Heb af en toe ergens een level gehaald maar kwam niet verder. Bij d 12 ben ik niet verder gekomen dan level 54 ik heb 7, 36 , 47 en 54 niet zodat ik niet verder kan. Maar bedankt voor de uitleg van level 7 d 95 deze heb ik nu dus af en level 8 er gelijk maar achter aan gedaan. Heb hier level 3, 5, en 6 ook nog niet van gehaald. Maar kan nu weer eventjes verder proberen nogmaal bedankt en groetjes van Aniek
Gast
13-08-2007 20:58  Reageer met quote

nou ik heb er heel wat gehaald , dus als je ergens hulp bij nodig hebt om door te kunnen , geef je maar een gil, ik zit verder ook vast, alleen d12 lukt wel, alleen 7 - 75 en 90 heb ik niet en ben nu bij 97, de laatste snikcity, weer lastig, maar wel te doen.
gr abby
Gast
14-08-2007 21:15 hoi aniek Reageer met quote

hrb eens gekeken naar de levels die jij nog moet bij d12.
misschien heb je wat aan deze tips.
allereerst level 36, ik had eerst van al die gele diskettes rechts
allerlei gangen gemaakt en met 1 doorgang naar bven aan en dan zoveel mogelijk er in laten, meteen naar onderen rennen, waar je 1 gele zo hebt gezet dat je daar eruit kan en dan de gele weer terug duwen zodat er niets meer uit kan en dan zoveel mogelijk naar rechts laten gaan en dan die boven kant ook afsluiten zodat ze niet meet terug kunnen, op een gegeven moment als je dat slim aanpakt kan je bij de E komen,
level 47 , is heel vervelend, maar met haperen kan je de scharen zo terug sturen dat het wel lukt, je moet de slag even door hebben, en 54, kan je ook heel slim spelen door steeds op tijd een rode te zetten en rustig in die rode blijven zitten tot de scharen weg zijn, dus niet laten ontploffen, wordt een rode diskette en blijf rustig staan, de scharen gaan over je heen, en dan eruit en de rode weer opslikken en zo steeds een stukje verder, met veel geduld is het mij zo gelukt,
ik hoor het wel als het is gelukt.
gr abby
Gast
14-08-2007 21:30 d02 Reageer met quote

hey ieder1, bij level pack d02 en dan het 1e level kill the guide...
iemand enig idee hoe die moet???

cya
Gast
14-08-2007 21:40 hoi Abby Reageer met quote

ik ben er vanavond weer even mee bezig geweest maar heb het nog niet te pakken, maar blijf nog even proberen je weet maar nooit. Bij d 95 kom ik ook niet verder meer. Nog een vraagje heb je van d 6 level 7? en d 7 level10? Je hoort wel weer eens van me als ik weer iets heb groetjes Aniek
soadownt
14-08-2007 22:47 Re: hoi Abby Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben er vanavond weer even mee bezig geweest maar heb het nog niet te pakken, maar blijf nog even proberen je weet maar nooit. Bij d 95 kom ik ook niet verder meer. Nog een vraagje heb je van d 6 level 7? en d 7 level10? Je hoort wel weer eens van me als ik weer iets heb groetjes Aniek

nee heb ik nog niet gedaan ik ben ooit bij lvl 108 geweest en had ook heel veel van die andere lvl's al gedaan maar omdat mn computer leeggehaald moest worden moet ik nu alles opnieuw doen maar ik ben al voorbij lvl 20!!!
cya Wink
soadownt
14-08-2007 23:17 do6 en d07 Reageer met quote

nu we het er toch over hebben die eerste 4 levels lukken me bij geen van beide dus uitleg zou welkom zijn!
Gast
15-08-2007 7:58 Re: hoi Abby Reageer met quote

Anonymous schreef:

deze levels heb ik nou net niet, zal even vermelden welke ik heb dan kan je op je gemak kijken.
d1 heb ik van 1 t/m 88 behalve 17 - 75 - 89 en 90
d2 heb ik van 1 t/m 22 behalve 2 - 4 - 5 en 23
d3 heb ik van 1 t/m 57 behalve 14 - 31 - 47 en 58
d4 heb ik van 1 t/m 111
d5 heb ik van 1 t/m 111 behalve 29 - 30 en 106
d6 heb ik van 1 t/m 6 behalve 2 - 4 - 7 en 8
d7 heb ik van 1 t/m 8 behalve 3 - 4 - 9 en 10
d8 heb ik alleen 3
d9 heb ik van 1 t/m 6 behalve 2 - 3 - 4 en 7
d10 heb ik van 1 t/m 70 behalve 59 en 60
d11 heb ik van 1 t/m 9 behalve 2 -5 -6 en 10
d12 heb ik van 1 t/m 96 behalve 7 - 75 - 90 en 96
d77 heb ik van 1 t/m 11 behalve 3 - 4 - 8 en 12
d78 heb ik van 2 t/m 8 behalve 1 - 4 - 9 en 10
d92 heb ik van 1 t/m 57 behalve 15 - 22 - 52 en 58
d93 heb ik van 1 t/m 30
d94 heb ik van 111 behalve 29
d95 heb ik van 1 t/m 12 behalve 3 - 6 - 10 en 13
d96 heb ik van 1 t/m 111
d97 heb ik van 1 t/m 24 behalve 7 - 20 - 21 en 25
d98 heb ik van 1 t/m 73
classic heb ik van 1 t/m 111
misschien heb jij wel iets wat ik nog niet hebt, zou wel fijn zijn, d12 is de enie waar ik nog mee verder komt.
gr abby
Gast
15-08-2007 8:08 Re: d02 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hey ieder1, bij level pack d02 en dan het 1e level kill the guide...
iemand enig idee hoe die moet???

cya

je gaat achter de schaar aan naar boven en naar rechts, en aan het eind van de rechtekant gaat de schaar over de bal heen , in plaats daar van ga jij onder langs, als de schaar terug komt over de bal en naar beneden komt zorg je dat je daar staat, wacht tot hij vlak bij je is en ga terug, de schaar gaat dan ook terug naar boven en links om het blok heen om daar onder bij de bal weer omhoog te komen, jij zorgt dat je intussen rechts naast de bal staat en als de schaar komt duw je de bal naar links op de schaar en het vak naar de E is open.
gr abby
soadownt
15-08-2007 12:02 Re: d02 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je gaat achter de schaar aan naar boven en naar rechts, en aan het eind van de rechtekant gaat de schaar over de bal heen , in plaats daar van ga jij onder langs, als de schaar terug komt over de bal en naar beneden komt zorg je dat je daar staat, wacht tot hij vlak bij je is en ga terug, de schaar gaat dan ook terug naar boven en links om het blok heen om daar onder bij de bal weer omhoog te komen, jij zorgt dat je intussen rechts naast de bal staat en als de schaar komt duw je de bal naar links op de schaar en het vak naar de E is open.
gr abby

bedankt k ga het even proberen!
soadownt
15-08-2007 13:18 verkleind scherm Reageer met quote

hey mensen
ik heb zo'n verkleind scherm met supaplex maar ik weet niet hoe ik het weer op fullscreen moet krijgen,
any tips??
Gast
15-08-2007 15:14  Reageer met quote

Anonymous schreef:
LEVEL 1 van d95

Je doet hem als volgt:

Je gaat 2 naar onder 2 naar links en dan duw je het blok naar rechts. Ga 2 naar links en 2 omhoog ga naar beneden en gauw 1 naar links Duw het blok helemaal naar rechts. Ga 1 omhoog 2 naar links pak infotron boven je en ga naar beneden en duw het blok naar rechts. Dan zie je die hele dikke rij met blokken en die infotron erin. Ga bij de 2e van boven staan. Zuig boven en onder en ga 1 naar rechts Ga helemaal naar onder en gauw 1 naar links. Duw het blok naar rechts. Ga dan 1 naar links en 2 omhoog en dan 1 naar rechts Ga 1 omhoog 2 naar links en pak de infotron Als het goed is valt de muur opzij

Joepie!!!! weer een level verder! Bedankt!!!!!!

Gr abby
Plaats Reactie Pagina 92 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 91, 92, 93 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: