NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
15-08-2007 15:27 Re: verkleind scherm Reageer met quote

soadownt schreef:
hey mensen
ik heb zo'n verkleind scherm met supaplex maar ik weet niet hoe ik het weer op fullscreen moet krijgen,
any tips??

ik dacht ctrl en enter, het staat ergens maar weet niet of het dit forum was ,
gr abby

soadownt
15-08-2007 16:11 Re: verkleind scherm Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik dacht ctrl en enter, het staat ergens maar weet niet of het dit forum was ,
gr abby

ik probeerde ctrl + enter en dat deed het niet maar toen probeerde ik alt + enter en toen deed hij het wel
soadownt
15-08-2007 16:17  Reageer met quote

goed en dan nu lvl 3 - stone age van d95!
Gast
15-08-2007 18:54 Re: verkleind scherm Reageer met quote

soadownt schreef:
ik probeerde ctrl + enter en dat deed het niet maar toen probeerde ik alt + enter en toen deed hij het wel

had ik het toch bijna goed
gr abby
Gast
15-08-2007 18:54  Reageer met quote

soadownt schreef:
goed en dan nu lvl 3 - stone age van d95!

succes, ik heb hem niet
gr abby
Gast
15-08-2007 21:29  Reageer met quote

Wie kan mij helpen bij level 77 (little detail) Ik kom er niet uit in het laatste grote vak (uiterst links) Dat je op een gegeven moment via dat pijltje in zo'n hokje moet. Daar komt elke keer een infotron onder de bal terecht!!

Wie kan mij helpen??
Gast
15-08-2007 22:06  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wie kan mij helpen bij level 77 (little detail) Ik kom er niet uit in het laatste grote vak (uiterst links) Dat je op een gegeven moment via dat pijltje in zo'n hokje moet. Daar komt elke keer een infotron onder de bal terecht!!

Wie kan mij helpen??

ga door het poortje en dan 2 naar links en dan rechts de infotrons zuigen, ga dan 1 naar links en 1 links zuigen, dan 1 omhoog en 1 naar links, dan 2 om hoog, en de rest zie je wel denk ik, niet vergeten goen eerst boven bij poortje weg te halen voor je er in gaat.
gr abby
Gast
16-08-2007 20:01 hallo abby Reageer met quote

Ik heb je lijstje net even na gekeken, er is er maar een van die ik wel heb en die niet op lijstje staat level 7 van d9 dus aan mij heb je niet veel wat dat betreft. Ben nu steeds level 54 van d 12 te proberen wil nog niet erg ik snap het wel maar kom nog niet zo ver. gr aniek
Gast
16-08-2007 20:54 Re: hallo abby Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik heb je lijstje net even na gekeken, er is er maar een van die ik wel heb en die niet op lijstje staat level 7 van d9 dus aan mij heb je niet veel wat dat betreft. Ben nu steeds level 54 van d 12 te proberen wil nog niet erg ik snap het wel maar kom nog niet zo ver. gr aniek

level 7 van d9 heb ik wel de uitleg van tollie gelezen, maar mij lukt het niet, en wat 54 van d12 betreft, die had ik ook niet 1 2 3 hoor, ik heb nu hetzelfde met level 97 van d12 , 1x had ik alle infotrons, maar ging af door al de scharen, maar ik blijf doorgaan, want ik wil gewoon graag verder,
gr abby
soadownt
17-08-2007 13:37  Reageer met quote

iemand die me lvl 3 use disks van d02 kan uitleggen,
het stuk in het begin met die gele diskettes lukt me wel maar de rest niet.
iemand?¿?
Gast
17-08-2007 21:56  Reageer met quote

soadownt schreef:
iemand die me lvl 3 use disks van d02 kan uitleggen,
het stuk in het begin met die gele diskettes lukt me wel maar de rest niet.
iemand?¿?

even terug lezen, ik heb hem uitgelegd aan iemand, begin bij ongeveer bij pagina 40(weet ik niet zeker) maar wel dat hij er is, ik dacht aan thea. ik heb nu geen tijd, als je hem hebt gevonden, laat het me dan weten, anders zal ik na het weekend er naar kijken.
gr abby
soadownt
18-08-2007 19:59  Reageer met quote

goed dnkt
soadownt
18-08-2007 20:02  Reageer met quote

het staat op pagina 36 bedankt
Gast
18-08-2007 20:33  Reageer met quote

soadownt schreef:
het staat op pagina 36 bedankt

oeps toch iets te ver geschat met pagina 40, ik hoop dat je niet te lang heeft hoeven zoeken.
gr abby
soadownt
18-08-2007 22:52  Reageer met quote

nee als iemand zegt "ongeveer 40" dan ga ik uit van 35 tot 45!
marion28763
20-08-2007 11:07 level 68 Reageer met quote

ik snap er niks van heb er steeds 2 teweinig en teweiinig bommen
kan iemand mij het uitleggen alvast hartelijk dank
gr marion
Gast
20-08-2007 14:13 Re: level 68 Reageer met quote

marion28763 schreef:
gr marion

nou, ik ga er vanavond even voor zitten, het komt er op neer dat ik de hele level moet beschrijven, maar ik moet hem eerst spelen, weet hem niet goed meer uit m'n hoofd,
gr abby
marion28763
20-08-2007 17:44  Reageer met quote

dat zou erg fijn zijn abby dan ga ik nu weer verder om level 72 voor elkaar te krijgen
alvast bedankt
gr marion
Gast
20-08-2007 18:30 Re: level 68 Reageer met quote

marion28763 schreef:
gr marion

pak de eerste 3 diskettes, laat er 1 ontploffen bovenaan en ga naar de 4 diskettes linksvan je, die 5 diskettes boven je kan je laten zitten, en ga naar de 4 schuin beneden je,
werk verder naar links , naar die ene en dan die 8 er boven.
als je die 8 diskettes hebt gepakt zet je een rode naar de linkerkant naar die 4 diskettes, zet de 2de rode een zet naar boven , daar begin je straks als je naar boven moet, nadat je de 4 links hebt gepakt, dan daar dus recht naar naar boven , naar de 5 diskettes, en dan schuin naar boven naar rechts die 4 diskettes, je hebt nu 6 rode diskettes, dat is belangrijk, zo niet, heb je hem iets verkeerd gedaan en moet je even overnieuw, dan naar beneden naar links naar die enkele rode diskettes, 3 naast elkaar. als je de laatste hebt gepakt heb je 3 rode diskettes over. nu die rode diskette met de infotron eronder, pak de infotron en zet de rode op de plaats waar je de rode pakt.nou is boven je weer een rode vrij komen liggen, pak die en ga 1 naar beneden en zet die rode daar. infotron valt naar beneden en er ligt weer een rode vrij daar boven pak die en zet hembeneden rechts voor de rode . pak de rode die vrij komt en zet hem op die zelfde plaats.pak de rode die vrij komt en 1 stap naar rechts en zet de rode daar.
pak de infotron en pak de rode die vrij komt en zet hem boven tegen de rode. weer rode pakken die vrij komt en 1 stap naar beneden en zet hem daar. pak rode die vrijkomt, 1 stap naar beneden en zet hem daar.
pak rode die vrij komt, 1 stap naar beneden en 1 naar links en zet hem daar. pak de rode en 1 stap naar rechts en zet hem daar.
pak de 2 infotrons en dan zie je boven je 2 infotons boven elkaar en daar naast wwn groene diskette en daar schuin rechts onder een rode, zet een rode precies in het midden, onder de infotron en de groene diskette, die gaan dus allebei vallen op het moment dat de rode diskette ontploft, ga dus vlug naar links en probeer de infotron op te zuigen voor hij beneden is, de kans bestaat dat hij anders ontploft door de groene diskette. pak de vrijgekomen rode diskette en zet hem boven je onder de rode. nu opgelet zet de rode op de plaats van de vrijgekomen rode diskette, de hele groene rij gaat nu ontploffen en moet je snel zijn, de onderste infotron laat je gewoon naar beneden vallen ,die kan je later pakken en zet een rode meteen onder de infotron in het vak erboven, hij moet vrij voor alle groene zijn ontploft, anders ontploft hij ook.dan pak je de infotrons die zijn gevallen, en zie je bovenaan weerskanten een vrije rode diskette , eaan de linkerkant kan je de infotron ermee bevrijden en aan de rechterkant naar de E, en wonder boven wonder , ik heb zelfs een rode diskette over...
gr abby
marion28763
20-08-2007 20:22 pffff Reageer met quote

ik geef het op kom niet verder met 68.71 en 72
Gast
20-08-2007 21:19 Re: pffff Reageer met quote

marion28763 schreef:
ik geef het op kom niet verder met 68.71 en 72

niet zo gauw opgeven, 68 heb ik toch wel goed uit gelegd? en vraag maar raak over 71 en 72
gr abby
marion28763
21-08-2007 12:01  Reageer met quote

ja abby dat heb je zeker en toch doe ik steeds wat verkeerd ik hou geen rode bommen over voor het laatste stukje

hoe moet ik bij 72 de gele bommen eruit krijgen ik heb al verschillende manieren geprobeerd en steeds lukt het niet

groetjes marion
Gast
21-08-2007 13:28  Reageer met quote

marion28763 schreef:
ja abby dat heb je zeker en toch doe ik steeds wat verkeerd ik hou geen rode bommen over voor het laatste stukje

hoe moet ik bij 72 de gele bommen eruit krijgen ik heb al verschillende manieren geprobeerd en steeds lukt het niet

groetjes marion

op bladzijde 3 staat de uitleg van de gele diskettes van level 72 , en waar denk je dat het fout gaat bij 68? bij het begin rechts of de linkerkant?
heb je 3 diskettes over als je naar links gaat of niet?
gr abby
marion28763
21-08-2007 13:50  Reageer met quote

klink stom maar ik heb al meer gelezen over dat de uitleg ergens moet staan maar ik weet niet waar ik dat kan vinden kan jij me dat vertellen ???
mg marion
marion28763
21-08-2007 14:32  Reageer met quote

bij level 68 gaat het aan de linkerkant verkeerd
ja ik heb dan 3 diskettes over
Gast
21-08-2007 14:41  Reageer met quote

heb hem even voor je van pagina 3 gehaald ,Level 72: Duw de bovenste diskete 1 naar rechts dan de middelste 1 naar rechts. Ga 1 naar onder 1 naar rechts Duw 1 naar rechts. Dan 1 omhoog duw 1 naar rechts. Duw dan de diskette waar je opstaat 1 omlaag. Dan 3 keer links, 1 omhoog duw 1 naar rechts. Dan 2 naar links 1 omhoog 2 naar links naar beneden naar rechts en duw de diskette 1 naar rechts. Dan 1 omhoog 2 naar rechts 1 omhoog duw diskette 1 naar links. Dan kun je er aan de boven kant uit Duw de diskette 1 omhoog Duw de groene diskette naar beneden op die andere 2 Maak het om de hokken vrij (let op, dat buisje kun je niet door. Maak 1 hokje ervoor en 1 daar onder vrij en duw die groene diskette daar in zodat het buisje wegploft

Als je dan goed kijkt kun je de gele er zo uit duwen

gr abby
marion28763
21-08-2007 15:31  Reageer met quote

ik zit steeds vast snap er eg niks van
Gast
21-08-2007 15:41  Reageer met quote

marion28763 schreef:
bij level 68 gaat het aan de linkerkant verkeerd
ja ik heb dan 3 diskettes over

zal het dan nog een keer uitleggen, de rode diskettes die je moet zetten zal ik een bom noemen, dan is het misschien niet zo verwarrend.
nadat je de 3 diskettes hebt laten ontploffen links beneden, zie je de rode diskette zitten met de infotron eronder, pak de infotron en de diskette, blijf daar staan en zet een bom daar op die plaats.
dan recht naar boven je ziet dat daar een rode diskette vrij ligt, pak die en doe dan 1 stap naar beneden, daar op die plaats zet je een bom, er valt een infotron , die pak je en er ligt daar weer een rode diskette vrij , die pak je ook. dan ga je naar beneden , daar zie je aan de linkerkant een blok , dan een rode diskette en weer een blok en een rode diskette, zet de bom
tegen het eerste blok, en er komt weer een rode diskette vrij.
als je die pakt zet je op die zelfde plaats waar je hem pakt weer een bom.

weer komt er een rode diskette vrij, pak hem en doe 1 stap naar rechts en zet een bom.komt een infotron en weer een rode diskette vrij, pak die.
dan ga je naar boven en zet een bom tegen het blok onder de rode diskette. pak de rode diskette die vrij ligt en ga 1 stap naar beneden en zet daar een bom.

er valt weer een infotron , die pak je en de rode diskette die vrij ligt.
1 stap naar beneden en zet daar een bom.
dan zie je links van je 2 infotrons en 2 rode diskettes, zet een bom tegen het blok waar de eerste rode diskette achter zit.
pak de rode diskette die vrij komt en doe 1 stap naar rechts en zet daar de bom. de 2 infotrons zijn vrij, ze liggen naast elkaar , pak de 2 infotrons , blijf staan waar je de 2de infotron hebt gepakt, ga nu 3 naar rechts en 2 omhoog en zet daar de bom. als je die bom hebt gezet ga je vlug 2 nar links en zuig meteen naar rechts( spatie en pijltje naar rechts)
de infotron die valt zuig je nu meteen op en de groene diskette valt naar beneden.

pak de rode diskette die vrij komt en ga 1 naar links en 1 omhoog, tegen het blok onder die rode diskette, en zet daar de bom.
boven is weer een rode diskette vrij gekomen, die pak je en ga dan weer 1 stap naar beneden en zet daar de bom. er is weer een rode diskette vrij, pak die en zet de bom in het vakje tegen de groene diskette aan, alle groene diskette ontploffen nu , dus zet vlug een bom bij die infotron, zodat hij vrij is voor de laatste groene diskette is ontploft, anders ontploft de infotron ook, als alle groene diskettes zijn ontploft zie je boven aan weerskanten een rode diskette vrij liggen, met de linkse bevrijd je de infotron en met de rechtse kan je naar de E
Gast
21-08-2007 17:59  Reageer met quote

marion28763 schreef:
ik zit steeds vast snap er eg niks van

als je de diskettes bedoeld van level 72 , kan ik je echt niet verder helpen als wat hier boven staat, ik heb hem ook volgens die uitleg gedaan, en kan het niet beter uitleggen, waar gaat het fout dan?
gr abby
Gast
22-08-2007 8:09  Reageer met quote

heb het laatste sniklevel gehaald, level 97 van d12, na 2 weken constant proberen, op naar 98..........
gr abby
Plaats Reactie Pagina 93 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: