|
|
|
|
| Gast |
| 28-08-2007 21:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby,
Level 107 lukt me bijnaaaaaaaa, die vallende bal he, dat is écht een probleem hoor. Als ik die kon halen, heb ik de level....maar het lukt niet!!!! Is er nog een manier om 'm wel te halen.....ben echt wanhopig.
En level 108 , moet ik dan die bom ook nog verschuiven bij die glittertjes? Of moet ik hem laten staan? En is het dan ook nog de bedoeling dat dat poortje tegelijk ontploft? |
de enigste mogelijkheid bij 107 is bal weg duwen meteen door de poortjes naar beneden, je haalt de bal dan in, die infotron die je onderweg tegen komt laat je liggen voor later, beneden vlug naar rechts onder zuigen, en poortje door, je mag echt geen seconde haperen,
en level 108 , weet even niet wat je bedoeld, of bedoel je 110?
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 28-08-2007 21:59 |
|
|
|
ik bedoel dus links he
gr abby |
| Gast |
| 29-08-2007 10:27 |
|
|
|
Het is level 110. Sorry !!! |
| Gast |
| 29-08-2007 13:56 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Het is level 110. Sorry !!! |
als je door het poortje bent ga je je naar boven werken en de infotrons pakken en ook het groen weghalen , de schaar laat je door gaan , je gaat daar boven staan onder die bal en het is de bedoeling dat de bal op het schaartje komt en dat glitterding vrij is, nou kan het gebeuren dat hij ontploft, als je die 9 infotrons eruit hebt geeft dat niet, in dat geval schuif je de gele diskette tegen het poortje voor je erin gaat, als het zo is gelukt dat het glitterding gewoon vrij is ,laat je de gele diskette zo staan en ga je het poortje door volgens uitleg, en knal je boven via het kastje of het poortje open in het eerste geval of je drukt op het kastje op het moment dat het glitterding daar is , kijk wel goed of je 9 infotrons hebt.
gr abby |
| Gast |
| 29-08-2007 20:53 |
|
|
|
Abby, level 107 heb ik gehaald puf puf.
Kun je me nog helpen bij level 110, hoe kan ik die bommen het beste verplaatsen?
Nog bedankt voor je uitleg hoor.
gr.Annet |
| Gast |
| 29-08-2007 21:13 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, level 107 heb ik gehaald puf puf.
Kun je me nog helpen bij level 110, hoe kan ik die bommen het beste verplaatsen?
Nog bedankt voor je uitleg hoor.
gr.Annet |
moet je iets beter uitleggen wat je bedoelt, bedoel je soms de ballen met die bommen, en zo ja waar precies? |
| Gast |
| 30-08-2007 21:20 |
|
|
|
bij level 110 links boven in het hoekje, een soort pathfinder.
groet Annet |
| Gast |
| 30-08-2007 22:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bij level 110 links boven in het hoekje, een soort pathfinder.
groet Annet |
de groene diskettes laat je gewoon met rust, je volgt het groen helemaal naar rechts tot het poortje daar ga je naar beneden het poortje door en het andere weer uit, je bent dan de gravitie kwijt.
gr abby |
| daantjuhhh |
| 01-09-2007 15:08 Level 57 |
|
|
|
Ik kom niet uit level 57.. kan iemand mij helpen? |
| Gast |
| 01-09-2007 18:50 |
|
|
|
| daantjuhhh schreef: | | Ik kom niet uit level 57.. kan iemand mij helpen? |
kijk op de lijst, zie je hulp gevraagd met supaplex levels, het zijn 95 pagina's en op pagina 84 staat het begin,ik heb wel eens de hele level beschreven, maar kan het zo gauw niet vinden.
gr abby |
| Gast |
| 01-09-2007 20:56 Level 55 |
|
|
|
Hoe moet level 55? En dan vooral aan het begin.. Hoe voorkom je dat die bom op je hoofd valt?! Moet je hem dan snel aan de linkerkant wegzuigen?! En dan snel naar rechts, mij lukt dat in ieder geval niet  |
| Gast |
| 01-09-2007 21:35 Re: Level 55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoe moet level 55? En dan vooral aan het begin.. Hoe voorkom je dat die bom op je hoofd valt?! Moet je hem dan snel aan de linkerkant wegzuigen?! En dan snel naar rechts, mij lukt dat in ieder geval niet  |
toch moet het zo, je spel langzaam zetten en dan lukt het na even oefenen wel.
gr abby |
| Gast |
| 03-09-2007 11:49 |
|
|
|
heb d3 tot level 79 kunnen afmaken,behalve 14 31 en 47,
80 lukt nu ook niet meer, dus hier strand ik , is er ergens een genie die 1 van deze levels wel heeft?
gr abby |
| Gast |
| 03-09-2007 20:52 |
|
|
|
Ik kom niet uit level 92! Ik heb hem nog niet zo heel ver geprobeerd, dus hoef nog niet de gehele uitleg. Alleen dat stukje aan het begin. Hoe haal ik het gehele linker onderste vak leeg! Ik kom er niet bij, wat ik ook doe |
| Gast |
| 03-09-2007 21:15 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Ik kom niet uit level 92! Ik heb hem nog niet zo heel ver geprobeerd, dus hoef nog niet de gehele uitleg. Alleen dat stukje aan het begin. Hoe haal ik het gehele linker onderste vak leeg! Ik kom er niet bij, wat ik ook doe |
dat schaartje wat aan de rechterkant zit naar links laten gaan en er een bal op gooien.
gr abby |
| Gast |
| 06-09-2007 16:48 |
|
|
|
Kan iemand mij helpen met level 93 (timing) daar ben ik dan voorbij die eerste beestjes en dan moet ik naar boven om die paar infotrons te pakken. Maar dan moet ik in rechtsboven in dat vak...of de bal naar links duwen, maar dan komt hij voor het buisje te liggen....of de infotron weghalen en de bal achter me aan laten vallen, maar dan ben ik weer niet op tijd voor de buis in het volgende vak. Weet iemand dit |
| Gast |
| 06-09-2007 17:33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Kan iemand mij helpen met level 93 (timing) daar ben ik dan voorbij die eerste beestjes en dan moet ik naar boven om die paar infotrons te pakken. Maar dan moet ik in rechtsboven in dat vak...of de bal naar links duwen, maar dan komt hij voor het buisje te liggen....of de infotron weghalen en de bal achter me aan laten vallen, maar dan ben ik weer niet op tijd voor de buis in het volgende vak. Weet iemand dit |
natuurlijk...(heb geen kapsones hoor)
als je daar boven bent en je de infotrons links hebt gepakt, ga je naar rechts pak de infotron en laat de bal op de groene diskette aan de rechterkant vallen , ga zodra dit kan erachteraan ,recht naar beneden( je mag geen seconde haperen) pak de infotron en meteen naar rechts , als je op tijd bent zal je merken dat je tussen de ballen door gaat.
gr abby |
| Gast |
| 06-09-2007 20:49 |
|
|
|
Abby, ik heb eindelijk level 111 gehaald en ben er nu eindelijk doorheen, maar heb 3 levels geskipt.
Weet jij ook waar ik andere levels kan downloaden ( spelletje werkt nml zeer verslavend ha). Soms lees ik ook levels met een D ervoor, zijn dat dezelfde levels als supaplex , maar dan andersom??
groetjes Annet |
| Gast |
| 06-09-2007 21:46 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby, ik heb eindelijk level 111 gehaald en ben er nu eindelijk doorheen, maar heb 3 levels geskipt.
Weet jij ook waar ik andere levels kan downloaden ( spelletje werkt nml zeer verslavend ha). Soms lees ik ook levels met een D ervoor, zijn dat dezelfde levels als supaplex , maar dan andersom??
groetjes Annet |
als je bij google naar supaplex vraagt en winplex intoetst , dan krijg je een vernieuwde versie van supaplex en ook nog honderden d levels , zijn ook supaplex levels, genoeg voor maanden plezier, heb ze bijna allemaal uitgespeeld, dus ik kan je er mee helpen, probeer het maar, ik vind hem beter dan de oude supaplex.
gr abby |
| Gast |
| 07-09-2007 23:07 gele floppy's |
|
|
|
Kan iemand mij vertellen hoe je een gele floppy laat ontploffen zonder dat er een computertje in het spel is? |
| Gast |
| 08-09-2007 7:24 Re: gele floppy's |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Kan iemand mij vertellen hoe je een gele floppy laat ontploffen zonder dat er een computertje in het spel is? |
dat ligt eraan welke level je speelt , je kan hem mee laten ontploffen met de groene of de rode , je kan ze ook als brug gebruiken als je gravitie hebt, zeg me welke level je bezig ben , dan zeg ik je wat je daar kan doen met de gele diskette.
gr abby |
| Gast |
| 08-09-2007 16:13 gele floppy's |
|
|
|
Hoi Abby. Het gaat om b.v. spel d2 002. Ik heb geen idee hoe je die gele floppy's kan laten ontploffen. Alvast bedankt. Gr. Corina |
| Gast |
| 08-09-2007 18:55 Re: gele floppy's |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Hoi Abby. Het gaat om b.v. spel d2 002. Ik heb geen idee hoe je die gele floppy's kan laten ontploffen. Alvast bedankt. Gr. Corina |
door te verschuiven, en een gele rechts onder te plaatsen naast het vak waar dat kastje in zit, en dan laat je de infotron erbovenop vallen zodat hij ontploft en het kastje is vrij, maar het heeft geen zin om precies uit te leggen hoe je het doet, want de linkerkant die kan ik weliswaar, maar de rechterkant is onmogelijk, druk maar eens op je tab knop, dan zie je het hele level, en zie je dat je rechts de infotrons beneden nooit kan pakken zonder dat de ballen achter je aan vallen,
gr abby |
| Gast |
| 08-09-2007 19:48 |
|
|
|
ik zie wat je bedoelt. maar toch bedankt. gr. Corina |
| Gast |
| 08-09-2007 20:38 level 92 |
|
|
|
abby, ik heb je antwoord gelezen m.b.t. level 92, maar als ik dat doe, ontplof ik zelf ook steeds mee. wat doe ik verkeerd? en heb je dat schaartje niet rechts nodig om dat vak open te krijgen? gr corina |
| Gast |
| 08-09-2007 21:02 Re: level 92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | abby, ik heb je antwoord gelezen m.b.t. level 92, maar als ik dat doe, ontplof ik zelf ook steeds mee. wat doe ik verkeerd? en heb je dat schaartje niet rechts nodig om dat vak open te krijgen? gr corina |
als je links in het vak komt, nadat je de weg vrij hebt gemaakt voor de schaar, schuif je de bal naar links en ga 1 naar beneden en zuig 1 groen onder je en weer naar boven, laat de bal vallen boven je waar de infotron opligt en pak de infotron en ga dan onder die bal links staan en wacht tot de schaar onder je is, op dat moment vlug naar rechts en naar boven,
gr abby |
| Gast |
| 09-09-2007 20:39 |
|
|
|
Abby,
Op de een of andere manier kan ik nog niet beginnen met het spelletje. Ik moet mij eerst laten registeren voordat ik kan beginnen met spelen. Weet je waar ik dit moet doen?
groetjes Annet |
| Gast |
| 10-09-2007 7:22 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Abby,
Op de een of andere manier kan ik nog niet beginnen met het spelletje. Ik moet mij eerst laten registeren voordat ik kan beginnen met spelen. Weet je waar ik dit moet doen?
groetjes Annet |
kan het alleen zo uitleggen
ga naar google en toets in winplex downloaden , de bovenste tik je aan, dan toets je op downloaden en krijg je te zien dat het downloaden na enkele seconde begint , dan komt er een vakje waarin staat dat je het bestand wil openen, dat doe je, dan komt er een vierkant bestandje waar je steeds op volgende moet drukken , je hoeft alleen acceptatie aan te vinken en steeds op volgende toetsen en als laatst voltooien, en dan krijg je het spel en je zet je naam erin en verzin zelf een wachtwoord en je kan spelen.
gr abby |
| Gast |
| 10-09-2007 19:14 level 92 |
|
|
|
abby, bedankt voor je uitleg van dat vak rechtsonder. maar nu zit ik rechts helemaal vast, na die schaartjes. ik ga dan naar rechts en kom in dat vak met de E. maar hoe moet je dan verder?
groetjes corina |
| Gast |
| 10-09-2007 20:36 Re: level 92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, bedankt voor je uitleg van dat vak rechtsonder. maar nu zit ik rechts helemaal vast, na die schaartjes. ik ga dan naar rechts en kom in dat vak met de E. maar hoe moet je dan verder?
groetjes corina |
bij de E ga je naar beneden door al die poortjes , als je daar uit ben en je hebt die infotron gepakt die voor het poortje zit , ga dan 2 naar beneden, vlug onder infotron zuigen en 1 naar rechts, pak dan alle infotrons in dat vak.
ga naar het vak rechts ernaast ga om dat vak met de 3 infotrons heen,(laat het groen aan de buitenkant zitten), er onder door en naar het vak naar boven , als je daar in komt, helemaal naar rechts gaan, dan naar boven tot je gelijk met de bovenste bal ben (van de 2 ballen op elkaar) ga naar links tot de bal en schuif de bal een paar plaatsen naar rechts , laat dat glitterding vrij die in het vak daar boven zit, als hij beneden is ,onder de bal gaan staan die boven het onderste vak staat. ga dan 3 naar beneden en 1 naar links, let wel op dat glitterding dat je niet bots, de bal ligt nu boven op dat vak en jij staat aan de linkerkant, wacht tot dat glitterding weer terug is, hij komt helemaal naar je toe, dus ga een paar plaatsen terug om hem terug te sturen en als hij aan de rechterkant weer omhoog komt gooi je de bal erop, dan bovenaan tegen het kastje drukken en dan de rest pakken en je kunt naar de E
gr abby |
|
|
|