NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
11-09-2007 14:56  Reageer met quote

Kan iemand me helpen met level 97 (good job) In totaal mag ik 8 infotrons missen, maar aan het begin liggen er al meer als 8 onder de ballen die ik dus niet weg krijg. Help

Gast
11-09-2007 14:59 Re: level 97 Reageer met quote

[quote="Anonymous"] level 97

Als eerste moet je gewoon blijven staan als alle diskettes ontploffen Probeer er niet tussen door te glippen want dan krijg je er niet genoeg

Als alles gevallen is ga je naar links onder. Zuig de meest linkse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga 2 naar rechts 1 naar onder en duw het blok weg naar links. Pak alle infotrons die over de blokken naar beneden vallen. Ga dan om alle blokken en infotrons heen naar rechts. Zuig weer de meest rechtse infotron weg en ga 1 omhoog. Ga dan 1 naar beneden en 1 naar links. Zuig de infotron onder je weg en ga 1 omhoog 1 naar links (doe dit snel zonder dat er blokken naar beneden vallen) Ga dan 1 naar onder zuig links en onder en ga 1 naar rechts. Ga dan 3 omhoog en 4 naar links. Ga 1 omlaag en duw het blok weg naar rechts. Ga dan 1 omlaag en duw het blok rechts naast je 1 naar rechts. Ga dan naar de top van de blokken en infotrons Pak de 2 infotrons en ga tussen de 2 blokken instaan. Duw het rechter blok naar 1 naar rechts en blijf zelf staan. Het blok valt naar beneden. Ga 1 naar onder en duw het blok rechts naast je 2 naar rechts. Ga 1 naar links en pak de infotron onder je. Ga naar de top van de blokken. Duw het bovenste blok naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het rechter blok 2 naar rechts. Ga 1 naar links zuig de infotron onder je en ga 1 omhoog 3 naar links en 1 naar onder. Duw het blok 1 naar rechts. Ga 1 naar onder en duw het blok links van je naar links Pak de laatse infotron en als het goed is moet je er nog 39 pakken

Gr abby
Gast
11-09-2007 15:21  Reageer met quote

Super dank je wel! Maar nu.......hoe krijg je in godsnaam dat gele floppy (vak linksboven) naar rechtsonder geschoven om zo de weg weer vrij te maken
Gast
11-09-2007 15:26  Reageer met quote

Jeetje, ik snap het gehele veld niet volgens mij! Hoe kom ik daar rechtsboven ook doorheen dan
Gast
11-09-2007 16:10 Re: level 97 good job Reageer met quote

Anonymous schreef:
links boven .level 92 ..je gaat naar beneden en bal valt mee,dan 2 naar links 2 naar boven tgen bruine blokje 4 naar links 1beneden wegzuigen 2 naar rechts 1naar benden bal naar links duwen , 1 onder zuigen laat bal erin vallen. duw de bal die vooraan staat naar links precies in het midden van die 3 ballen.
zuig dat groene vlakje weg, ga om die bal heen laat die 2 boven elkaar en die ene ernaastvallen door er onderlangs te gaan, ga 1 naar boven en zuig die 3 infotronnen weg ,de twee ballen rechts van je helemaal naar links duwen, dan ga je even naar rechts terug en zie je boven je 5 ballen 2boven elkaar en 3naast elkaar erbovenop,ga omhoog naast bruine blokje staan, ga 1 naar rechts 1naar beneden en gelijk 1naar links dan 2 naar beneden en gelijk 1 naar rechts onder groene vlak, duw de bal die valt naar links,de drie die blijven staan moeten ook nog naar beneden en zoveel mogelijk naar links dus ga je eerst 1 omhoog en meteen opzij naar rechts en 2 ballen vallen dan nu staat er nog 1 bal boven je hoofd die moet links terecht komen tussen de ballen, dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt, eerst de onderste laten vallen en naar links duwenm nou laat je die 2 anderen even zitten en gaat eerst naar links, onder die 2 ballen je zuigt links en onder het groen weg, laat ze vallenen duw bal naar links, dan terug naar die andere 2 eerst laat je de bovenste vallen en dan die andere, dan de volgende 2 laten vallen, zoveel mogelijk naar links, haal groene rij naar boven lang de muur weg, ga terug naar beneden en laat dan de meest linkse bal bij de diskette vallen en duw naar links, dan de 2 onder de infotrons laten vallen ,dan zie je ernaast nog 2 ballen naast elkaar die laat je ook vallen, pak de infotrons en duw de diskette 3 naar beneden,2naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts tegen bal aan en terug om diskette te laten ontploffen, ik zal de rest van de rechterkant ook maar meteen doen, je hoort nog van me,
gr abby
Gast
11-09-2007 16:12 Re: lennart 97 Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou hier de rest, eerste vak rechts onderdoor gaan en infotrons die vallen wegzuigen dan 3 naar boven ballen laten vallen, ga 2 naar links en zuigt infotron onder je weg, en die links naast je spring 1 naar rechts zuig info weg en 1 naar rechts, ga om die bovenste bal heen naast de info en duw de bal weg naar rechts , duw bovenste bal naar links en 2 info's pakken, vak 2 , onderlangs naar rechts naar boven, bovenste vak laat bal naast je vallen en ga naar boven de info's pakken . laat de bal vallen op schaartje en andere bal valt op bruine blok, ga naar onder en pak de twee info's ga links naar boven en duw de bal 1 plaats naar rechts zodat hij niet valt, laat schaar rechts los beneden aan de zijkant, ga naar boven achter bal staan aan rechterkant, wacht tot schaar komt , laat de bal vallen zodra de schaar beneden over de laatste bal is (ongeveer) het is de bedoeling dat beneden de muren ontploffen, ga naar onderste vak en pak de info via de poortjes en ga naar de laatste vak en pak daar de info's op zo'n manier dat je de groene diskette op de ballen beneden kan laten vallen zodat je naar de laatste 2 info's kan en naar de E

gr abby
Gast
14-09-2007 18:01 level 91 voyager III Reageer met quote

Wie kan mij helpen met level 91. Ik zit vast in de buitenste ring, bovenaan in het midden. Hoe kom ik daar doorheen?
Alvast bedankt. Gr. Corina
Gast
14-09-2007 18:23 level 91 voyager III Reageer met quote

hoi abby. bedankt voor je advies. het is me gedeeltelijk gelukt. ben dus nog steeds bezig. heb echter weer een nieuw probleem, nl. level 91 van winplex. heb 'm ooit gehaald bij supaplex, maar nu lukt het me niet meer. het gaat om het bovenste gedeelte, middenin van de buitenste ring.
kun je me plz helpen? gr. corina
Gast
14-09-2007 19:04 Re: level 91 voyager III Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby. bedankt voor je advies. het is me gedeeltelijk gelukt. ben dus nog steeds bezig. heb echter weer een nieuw probleem, nl. level 91 van winplex. heb 'm ooit gehaald bij supaplex, maar nu lukt het me niet meer. het gaat om het bovenste gedeelte, middenin van de buitenste ring.
kun je me plz helpen? gr. corina

denk dat ik weet wat je bedoelt,
als je daar komt eerst het groen weghalen, bij de ballen, dan onder lengs maar wel stap vor stap, dus de ballen boven laten vallen voor je verder naar links gaat.en dan weer naar boven,
gr abby
Gast
14-09-2007 19:58 level 91 Reageer met quote

hoi abby. mijn dank is groot. gr corina
Gast
14-09-2007 20:23 Re: level 91 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby. mijn dank is groot. gr corina

geen dank, als je nog wat wil weten geef je mar een gil, ben zelf helemaal uitgespeeld, dus verveel me r...
gr abby
Gast
14-09-2007 20:32 level 92 Reageer met quote

abby, zou je me nog een keer willen helpen. alles lukt behalve om dat glitterding in mijn richting te krijgen, het blijft maar rondjes draaien.
gr Corina
Gast
14-09-2007 20:35 megaplex Reageer met quote

abby, er schijnt nog een spel te zijn, megaplex. ik heb het van de week gedownload, maar het wilde niet spelen. misschien iets voor jou?

gr corina
Gast
14-09-2007 21:30 Re: level 92 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, zou je me nog een keer willen helpen. alles lukt behalve om dat glitterding in mijn richting te krijgen, het blijft maar rondjes draaien.
gr Corina

je moet gewoon zorgen dat je hem tegenhoud en hij de andere kant opgaat, hij gaat dus rondjes ga daar staan ,laat hem voorbij gaat en zet een stap in het vierkante vak waar hij rondjes draait en als hij weer bij je is gauw terug, hij gaat dan ook de andere kant op en komt naar beneden, en megaplex deed het bij mij ook niet, maar hij was wel het zelfde als de oude supaplex, vond ik ook niet veel aan, winplex was toch wel het leukste , ben je teminste een tijdje zoet, vind het jammer dat ik niet meer verder kan.
gr abby
greatje
17-09-2007 11:36 d96 level 76 Reageer met quote

In de classic lukte het wel, maar nu kom ik niet meer door het stuk waar je rechts naar boven moet. Ik krijg die ballen niet weg.

Wie helpt?
Gast
17-09-2007 19:31 Re: d96 level 76 Reageer met quote

greatje schreef:
In de classic lukte het wel, maar nu kom ik niet meer door het stuk waar je rechts naar boven moet. Ik krijg die ballen niet weg.

Wie helpt?

kan je wel helpen , maar wel even duidelijker zeggen waar je bedoelt.
gr abby
Gast
18-09-2007 8:15 d96 level 76 Reageer met quote

Ik bedoel de vierde "hindernis". Die vijf ballen die de ingang naar omhoog blokkeren, krijg ik niet weg. Een bal blijft de doorgang blokkeren. Ik hoop dat dit duidelijker is. Vast bedankt Abby!
marion28763
18-09-2007 20:13 d4 level 77 Reageer met quote

kan iemand mij vertellen hoe ik deze level moet doen
alvast bedankt
groetjes marion
Gast
19-09-2007 6:57 Re: d96 level 76 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik bedoel de vierde "hindernis". Die vijf ballen die de ingang naar omhoog blokkeren, krijg ik niet weg. Een bal blijft de doorgang blokkeren. Ik hoop dat dit duidelijker is. Vast bedankt Abby!

als je dat vak binnenkomt naar beneden en dan helemaal naar rechts , dan bal naar links duwen, dan terug naar rechts de 2 infotrons zuigen en 1 naar boven groen boven je wegzuigen en 1 naar links onder die middelste bal gaan staan tot alles is gevallen. en da 1 naar links en voila......
gr abby
Gast
19-09-2007 7:04 Re: hoi tollie Reageer met quote

LEVEL 77 D4
Pak de rode diskette en plaats hem zo ver mogelijk naar links en 1 omhoog. Pak de volgende rode diskette en ga naar links en duw de bom op die disketten en zet daarvoor de volgende rode diskette zodat de groene ook ontploft. Pak de volgende rode disketten en ga naar links en 1 omhoog. Zet daar de diskette. Pak de volgende rode diskette en zet hem boven aan boven die 2 honingraadjes (zo werd het eerder wel is genoemd) Pak de volgende diskette en zet hem onder het honingraadje van de E. Dan moet het lukken

Als je meer wilt weten Vraag het gerust

gr abby
Gast
19-09-2007 15:23  Reageer met quote

hoi abby en alle anderen
eindelijk weer met supa begonnen, was er op één moment zo zat van, maar het bloed kruipt...........
dus je hoeft je niet meer te vervelen, trouwens wat is die megaplex voor een spel dan, net zoiets als supa? en waar kan ik het downloaden
gr. thea
Gast
19-09-2007 16:37  Reageer met quote

hai hai hai, je bent er weer, megaplex is niet veel aan, bijna hetzelfde als de oude supaplex, en het lukt mij niet om hem goed te krijgen, 1 x lukte het eindelijk , maar heel groot, alleen supaplexje was al bijna net zo groot als het hele beeld, en meteen had ik ook allerlei errors, dus ik hou het bij winplex, ben trouwens door de sniklevels heen, ben bij d12 tot level 99 gekomen, toen zat ik weer vast, en bij d3 heb ik weer een heleboel levels erbij kunnen doen, tot level 79, je moet wel verder gaan hoor, anders zit je inderdaad in het bejaardehuis nog te plexen.
niet meer weggaan.....!
gr abby
Gast
19-09-2007 20:20  Reageer met quote

zo d94 heb ik nu weer helemaal, maar wat goed van je abby dat je die sniklevels gehaald hebt, dat blijft voor mij een struikelblok, kweet het zeker
gr. thea
Gast
19-09-2007 20:25 level 54, d98 Reageer met quote

abby weet jij dat nog, hoe we dat precies deden?
gr. thea
Gast
19-09-2007 20:36 Re: level 54, d98 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby weet jij dat nog, hoe we dat precies deden?
gr. thea

door de gliterdingen 1 voor 1 los te laten en er op een hoek een bal op te gooien, bij de 1 krijg je er 4 en dan weer 5 , het is uitkienen wanneer je je bal gooit.
gr abby
Gast
19-09-2007 20:37  Reageer met quote

Anonymous schreef:
zo d94 heb ik nu weer helemaal, maar wat goed van je abby dat je die sniklevels gehaald hebt, dat blijft voor mij een struikelblok, kweet het zeker
gr. thea

welnee, gewoon volhouden, zeker weten dat het dan lukt...
gr abby
Gast
19-09-2007 20:45 level 54,d98 Reageer met quote

aby kweet het al, sorry
was eigenlijk heel simpel
gr. thea
Gast
19-09-2007 21:36 Re: level 54,d98 Reageer met quote

Anonymous schreef:
aby kweet het al, sorry
was eigenlijk heel simpel
gr. thea

dat wou ik nou net niet zeggen, hi hi
Gast
21-09-2007 18:23 level 108 Reageer met quote

hallo allemaal. is er iemand die mij kan uitleggen hoe je bij level 108 uit dat vak komt met gravity? ik heb zoals aanbevolen mijn laatste rode diskette gebruikt om die gravity op te heffen, maar ik heb nu geen idee hoe ik naar die E moet.
gr corina
Gast
21-09-2007 20:09 Re: level 108 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo allemaal. is er iemand die mij kan uitleggen hoe je bij level 108 uit dat vak komt met gravity? ik heb zoals aanbevolen mijn laatste rode diskette gebruikt om die gravity op te heffen, maar ik heb nu geen idee hoe ik naar die E moet.
gr corina

dat klopt dus niet, je hebt teveel rode gebruikt, je moet weer een rode gebruiken om dat vak (aan de andere kant door het pijltje daarboven waar die ene infotron zit )weer uit te komen dan naar beneden en in dat vak war de groene diskettes waren die je het begin hebt laten ontploffen de laatste infotrons pakken en door de pijltjes naar de E... ik had zelfs nog een rode over toen ik bij de E was, ik kan zo niet beoordelen wat je fout hebt gedaan, je kan alleen maar goed de uitleg na gaan , als je er echt niet uitkomt, wil ik het wel nog een keer gaan spelen en dan weer stap voor stap alles uitleggen, maar dat is best veel werk, dus probeer er even zo achter te komen waar het fout is gegaan, als het echt niet lukt hoor ik het wel , dan ga ik er wel voor zitten.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 96 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: