|
|
|
|
| soadownt |
| 22-08-2007 19:00 |
|
|
|
zijn er nog mensen die vast zitten bij d-levels?¿?  |
|
|
|
|
| Gast |
| 22-08-2007 19:41 |
|
|
|
| soadownt schreef: | zijn er nog mensen die vast zitten bij d-levels?¿?  |
ligt eraan hoe ver je bent, zal opnoemen welke ik nog moet.
van d1 17- 75- 89 en 90
van d2 2 - 4 - 5 en 23
van d3 14- 31-47 en 58
van d5 29- 30 en 106
van d6 2- 4 - 7 en 8
van d7 3- 4- 9 en 10
van d8 1- 2 - 4 en 5
van d9 2 - 3 -4 en 7
van d10 59 en 60
van d11 2- 5 - 6 en 10
van d12 7 - 75 en 90
van d77 3 - 4 - 8 en 12
van d78 1 - 4 - 9 en 10
van d92 15- 22- 52 en 58
van d94 29
van d95 3 - 6 -10 en 13
van d97 7 - 20- 21 en 25
nou dat was het, ls je 1 van deze levels hebt is uitleg welkom.
gr abby |
| Gast |
| 23-08-2007 10:28 |
|
|
|
Kan iemand mij een stukje verder helpen met level 80
Ik weet niet hoe ik al die infotrons moet pakken zodat ik er voor zorg dat ik wel via dat buisje nog naar beneden kan |
| Gast |
| 23-08-2007 11:13 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kan iemand mij een stukje verder helpen met level 80
Ik weet niet hoe ik al die infotrons moet pakken zodat ik er voor zorg dat ik wel via dat buisje nog naar beneden kan |
als je door het buisje komt 2 naar rechts , links zuigen tot de infotrons op zijn, dan 1 naar rechts en 1 omhoog en 1 nar links, dan weer links zuigen, en 1 naar rechts en rechts zuigen. dan 2 naar boven en 1 naar rechts.
pak alle infotrons en dan de rode diskette en zet op die plaats de bom uit de rode diskette. 1 bal valt naar beneden , de schaar komt het vak in en het is de bedoeling dat je een bal die daar boven op ligt op de schaar komt zodat de infotron vrij komt. er liggen 2 ballen bovenop, dus als het mis gaat heb je nog een kans met de 2de bal. en dn zet je een rode diskette bij de bal die bovenop het poortje naar beneden ligt, goed kijken hoe je hem zet, dat er geen ballen op het poortje ligt, ook hier heb je als je het begin goed heb gedaan 2 kansen om een rode te laten ontploffen, ik had er nog 2 over,
en dan naar beneden , goed kijken welke buisjes je moet nemen,
gr abby |
| Gast |
| 23-08-2007 11:14 |
|
|
|
| soadownt schreef: | zijn er nog mensen die vast zitten bij d-levels?¿?  |
en ook nog level 100 van d12
gr abby |
| Gast |
| 23-08-2007 16:57 |
|
|
|
Thnx! Heb 80 uitgespeeld.
Nu alleen 81 nog!(Diagonal) Daar kom ik redelijk ver, tot ik dus bij een vak kom (net 1 voorbij die beestjes) Daar heb ik een gele en een froene bom! Hoe moet ik die in godsnaam plaatsen en duwen, wil ik uit het vakje komen. |
| Gast |
| 23-08-2007 17:44 level 81 |
|
|
|
Als je in het vak komt waar die gele bom zit doe je het volgende: (en niet meer dan dat!)
Je komt door de buis het vak binnen en alles is nog dicht!
Je gaat:
1 vak rechts
1 vak omhoog
2 vakken rechts
1 vak naar beneden
1 vak rechts
groene vak onder je wegzuigen
1 vak links
1 vak naar boven
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
bal rechts van je 1 vak opduwen
vak onder je wegzuigen
2 vakken naar links
1 vak naar beneden
1 vak naar links
2 vakken naar beneden
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog (!!! 1 vak dus)
gele bom 1 vak naar links schuiven (hij kan ook niet verder dan)
5 vakken naar beneden
7 vakken omhoog
6 vakken naar rechts
2 vakken naar links
2 vakken omhoog
2 vakken naar rechts
1 vak omhoog
2 vakken naar rechts
3 vakken naar beneden en meteen de bom daar opduwen (anders vallen de stenen op je koppie) en blijven duwen tot de bom valt
Voila het vak beneden is open en geen steen die meevalt en blokkeert.
En nu het mooiste:
Je kunt daarna (als je het onderste vak vrijgemnaakt hebt) de gele bom heel goed mee gebruiken bij het openen van die rij die die hele meute tegenhoudt. (als hij geplaatst wordt vlak naast de opzuigbom die je daar ook vindt ploft er meer open En de belangrijkste factor: Je hebt daar niet alle infotrons nodig. maar vraag me niet hoe dat moet , ben ik glad vergeten, maar zonder lukt ook best.
gr abby |
| Gast |
| 23-08-2007 17:49 |
|
|
|
heb level 58 van d3 eindelijk gehaald, maar nu ben ik al een uur aan het schuifelen met level 59, hij lijkt zo simpel maar arggggg....
heeft iemand die misschien gehaald? en kan mij verder helpen?
gr abby |
| Gast |
| 23-08-2007 22:10 |
|
|
|
laat maar zitten, ik heb hem al, het liep toch al niet storm, die hulp aan mij(hi hi)
gr abby |
| Gast |
| 25-08-2007 16:35 |
|
|
|
HELP.....level 83! (fun-tastic)
Ik weet heel het level op 1 stukje na. Helemaal links onder, dat vak, daar in het hoekje rechts, krijg ik de infotron niet weg. Ik kan maar 1 rode diskette gebruiken, want als ik alles heb gedaan, heb ik er nog maar 1 over! Help |
| Gast |
| 25-08-2007 19:02 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | HELP.....level 83! (fun-tastic)
Ik weet heel het level op 1 stukje na. Helemaal links onder, dat vak, daar in het hoekje rechts, krijg ik de infotron niet weg. Ik kan maar 1 rode diskette gebruiken, want als ik alles heb gedaan, heb ik er nog maar 1 over! Help |
als je in dat vak komt zuig je onder je het groen weg en ga je dus eerst naar boven en pakt die 2 infotrons.
dan pak je die ene infotron links en ga in het midden staan van de onderste 3 ballen op elkaar, en spring naar rechts.
dan helemaal naar links tot je niet meer verder kunt dan 2 naar beneden en meteen 2 naar links, dan 3 naar beneden , vlug links infotron zuigen en 1 naar rechts. 2 naar rechts onder groen wegzuigen en bal naar links duwen. zet daar de reode diskette, als alles is ontploft, daar onder 2 naar rechts infotron rechts zuigen en bal naar links duwen. en voila.....
gr abby |
| Gast |
| 25-08-2007 21:24 |
|
|
|
Ik had hem al gedaan! Ik ging in dat hok en zette op die onderste bal een diskette en zodra dan dat beestje door het gat (kapot gemaakt door de dikette) kwam gooide ik de bal op hem en zo ginge de ballen eronder ook kapot!
Maar alsnog bedankt voor je uitleg |
| Gast |
| 25-08-2007 22:05 |
|
|
|
Hallo,
Kan iemand mij helpen met level 107 Find the way?
Het begin lukt me wel, alleen de volgorde van de buisjes lukt me niet!!
Level 108 Sadism, in het begin lukt het niet, want je moet volgens mij via dat buisje weer terug zien te komen. En moet je al die bommen laten ontploffen?
alvast bedankt,
groetjes Annet |
| Gast |
| 26-08-2007 8:13 Re: Remco |
|
|
|
Level 107
Begin:
Buis daar vrijhouden (logisch)
door rechterbuis heen en buis daar vrijmaken.
naar rechts en daaronder die buis even vrijmaken. Dan even door die buizen heen in de rondte.
Dan die stapel ballen: Zorg dat alle groene vakjes daar weg zijn BEHALVE DE 2 VAKJES NAAST DE ONDERSTE RIJ. Ga dan gerust onder de rij ballen door naar links en maak ze zo vrij dat je er nog steeds door kan als je daar weer komt. Je zal zien dat de doorgang onder die 2 groene vakjes vrij moet blijven.
Pak dan vervolgens alvast het vak boven je (eenvoudig en ga weer naar de vrijgemaakte ballen en duik door de buis onderin.
Pak eerst de infotrons en ga helemaal naar links en ga door de buis. Zorg dat je in dat vak alle infotrons pakt maar zorg ervoor dat de buis links van je vrij blijft!!.
Ga dan weer naar boven en weer naar het vak met de vrijgemaakte ballen en ga het vak in waar die 6 ballen voor die buis staan. Ga direkt naar beneden en naar links en uit het vak weer. Duik dan het vak in (buis rechts van je)
later de rest, of zelf even kijken. ik moet zo weg.
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 8:17 Re: Remco |
|
|
|
toch maar even verder, moet toch wachten tot lief eens een keer de badkamer uit komt.(zeggen ze wat van vrouwen)
Als je door de buis bent wat ik als laatste beschreven heb dan zie je een infotron tussen 2 stenen met nog een steen daarnaast. Die moet je opzij zetten (EN DE BUIS DAAR VRIJ HOUDEN!!) want er mag maar 1 steen naar beneden vallen aan de linkerkant (waar je als eerste naartoe moet, je moet namelijk eerst de linkerkant in van het vak onder je) Dat doe je soor eerst helemaal naar beneden te gaan en linksaf zodat je ziet dat de toegangsbuis voor dat vak vrijblijft. Dan ga je dat vak in en hapt de infotronnen weg en maakt alvast de situatie zo dat als je later dat vak weer ingaat, de infotrons aan de rechterkant kunt pakken.
Als je dat allemaal gedaan hebt dan ga je dat vak weer uit en ga je verder naar links dat vak in (is niet moeilijk) en weer helemaal naar boven en in de rondte. Nu ga je verder en kom je bij die lange rij buisjes waar je doorheen moet met een vallende bal naast je, snel de onderste infotron wegzuigen en meteen het vak linksonder induiken (anders valt de bal op je kop) In dat vak de infotrons pakken, dan verder het andere vak links in, die infotrons pakken (behalve 1 want daar kom je niet bij, die heb je ook niet nodig.......... ) en dan het vak in waar je al eerder bent feweest, dat afmaken en helemaal weer de rondte in, de infotron pakken die nog was achtergebleven tijdens de rit door de buizen. En dan verder.
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 8:20 |
|
|
|
level 108 komt echt later , is wel vaak beschreven , misschien dat je iets tegen komt vanaf pagina 11 even een paar pagina's door lezen.
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 13:36 |
|
|
|
o ja op pagina 91 staat level 107 uitgelegd, was ik even vergeten...
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 16:10 Re: level 108 classic |
|
|
|
LEVEL 108 eerste deel
je gaat 4 naar rechts en vak onder je wegzuigen en 1 naar links ,de 2 infotrons pakken en 1 naar links , door 1 poortje naar rechs, 1 naar beneden en 1 naar rechts, 2 naar beneden en 1 naar links, 1 omhoog en 1 naar links.
2 naar links helemaal naar beneden en meteen naar links, op 1 na helemaal naar links, aan de rechterkant infotron zuigen, en links groen wegzuigen en de 3 infotrons, 1 omhoog, en infotron links wegzuigen, 2 naar rechts en links infotrons zuigen, 1 naar beneden en meteen 1 naar rechts, 1 omhoog en links infotron zuigen, helemaal naar rechts 1 naar beneden, naar links 2 poortjes door en helemaal naar boven, pak de rode dis kette enzuig groen rechts, bal valt naar beneden, ga er achteraan ga beneden naar links en naar boven en links,pak de rode diskette en blijf door rennen naar boven de bocheten door naar rechts, bij poortje , boven op poortje staan 1 naar boven en vlug naar beneden door poortje wacht een tel en meteen naar rechts , naar beneden de 2 infotrons pakken
rest volgt
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 16:11 Re: level 108 deel 2 |
|
|
|
level 108 deel 2 je bent dus beneden bij de 2 infotrons, pak de eerste infotron en zuig het groen onder weg, 1 naar rechts groen onder en boven wegzuigen, naar beneden en naar rechts en 1 omhoog links infotron zuigen als alles is gevallen 1 omhoog en links zuigen en naar beneden en 1 naar rechts en weer links zuigen, 1 naar beneden en 1 naar rechts 1 omhoog en links zuigen 1 naar beneden en rechts het poortje door, 2 omhoog 1 naar rechts , naar beneden en 2 naar rechts , 2 infotrons pakken en die andere 4 en naar boven, de rest staat boven aan deze pagina, en als laatste het vak in het begin,
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 16:14 Re: Level 108 |
|
|
|
de rest van level 108 de infotron tussen de 4 ballen, je gaat gewoon door dat vak heen zonder hem te pakken, laat een groene diskette ontploffen bij het poortje en ook aan de andere kant bij het poortje en pak de rode diskettes, nadat je de infotrons hebt gepakt die in dat vak zitten , je kan een groene diskette naar beneden laten vallen en zonder dat hij ontploft verschuiven, dat doe je door er onder te gaan staan en dan ga je naar beneden en doe dan een stap opzij en meteen duwen zodra de diskette neer wil komen , hij ontploft dan niet, schuif op deze manier een groene diskette helemaal naar links waar het poortje zat en dan pak je de rode diskettes, en het schaartje komt naar beneden, ga naar boven en duw een groene diskette op de diskette die je daar beneden tegen de kant geschoven hebt, de bedoeling is dat de groene diskette op die groene diskette beneden valt op het moment dat het schaartje dat vak in is, even uitkienen, de schaar ontploft en ook een bal en je kunt de infotron pakken, als dit je nu echt niet lukt pak je een rode en bevrijd de infotron op deze manier, ga boven eerst de infotron helemaal links pakken en gebruik een rode om het poortje naar rechts boven te laten ontploffen en dan moet je meteen als je daar doorheen bent naar boven tot die bal, en als de schaar komt laat je de bal op z'n kop vallen, en 1 vak springt open , en je hebt de rode diskette die
je beneden hebt gebruikt weer over, en dan ga je helemaal naar rechts naar beneden en helemaal beneden langs naar links en van onderen ga je je een weg banen naar het glitterding, die kan je rechts boven weer zo laten ontploffen zodat er weer een vak open springt, als je het glitterding hebt kan je ook naar de gele diskettes , zorg wel dat je het groen weg hebt gehaald aan de voorkant anders kan je de diskettes er nog niet uit duwen, als je alles hebt gehad zet dan een rode bij het poortje waar je boven naar links moet, dan is de gravitie in dat vak weg, en kan je hem gemakkelijker doen, kan je zo uit m'n hoofd niet vertellen hoe je de gele diskettes eruit duwt , dan moet ik hem eerst weer spelen, en daar is het nu wat te laat voor, als het echt niet lukt hoor ik het wel.
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 16:17 |
|
|
|
heb de stukken van level 108 van andere pagina's weggehaald, dus niet reageren op dat ik zeg , de rest staat hierboven, zal nu nog even de uitleg van het vak achteraan opzoeken, als ik hem vind zet ik hem hieronder.
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 16:19 |
|
|
|
dit is het achterste vak van level 108 .als je door de poort komt en je gaat naar rechts naar beneden , pak eerst voorzichtig de infotrons , je ziet 3 ballen aan de rechterkant en 2 aan de linkerkant en in het midden een infotron , laat eerst de 2 ballen aan de linkerkant vallen en ga naast de onderste van de 3 ballen staan, onder je zit 1 vak groen en daaronder de infotron, zorg dat dan boven je ook een vak groen zit, dat houd de bal rechts tegen, doe 1 stap naar beneden en zuig de infotron, en ga weer 1 stap omhoog zuig het groen boven je en ga naar links en 2 ballen opelkaar vallen gelijktijdig naar links en je kunt er daar door, duw de ene bal helemaal naar rechts, en o ja haal even het groen weg bij de uitgang van de gele diskettes, geen ballen laten vallen, ga naar beneden en pak de infotrons, zoveel mogelijk ballen naar rechts duwen, en naar beneden gaan, oderlangs naar links, infotrons pakken en de ballen zo laten vallen dat je je niet opsluit, op een gegeven moment heb je alle ballen wel zo'n beetje naar beneden laten vallen en je kan er nog steeds door, je ziet daar in het vak 2 infotrons zitte , ga onder de linkse staan en doe 2 stappen naar links en zet daar een rode diskette, als die ontploft is erboven nog een keer een rode zetten.en dat zo nog 2x en het glitterding is vrij, rechts boven je zie je vakjes met infotrons erin , neem de onderste helemaal rechts er zitten daar ballen boven , gooi zo'n bal op het glitterding zodat dat vak openspringt.zet nu een rode om de weg naar de gele diskettes vrij te maken , niet te laag anders ontploft er een infotron, als dat gebeurd is pak je de infotrons en ga je de gele eruit duwen, je hebt er 6 nodig, ben vergeten hoe, en ben nu af, maar vanavond probeer ik het nog een keer,
gr abby |
| Gast |
| 26-08-2007 16:55 Re: gele diskettes van level 108 |
|
|
|
weer een stukje van level 108 als je de 2 infotrons hebt gepakt ga je naar boven en duw je de middelste van de 3 gele boven elkaar naar rechts en de gele boven je naar boven als je nu goed kijkt kan je op die ene boven na alles er uit duwen.
vergeet niet een rode te zetten voor het poortje , voor je boven naar links gaat.
gr abby |
| Gast |
| 27-08-2007 21:04 |
|
|
|
Hallo Abby,
Weet je ook hoe ik door die buisjes kom? Kun je dat nog uitleggen, want dat is het grootste probleem eigenlijk.
Fantastische uitleg verder, heeeerlijk.
groetjes Annet |
| Gast |
| 27-08-2007 21:08 |
|
|
|
Kun je me ook nog helpen met level 110?
Op een gegeven moment krijg je in het midden onderaan een heleboel infontrons met ballen, weet je in welke volgorde ik ze moet pakken?
gr.Annet |
| Gast |
| 27-08-2007 21:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo Abby,
Weet je ook hoe ik door die buisjes kom? Kun je dat nog uitleggen, want dat is het grootste probleem eigenlijk.
Fantastische uitleg verder, heeeerlijk.
groetjes Annet |
even wat duidelijker zeggen wat je bedoeld, 107 of 108 en waar.
gr abby |
| Gast |
| 27-08-2007 21:33 |
|
|
|
bij level 107 en dan bij die buisjes aan de rechterkant. Er staat wel iets op het forum uitgelegd, maar daar kom ik niet helemaal uit. |
| Gast |
| 27-08-2007 21:49 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kun je me ook nog helpen met level 110?
Op een gegeven moment krijg je in het midden onderaan een heleboel infontrons met ballen, weet je in welke volgorde ik ze moet pakken?
gr.Annet |
die is heel moeilijk te onthouden, ik probeerde ook daar even te komen om het te proberen maar ik ga nu steeds af, het duurt weer een poosje voor je de slag hebt, dus ik zal proberen het uit m'n hoofd te doen, maar er is wel kans dat ik dingen fout zeg, maar misschien zie je het dan zelf wat ik bedoel als je een beetje op gang geholpen wordt.
hier komt hij,...............
als je door het poortje ben zuig je het groen onder je weg, dan ga je 1 naar links 1 naar beneden en meteen 1 naar links en zuig meteen rechts.
dan 3 naar links, 1 omhoog , 2 links zuigen en 1 rechts zuigen, 1 omhoog en meteen links zuigen en nog een keer links zuigen. 2 rechts zuigen, en weer 1 omhoog, steeds 1omhoog en vallende infotron onder je zuigen, ben het hier een beetje kwijt maar misschien zie je het , er moet links in ieder geval een rij infotrons naar het poortje blijven staan. de gele diskette ga je nu laten ontploffen, op het moment dat het glitterding er bij is, dan eerst aan de rechterkant je naar beneden werken zodat je ook weer terug kan en dan aan de linkerkant door het poortje,
gr abby |
| Gast |
| 27-08-2007 21:55 Re: abby |
|
|
|
deze uitleg stond een paar pagina's terug, kan het echt niet beter uitleggen.
als je daar komt pak je eerst de 2 infotrons door het groen voor de 2 bovenste ballen weg te halen, dan ga je beneden het poortje door,
1 naar rechts , naar beneden en meteen naar links, 1 omhoog zuig infotron rechts en dan mrteen helemaal naar beneden en 1 naar rechts, de infotron rechts van je valt achter je aan en komt links van je te liggen en dan opzuigen, dan naar rechts, beneden en naar links door het poortje,
dan 3 naar rechts en 3 naar beneden, 1 naar links en 1 naar beneden en links zuigen, 1 omhoog , boven je zuigen en naar rechts gaan.
de 3 ballen bij het poortje laten vallen en het poortje door.
1 naar beneden en infotron zuigen en door het bovenste poortje gaan.
bal naar rechts duwen infotron pakken en naar rechts door het poortje, zorg dat de bal naar rechts valt.
en naar beneden door het poortje, met een bocht naar vak beneden en naar rechts en weer naar boven.
de allerbovenste kleine vakje met die 3 ballen, eerst de bal rechts laten vallen dan naar links naar beneden langs de E nog een vak naar beneden en naar rechtsen weer omhoog de vak met de E.
kun je het volgen?
gr abby |
| Gast |
| 28-08-2007 21:15 |
|
|
|
Abby,
Level 107 lukt me bijnaaaaaaaa, die vallende bal he, dat is écht een probleem hoor. Als ik die kon halen, heb ik de level....maar het lukt niet!!!! Is er nog een manier om 'm wel te halen.....ben echt wanhopig.
En level 108 , moet ik dan die bom ook nog verschuiven bij die glittertjes? Of moet ik hem laten staan? En is het dan ook nog de bedoeling dat dat poortje tegelijk ontploft? |
|
|
|